PDA

Volledige versie bekijken : AO in PSR

Silvester
10 maart 2010, 20:35
Bij zijn eerste bezoekje aan PSR ettelijke maanden geleden had Silvester enkele dames beloofd snel terug te komen.
Het kwam er maar niet van, druk, winter, afstand, andere liefjes, afijn veel ijsberen kennen het probleem.
Gisteren was ik in de buurt en heb ik mijn belofte in kunnen lossen.
Alleen de dames van destijds hadden ondertussen het geloof in Silvester verloren, ze waren er niet (meer?).

Desalniettemin niet getreurd, want er liepen weer volop prachtige dames in overvloed nerveus te paraderen.
Nerveus, want het ijsberengarnizoen was dinsdag gedurende de middag en avond maar door een heel klein pelotonnetje vertegenwoordigd!
Maar desondanks kon het toch gebeuren dat Silvester lekkere Milf Corina die hij na een smalltalk met de belofte haar na de sauna op te zoeken dus als eerste op zijn to-do lijstje had geplaatst toch de hele dag misliep, tot hij naar huis ging en deze dame bij de bar tegen het volle lijf liep.
Dus maar weer beloofd, de volgende keer…

Ondertussen was Silvester’s loensend oog al een paar keer op de fraaie bottomless bips van Katarina gevallen.
De geile glimlach van deze Russische gaat ook nog van oor tot oor, dus dat beloofde wat?
De hormonen speelden op en met Katarina de kino ingedoken alwaar ze een demo van GFE-pijpen weggaf waar een andere vlakbij staande dvp echt niet van terughad gezien haar opgewonden blik.
Op de kamer haar verder de pijpklus af laten maken in 69 waarbij Silvester volop kon genieten van haar geile kleddernatte poes.
Katarina heeft met haar kunstje Silvester’s top van superpijpsters enigszins in de war gegooid, dat zegt genoeg.

Na een heerlijk maaltijd en een flinke saunabeurt had mijn date Corina een andere ijsbeer aan de haak geslagen, dus maar eens even heel strategisch het personeel bekeken.
En toen kwam een statige gestalte binnen, lopend als op een catwalk, flink postuur met classy zijden/kanten corselet, classy blik, classy nylons, kortom een echte, maar dan ook echte Milf.
Met een strenge bril, ze zou zo maar een lerares of doktersassistente kunnen zijn.
Ze blikte heel houtain maar tegelijkertijd heel uitdagend naar Silvester die op slag verloren was.
Ze heeft iets weg van Belgische Mieke uit het helaas teloor gegane Ritz, ze zou zo maar haar oudere zus kunnen zijn, maar dan forser, groter, zou ze net zo bloedgeil zijn?
Na haar een tijdje te hebben gadegeslagen hoe ze zich heel charmant op een couch gedrapeerd had en waarbij over en weer wat aftastende blikken werden uitgewisseld ging Silvester met knikkende knieën naast haar zitten.
“Na endlich” was haar zwoele, ietwat schorre commentaar…
Silvester heeft wat met haar gebabbeld, waarover weet ik niet meer, wat ze vertelde hoorde ik ook niet, Silvester wilde maar 1 ding: naar de kamer!

Want Silvester voelde iets, dit was een Supermilf, ze had een aura van Durbusch tot Tokio.
Eindelijk ging ze sleutel regelen en liep ze naar de rustigste, verste kamer in de catacomben.
En toen ze de deur dicht deed, veranderde deze statige, nette Milf op slag in een supergeile sloerie, Silvester’s badjas werd van zijn lijf gerukt, ruggelings klem gezet tegen de muur en Silvestertje verdween na een innig tongenspel alras in de heerlijk warme keel van deze geknielde Milf.
Het eerste half uur heeft ze mij letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien, haar kleren lagen verspreid over de hele vloer, haar hele lijf was een grote erotische zone en bij het aanraken van haar tepels dreigde ze al bijna klaar te komen.
Staand van voren en van achteren, opzij, hurkend, vooroverbuigend, haar kleddernatte kut kwam keer op keer klaar.

Eenmaal op het bed bleef de verwennerij doorgaan en kon Silvester zijn zaad echt niet meer binnenhouden.
Dit was het sein voor een eerste Apocalyps, mijn Milf schreeuwde heel PSR bij elkaar, en zonder recuperatie werd Silvester gemaand vooral door te gaan.
De ongegeneerde geilheid, het melkende pijpen en het alsmaar trillende lichaam van haar fokte Silvester dusdanig op dat hij daadwerkelijk door kon gaan, het ultieme bewijs dat blauwe pilletjes echt niet nodig zijn is hierbij geleverd.

Uiteindelijk zijn we na een kleine 2 uur bezweet van de kamer gestrompeld, toen Silvester later van het douchen en een pafje terugkwam om de terugreis voor te bereiden zat mijn Top 1 Milf aller tijden nog steeds op het smalle bankje uit te puffen.
Even moesten we lekker knuffelen, me aan haar omhelzing onttrekken, en moest ik al weer iets beloven..

De terugweg was zo gepiept, als op een automatische piloot grijnsde Silvester naar huis, om vanochtend nog steeds met dezelfde grijns wakker te worden, what a woman!

O ja, nog over dat AO in de titel…
Het viel echt op dat veel dames naast het gebruikelijk Oben Ohne nu ook veel Unten Ohne rond paradeerden, zelfs meerdere hun assets Alles Ohne presenteerden…

De “bekeken” kolom van dit draadje geeft wel aan hoeveel “nette ijsberen” zich door dit verhaal hebben geworsteld om te concluderen dat de titel van dit draadje iets anders betekende als gedacht…;)

Silvester die na deze heftige ervaring inventief werd…

:rolleyes:

seksenfun
10 maart 2010, 20:40
De “bekeken” kolom van dit draadje geeft wel aan hoeveel “nette ijsberen” zich door dit verhaal hebben geworsteld om te concluderen dat de titel van dit draadje iets anders betekende als gedacht…;)

Toen je dit postte, was dat toch maar een voorspelling :smoke:.

Gustomass
10 maart 2010, 21:23
Heb deze recensie gelezen, wat zeg ik, weer genóten.
Ik werd me er echt bewust van dat ik het gevoel had er écht bij te zijn geweest, toen ik na lezen van dit bericht moest kiezen; óf verder te gaan óf om een reactie te plaatsen...

heb voor dat laatste gekozen....

Gustomass geniet nog effe lekker na( kan niet in sauna, want die heb ik thuis geen...)

Bij zijn eerste bezoekje aan PSR ettelijke maanden geleden had Silvester enkele dames beloofd snel terug te komen.

/knip/

Silvester die na deze heftige ervaring inventief werd…

:rolleyes:

Horny_one
10 maart 2010, 21:49
Ik ben nog nooit in PSR geweest maar heb al wel het nodige gehoord. Het berichtje van Sylvester zal zo wel onbedoeld dit vuurtje nog wel aanwakkeren.

janjanjan
10 maart 2010, 21:55
Ik ben nog nooit in PSR geweest maar heb al wel het nodige gehoord. Het berichtje van Sylvester zal zo wel onbedoeld dit vuurtje nog wel aanwakkeren.

Ben benieuwt wat jij gehoord hebt :wink:

Horny_one
10 maart 2010, 22:23
Ben benieuwt wat jij gehoord hebt :wink:

Het is niet aan mij om openlijk ijsberen en dames tot de grond af te branden.
Hou je oren en ogen open, dan kom je er wel achter.

janjanjan
10 maart 2010, 22:27
Hou je oren en ogen open, dan kom je er wel achter.

Aan mij ook niet... Maar voor de duidelijkheid, ik doelde op de inhoud van hetgeen Silvester schreef, de ;) en niet de titel :)

Zakkenleger
10 maart 2010, 22:29

Waarom dan uberhaupt iets suggereren? :confused:

Het lijkt me effectiever om of gewoon te zeggen wat je wilt zeggen, of niets te zeggen. But that's just me. ;)

egon, Dr. Rammler
12 maart 2010, 12:08
Waarom dan uberhaupt iets suggereren? :confused:

Het lijkt me effectiever om of gewoon te zeggen wat je wilt zeggen, of niets te zeggen. But that's just me. ;)

um es auf deutsch auf den Punkt zu bringen: WAS SOLL DER SCHEISS ??

schon in der Bibel steht geschrieben deine Rede sei " ja, ja und nein, nein"

nehmt euch das zu Herzen ihr Bären :biggrin::wink: