PDA

Volledige versie bekijken : Christina ( Chrissy, Duits )

Jimmy Doe
28 februari 2010, 17:14
Haarkleur/-lengte : Zwart / kort
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / A
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Veel / Tongpiercing
Service: TZ, Beffen, PZC, NMC, FT
Voordelen: pre- & aftersales
Nadelen: voor mij geen, maar ze doet geen anaal
Tijdsduur : 90 minuten
Prijs : 125 euro
Extra’s bij het bezoek: FT + 25 euro.

Afgelopen donderdag toen ik in YY was ook met deze dame gekamerd.
Ik plaats nu pas een berichtje omdat de alfabetische volgorde link niet werkt en ik even rustig moest zoeken of er al een Topic over haar was.
Volgens mij niet dus..........

Ze zat op het bankje voor het voetenbad, ik vond haar er leuk uitzien en ging naast haar zitten.
We kletsten wat over onze tattoo's ( waarvan ze er veel heeft, de opvallendste zijn de vleugeltjes op haar rug ), en bij haar heeft elke tattoo een betekenis.

Ze vertelde dat ze niet alleen maar in YY werkte maar ook vaak in de duitse saunaclubs, ( ze woont in Stuttgart, ze werkt ook bij Paradise daar ), maar ze houd van afwisseling.

Na een gezellig kwartiertje op het bankje kwam de kamervraag en daar had ik wel zin in.

Op de kamer aangekomen vraagt ze hoeveel tijd je met haar wil doorbrengen, het antwoordt van mij daarop was dat als het gezellig is de tijd niets uitmaakt.
Dat heb ik geweten, zij heeft mij en ik heb haar heerlijk verwent, TZ,PZC wat uitstekend was, beffen, daarna weer PZC, daarna verschillende standjes waarbij ik me moest inhouden om niet al klaar te komen, want ik wilde het afmaken met een FT.

Ze vertelde mij dat ze het heerlijk vind om het af te maken met een FT.

En ik heb ervan genoten, uiteindelijk toen we klaar waren, waren er 90 minuten voorbij, dus.......met de FT erbij diende ik 150 euro af te rekenen wat ik met plezier gedaan heb, + fooi.

Al met al zeker herhalingsgevaar :smile:

Gr. Jimmy Doe :wink2:

Badslippers
9 maart 2010, 00:18
Badslippers onderschrijft het volledige verhaal van Jimmy Doe dat hij hierboven zo mooi beschrijft over Chrissy. Ik maak namelijk (bijna, jammergenoeg) dezelfde ervaring mee en heb dezelfde gespreksstof.
Wederom is het bankje bij het voetenbad bij de sauna, The Place To Be. Normaal gebruik ik deze plek om te scouten, te peilen, af te wegen, te kijken, te loeren, in te schatten en soms te vluchten in de sauna als het niet echt klikt. Maar nu gebruik ik het voetenbad waarvoor het bedoeld is. Ik wil nog even op temperatuur komen om vervolgens de sauna in te duiken en tenslotte te douchen en naar huis te gaan. Mijn langdurige sessie met Hongaarse Dita heeft me volledig leeggetrokken. Kortom de batterijen zijn leeg en zullen ook niet meer opgeladen worden.

Daar denkt Chrissy heel anders over. Ze neemt plaats en we raken in gesprek. Ik met de gedachte om een punt achter deze hevige avond te zetten, zij (waarschijnlijke) met de gedachte om nog wat euri te scoren. Ik weet niet wat mij lokt, de tattoo's, de blik, het figuur, haar vrolijke oogopslag of is het toch gewoon de ordinaire drift.

We belanden op de kamer en ik wil alleen nog maar liggen en relaxen. Maar Chrissy verwent mij oraal en laat haar gepiercte en vochtige tong rond en over mijn edele delen dansen. Met haar vuurrode gelnagels plaagt ze me ondeugend waar ik me normaliter ongegeneerd krats als ik jeuk heb. Hevig kloppend op de buik verraadt mijn lid dat van huiswaarts keren nog geen sprake kan zijn.

Echter, na een kwartier pauzeren we even. Zij rookt een sigaret, ik neem een slok water om vervolgens het spel te hervatten. Maar hoe zij ook haar best doet, de boodschap die ik eerst kreeg verslapt als een natte dweil en lijkt nu te luiden: "Kom badslipper, bedtijd, time to move." Ik weet niet wat het is. De erotische spanning vloeit weg zo snel als die kwam. Chrissy weet hem met een uiterste krachtsinspanning en een sensueel spel nog een keer te laten stijgen maar het laatste vocht is er al eerder op de avond door het soepele bekken van cowgirl Dita tot op de laatste druppel uitgereden. En met die gedachte troost ik me. Ach, het kan niet altijd raak zijn, het vlees was gewillig maar het gras was opgedroogd!

Jimmy Doe
10 maart 2010, 01:09
Zondagavond en maandagavond was ik in YY, zondagavond zag ik Chrissy weer, net toen ik binnen was, ze herkende mij van vorige keer en wilde met mij wel weer naar de kamer. Ik zag dat ook wel zitten echter wilde ik eerst naar de sauna en ff bubbelen, daarna was ze in geen velden of wegen meer te bekennen en vlak voordat ik huiswaarts wilde keren zag ik haar weer. De slagroomspuit was leeg en ze keek quasi sip toen ik vertelde dat ik al met een andere DVP een lekker uurtje had doorgebracht.

Ik vertelde er ook gelijk bij dat ik de volgende avond weer in YY zou zijn en dat ze dan "nieuwe ronde nieuwe kansen" zou hebben. Gelijk was daar weer een glimlach op het gezicht.

Maandagavond lag ze in het saunagedeelte en daar het verder extreem rustig was zowel qua beren als DVP, weer met Chrissy op een kamer beland. En 't was weer zo ongeveer zoals ik 't hierboven al eens beschreven heb dus..... GFE met herhalingsgevaar. Een nadeeltje is wel dat ze rookt, dat ruik en proef je.

Gr. Jimmy Doe.:wink2:

Badslippers
10 maart 2010, 23:47
Een nadeeltje is wel dat ze rookt, dat ruik en proef je.

Van beneden leek t wel of ik een honingpot aan het leeglikken was maar van boven had ik toch meer de indruk dat mijn mond een asbak kuste. Ik onderschrijf dus je constatering. Misschien speelde het rokersluchtje ook wel een rol dat ik (althans mijn drift) afhaakte. Maar het is en blijft een leuke jonge dame die vele beren het hoofd op hol zal brengen.