PDA

Volledige versie bekijken : Sunita Ex-relax



De Cock
30 april 2006, 00:52
Heb door positieve omstandigheden op donderdag 27 april een uitval naar Club Ritz mogen maken .

Daar aangekomen en bij Bali de sleutel en badspullen te hebben gekregen snel omkleden want De Cock had maar permissie voor 3 uur en dat zou wat worden .

Lekker naar de Bar getogen en een Cola besteld, word ik plotsklaps door een prachtige 19 jaarse zwartharige Roemeense aangevallen en ik vertel haar dat ik hier de eerst keer ben en zij bied mij direct een rondleiding aan door het ritz, wat mij goed bevalt en zeker in zulk mooi gezelschap .

Na de rondleiding even op de bank tot elkaar komen en haar diensten doornemen.

Zoals Collega Caligula al vertelde is het Kussen (geen TZ) alleen oppervlakkig en dat heeft zij mij ook verteld.
Zij was tegen mij zeer open en vertelde: dat zij niet de beste is maar gewoon goed is en dat klopte! En zeer mooi lichaam .

Sunita wekte door haar inleiding idd geen te hoge verwachtingen en daar HOUD De Cock van, nl weten waar je aantoe bent ! echter een minpuntje: zij gaf aan dat klaarkomen op haar lichaam een extra is balen dat doe ik zo graag Lijkt mij toch STANDAARD !

Op haar kamer (nr. 25) aangekomen ligt wel op de 3e etage OEFFFF wat een inspanning snel badjas uit en nog even douchen, daarna snel op het Bed en ter zake.......

Heb haar eerst even lekker gebefffft en dat is en daar dacht zij hetzelfde van en moedigde mij aan ja wat wil je met zo'n mooi kaal poesje .

Pijpen (PZC) doet zij wel maar niet zo dat ik als Junk zeg WOUW wat top, eigenlijk wel jammer! maar ze speelt wel errug lekker met mijn piemel en dat maakt wel iets goed hierna doet zij 'n rubber over mijn Cock en heb ik haar lekker op z'n doggies gepakt en dat beviel haar en mij nog iets beter waardoor ik met volle kracht het rubbertje in haar doosje vol schoot met het bekende de Cock's DNA.

Hierna hebben we elkaar nog even lekker gemasseerd en bedankte ze mij , als ik er nog eens kom zal ik haar zeker weer even terzijde nemen want ze is zo mooi .

Kenmerken Dame:

Naam: Sunita
Nationaliteit: Oost-Europees
Leeftijd: 19
Haarkleur: zwart
Kleur ogen: bruin
Postuur en Lengte: slank (1.60)
Cupmaat: A (echt)

Uiterlijk van de dame: uitstekend
Afspraak nagekomen: ja
Vriendelijkheid: goed
Prijs: 50 €
Hygiëne: goed
Duur van het bezoek: 00:30 uur

Groeten,

De Cock.