PDA

Volledige versie bekijken : Domme mensen plegen overspel



RAUL7
2 maart 2010, 08:43
Dom, dwaas en achterlijk". Het zijn vaak gehoorde verwijten van vrouwen die bedrogen worden en ze hebben gelijk. Uit een studie blijkt dat vooral mannen met een laag IQ hun partner bedriegen...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1074102/2010/03/01/Vooral-domme-mannen-plegen-overspel.dhtml

Stiffmaster
2 maart 2010, 13:03
Dom, dwaas en achterlijk". Het zijn vaak gehoorde verwijten van vrouwen die bedrogen worden en ze hebben gelijk. Uit een studie blijkt dat vooral mannen met een laag IQ hun partner bedriegen...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1074102/2010/03/01/Vooral-domme-mannen-plegen-overspel.dhtml

En ik altijd maar denken dat veel ijsberen een zo hoog IQ hebben, niet dus :cool::cool:

Picasso 1
2 maart 2010, 20:26
Dom, dwaas en achterlijk". Het zijn vaak gehoorde verwijten van vrouwen die bedrogen worden en ze hebben gelijk.

Het is dom, dwaas en achterlijk om aan je vrouw op te biechten dat je vreemd bent gegaan :innoc[1]:

rplover
2 maart 2010, 20:56
Het is dom, dwaas en achterlijk om aan je vrouw op te biechten dat je vreemd bent gegaan :innoc[1]:
Het is dom, dwaas en achterlijk een vrouw in huis te hebben :betrunken:
Een vrouw die te weten komt dat manlief haar bedot, wees er maar zeker van dat manlief het kind van de rekening wordt, vroeg of laat. Een vrouw vergeet niks, heeft tijd zat, en wreekt zich, vroeg of laat, en ik kan het weten, ik ben een half wijf :smoke:

erpee :wink2:

Dalton
2 maart 2010, 22:51
Een vrouw vergeet niks, heeft tijd zat, en wreekt zich, vroeg of laat, en ik kan het weten, ik ben een half wijf

erpee


Dat heet geen half wijf maar is een valse nicht,eindelijk komt de aap uit de mouw rp wordt eerlijk:teuflisch::teuflisch::teuflisch:

rplover
2 maart 2010, 23:36
Een vrouw vergeet niks, heeft tijd zat, en wreekt zich, vroeg of laat, en ik kan het weten, ik ben een half wijf

erpee


Dat heet geen half wijf maar is een valse nicht,eindelijk komt de aap uit de mouw rp wordt eerlijk:teuflisch::teuflisch::teuflisch:

Naar het schijnt gaat het morgen terug sneeuwen, Dalton, ben je klaar wakker?

foots
3 maart 2010, 12:37
Heren, beren,

Het is tegenwoordig modern dat de vrouw de man bedriegt. Uiteraard wordt dan de man ook het kind van de rekening. Er is maar 1 remedie, vertrouw die vrouwen niet, doe niet aan levenslange contracten (lees trouwen), maar doe aan flexibele inhuurkrachten en prestatiebeloning.

Ofwel ga niet getrouwd naar de club en geniet, maar herinner je dit motto: als je melk wil hoef je geen koe in huis te halen. Zo dat was weer eens een ouderwetse preek van Foots !

Groet, Foots :wink2:

Befke
3 maart 2010, 13:34
.../... vertrouw die vrouwen niet, doe niet aan levenslange contracten (lees trouwen), maar doe aan flexibele inhuurkrachten en prestatiebeloning .../...

Zoals de grote wijze al eens zei: if it floats, flies or fucks: rent it!

rolly
3 maart 2010, 14:58
Dat is geloof ik wel de belachelijkste stelling die ik ooit gehoord heb. Overspel komt in alle gelederen van de samenleving voor. Zowel door vrouwen als mannen.....van boerenknecht tot directeur....en die laatste is geen directeur geworden omdat die zot in de kop is.

Rolly.