PDA

Volledige versie bekijken : nieuwe dame



choko
9 maart 2010, 08:48
Heren ben 3 maart in PSR geweest. was rustig tot een uur of 5 en zeker na 9 uur. schijnbaar veel nieuwe meiden. Er waren daar 2 samen gekomen, kregen rondleiding, 1 met domker haar en veel tatoo en de andre een blonde met hele mooie borsten B/C. waren de hele avond bezet door 3 duitse kerels.
Helaas niet kunnen kameren. weet iemand wie ik bedoel ?

Dalton
9 maart 2010, 11:39
Dat is natuurlijk moeilijk te vertellen als het van de dames ook de eerste dag is :teuflisch:

Gustomass
9 maart 2010, 15:43
Heren ben 3 maart in PSR geweest. was rustig tot een uur of 5 en zeker na 9 uur. schijnbaar veel nieuwe meiden. Er waren daar 2 samen gekomen, kregen rondleiding, 1 met domker haar en veel tatoo en de andre een blonde met hele mooie borsten B/C. waren de hele avond bezet door 3 duitse kerels.
Helaas niet kunnen kameren. weet iemand wie ik bedoel ?

Schaarste maakt gevraagd, drijft een beetje de behoefte en de aantrekkelijkheid op.
Zou je deze dames de komende keren nog vaker zien met één van deze Duitse kerels, dan is mijn theorie wellicht niet van toepassing.
Zou je deze dames nóóit meer met één van deze kerels zien, dan zouden dat best wel eens "hele goede vriendjes" van beide dames geweest kunnen zijn.
Bij eerste bezoek doen laten lijken dat de dames zogenaamd in trek zijn en daarna maar hopen dat de gewone , lees de echte ijsbeer gaat happen....
Tis maar een theorie...( hoop ik).

veel plezier in deze mooie entourage..

Gustomass.