PDA

Volledige versie bekijken : Brustum, Lobby



John wayne
1 maart 2010, 16:33
op de luikersteenweg te Brustem bij Sint-Truiden, the Lobby genaamd, staat nu een grote reclame voor de deur : New: zoals het Duits concept, ingang 40€....

Iemand ervaring?

qs1
7 maart 2010, 10:27
Ik kom daar ook regelmatig voorbij ; vroeger zaten daar soms dames voor 't raam, maar er was er nooit één die mij kon bekoren.
Als het diezelfde meiden zijn, zien ze me daar niet.

Iemand al binnen geweest ?

Volgens mij kan je voor die 40 € een liter cola drinken, maar als de meiden meedrinken zal't je wel extra kosten... en dan ben je nog altijd niet van je probleem verlost ...

S_Hower
12 maart 2010, 07:40
Yep al geweest een paar dagen geleden. Ja liters cola en ook wat bier kan je drinken. Thta's all in. Glaasje voor de meisjes start vanaf 35€. Je kan zwembad(je) en de rest gebruiken. Dames afrekenen moet je aan de bar. Alhoewel in Vlaanderen, toch is de voertaal frans. Op een weekdag weinig publiek. Weekend wel maar van laag alooi. Heb gehoord van afrekeningen onder Albanezen. In kort: niet veel soeps

Alabama
31 augustus 2010, 20:38
Ik geloof niet dat je voor 40 euro veel kan doen in Brustem. Voor dat geld trekken ze je achter het raam niet eens af.

Het zal wel een entree van 40 euro zijn en dan daarbovenop nog dure drankjes betalen voor de dames en het uurtarief voor de dames betalen. Een drankje zal 50 euro zijn en een uurtje rollebollen kost je ook minimaal 200 euro.

Op de markt is je gulden een daalder waard, in Brustem is je meier 50 euro waard. Vroeger wist ik niet beter en kwam ik er weleens. Elke keer een deceptie: slechte service en veel geld kwijt. Bij een raamdame betaal je al gauw 125 euro en dan sta je binnen de 15 minuten weer buiten.

Het is nu aan het aftakelen. In de buurt zitten genoeg bars waar je voor minder geld meer service krijgt en ook Duitsland ligt om de hoek. De tijd van afrekeningen is ook wel voorbij. Dat was vroeger in de betere tijden van de Chaussee, maar da's nu echt fini hoor. De ene na de andere bar sluit. De dubieuze activiteiten hebben zich een beetje verplaatst naar omliggende dorpen, zoals bv Borgloon met z'n bars met veel te jonge Oostblokmeisjes.

Jammer is het wel, want de Chaussee had altijd wel iets. De Chaussee is echter niet met de tijd meegegaan en dat breekt nu op. Binnen nu en 5 jaar zijn het aantal bars aan de Chaussee op de vingers van een hand te tellen.

jan69
9 september 2010, 19:16
Borgloon met z'n bars met veel te jonge Oostblokmeisjes.



jonge oostblokmeisjes staan mij wel aan, kan je me wat adressen bezorgen???

running man
28 september 2010, 18:50
even inhaken, brustem kom ik nu al enige tijd, en eigenlijk nog bijna (1 a 2x) een slechte ervaring gehad.

en voor 120 eur een half uur is het wat duurder dan in D. maar daarvoor heb je wel weer meer ambiance, en lieve dames.

ik heb hier altijd goede ervaringen. afgelopen vrijdag als vanouds, genoeg aanbod, en allemaal mooie jong dames.

Alabama
21 oktober 2010, 22:06
jonge oostblokmeisjes staan mij wel aan, kan je me wat adressen bezorgen???

Steenweg in Heers zitten/zaten wat bars. Kom er niet echt vaak meer, maar begin dit jaar zat daar in elk geval nog wel wat. Komt wel allemaal van Sint Truiden. Probleemgevallen hebben zich naar Heers verplaatst naar het schijnt.

Borgloon zijn er ook een of twee bars op slot gegaan omdat er minderjarigen aan het werk waren. Dat zegt wel genoeg. Er zijn nogal wat louche zaken daar in die regio ... :mad:

Steenweg in Heers is 'n verlengde van de Chaussee. Tot aan Ans heb je denk ik wel 'n bar of 20 a 30. Dan hebben we het over 'n stukje weg van een kilometer of 25.

Massi
17 november 2010, 12:31
even inhaken, brustem kom ik nu al enige tijd, en eigenlijk nog bijna (1 a 2x) een slechte ervaring gehad.

en voor 120 eur een half uur is het wat duurder dan in D. maar daarvoor heb je wel weer meer ambiance, en lieve dames.

ik heb hier altijd goede ervaringen. afgelopen vrijdag als vanouds, genoeg aanbod, en allemaal mooie jong dames.

De prijs is hier inderdaad wat duurder maar daarvoor heb je wel een klasse accomodatie en knappere dames dan bijvoorbeeld in Aken.
Voor 100euro kom je hier aardig aan je trekken. Hoe verder je richting Luik rijdt hoe groter de kans op een goede ervaring.

Er is hier trouwens nog genoeg actie!

Dolfie
12 december 2010, 20:57
Gisteren na wat omwegen:frown:in Brustem beland,was niet veel zaaks dus besloot ik om binnen te wippen in bar the lobby's...er stond aan de ingang met piscine:freu:
Dus achteraan de auto geparkeerd en naar binne gegaan...ontvangen door een Franstalige "Allochtoon" en eenmaal binnen in de tent werd ik overdonderd door snoeiharde muziek,ugly lady's en ik deed teken naar de brave man dat ik doof aan het worden was...wij terug in de hal en hij zei me doodleuk dat het niet altijd zo een harde muziek is en hij wou de muziek wel wat zachter zetten maar hij kon me absoluut niet overtuigen...dus te mijden zaak:eek:

Grtz,Dolfie