peer12
28 februari 2010, 14:33
Gister in Bochum wezen wandelen. Het is een stukje verder als duisburg/oberhausen. Het is laatste stukje is niet echt fijn rijden. Weg-werkzaamheden, sneldheid 80 of 100.
Maar goed, Bochum zelf is me goed bevallen. Je kunt er leuk rond lopen. Mede wandelaars zijn ook oke.
Heb een dame bezocht, nr11 stoel 79. naam? oost-europa leeftijd 30-35?
Bij binnenkomst vroeg ze gelijk of ik niet langer wilde blijven. Ik dacht dit gaat niet komen. Gelijk nee gezegd. Daarna eerst staand een beetje opwarmen. Toen ging op de knietjes zitten en begon me mc te pijpen.
Toen verhuisd naar het bed. Toen begon het ze speelde eerst wat met zichzelf. Ik wilde graag natuurlijk graag helpen. Dat mocht , ze zei jij speeld een beetje met mij. Ik pijp jouw lekker. Oke toen moest ik een handschoentje aantrekken! Ik haar dus flink aam het vingeren, zei mij pijpen/trekken.
Ik ben lekker bezig na een tijdje pijpt of trekt ze mij niet meer. Ze genoot volop! Toen kan ze dus lekker klaar :freu:. Het bleef even stil.
Toen heeft ze me verder klaar gemaakt.
Ze was een beetje verrast dat ze was gekomen. Was 3 jaar niet gebeurd, zei ze. Het was voor mij ook een aparte ervaring want meestal komen de dames niet snel klaar of ze faken het.
Daarna afscheid genomen. Toen nog een biertje gaan drinken in rote latern.
cafe op de hoek bij de ingang.
Kortom Bochum is me goed bevallen. Alles een beetje relaxter dan duisburg.
En er zitten nog een paar mooie dames die de moeite waard zijn.
Groeten
Peer12
Maar goed, Bochum zelf is me goed bevallen. Je kunt er leuk rond lopen. Mede wandelaars zijn ook oke.
Heb een dame bezocht, nr11 stoel 79. naam? oost-europa leeftijd 30-35?
Bij binnenkomst vroeg ze gelijk of ik niet langer wilde blijven. Ik dacht dit gaat niet komen. Gelijk nee gezegd. Daarna eerst staand een beetje opwarmen. Toen ging op de knietjes zitten en begon me mc te pijpen.
Toen verhuisd naar het bed. Toen begon het ze speelde eerst wat met zichzelf. Ik wilde graag natuurlijk graag helpen. Dat mocht , ze zei jij speeld een beetje met mij. Ik pijp jouw lekker. Oke toen moest ik een handschoentje aantrekken! Ik haar dus flink aam het vingeren, zei mij pijpen/trekken.
Ik ben lekker bezig na een tijdje pijpt of trekt ze mij niet meer. Ze genoot volop! Toen kan ze dus lekker klaar :freu:. Het bleef even stil.
Toen heeft ze me verder klaar gemaakt.
Ze was een beetje verrast dat ze was gekomen. Was 3 jaar niet gebeurd, zei ze. Het was voor mij ook een aparte ervaring want meestal komen de dames niet snel klaar of ze faken het.
Daarna afscheid genomen. Toen nog een biertje gaan drinken in rote latern.
cafe op de hoek bij de ingang.
Kortom Bochum is me goed bevallen. Alles een beetje relaxter dan duisburg.
En er zitten nog een paar mooie dames die de moeite waard zijn.
Groeten
Peer12