PDA

Volledige versie bekijken : Blondje stuurde een sms Sandra

Jansen
28 februari 2010, 14:36
Sandra: Roemeens/Italaans

Figuur:normaal/slank
Lengte :165 cm
Borsten B cup echt
Ogen : groen/bruin
Taal: Roemeens,Italaans,Engels
tatoo;Op de rug onder
Piercing: navel

Service;PMC, NMC,Beffen,aftrekken,standjes en trio met rollenspel.

Nadat we gisteren een telefoonnummer hadden uitgewiseld met de optie dat ze me kon bellen als deze man of een andere gek zou betalen, voor te mogen kijken en ik dan een trio met beide dames kon hebben bleek dat mijn telefoonnummer al snel gedraaid werd.
Vandaag om 11.30 u kreeg ik een sms met het verzoek van;

"kom dezelfde man wil weer met jou als speler met ons "

Ik stuurde een sms terug dat ik rond 12.30 u daar kon zijn

Dus ik de auto in en naar het skw kloten weer was het en weinig te doen daar een paar mannen met regenjasssen aan die met de handen in de zak vast aan het voorverwarmen zijn .
De dames die er zaten waren te weinig om lekker te wandelen.

Op het bewuste nummer zat ook niemand dus ik dacht KUT voor niets gereden.
Maar nee de blonde kwam naar de deur met een spijkerbroek aan en een dikke trui,ze deed de deur open en liet me binnen.
De andere dame bleek niet dezelfde van gisteren te zijn maar stelde zich voor als Amber en zou mee doen.
Deze dame was ook een mooi meisje met zwart lang haar en mooi figuur in de kleding.
Ik vroeg waar de man was en die stond in zijn slip geboeid aan de trap te wachten.
Ik stelde voor met beide meiden sex te hebben voor de prijs van E.50,- en de man zou hun toch rijkelijk betalen.
Sandra vond het goed en wij naar boven.
Ik kleede me uit en Sandra deed hetzelfde het andere meisje maakte de boeien los en naam de man met de hand mee naar boven.
Daar werd hij bij de kast neergezet en een handdoek gegeven terwijl Amber zijn slip liet zakken.
Ja daar stond hij weer met schaamte naar beneden te kijken als een slaaf.
Amber kleede zich uit en kwam naast me op bed liggen terwijl Sandra mij aftrok zonder condoom.
Deze Amber was een echt Pistol pete meisje met sonny trekjes en was nog jong ik vroeg het en ze was 18 jaar en twee maanden en een nichtje van Sandra.
Ook had zei alleen wat ervaring met een vriendje in Roemenie en hier pas enkele dagen gewerkt.
Daarna deed amber er een condoom om en ging Sandra op mij zitten en begon me te neuken.Na een minuut of 5 werd er gewisseld en moest ik in een doggy Amber nemen terwijl sandra zich vingerde voor het gezicht van de man.
Deze Amber was wel erg strak maar met wat creme kwam ik toch lekker naar binnen en heb ik haar heel diep en langzaam genomen terwijl ze genoot en dit geen fake was.
De man vroeg of ik klaar wou komen zonder condoom op de lichamen van de meiden ?
Sandra zei tegen de man dat dat extra koste van E.50,- wat de man goed vond.
Ook wou hij zien dat ik Amber befte wat ik deed en ook nog effe de poes van Sandra gelikt.
Dan moesten de meiden naast elkaar op bed liggen en deed Sandra het condoom eraf en trok me helemaal stijf.De vingers van Amber speelde met mijn ballen en likte deze ook.
Ik voelde dat ik ging komen en pakte mijn paal zelf om over de meiden hun borsten te spuiten ja het kwam mooi terrecht op beide dames die wel hun gezicht een beetje keerde om niets op hun gezicht te krijgen.
De man kreunde en kwam dacht ik klaar met een paar druppels in de handdoek.
Ik kleede me aan en de meiden bedankte me ook de man bedankte me maar durfde me niet aan te kijken.
Na een kleine drie kwartier stond ik in de regen weer op straat.
Ja was toch lekker spannend met deze meiden en de gluurder die hiervoor goed betaald aan de meiden.
Voor E50,- weer twee dames gepopt.

:freu: haha SKW here I come :freu:

Maar weer geen oude man gezien die hier schrijft.
Anvers het is een super plaats binnenkort geef ik een rondleiding bij dames die van trio's houden :biggrin:

Ik ben net terug is voor mij toch maar 15 minuten rijden :biggrin:

Bosco
28 februari 2010, 14:44
Tering...... Jansen, hoe krijg je het voor mekaar? :eek::biggrin:

ow ja.....Angelina en Andrea waren er allebei gisteren.

Jansen
28 februari 2010, 14:46
Tering...... Jansen, hoe krijg je het voor mekaar? :eek::biggrin:

Gewoon geluk Bosco maar ik had me hier ook voor ingeschreven :biggrin:

Willem2
28 februari 2010, 14:52
Gewoon geluk Bosco maar ik had me hier ook voor ingeschreven :biggrin:

Tombola :rolleyes: ;) :biggrin:

Jansen
28 februari 2010, 22:16
Tombola :rolleyes: ;) :biggrin:

Ja Willem ik ben daar voor het welzijn van de dames :biggrin::biggrin: