PDA

Volledige versie bekijken : Bochum Gußstahlstraße NR11 79

peer12
28 februari 2010, 14:33
Gister in Bochum wezen wandelen. Het is een stukje verder als duisburg/oberhausen. Het is laatste stukje is niet echt fijn rijden. Weg-werkzaamheden, sneldheid 80 of 100.

Maar goed, Bochum zelf is me goed bevallen. Je kunt er leuk rond lopen. Mede wandelaars zijn ook oke.

Heb een dame bezocht, nr11 stoel 79. naam? oost-europa leeftijd 30-35?
Bij binnenkomst vroeg ze gelijk of ik niet langer wilde blijven. Ik dacht dit gaat niet komen. Gelijk nee gezegd. Daarna eerst staand een beetje opwarmen. Toen ging op de knietjes zitten en begon me mc te pijpen.

Toen verhuisd naar het bed. Toen begon het ze speelde eerst wat met zichzelf. Ik wilde graag natuurlijk graag helpen. Dat mocht , ze zei jij speeld een beetje met mij. Ik pijp jouw lekker. Oke toen moest ik een handschoentje aantrekken! Ik haar dus flink aam het vingeren, zei mij pijpen/trekken.
Ik ben lekker bezig na een tijdje pijpt of trekt ze mij niet meer. Ze genoot volop! Toen kan ze dus lekker klaar :freu:. Het bleef even stil.
Toen heeft ze me verder klaar gemaakt.

Ze was een beetje verrast dat ze was gekomen. Was 3 jaar niet gebeurd, zei ze. Het was voor mij ook een aparte ervaring want meestal komen de dames niet snel klaar of ze faken het.

Daarna afscheid genomen. Toen nog een biertje gaan drinken in rote latern.
cafe op de hoek bij de ingang.

Kortom Bochum is me goed bevallen. Alles een beetje relaxter dan duisburg.
En er zitten nog een paar mooie dames die de moeite waard zijn.

Groeten
Peer12

Big30
2 maart 2010, 01:13
Gister in Bochum wezen wandelen. Het is een stukje verder als duisburg/oberhausen. Het is laatste stukje is niet echt fijn rijden. Weg-werkzaamheden, sneldheid 80 of 100.

Maar goed, Bochum zelf is me goed bevallen. Je kunt er leuk rond lopen. Mede wandelaars zijn ook oke.

Groeten
Peer12

Bedankt voor je bericht Peer12. Bochum bevalt mij eigenlijk ook altijd wel goed.
Het adres dat je voor de navi nodig hebt heb je inderdaad correct weergegeven. In de Volksmond is deze buurt ook wel bekend als de Eierberg. In Bochum heb je een Laufstraße/Fensterpuff dus je loopt daar in tegenstelling tot Duisburg niet beschut op het Eroscentrum na dan, maar daar zitten geloof ik niet zo veel dames.

En tsja de de A40 oftewel de Ruhrschnellweg, daar gelden vanaf Duisburg al veel snelheidsbeperkingen (inderdaad 80-100 km/u afhankelijk van het weer en drukte) en na Essen krijg je ook nog eens te maken met de 2 bekende camera's die graag flitsen en de Baustelle bij Bochum Wattenscheid waar je maar 60 km/u mag rijden.

Kwa aantal ramen iets van de helft in BO vergeleken met DU maar het voordeel van BO is dat je geen trappen hoeft te lopen ;)!

piranha
2 maart 2010, 15:34
En tsja de de A40 oftewel de Ruhrschnellweg, daar gelden vanaf Duisburg al veel snelheidsbeperkingen (inderdaad 80-100 km/u afhankelijk van het weer en drukte) en na Essen krijg je ook nog eens te maken met de 2 bekende camera's die graag flitsen en de Baustelle bij Bochum Wattenscheid waar je maar 60 km/u mag rijden.

Als ik naar Bochum (Freude) ga, neem ik vanaf Duisburg (ca. 4 km na de brug over de Rijn) de A42, deze loopt parallel met de A40 maar gaat een heel stuk vlotter (slechts enkele stukken beperkt tot 100 km/u) en zonder files. Is in afstand wel een 10 km verder maar dat heb ik er graag voor over.

peer12
2 maart 2010, 18:22
Big30, die camera's heb ik niet gezien. Maar heb me daar volgens mij wel netjes aan de snelheid gehouden.

piranha, A42 bedankt voor de tip. Heb zaterdag gewoon mij navi gevolgd.
Volgende keer zal ik haar eens zelf beinvloeden door a42 te nemen.

Verder is Bochum me prima bevallen. Eroscentrum heeft 2e verdiepingen (bg en 1e etage). Zitten ongeveer 10-15 dames.

Voor de rest vond ik de bezetting prima. En je hoeft niet alle huizen af zoals in DU en minder trappen dan DU:freu:

Kortom ik ga zeker terug. Iemand nog een goeie tip.

Big30
2 maart 2010, 22:48
Als ik naar Bochum (Freude) ga, neem ik vanaf Duisburg (ca. 4 km na de brug over de Rijn) de A42, deze loopt parallel met de A40 maar gaat een heel stuk vlotter (slechts enkele stukken beperkt tot 100 km/u) en zonder files. Is in afstand wel een 10 km verder maar dat heb ik er graag voor over.

Klopt vergeten te melden. Zeker in de spits aan te raden en kom je vanuit het midden vh land is het zeker sneller.

Big30, die camera's heb ik niet gezien. Maar heb me daar volgens mij wel netjes aan de snelheid gehouden.

Kortom ik ga zeker terug. Iemand nog een goeie tip.

Camera's staan net na Essen voor BO-Wattenscheid, 2 maal. Op de terugweg 1 maal. Net na de Rijnbrug bij Duisburg staat trouwens vaak een mobiele camera.