PDA

Volledige versie bekijken : Politiek nieuws



Pagina's : [1] 2

Big30
12 maart 2010, 17:41
1. Job Cohen kandidaat-lijsttrekker PvdA

http://www.nu.nl/politiek/2203900/job-cohen-kandidaat-lijsttrekker-pvda.html

2. Wouter Bos verlaat de politiek

http://www.nu.nl/politiek/2203679/wouter-bos-verlaat-politiek.html

3. Hans van Mierlo overleden

http://www.nu.nl/politiek/2203438/hans-van-mierlo-overleden.html

4. Camiel Eurlings verlaat de politiek

http://www.nu.nl/politiek/2203226/camiel-eurlings-verlaat-politiek.html

Veel gebeurd in amper 24 uur!

Local Hero
12 maart 2010, 17:49
Geen nieuws over Geert Wilders, Captain Peroxide, de Local Mozart uit Venlo ???
:Engelchen30a_blondi

Big30
12 maart 2010, 17:55
Geen nieuws over Geert Wilders, Captain Peroxide, de Local Mozart uit Venlo ???
:Engelchen30a_blondi

Jawel! Die heeft morgen een afspraak bij de kapper voor een kleurspoeling :biggrin:.

Jetliner
12 maart 2010, 18:16
Ik hoorde het 40 seconden geleden:
ook Wouter Bos kapt met de politiek!

Jetliner
12 maart 2010, 18:26
Ik hoorde het 40 seconden geleden:
ook Wouter Bos kapt met de politiek!

...en nu zie ik het pas staan in Big z'n draad hierboven...:redface:

Big30
12 maart 2010, 18:37
...en nu zie ik het pas staan in Big z'n draad hierboven...:redface:

Ik kan het wel weghalen hoor ;)!

Jetliner
12 maart 2010, 18:51
Ik kan het wel weghalen hoor ;)!

Dan kom ik met de primeur. Jongens, willen jullie nu 'ns wat weten???? :tongue:
Het nieuws verbaasde me wel. Wordt jullie land (ook) stilaan een stuurloze boot?
Gerrit Komrij, die "de plaats van de misdaad" al jaren geleden is ontvlucht naar Portugal was gisteren op de Belgische buis niet erg opgewekt over Nederland.

molaar
12 maart 2010, 20:30
22.00 u persconferentie Andre Rouvoets
Rouvoets stopt omdat hij vroeger misbruikt is en wil dit nu verwerken met vrouw en kinderen

22.30 u. persconferentie Geerts Wilders
Geert Wilders stopt omdat hij meer aandacht wil schenken aan zijn bewakers.

23.00 persconferentie . Marianne Thieme; ze wil meer aandacht besteden aan het verschonen van het konijnenhokken.En haar vissen

Jansen
12 maart 2010, 20:41
22.00 u persconferentie Andre Rouvoets
Rouvoets stopt omdat hij vroeger misbruikt is en wil dit nu verwerken met vrouw en kinderen


haha is een goeie

Die man moet zijn jas eens laten uitwassen of chemisch reinigen kijk maar eens naar die vieze vette kraag van hem

janjanjan
12 maart 2010, 22:24
Tis oud nieuws maar als we toch politiek gaan:


AMSTERDAM – PVV'er Richard de Mos heeft woensdagavond in een debat in de Tweede Kamer GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent ernstig geschoffeerd.

http://www.nu.nl/algemeen/2203419/pvver-onbeschoft-kamerlid-van-gent.html


Mooi representatief voorbeeld van een van de pipo’s (ego’s) die Wilders rond zich verzameld heeft. Zegt (indirect) alles over de oppersmurf zelf.

Silvester
13 maart 2010, 09:57
1. Job Cohen kandidaat-lijsttrekker PvdA

Job for president zou ik zeggen, 'n betere kunnen we op dit moment niet hebben..

2. Wouter Bos verlaat de politiek

Wouter wilde eigenlijk al helemaal niet aan dit/vorige kabinet beginnen, die man is er helemaal doorheen...

3. Hans van Mierlo overleden

Hans was een zeer markant politicus, respect....

4. Camiel Eurlings verlaat de politiek

Hij zal dan wel een fraaie cv hebben, als minister heeft ie er niet veel van gebakken, zelfs de tunnel in zijn voortuintje kreeg ie niet spits..

Veel gebeurd in amper 24 uur!

Hoho, JP komt ook nog iets zeggen....


:redface:

Jünther
13 maart 2010, 10:20
Ik hoop niet dat de immer nivellerende allemansvriend Cohen mijn droom coalitie "CDA-VVD-PVV" in de weg gaat staan. Mijn weekend kon beter beginnen.

Die man zat prima in 'zijn Amsterdam', als laffe burgemeester, die immer pleit voor een fatsoenlijke samenleving. De Amsterdammers waren blij met hem, over het algemeen, zeker de gehavende huisvrouwen.
Voor de Haagse politiek echter ongeschikt, gaat alleen maar irriteren zoals de gemiddelde, vrouwelijke PVDA-politicus.
Ik kan niet wachten op de eerste confrontatie Geert-Job.

Big30
13 maart 2010, 11:44
http://www.nu.nl/economie/2204364/wilders-beschadigt-nederland.html


Werkgeversvoorman Bernard Wientjes vindt dat Geert Wilders Nederland ''op een geweldige manier'' beschadigt.

De voorzitter van ondernemersorganisatie VNO-NCW brengt dat naar voren in een interview met de Volkskrant van zaterdag.

Wientjes over de PVV-leider: ''Zoals hij zichzelf laatst in Londen presenteerde als toekomstig premier van Nederland en vervolgens de Turkse premier Erdogan uitschold. Dat is ongehoord. De Engelse pers was diep geschokt over de die vertoning, die de hele wereld overging.''

Wilders is niet meer dan een onfatsoenlijke populist en opportunist die omringd wordt door gelukzoekers zonder enige vorm van normen of waarden.
Hij speelt wel heel slim in op wat in de vorige eeuw wel eens werd omschreven als das Gesundes Volksempfinden.

janjanjan
13 maart 2010, 12:37
Meer een nachtmerrie scenario. Al vergeten hoe het ging met CDA-VVD-LPF? Dat was nou een zegen voor het land... :rolleyes:

Niet mee eens. Meer een droom scenario en interessant schouwspel. PVV stijgt macht naar het geblondeerde hoofd en voert een strijd met als inzet: wie heeft de grootste piemel. Gevolg PVV toont ware aard en verlaat, na vele opstootjes en ruzies het toneel. Balkenende blijkt andermaal geen leider, slaat de plank weer keer op keer mis en gebruikt het ‘zware wissel op mijn gezin’ excuus en druipt eindelijk af. Kortom kabinet met alleen winst :tongue:

Picasso 1
13 maart 2010, 13:01
Ik begrijp je punt wel, en het zal ook wel zo gaan, alleen had ik liever dat de spelers dit in een SBS reality show deden, zodat meer capabelen het land konden bsturen.

Het probleem van de kort geleden gevallen regering is dat het erg capabele mensen waren die zich inzetten voor de verkeerde beslissingen en die meer oog hadden voor partijpolitieke belangen en om die reden de rest van het land lieten vallen. Dan heb je niet echt veel aan de zwaarte en capaciteit van mensen.

Picasso 1
13 maart 2010, 13:09
Ik hoop niet dat de immer nivellerende allemansvriend Cohen mijn droom coalitie "CDA-VVD-PVV" in de weg gaat staan. Mijn weekend kon beter beginnen.

Die man zat prima in 'zijn Amsterdam', als laffe burgemeester, die immer pleit voor een fatsoenlijke samenleving. De Amsterdammers waren blij met hem, over het algemeen, zeker de gehavende huisvrouwen.
Voor de Haagse politiek echter ongeschikt, gaat alleen maar irriteren zoals de gemiddelde, vrouwelijke PVDA-politicus.
Ik kan niet wachten op de eerste confrontatie Geert-Job.

De partijleider is alleen maar een gezicht naar buiten en een andere communicatiewijze waardoor kiezers zich meer of minder aangetrokken voelen. Een partijleider moet zich grotendeels schikken naar het programma en de richting die de partij uit wil. Dus of het nou Cohen of Bos is maakt niet echt veel uit voor de programma standpunten. De poppen veranderen, de standpunten blijven grotendeels dezelfde :wink:.

janjanjan
13 maart 2010, 13:36
Als we nou eens het stemrecht zouden verkopen, zeg 1000 EUR om te mogen stemmen (max 1 stem, net als nu), zouden er dan betere politici gekozen worden? ;)

Prima idee zeg ik als jury, dus laten we voorzichtig in het klein beginnen, zeg op YBF ;)


Maar serieus, wanneer was de laatste keer dat capabelen ons land bestuurden?? Poppen zijn hedendaags meer van belang dan het inhoudelijk spel. M.a.w. daadwerkelijk besturen in belang van is ondergeschikt aan partijbelangen, scoren, etc., met als recent resultaat LPF en nu PVV en laten we TON :hammer: niet vergeten. Kennelijk afspiegeling van het volk :frown: Het is te hopen dat de echt capabelen daar nu eindelijk eens lering uit trekken en zich weer op de inhoud richten. Cohen lijkt mij daar voorloper in.

Picasso 1
13 maart 2010, 13:38
Het is te hopen dat de echt capabelen daar nu eindelijk eens lering uit trekken en zich weer op de inhoud richten. Cohen lijkt mij daar voorloper in.

Hij is inderdaad erg capabel maar de PVDA standpunten zijn verschrikkelijk.

janjanjan
13 maart 2010, 13:40
Hij is inderdaad erg capabel maar de PVDA standpunten zijn verschrikkelijk.

Mss dat Cohen daar verandering in kan brengen :rolleyes:

janjanjan
13 maart 2010, 13:43
Het probleem van de kort geleden gevallen regering is dat het erg capabele mensen waren die zich inzetten voor de verkeerde beslissingen en die meer oog hadden voor partijpolitieke belangen en om die reden de rest van het land lieten vallen. Dan heb je niet echt veel aan de zwaarte en capaciteit van mensen.

Erg tegenstrijdig wat je schrijft, zouden erg capabele mensen zich niet inzetten voor de juiste beslissingen? Ofwel je doelde op pipo's die zich inzetten voor partijpolitieke belangen en daardoor verkeerde beslissingen namen...

Picasso 1
13 maart 2010, 14:00
Erg tegenstrijdig wat je schrijft, zouden erg capabele mensen zich niet inzetten voor de juiste beslissingen? Ofwel je doelde op pipo's die zich inzetten voor partijpolitieke belangen en daardoor verkeerde beslissingen namen...

Nee hoor, het is niet tegenstrijdig. Er is een verschil tussen "doing the right things" en "doing things right". De kort geleden gevallen regering heeft zich erg capabel/sterk ingezet voor keuzes waar ik niet achter sta.

janjanjan
13 maart 2010, 14:09
Nee hoor, het is niet tegenstrijdig. Er is een verschil tussen "doing the right things" en "doing things right". De kort geleden gevallen regering heeft zich erg capabel/sterk ingezet voor keuzes waar ik niet achter sta.

Ah je bedoelt doing the wrongs things right :tongue:

Zakkenleger
13 maart 2010, 14:11
Nee hoor, het is niet tegenstrijdig. Er is een verschil tussen "doing the right things" en "doing things right". De kort geleden gevallen regering heeft zich erg capabel/sterk ingezet voor keuzes waar ik niet achter sta.

Niemand houdt je tegen zelf (meer) politiek actief te worden. Richt de IJsberenpartij op en mijn stem heb je. :biggrin:

Ik denk dat veel politici het nog niet eens zo beroerd doen, al deel ik zelden al hun standpunten. Maar ze volgen hun eigen overtuigingen, en zetten zich op hun manier in voor de goede zaak, zoals zij die zien. Uiteraard niet belangeloos, maar dat zouden wij ook niet doen als wij politici waren, toch?

Bij types als bijv. Wilders, Verdonk en Fortuyn is dat anders: die zijn te verblind en misbruiken vooral het onderbuikgevoel van de kiezers. Gevaarlijk, elk op hun eigen manier.

janjanjan
13 maart 2010, 14:24
Niemand houdt je tegen zelf (meer) politiek actief te worden. Richt de IJsberenpartij op en mijn stem heb je. :biggrin:

Jij deelt niemands standpunten, dus ook die van de IJsberenpartij niet ;)



Ik denk dat veel politici het nog niet eens zo beroerd doen, al deel ik zelden al hun standpunten. Maar ze volgen hun eigen overtuigingen, en zetten zich op hun manier in voor de goede zaak, zoas zij die zien. Uiteraard niet belangeloos, maar dat zouden wij ook niet doen als wij politici waren, toch?

Bij types als bijv. Wilders, Verdonk en Fortuyn is dat anders: die zijn te verblind en misbruiken vooral het onderbuikgevoel van de kiezers. Gevaarlijk, elk op hun eigen manier.

Die laatste 3 volgen ook hun overtuigingen en zetten zich ook in voor de 'goede' zaak, alleen dan vanuit hun perspectief. Het enge/gevaarlijke is dat ze de kiezers vertegenwoordigen, dus ja goed plan die 1000 euro stemkaart :wink:

Zakkenleger
13 maart 2010, 14:39
Jij deelt niemands standpunten, dus ook die van de IJsberenpartij niet ;)


Als jij in de IJsberenpartij stapt, trek ik inderdaad meteen mijn stem terug :biggrin:



Die laatste 3 volgen ook hun overtuigingen en zetten zich ook in voor de 'goede' zaak, alleen dan vanuit hun perspectief. Het enge/gevaarlijke is dat ze de kiezers vertegenwoordigen, dus ja goed plan die 1000 euro stemkaart :wink:

Voor mij is het probleem van extreme politici dat ze niet snappen dat politiek een zaak is van samenwerken van mensen die het niet met elkaar eens zijn. Dus: onderhandelen, af en toe winnen, af en toe verliezen, een compromisje af en toe. Zowel het landsbelang dienen als het partijbelang (niet slechts 1, want dat gaat op den duur verkeerd).

Extreme politici (en hun kiezers) willen vooral hun zin doordrijven, en met veel te simplistische 'oplossingen' de problemen aanpakken. Zelden is die aanpak succesvol gebleken, zoals blijkt uit zo'n beetje elke dictatuur (links en rechts).

janjanjan
13 maart 2010, 14:49
Als jij in de IJsberenpartij stapt, trek ik inderdaad meteen mijn stem terug :biggrin:

Wees gerust ik heb geen politiek aspiraties, laat staan interesse in de YBF-partij, das gedoemd een tweede LPF te worden, dit keer met een rellende nicht aan het roer :biggrin:



Voor mij is het probleem van extreme politici dat ze niet snappen dat politiek een zaak is van samenwerken van mensen die het niet met elkaar eens zijn. Dus: onderhandelen, af en toe winnen, af en toe verliezen, een compromisje af en toe. Zowel het landsbelang dienen als het partijbelang (niet slechts 1, want dat gaat op den duur verkeerd).

Extreme politici (en hun kiezers) willen vooral hun zin doordrijven, en met veel te simplistische 'oplossingen' de problemen aanpakken. Zelden is die aanpak succesvol gebleken, zoals blijkt uit zo'n beetje elke dictatuur (links en rechts).

Yep mee eens en het ander uiterste is dat teveel overleg, concessies, compromis en onderhandelen, net zo dodelijk is als de extreme politiek. Vandaar dat Wilders en verwanten toch ook positieve functie hebben, wakkerschudden en tot nadenken stemmen.

Picasso 1
13 maart 2010, 15:05
Richt de IJsberenpartij op en mijn stem heb je. :biggrin:

Je kunt ook je stem uitbrengen aan de Partij van de Toekomst ;)

Jünther
13 maart 2010, 15:38
Bij types als bijv. Wilders, Verdonk en Fortuyn is dat anders: die zijn te verblind en misbruiken vooral het onderbuikgevoel van de kiezers. Gevaarlijk, elk op hun eigen manier.


Fortuyn was zeer capabel, evenals Wilders. Ze drukken zich direct uit, met klare taal. Niks mis mee.

Beide heren staken/steken hun kop boven het maaiveld, en de linkse kliek in NL wil een kop daar niet hebben. Net zoals wij in NL niet kunnen omgaan met sportvedetten en veelverdieners.

Ik prijs de dag dat Belgische en Spaanse troepen ons land binnenvallen, om ons te verlossen van de Cohennen, Bossen, Halsema's en Pechtolds.

molaar
13 maart 2010, 15:47
http://www.musicfrom.nl/songteksten/janse_bagge_band/kommer_en_kwel.html

Big30
13 maart 2010, 15:48
Fortuyn was zeer capabel, evenals Wilders. Ze drukken zich direct uit, met klare taal. Niks mis mee.


Een aantal typische uitspraken van Wilders.

"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."

"Ik wil discrimineren."

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."

"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."

"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".


Inderdaad klare racistische taal.

http://forum.fok.nl/topic/1138276

janjanjan
13 maart 2010, 16:27
Inderdaad klare racistische taal.

Wat je ook zegt, het is i.i.g. duidelijke taal. Maar volgens Jünther maakt dat hem juist capabel :hammer:


Maar goed niet spotten met de heer Wilders, hij is immers vroeger gepest door een Turkse medeleerling op de kleuterschool en werd weleens niet uitgenodigd op verjaardagsfeestjes van andere allochtone (lees kleuters zonder zachte G) vriendjes :smile2:

Big30
13 maart 2010, 16:38
Maar goed niet spotten met de heer Wilders, hij is immers vroeger gepest door een Turkse medeleerling op de kleuterschool en werd weleens niet uitgenodigd op verjaardagsfeestjes van andere allochtone (lees kleuters zonder zachte G) vriendjes :smile2:

Ik denk dat ie op de "School met de Vrolijke Paters" heeft gezeten :biggrin: en dat hiermee zijn trauma verklaard is!

janjanjan
13 maart 2010, 16:57
Ik denk dat ie op de "School met de Vrolijke Paters" heeft gezeten :biggrin: en dat hiermee zijn trauma verklaard is!

Was zeker islamitische negroïde Pater met een hele grote piemel ;)

Zakkenleger
13 maart 2010, 17:00
Fortuyn was zeer capabel, evenals Wilders. Ze drukken zich direct uit, met klare taal. Niks mis mee.


Ik denk dat we verschillend denken over wat een capabel politicus is. Ik heb mijn idee daarover beschreven. Jij niet, dus met zo'n opmerking kan ik niets.

Klare taal spreken is niet zo moeilijk. In elk café wordt klaar gesproken (lees: geluld zonder onderbouwing ;)). Maar in de politiek gaat het om resultaten die je bereikt, vooral door samenwerken met andere partijen. In NL hebben we geen 2 partijen stelsel waardoor een partij vrij makkelijk de absolute meerderheid kan halen.



Beide heren staken/steken hun kop boven het maaiveld, en de linkse kliek in NL wil een kop daar niet hebben. Net zoals wij in NL niet kunnen omgaan met sportvedetten en veelverdieners.


Kop boven maaiveld afslaan is niet typisch links, wel typisch Nederlands.



Ik prijs de dag dat Belgische en Spaanse troepen ons land binnenvallen, om ons te verlossen van de Cohennen, Bossen, Halsema's en Pechtolds.

Misschien verlossen ze ons wel van de rechtse brallers. :biggrin:

Overigens merkwaardig dat jij de Nederlandse zelfstandigheid wilt opgeven. :confused:

edward
13 maart 2010, 17:00
Ik denk dat ie op de "School met de Vrolijke Paters" heeft gezeten :biggrin: en dat hiermee zijn trauma verklaard is!

Bij de paters met een zachte G en een harde L? Dat zal het zijn.:patpat[1]:

janjanjan
13 maart 2010, 17:04
Overigens merkwaardig dat jij de Nederlandse zelfstandigheid wilt opgeven. :confused:


Was een foutje van J, er moest staan Duitse troepen :tongue:

Zakkenleger
13 maart 2010, 17:04
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".

Een beter bewijs dat we Limburg al lang geleden aan België of Duitsland moeten laten is niet te geven. :hah:

Of was het een verkeerde vertaling? ;)

Jünther
13 maart 2010, 17:18
Hier regeert een linkse, hoerenlopende kliek.
Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.

Dat JJJ verlangt naar het Derde Rijk, verbaast mij enigszins. Maar dat mag.

Zakkenleger
13 maart 2010, 17:26
Weer wat Jünther uitspraken, weer geen onderbouwing. Oftewel, loos gebral. Daar zijn er wel meer van op dit forum. Zowel aan linkerzijde, als aan rechterzijde.

ZL, die tussen links en rechts zwalkt, maar nergens zijn draai vindt. ;)

janjanjan
13 maart 2010, 17:33
Hier regeert een linkse, hoerenlopende kliek.
Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zo zeggen.

Dat JJJ verlangt naar het Derde Rijk, verbaast mij enigszins. Maar dat mag.

De manier waarop jij interpreteert en vervolgens lomp uit de hoek komt blijft me verbazen. Maar post lekker verder zo, vermakelijk is het wel.

Picasso 1
13 maart 2010, 17:34
ZL, die tussen links en rechts zwalkt, maar nergens zijn draai vindt. ;)

Misschien moet jij ook maar wat meer tijd aan je gezin besteden :biggrin:

Local Hero
13 maart 2010, 17:35
Jawel! Die heeft morgen een afspraak bij de kapper voor een kleurspoeling :biggrin:.

Oh, en ik maar denken dat ie (ijdeltuit als Wilders is) het zelf doet :gruebel:

Die Wilders en zijn kliek hebben toch weer mijn aandacht getrokken. Zo was enkele weken geleden een kompaan van de meedogenloze Mozart uit Venlo present in de Wereld Draait Door: Theo Hiddema (http://player.omroep.nl/?aflID=9389186)

Het sleutelmoment van die aflevering is wanneer Hiddeman poneert dat hij vooral met Wilders sympatiseert uit Rancune:

Het was Rancune, in de ergste vorm van Volkert van der Graaf, die Pim Foruyn het leven heeft gekost
Iemand zou een mitrailieur kunnen regelen en om zich heen kunnen gaan schieten.
Iemand zou met zijn auto op de koningin in kunnen gaan rijden.
Iemand zou een dolk in een ander kunnen douwen.
Iemand zou een grote kraak kunnen gaan zetten.
Iemand zou ... :bibber_2:

"Hé, eigenlijk is stemmen een heel vredelievende en beschaafde vorm van het uiten van rancune. Vind je niet?"

Dit lijkt volgens mij de sleutel in de nederlandse samenleving te zijn: omgaan met rancune :cool:

Local Hero
13 maart 2010, 17:41
Ik prijs de dag dat Belgische en Spaanse troepen ons land binnenvallen, om ons te verlossen van de Cohennen, Bossen, Halsema's en Pechtolds.

Neuh, de Pelgen hebben alleen interesse in Zeeuws Vlaanderen (what's in a name). De rest interesseert hun niet :)

Big30
13 maart 2010, 17:59
Was zeker islamitische negroïde Pater met een hele grote piemel ;)

Ja die was het, of heb je ook op die school gezeten :biggrin:? Hij was een hele grote kindervriend.

janjanjan
13 maart 2010, 18:12
Ja die was het, of heb je ook op die school gezeten :biggrin:? Hij was een hele grote kindervriend.

Ja klopt, deze school was het, let vooral op de plaatsnaam waar het internaat zich bevindt, hoe dubbelzinnig kan het zijn ;) :


ROTTERDAM - Het seksueel misbruik van leerlingen door paters salesianen in internaat Don Rua in 's-Heerenberg was intern al in 1967 bekend.


http://www.nu.nl/binnenland/2204385/misbruik-rk-internaat-al-in-1967-bekend-.html

Big30
13 maart 2010, 18:18
Ja klopt, deze school was het, let vooral op de plaatsnaam waar het internaat zich bevindt, hoe dubbelzinnig kan het zijn ;) :



Dit verklaart alles denk ik:

Don Rua is een voormalig klooster in 's-Heerenberg gelegen in de Nederlandse provincie Gelderland.

Het klooster werd in 1910 gesticht door Duitse jezuïeten die als gevolg van de Kulturkampf hun eigen land waren ontvlucht.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Rua

janjanjan
13 maart 2010, 18:28
Dit verklaart alles denk ik:


http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Rua

:biggrin:

En nog meer toeval in dezelfde wikilink:


Tot en met medio 1971 woonden er jongens maar het aantal aanmeldingen en roepingen daalde en de paters van Don Bosco verkochten het pand.

Local Hero
13 maart 2010, 19:43
http://www.nu.nl/economie/2204364/wilders-beschadigt-nederland.html

Wilders is niet meer dan een onfatsoenlijke populist en opportunist die omringd wordt door gelukzoekers zonder enige vorm van normen of waarden. Hij speelt wel heel slim in op wat in de vorige eeuw wel eens werd omschreven als das Gesundes Volksempfinden.

Hirsi Ali: Wilders goed voor Nederland (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/469732/2010/03/13/Hirsi-Ali-Wilders-goed-voor-Nederland.dhtml). ''Hij is goed voor Nederland, omdat mensen die kwaad zijn over de systematisch verkeerde aanpak door de gevestigde partijen van vraagstukken als immigratie en islam, hun woede kunnen kanaliseren door op hem te stemmen in plaats van te rebelleren of, erger nog, een gewelddadige confrontatie met radicale islamitische groeperingen aan te gaan.''

Hirsi Ali noemt de voorstellen van Wilders verder 'in praktische zin onuitvoerbaar' ;)

Toch is het vreemd dat een belangrijke vraag aan Geert Wilders vrijwel nooit wordt gesteld: wie betaalt hem? Hijzelf weigert openheid van zaken te geven over zijn financiers. De PVV is een beweging met maar twee leden: Wilders zelf en de stichting waarvan Wilders enig bestuurder is.

Dat zijn financiers deels uit Amerika komen en behoren tot ultraconservatieve groepen, lijkt evident. Vooral tijdens zijn inzamelingsreizen in Amerika hamert Wilders er steeds op dat voor hem de islam geen geloof is, maar een fascistoïde ideologie, die te vuur en te zwaar bestreden moet worden. De tweede vijand bestaat uit de ‘linkse’ elites, die de deur wijd openzetten voor het groene gevaar en de vrijheid van meningsuiting achteloos verkwanselen in naam van de wederzijdse multiculturele welwillendheid, die natuurlijk niets anders is dan laffe capitulatie.

Flurkman
13 maart 2010, 23:14
Niet teveel denken in termen van goede of slechte politici. Elke politicus is op z'n minder goeie momenten een vuige opportunist...

Zakkenleger
14 maart 2010, 14:54
Niet teveel denken in termen van goede of slechte politici.


Je zult als stemmer wel moeten, anders kun je net zo goed niet, of totaal willekeurig stemmen.

Analoog zou je in een club dan net zo goed met elke dame kunnen kameren zonder je druk te maken of ze goede danwel slechte service verleent. ;)


Elke politicus is op z'n minder goeie momenten een vuige opportunist...

Geldt dat ook voor DVPs? :biggrin:

janjanjan
14 maart 2010, 15:34
Volledig offtopic maar wel grappig.


http://img96.imageshack.us/img96/1951/ministerpresident.jpg (http://img96.imageshack.us/i/ministerpresident.jpg/)

janjanjan
9 juni 2010, 12:53
Zojuist van mijn democratisch recht een absolute plicht gemaakt en mijn stem uitgebracht. Was nog zwevend kiezer, maar de combi van mijn geloof met criminele inborst, in relatie tot de nabije toekomst, maakten de Partij Versus Vrijheid toch weinig aantrekkelijk. Marokko is weliswaar mijn geboorteland, maar de uitkeringen zijn er zo laag, wil er dus niet geboeid naar terug. Maar aangezien ik wel een sterk voorstander ben van een duidelijke visie, sterke moraal en rechtlijnigheid, bekeer ik met tot het Christendom en heb alvast mijn stem uitgebracht op de Super Gereformeerde Partij.

Big30
22 oktober 2010, 16:08
http://www.nu.nl/binnenland/2362053/proces-wilders-moet-opnieuw.html


Het proces tegen PVV-voorman Geert Wilders moet opnieuw. Wilders wraakte vrijdag met succes de rechtbank in Amsterdam.

Drie andere rechters zullen de hele zaak van voren af aan moeten behandelen.

De wrakingskamer wees vrijdag het verzoek van Wilders en zijn advocaat Bram Moszkowicz toe, omdat het niet te begrijpen is dat de rechtbank arabist Hans Jansen niet opnieuw als getuige wilde laten horen.

Jansen
22 oktober 2010, 17:23
Zojuist van mijn democratisch recht een absolute plicht gemaakt en mijn stem uitgebracht. Was nog zwevend kiezer, maar de combi van mijn geloof met criminele inborst, in relatie tot de nabije toekomst, maakten de Partij Versus Vrijheid toch weinig aantrekkelijk. Marokko is weliswaar mijn geboorteland, maar de uitkeringen zijn er zo laag, wil er dus niet geboeid naar terug. Maar aangezien ik wel een sterk voorstander ben van een duidelijke visie, sterke moraal en rechtlijnigheid, bekeer ik met tot het Christendom en heb alvast mijn stem uitgebracht op de Super Gereformeerde Partij.


Mooi dat je je hebt laten bekeren tot het christendom.:freu:

Dan lever je Nederlandse paspoort toch maar in en vertrek meteen weer naar Marokko. :gruebel:
Toch geweldig om dan daar als enige christen te mogen lopen tussen al die Marokkaanse uitkeringtrekkers.:biggrin:

edward
22 oktober 2010, 18:50
Probeer maar een vergunning te krijgen in Marokko voor een gebedshuis.

1032


In Nederland staan ook veel moskeeën. Plaats een mooi kapelleke janjanjan in je geboorteland.

phoenix
22 oktober 2010, 22:53
blij dat jij je dochter ook niet slaat als jouw buurman dat wel doet....of wat moet ik hier nou mee, kappeletje kan niet in marokko..nee , maar omdat zij daar vrouwen onderdrukken hoeven wij dat hier toch niet toe te laten, en als een vreedzame molim hier zijn geloof wil uiten is dat in elk geval liberaal, sociaal en niet in strijd met vrijheid van meningsuiting, dat je het een kuttent vind waar je beter met een harem je snikkel kan laten bewerken das ook een prima geloof...en noch lekker ook, kan ook knielend zij knielend voor jouw lul ipv allah, laat ze daar lekker kerken verbieden....Wij zijn hier de baas ,z ij niet..zij zijn gast...totdat ze nedelrander zijn en dan accepteer je de grondwet., zo simpel is het eigenlijk, maar nog steeds mogen ze van mij daar kerken verbieden, maar wij moeten per onmiddelijk niet accepteren dat koning hassan bepaalt of hij wel of niet marokaan is....daar hebben we wetten voor...tel je voor zeg dat de paus weerkomt en vraag of er weer meer klatholieke kerken gebouwd mogen worden....ben blij dat het musea zijn en ook kappeletjes. mijn eerste penetratie was tegende deuren van ene kappeletje, en die deuren waren stevig , goed tegenaan gebonkt , majmmie

Picasso 1
22 oktober 2010, 23:45
Wilders praat op zich duidelijke taal, het is meer bij zijn volgers waar de grootste idioterie wordt uitgekraamd :cool:

mammoet
23 oktober 2010, 09:28
van mij mag iedereen blijven als ze zich maar aan passen en de ramadan op trekken naar een half jaar dan hebben wij mee keus in de fkk clubs als zij aan het eten zijn hi

Boy69
2 juli 2013, 20:54
Volgens een post op Freiercafe is ze nu werkzaam in Globe


Sie ist nun im Globe, dort als Sina (http://www.club-globe.ch/main/superstars/detail.php?id=1705) tätig. Jetzt schlägt eine halbe Stunde mit 140 CHF (115 EUR) zu Buche. :D

BefBeer
3 juli 2013, 11:01
Wat is hier politiek aan?

BefBeer


Volgens een post op Freiercafe is ze nu werkzaam in Globe

Badslippers
3 juli 2013, 11:21
Wat is hier politiek aan?

Zou verkeerd gepost kunnen zijn maar ik gok toch meer op een stukje B69 humor c.q. cynisme omdat in de "Quote" melding wordt gemaakt van het feit dat de dame in kwestie voor een half uurtje maar liefst €115 vraagt. Prijspolitiek dus!

jacky pakutra
3 juli 2013, 15:20
Zou verkeerd gepost kunnen zijn maar ik gok toch meer op een stukje B69 humor c.q. cynisme omdat in de "Quote" melding wordt gemaakt van het feit dat de dame in kwestie voor een half uurtje maar liefst €115 vraagt. Prijspolitiek dus!

Dat is de standaardprijs in Globe... Vragen alle dames dus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Boy69
3 juli 2013, 16:42
Wat is hier politiek aan?

BefBeer

Als ik heel eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik deze post per abuis in het verkeerde draadje heb gepost.

Ik wilde het in Lea's draadje posten, wat ik ook direct gedaan heb.

Willem2
3 juli 2013, 16:47
Kan ik dan alles politiek correct weghalen of moet de commissie eerst uitspraak doen ;)

Big30
19 augustus 2013, 20:28
http://www.telegraaf.nl/prive/21822137/___Samsom_verliefd_op_voorlichter___.html

Diederik Samsom zou gaan scheiden van zijn vrouw, omdat hij een relatie heeft met zijn persvoorlichter.

Dit gerucht doet de ronde in Den Haag, zo meldt RTL Boulevard.
Volgens bronnen brengen Diederik en de vrouw in kwestie afgelopen tijd veel samen door.
"Ze waren met z'n tweëen in Londen en hij nam niet zijn vrouw, maar zijn voorlichter mee naar de inhuldiging van de Koning", zo vertelt Albert Verlinde.
Samsom en zijn vermeende nieuwe vriendin spreken overigens met klem tegen dat zij een relatie hebben

seksenfun
20 maart 2014, 19:56
Van P-meid

https://www.youtube.com/watch?v=5B6VeVPFeYk

tot VB-vrouw

https://www.youtube.com/watch?v=I33lL9psjUw

:smoke:

Admin
20 maart 2014, 21:30
https://www.youtube.com/watch?v=mO55URyp2mg

Admin
20 maart 2014, 21:41
http://i.imgur.com/6LfyqWl.png

Piet Plezier
21 maart 2014, 12:56
Wilders: hetze tegen de PVV

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders vindt dat er een „hetze” aan de gang is tegen zijn partij. „Wat politiek en media nu doen in al hun collectieve gretigheid: dat is pas haatzaaien en ophitsen, maar dan tegen de PVV”, zei hij vrijdag.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/22413444/__Wilders__hetze_tegen_de_PVV__.html

too slow
22 maart 2014, 12:04
http://i.imgur.com/6LfyqWl.png

Hoera, een overwinning voor de democratie. In heel veel gemeenten is een lokale partij de grootste ondanks pogingen van de landelijke politiek om via het misbruiken van de media aandacht de macht op te eisen. De lokale politiek hoort over lokale beslissingen te gaan en niet over of Samsom een stropdas draagt.

Puntjes van zorg blijven natuurlijk de fundamentalistische gereformeerden op de biblebelt en Oost Groningen waar ze het liefst Poetin zouden vragen om hen te komen bevrijden...

Admin
22 maart 2014, 23:24
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11018/PVV/article/detail/3620779/2014/03/22/Wilders-blijft-bij-uitspraken-over-Marokkanen.dhtml

PVV-leider Geert Wilders blijft bij zijn omstreden uitlatingen over Marokkanen. 'Ik heb niks verkeerd gezegd, ik heb geen spijt en ga aan niets en niemand mijn excuses aanbieden.' Dat zei hij zojuist tegen de pers in het Tweede Kamergebouw.

Volgens Wilders zijn Marokkanen oververtegenwoordigd op lijstjes van criminaliteit en bijstand. Dat er minder Marokkanen in Nederland moeten komen, staat al in het verkiezingsprogramma van de PVV, zei hij.

Wilders onderstreepte dat zijn partij geen Marokkanen uit wil zetten die niets verkeerds hebben gedaan. Zijn partij richt zich op criminele Marokkanen. Verder wil hij immigratiebeperking en het bevorderen van remigratie.

Badslippers
23 maart 2014, 00:21
Valt me op dat de Wilders sympathisanten zich (hier) opvallend rustig houden nu de wolf in schaapskleren zo vals gehuild heeft. Er was een tijd dat je kaalgeschoren werd als je heulde met dit soort dorpsgekken en het spel voorbij was. Als variatie stel ik voor dat spijtoptanten tot morgen de tijd hebben om afstand te nemen van deze idiote volksmenner. Als daarna het kaartenhuis volledig in elkaar is gedonderd zullen deze volgzame armoedzaaiers van een Wilders kapsel worden voorzien. En dan rest niks anders om op de platte kar door het dorp rond getrokken te worden. Dat kapsel mogen ze daarna tot in lengte van dagen blijven dragen.

6894

Nibor76
23 maart 2014, 00:25
En wat nou zoals bijvoorbeeld bovenstaande helemaal geen haar hebben.

Hij heeft niets tegen Hongaren, dan wel Hongaarse daar hij er getrouwd mee is, dat dan weer wel.

Jan_Wandelaar
24 maart 2014, 01:57
Er was een tijd dat je kaalgeschoren werd als je heulde met dit soort dorpsgekken en het spel voorbij was.

Wanneer je oproept tot een 'bijltjesdag' ben je minstens net zo simpel als de grote blonde leider zelf. Waarschijnlijk zit er in de contreien waar dergelijke lieden vandaan komen iets in het water wat de intelligentie en de redelijkheid niet ten goede komt.

J.W.

uurtje
24 maart 2014, 07:55
Om te beginnen sta ik deze rond niet acht er de woorden van de heer W. Op zich natuurlijk al erg genoeg dat je hiermee moet beginnen.....

Wat mij aan de hele discussie/ophef over de uitgesproken woorden opvalt is de selectieve verontwaardiging. Klaarblijkelijk is het helemaal OK om, al dan niet met belastinggeld, naar Nederland te reizen en hier fijntjes een haattirade tegen Christenen, Joden, homo's en andere groeperingen af te draaien. Daar is helemaal niets mis mee. De schuld voor vreemdgaan leg je bij vrouwen neer wier rechten je toch al ingekort had. Geen mens in Nederland die daarvoor (of beter gezegd daartegen in) op straat gaat. Raar....

Ik mis ook de groep goed geslaagde medelanders. De mensen die dus een positieve bijdrage aan deze maatschappij verrichten (anders dan cipiers en bijstandsverstrekkers garanderen van een baan). Deze mensen hebben veel last van het stigma. Maar klaarblijkelijk weigeren deze mensen om hun (voormalige) landgenoten op hun verantwoordelijkheden aan te spreken. Ik roep....een gemiste kans. Het valt bijna niet meer te ontkennen dat er een probleem is met een bepaalde bevolkingsgroep. Naar mijn mening ligt de oplossing voor een deel ook bij diezelfde (in bredere zin) bevolkingsgroep. Maar nee hoor.....je kunt beter zwijgen en naar Wilders wijzen.

Overigens waren de manifestaties tegen Wilders van de afgelopen dagen nou ook niet bepaald een toonbeeld van democratie en tolerantie. Ik haal maar ff de 'Jihad" vlag aan die openlijk getoond werd in Amsterdam. Ter vergelijking.......tijdens de PVV manifestatie in Den Haag werd de Geuzenvlag even gevoerd. Nederland was te klein.

Conclusie, het is niet altijd eerlijk verdeeld in de wereld....

Pietjepik
24 maart 2014, 08:39
ik schaar me achter Wilders. Mijn stem heeft hij!!!

Bij mij speelt echter geen patriottisch motief maar slechts een individueel belang, ik heb nu eenmaal een hekel aan idioten en profiteurs en mijn enige belang is mensen om me heen in de maatschappij in wiens gedachten ik me kan verplaatsen.

Bij jihadisten en aanverwanten is het mij allemaal wat te troebel in de bol.
Ga je kwetsende en dreigende taal fijn uiten tegen een kameel in de woestijn, dan heeft niemand er last van.

Pietjepik
24 maart 2014, 13:27
....... Waarschijnlijk zit er in de contreien waar dergelijke lieden vandaan komen iets in het water wat de intelligentie en de redelijkheid niet ten goede komt.

J.W.

contreien waar redelijkheid en ratio hand in hand gaan zijn nu eenmaal helaas nog altijd blinde vlekken op de kaart..... :wand: wilders probeert mensen niet zozeer de ogen te openen, want een ieder ziet wat er in nederland aan de hand is. Wat hij wel beoogt te doen, is mensen gelegenheid geven hun stem te laten horen, hij fungeert als spreekbuis maar helaas trachten hypocrieten en figuren met een ruggegraat zo slap als een twijgje hem telkens de mond te snoeren.
laat zogenaamde redelijkheid bij de links georiënteerden plaats maken voor ratio, dan is er nog een kansje dat we niet verpletterd worden onder het gewicht van ongewenst aanwezigen.

Admin
24 maart 2014, 14:10
. Wat hij wel beoogt te doen, is mensen gelegenheid geven hun stem te laten horen, hij fungeert als spreekbuis maar helaas trachten hypocrieten en figuren met een ruggegraat zo slap als een twijgje hem telkens de mond te snoeren.
laat zogenaamde redelijkheid bij de links georiënteerden plaats maken voor ratio, dan is er nog een kansje dat we niet verpletterd worden onder het gewicht van ongewenst aanwezigen.
Zo is het maar net! Lukt Wilders alleen nog niet om binnen zijn eigen partij mensen die een inhoudelijke discussie willen voeren hun stem te laten horen of op een democratische manier tot bepaalde besluiten of een beleid te komen. Dat is maar beter ook want anders krijg je van die lange discussies die tot niets leiden, het is beter de grote leider te volgen die het beter weet dan te gaan zeuren of intern strijd te voeren. Ben je het niet met hem eens moet je de partij verlaten en dat doen dus nu ook velen die het gewoon niet zo goed hebben gezien als Wilders.
Geen probleem voor de PVV want er lopen in Nederland nog genoeg Henkies en Ingrids rond die hem wel willen volgen en begrijpen dat je met interne discussies geen problemen oplost.

We hoeven het niet met de mening van Henk en Ingrid eens te zijn maar het is toch mooi dat ze met de PVV in dit land ook een spreekbuis hebben?
http://www.henkeningrid.org/

Het gaat ook veel te ver om alle volgers van de PVV als zwakbegaafde Henken en Ingrids neer te zetten, dat is generaliseren en dat is niet goed.

Pietjepik
24 maart 2014, 15:56
ik ben wel zwakbegaafd naar de mening van velen wiens mening er voor mij niet toedoet. :luvlove: Ik kan en mag dus zeker verzwolgen worden door de tsunami van generalisatie. Het enig mogelijke verweer tegen weg-gegeneraliseerd worden echter, is jezelf profileren als individu. Dat doe ik al vanaf de dag dat ik uit mijn ogen kan kijken en hou dmv mijn optreden, standpunten, handelingen en zienswijze vast aan mijn persoonlijke identiteit. :baeh:
Ieder het zijne!
love me or hate me, maakt niets uit! :wink2:

Piet Plezier
24 maart 2014, 16:03
*IMG_1236789537427.jpg (20,2 KB)

:freu::freu::freu::freu::freu:

Goedemorgenallemaal
24 maart 2014, 18:08
Wij mogen zeker niet alle PVV'ers over 1 kam scheren...
PVV'ers, en hun leider -die het goede voorbeeld moet geven- voorop, mogen als tegenprestatie niet alle Marokkanen over 1 kam scheren. Het publiek in de zaal deed dat natuurlijk wel, het ware mooi geweest als de heer Wilders mijn opvatting over PVV'ers als voorbeeld had genomen om het publiek tot de orde te roepen.

Piet Plezier
24 maart 2014, 19:34
Valt me op dat de Wilders sympathisanten zich (hier) opvallend rustig houden nu de wolf in schaapskleren zo vals gehuild heeft. Er was een tijd dat je kaalgeschoren werd als je heulde met dit soort dorpsgekken en het spel voorbij was. Als variatie stel ik voor dat spijtoptanten tot morgen de tijd hebben om afstand te nemen van deze idiote volksmenner. Als daarna het kaartenhuis volledig in elkaar is gedonderd zullen deze volgzame armoedzaaiers van een Wilders kapsel worden voorzien. En dan rest niks anders om op de platte kar door het dorp rond getrokken te worden. Dat kapsel mogen ze daarna tot in lengte van dagen blijven dragen.

6894

Hey badslippertals je iets om Nederlandgaf dan zou je ook op onze Geert Wildersstemmen. En wat zijn haren betreft hij heeft er meer als jou want jij hebt er geen.
En hoezo armoedzaaiers???
Als dit KUT kabinet nog lang blijft zitten dan worden we armoedezaaiers.

Piet Plezier
24 maart 2014, 19:37
image.jpg (45,7 KB)

Deze 2 staan teminste voorNederland.

Stem allemaal op onze Geert Wildersop 22 mei.
Laat je stem horen voor ons Geertje.

Piet Plezier
24 maart 2014, 20:21
IMG_14402152079268.jpg (14,1 KB)

Jansen
24 maart 2014, 21:04
Valt me op dat de Wilders sympathisanten zich (hier) opvallend rustig houden nu de wolf in schaapskleren zo vals gehuild heeft. Er was een tijd dat je kaalgeschoren werd als je heulde met dit soort dorpsgekken en het spel voorbij was.

6894

Wanneer was het dat ze jou kaal geschoren hebben, liep jij toen achter Kim Holland aan ? haha.

Badslippers
24 maart 2014, 21:59
Wanneer was het dat ze jou kaal geschoren hebben, liep jij toen achter Kim Holland aan ? haha.

Ha ha, ja achter haar kale kutje zul je bedoelen.

Big30
24 maart 2014, 23:45
Arabist Hans Jansen op de kandidaten lijst voor het Europees parlement voor de PVV. Opmerkelijk voor een man waar in het verleden nog wel eens een zinnig woord uitkwam.

Piet Plezier
25 maart 2014, 00:11
Arabist Hans Jansen op de kandidaten lijst voor het Europees parlement voor de PVV. Opmerkelijk voor een man waar in het verleden nog wel eens een zinnig woord uitkwam.

Big iedereen die bij de PVV zit daar komt een zinnig woord uit.
jammer dat bij de rest van de partijen er geen zinnig woord uitkomt.

Sjeufke
25 maart 2014, 01:04
Zolang Wilders geen confrontatie durft aan te gaan met de andere partijen is ie geen knip voor de neus waard. Alleen maar oneliners, kwetsend en ophitsend.
Dat wil niet zeggen dat hij geen goed verhaal kan hebben (heeft). Maar de toon maakt de muziek. Ik ben er van overtuigd dat als hij zijn boodschap wat genuanceerder zou brengen, hij veel meer draagvlak zou hebben.
Maar goed, ieder zijn mening. En gelukkig leven we in een land waar vrijheid van meningsuiting een groot goed is. Dat dat nog lang zo mag blijven!

Big30
25 maart 2014, 01:12
https://www.youtube.com/watch?v=bkZiDBH7huc

Big30
25 maart 2014, 01:13
https://www.youtube.com/watch?v=5BXNEQ1ACJ0

Goedemorgenallemaal
25 maart 2014, 01:33
Deze 2 staan teminste voorNederland.


Dan vraag ik me echt af waarom er geen "echter patriotten" staat. Dan vraag ik me af waarom Pim zo nodig "at your service"moets zeggen in plaats van het "tot uw dienst".

Het nadeel van deze lieden (en helaas vele anderen) is dat ze het evrschil kwijt zijn tussen wat je MAG zeggen en wat je KUNT zeggen.

Je MAG van alles zeggen, roepen en beweren op grond van "vrijheid van meningsuitinig"... En dat hoeft niet eens gefundeerd te zijn, want dat zijn veel meningen toch al niet. Echter, je KUNt niet alles zeggen wat je MAG zeggen en dat heeft gewoon te maken met goed fatsoen, (innerlijke) beschaving, ontwikkeling.

Je ziet het ook op dit forum, het draadje over "slechte dames, mag je dat wel vertellen?" Hoeveel mensen die zeggen dat dat niet kan hebben hierboven eigenlijk wel verkondigd dat bepaalde politiekers alles mogen en kunnen zeggen?

Goedemorgenallemaal
25 maart 2014, 01:36
tijdens de PVV manifestatie in Den Haag werd de Geuzenvlag even gevoerd. Nederland was te klein.

En terecht, de geuzen, veelal ordinaire bandieten en gespuis die onder het motto van de opstand tegen Spaanse overheersers graag wat wilden punderen.
Vrijheidsstrijder of terrorist? vast staat dat de geuzen veel dingen uitgehaald hebben waar een moderne terrotost met bewondering naar kijkt.

Jan_Wandelaar
25 maart 2014, 02:54
De grote blonde leider heeft de mond vol over de gevolgen: criminaliteit, afhankelijkheid van uitkeringen, blinde godsdienstwaanzin, enzovoort.

Zelden hoor je de grote blonde leider over de oorzaken. Om een probleem op te kunnen lossen zul je eerst de oorzaak moeten achterhalen.

De oorzaak is dat we de eerste generatie gastarbeiders, in de veronderstelling dat ze na een paar jaar weer terug zouden keren, aan hun lot hebben overgelaten. Hierdoor bleven ze analfabeet, de Nederlandse taal niet of nauwelijks machtig, en fanatiek geloven in de profeet van een fictief opperwezen.

Wanneer dergelijke lieden kinderen gaan opvoeden is het niet meer dan logisch dat deze kinderen maar moeilijk aarden in een vrije, democratische rechtstaat, met alle problemen van dien.

We stonden er zelf bij, en keken er naar......

J.W.

Limburger
25 maart 2014, 14:00
Nou zeg die uitspraak van Wilders heeft nogal wat stof doen opwaaien, blijkbaar wil de gemiddelde Nederlander dus meer Marokkanen in zijn straat en/of buurt?

Piet Plezier
25 maart 2014, 17:00
PVV Eerste Kamer achter Wilders


http://nos.nl/artikel/627849-pvv-eerste-kamer-achter-wilders.html

too slow
25 maart 2014, 21:10
Ik mis ook de groep goed geslaagde medelanders. De mensen die dus een positieve bijdrage aan deze maatschappij verrichten (anders dan cipiers en bijstandsverstrekkers garanderen van een baan). Deze mensen hebben veel last van het stigma. Maar klaarblijkelijk weigeren deze mensen om hun (voormalige) landgenoten op hun verantwoordelijkheden aan te spreken. Ik roep....een gemiste kans. Het valt bijna niet meer te ontkennen dat er een probleem is met een bepaalde bevolkingsgroep. Naar mijn mening ligt de oplossing voor een deel ook bij diezelfde (in bredere zin) bevolkingsgroep. Maar nee hoor.....je kunt beter zwijgen en naar Wilders wijzen.

Willen we meer of willen we minder limburgers? We hebben die lui in 1830 hun eigen strook grond gegeven maar nog steeds menen ze zich te moeten vertonen aan onze zijde van de grens. Dat hebben we tot nu toe getolereerd maar als deze mensen blijven weigeren om hun landgenoot Wilders aan te spreken op zijn verantwoordelijkheden dan moeten we ze maar eens gaan terugsturen naar waar ze vandaan komen.

:baeh:

Jansen
25 maart 2014, 21:17
Arabist Hans Jansen op de kandidaten lijst voor het Europees parlement voor de PVV. Opmerkelijk voor een man waar in het verleden nog wel eens een zinnig woord uitkwam.

Dank je Big30 voor dit schrijven.

H.Jansen

Picasso 1
25 maart 2014, 21:32
De oorzaak is dat we de eerste generatie gastarbeiders, in de veronderstelling dat ze na een paar jaar weer terug zouden keren, aan hun lot hebben overgelaten. Hierdoor bleven ze analfabeet, de Nederlandse taal niet of nauwelijks machtig, en fanatiek geloven in de profeet van een fictief opperwezen.


Rekening houdend met dat de problemen in hoge mate worden veroorzaakt door de 2de en 3de generatie, waarvan een groot gedeelte in Nederland is geboren (in Nederland opgegroeid en de taal volledig machtig, aan leerplicht onderworpen en gewoon in Nederlandse scholen opgeleid) is deze analyse wel heel erg aan de zwakke kant.

phoenix
25 maart 2014, 22:59
ik vind dat er te weinig spanjaarden in nederland wonen, kunnen we dat ook niet regelen...paar leuke spaanse meidjes uitnodigen en lekker rampetampen, krijgen we vanzelf meer spanjaarden...weer eens wat anders...:biggrin:

Goedemorgenallemaal
26 maart 2014, 10:13
Gelukkig hebben we die cinquecento of zo die het schaatsen wil veranderen, als ik de media mag geloven is dat van groter belang, nog interessanter dan de nucelaire top, dan wat er zich de afgelopen week op politiek gebied heeft afgespeeld. Ik vind het allemaal best, ik heb niks met langebaans schaatsen.
Ik hoor GW al, "langebaanschaatsen is een Nederlandse sport, alleen Nederlanders in de top van de ISU".
Ik ondersteun dat van harte, weinig bonden waar het zo vaak en zo erg rommelt als de KNSB, dan zijn we zo van het schaatsen op de lange baan verlost en is het terug waar het thuis hoort, op de plassen, de kanalen en de meren en als het dan eens niet vriest, jammer dan.

Peppino
26 maart 2014, 23:07
Morgen heeft Brandpunt een uitzending over de strijd om de Wallen.
Misselijke ventje van 'n Asher zei net:onder elke steen zit ongedierte !
Kan de PvdA verder gaan met Amsterdam naar de klote helpen...........

Jansen
27 maart 2014, 22:06
Morgen heeft Brandpunt een uitzending over de strijd om de Wallen.
Misselijke ventje van 'n Asher zei net:onder elke steen zit ongedierte !
Kan de PvdA verder gaan met Amsterdam naar de klote helpen...........

Ja moet je maar veel Turken in de politiek zetten wordt het dadelijk Istanbul.

Big30
27 maart 2014, 22:21
Dank je Big30 voor dit schrijven.

H.Jansen
Geen dank en mocht je in het parlement worden verkozen zorg wel dat je bij vergaderingen de presentielijst tekent, daarna kun je weer vertrekken en je met belangrijkere zaken bezig houden. Jammer dat het parlement in Brussel en Straatsburg zetelt en niet in bv. Frankfurt.

sofaking
27 maart 2014, 22:29
Willen we meer of minder Christenen in Marokko ?
http://www.reuters.com/article/2010/05/21/ozatp-morocco-christians-idAFJOE64K0AT20100521


(Reuters) - Morocco has expelled foreign Christians who tried to convert Muslims because, as a moderate Islamic state, it wants to foster "order and calm" and avoid a clash between faiths, its Islamic affairs minister said.

The government has expelled around 100 foreign Christians since March, many of them aid workers, in what Western diplomats have called an unprecedented crackdown on undercover preaching.

"These incidents (expulsions) were prompted by the activism of some foreigners who undermined public order," Religious Endowments and Islamic Affairs Minister Ahmed Toufiq told Reuters in an interview late on Thursday.

"There are some who hide their proselytism and religious activism under the guise of other activities," he said.

The latest expulsion was that of Spaniard Francisco Paton Millan, the head of a small energy company, who was ordered last week to leave the country for trying to convert Muslims to Christianity, church workers and European diplomats said.

The Islamist-leaning newspaper Attajdid reported on Thursday that the authorities had ordered 23 foreigners to leave last week and that this was part of a new wave of such expulsions.

Converting Muslims is a crime in Morocco, punishable by up to six months in jail, but the authorities generally expel foreigners accused of proselytising rather than take them to court to avoid publicity and criticism from abroad.

Muslims make up 99 percent of Morocco's population and the north African country allows freedom of worship to mostly foreign Christians and a few thousand indigenous Jews.

PROTECTING MUSLIMS

Toufiq said Morocco was eager to foster respect and coexistence between its different faiths, but was also "protecting its religious community".

"Morocco wants to prevent a clash or conflict between religions. It is not necessary that one religion converts believers of another religion," he said, adding that he had explained this position to representatives of other faiths.

Aid groups and Western diplomats say up to 70 foreign aid workers were expelled in early March for trying to convert local Muslims, but government officials publicly acknowledged only 16 such expulsions, in an apparent attempt to avoid bad publicity.

Before this year, Morocco had occasionally expelled small numbers of missionaries, many funded by U.S. evangelical churches, but the March move against organisations operating in the kingdom for many years suggests the Rabat government has toughened its line.

Toufiq did not confirm this but spoke of the dangers of religious strife and the need to preserve order.

"War between religions is very dangerous and the world today does not need that. What do Christians prefer? A handful of converted Moroccans or order and calm among Moroccans who are impervious to foreign meddling in their faith?" he asked.

Morocco is the only Muslim country whose king is both head of state and Commander of the Faithful (Amir al Mouminine), with ultimate responsibility for spiritual life.

The threat posed by Islamic extremists has led the government to step up its oversight of religious affairs and strengthen the official, moderate Malekite form of Islam.

"Moroccans cherish tolerance between religions but bridle at the impression that one foreigner is intruding into their community and that their religious community might be brought to the verge of collapse by a single intruder," Toufiq added.

4 jaar geleden. Geen kat die daar ooit schande over gesproken heeft.
Ik ben absoluut geen Geert Wilders of Filip De Winter fan, maar het is wel klaar dat de PC force hier in Europa de tak waarop we zitten aan het afzagen is. Wij hoeven echt niet de armoede van heel de wereld op te vangen. Door dat wel te forceren geef je de Wildersen en Wintersen de hefbomen om hun agenda door te voeren. Gewoon omdat de mensen wanhopig worden.

Jansen
27 maart 2014, 23:03
Het is toch belachelijk dat die hoofddoeken nu zelfs hun kinderen inzetten om Rutte tot uitspraken te laten komen.
Nog effen en dan mag ik ook de sauna clubs niet meer in omdat die geïslamiseerd zijn.

Ik ben geen Wilders fan maar ook geen vijand van hem, maar ik krijg wel steeds meer respect voor hem omdat een stelletje huichelaars in Nederland niet meer voor de waarheid durven uit te komen.
Gevangenissen puilen uit van Marokkanen en Antillianen 80% is het aantal dus stuur die terug dat is wat we eigenlijk toch allemaal willen.

MEN ZEGT DAT WILDERS HET EEN BEETJE ONGELUKKIG HEEFT GEZEGD ; NOU MOOI NIET HOOR HIJ WAS HEEL DUIDELIJK hij krijgt doordat de politiek zich daar steeds meer over gaat buigen steeds meer sympathie van de kiezers dadelijk.
Kijk maar eens naar Frankrijk nu.

Ik heb nog niet dat ik op hem zal stemmen maar zit er ook niet ver meer vanaf.

phoenix
27 maart 2014, 23:07
jongens dat ophitsen valt gewoon niet goed te praten, en de vergelijking met marokko en christenen in marokko, wees blij dat wij onze gasten niet zo willen behandelen als zij dat daar doen , als we de journalistiek mogen geloven...

uurtje
27 maart 2014, 23:09
ik ben wel blij dat ze afgelopen weekend een kerk bereid vonden om een manifestatie te houden. Een moskee had waarschijnlijk een probleem gehad met Christenen en (ongesluierde) vrouwen en mannen in 1 ruimte......

phoenix
27 maart 2014, 23:12
ik denk uurtje dat je daar al mank gaat, er zijn namelijk ook liberale moskeen in nederland, alleen daar zie je niks van op tv...., levert geen nieuws op voor de media en dus geen geld...en jij maar geloven dat alle moskeen in nederland hetzelfde zijn..ik bezoek ider jaar moskeen en neem dan ook collega's mee die vrouw zijn en die mogen gewoon naar binnen, zonder hoofddoek...zowel in een marokaanse als turkse moskee...

uurtje
27 maart 2014, 23:37
precies.......dat is hetzelfde als "er is ook een kerk in Egypte". Een lichtpuntje aan de hemel vormt nog geen lichtboog. Dat geeft eerder aan dat je actief op zoek bent naar dat ene vonkje...

Overigens, en dat staat wellicht haaks op mijn eerdere uitspraak, kennen we uiteraard ook Christelijke en Orthodoxe kerken waar vrouwen hun haar min of meer bedekken. Maar dit is zeker niet meer de vaste regel...

Peppino
27 maart 2014, 23:38
Die arme marokkaanse kindertjes toch............worden die weer de dupe.................
Maar goed dat we zo'n zakkenwasser van een ministerpresident hebben !

Big30
28 maart 2014, 00:15
Net bij pownews werd Wilders en nog wat PVV kamerleden gevraagd welke partijen in het CDA waren opgegaan. Niemand gaf het juiste antwoord.

In Nederland hebben we inderdaad ook een kleine groep orthodoxe gereformeerden die de vrouw als onderdanig aan de man zien. Voornamelijk op de bibble belt, denk dat je over zo'n 300.000 man spreekt die niets van de evolutie theorie willen weten.

uurtje
28 maart 2014, 07:40
Klopt Big30. Dat gaat helaas nog verder. We kennen ook het probleem met inentingen. En ook deze groep probeert bij tijd en wijle eisen te stellen aan de samenleving. Denk maar na waarom we verkiezingen op woensdag hebben en de openstelling van winkels op zondag niet zonder slag of stoot geschied is.
Maar dat maakt niet uit, want dit is ons land, ons huis. Ik snap nog altijd niet waarom het anderen automatisch het recht geeft om hun culturele en religieuze beleving naadloos 1 op 1 te kunnen implementeren.

Goedemorgenallemaal
28 maart 2014, 09:09
Klopt Big30. Dat gaat helaas nog verder. We kennen ook het probleem met inentingen. En ook deze groep probeert bij tijd en wijle eisen te stellen aan de samenleving. Denk maar na waarom we verkiezingen op woensdag hebben en de openstelling van winkels op zondag niet zonder slag of stoot geschied is. Dat komt omdat deze fundamentele vorm van Christendom de basis is van Nederland. Luther kreeg in Nederland geen poot aan de grond, hier waren het vooral Christenen die, om maar eens een bekende uitdrukking te gebruiken, Roomsers waren dan de Paus, ik bedoel natuurlijk, Protestanter dan Luther.



Maar dat maakt niet uit, want dit is ons land, ons huis. Ik snap nog altijd niet waarom het anderen automatisch het recht geeft om hun culturele en religieuze beleving naadloos 1 op 1 te kunnen implementeren.
Je hebt een punt, de eerste Christenen waren zo pragmatisch lekker gebruik te maken van inlandse Heidense rituelen, waartegen de volgelingen van Calvijn natuurlijk te keer gingen.

Badslippers
28 maart 2014, 11:47
Wilders voor het gerecht slepen omdat hij een haatzaaier is? Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen. Het antwoord op zijn leugenachtige praatjes moet gewoon vanuit de bevolking komen. Net zoals het hier gebeurt. Gelukkig zijn er ijsberen zijn die het helemaal zien zitten met Wilders aan het roer en dat hier verwoorden. Dat geeft mij dan weer de gelegenheid om er met gestrekt been in te vliegen en te zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit achter die demagoog aan zal lopen met zijn volstrekt belachelijke "One Liners" en ridicule standpunten.

"Jij bent een linkse dwaas, die de problemen niet ziet maar dat is typisch links. Wilders zegt waar het op staat. Hij is eerlijk. Hij zegt wat de mensen denken.". Prima, mag je rustig zeggen. Maar ik zeg je dat de witte neger uit Venlo helemaal niet eerlijk is. Hij zegt helemaal niet wat hij denkt want dat zou hem pas echt ontmaskeren als een ordinaire charlatan. Wilders laat het achterste van zijn tong niet zien. Waarschijnlijk is de tijd nog niet rijp om alles onomwonden te zeggen.

Maar hij zal alle problemen gaan oplossen. Ook weer zo'n gotspe. Het zou hem sieren als hij zou zeggen: "Ook ik ben niet in staat om alle problemen op te lossen en iedereen een betere toekomst te geven." Tja, duw mensen in een uitzichtsloze situatie en ze lopen achter de eerste de beste demagoog aan die hen naar het beloofde land zal leiden. Die illusie vind ik nog het meest kwalijk. Het liefst zou ik zien dat Wilders de verkiezingen met grote meerderheid zou winnen. Voor mijn part met 80 zetels in de tweede kamer zou komen. En dan gaan we na 4 jaar afrekenen. Ik geef je op een briefje dat de teleurstelling dan net zo groot zal zijn (en misschien nog wel groter) als bij alle kabinetten die na de oorlog hebben gepresteerd.

Ook ik ben Nederlander en hou van mijn land maar dat hoef ik niet tot uitdrukking te brengen door hele bevolkingsgroepen de grond in te stampen. Ook voor mij mag Europa iets minder op het menu staan. Maar niet door ons af te zonderen als een kluizenaar maar door structuren te herzien. Nederland bestaat uit provincies die ook hun eigen cultuur, identiteit hebben en toch loopt het hier vrij aardig. Dat kan met Europa ook. Crimineel gespuis mag van mij hard gestraft worden los van het feit welke etnische achtergrond ze hebben. Verkrachters, pedofielen, moordenaars moeten streng doch consequent gestraft worden. En hetzelfde geldt voor extremisten die opruien, vrouwen minderwaardig vinden, hun volstrekt abjecte denkbeelden willen opdringen, discrimineren, stenigen, etc. Ik zou ook niet weten wat daar op tegen is.

Maar ook van de huidige politici heb ik geen hoge pet op. Laat ze eens minder omfloerst met Wilders omgaan. Ook fors en nietsontziend met gestrekt been er in. Aanpakken en duidelijk taal spreken. Niet: "Wij sluiten geen enkele partij uit". Wél: "Wij zullen niet met Wilders regeren". Niet: "Aan de uitspraken van Wilders hangt de geur van discriminatie". Wél: "Wilders discrimineert en is een facist". Hard aanpakken die gast, die niet verder komt met kretologie als: "U moet zich schamen. Walgelijk, Ik begrijp er helemaal niks van. Alle criminele Marokkanen het land uit etc etc etc". Het meest lachwekkend vind ik altijd als hij dus zegt: "Ik begrijp er helemaal niks van, ik snap al die commotie niet". Iemand die niet eens de reikwijdte van zijn eigen uitspraken begrijpt? En die sukkel moet dan het land regeren?

Ik heb de opvatting dat deze dorpsgek niks gaat oplossen maar dan ook helemaal niks. Bovendien vind ik het een buitengewoon abject persoon. Nogmaals, dat zegt niks over eventuele politieke standpunten. Zelfs een dwaas kan punten formuleren waar ik het mee eens kan zijn. Dat is niet zozeer het punt. Nederland toevertrouwen aan deze clown. Goed, doe het maar voor 4 jaar. Daarna maken we de balans op.

uurtje
28 maart 2014, 11:56
Ik geloof niet in de oprechtheid van Wilders. Maar dat geldt wel voor meer politici. Maar de politiek correcte elite heeft ook niet veel bereikt. Het doodzwijgen van substantiele problemen in de maatschappij, pappen en nathouden en het hoofd maar buigen hebben niet tot verbetering geleid. Daarnaast is er voor mij het gelijkheidsbeginsel nog altijd van pas. Waar waren al die moraalpredikers toen verleden week de Jihad vlag werd getoond en elementen aanwezig zijn die zich discriminerend uitlaten over Joden, CHristenen en homo's? Precies, die zaten thuis en keken de andere kant op. Als je verkeersregelaar wilt zijn dan moet je de hele kruising overzien.....:)

Nogmaals, het zou niet over Wilders moeten gaan maar waarom problemen in de maatschappij niet aangepakt worden. Doe je dat, is Wilders ook weg.

Goedemorgenallemaal
28 maart 2014, 15:00
Wilders voor het gerecht slepen omdat hij een haatzaaier is? Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen. Het antwoord op zijn leugenachtige praatjes moet gewoon vanuit de bevolking komen. Net zoals het hier gebeurt. Gelukkig zijn er ijsberen zijn die het helemaal zien zitten met Wilders aan het roer en dat hier verwoorden. Dat geeft mij dan weer de gelegenheid om er met gestrekt been in te vliegen en te zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit achter die demagoog aan zal lopen met zijn volstrekt belachelijke "One Liners" en ridicule standpunten.

[...]

Ik heb de opvatting dat deze dorpsgek niks gaat oplossen maar dan ook helemaal niks. Bovendien vind ik het een buitengewoon abject persoon. Nogmaals, dat zegt niks over eventuele politieke standpunten. Zelfs een dwaas kan punten formuleren waar ik het mee eens kan zijn. Dat is niet zozeer het punt. Nederland toevertrouwen aan deze clown. Goed, doe het maar voor 4 jaar. Daarna maken we de balans op.

:freu::freu::freu:

Het gekke is dat 1 van de betere geluiden in deze discussie komt vanuit de PvdA, nog wel van een Marokkaanse PvdA'er. En nee dat is niet AboudeRotterdammer die, overigens zeer terecht, zegt dat een Burgemeester boven dit gekrakeel moet staan, er moet zijn voor alle inwoners van zijn gemeente, zowel Marokkanen als PVV'ers, los van zijn persoonlijke opvattingen. En die Marokkaanse PvdA'er die het goed ziet komt uit Amsterdam (zijn grootste fout natuurlijk), da's die Marcouch of zo.
Die PVV-opstapers moet je niet op letten, dat zijn opportunisten, als ze het echt niet met Wilders eens waren waren ze al lang opgestapt.
Burgemeesters (en Wethouders) die aangifte willen doen, doe dat dan op persoonlijke titel, niet als College. Doen ze dat wel, oprotten.
Ik ben trouwens tegen aangifte, want waarom? Leidt tot niets, de discussie is er nu toch al en die arme agenten willen na de NSS top niet nog meer gezeik.

Piet Plezier
28 maart 2014, 16:55
Wilders voor het gerecht slepen omdat hij een haatzaaier is? Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen. Het antwoord op zijn leugenachtige praatjes moet gewoon vanuit de bevolking komen. Net zoals het hier gebeurt. Gelukkig zijn er ijsberen zijn die het helemaal zien zitten met Wilders aan het roer en dat hier verwoorden. Dat geeft mij dan weer de gelegenheid om er met gestrekt been in te vliegen en te zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit achter die demagoog aan zal lopen met zijn volstrekt belachelijke "One Liners" en ridicule standpunten.

"Jij bent een linkse dwaas, die de problemen niet ziet maar dat is typisch links. Wilders zegt waar het op staat. Hij is eerlijk. Hij zegt wat de mensen denken.". Prima, mag je rustig zeggen. Maar ik zeg je dat de witte neger uit Venlo helemaal niet eerlijk is. Hij zegt helemaal niet wat hij denkt want dat zou hem pas echt ontmaskeren als een ordinaire charlatan. Wilders laat het achterste van zijn tong niet zien. Waarschijnlijk is de tijd nog niet rijp om alles onomwonden te zeggen.

Maar hij zal alle problemen gaan oplossen. Ook weer zo'n gotspe. Het zou hem sieren als hij zou zeggen: "Ook ik ben niet in staat om alle problemen op te lossen en iedereen een betere toekomst te geven." Tja, duw mensen in een uitzichtsloze situatie en ze lopen achter de eerste de beste demagoog aan die hen naar het beloofde land zal leiden. Die illusie vind ik nog het meest kwalijk. Het liefst zou ik zien dat Wilders de verkiezingen met grote meerderheid zou winnen. Voor mijn part met 80 zetels in de tweede kamer zou komen. En dan gaan we na 4 jaar afrekenen. Ik geef je op een briefje dat de teleurstelling dan net zo groot zal zijn (en misschien nog wel groter) als bij alle kabinetten die na de oorlog hebben gepresteerd.

Ook ik ben Nederlander en hou van mijn land maar dat hoef ik niet tot uitdrukking te brengen door hele bevolkingsgroepen de grond in te stampen. Ook voor mij mag Europa iets minder op het menu staan. Maar niet door ons af te zonderen als een kluizenaar maar door structuren te herzien. Nederland bestaat uit provincies die ook hun eigen cultuur, identiteit hebben en toch loopt het hier vrij aardig. Dat kan met Europa ook. Crimineel gespuis mag van mij hard gestraft worden los van het feit welke etnische achtergrond ze hebben. Verkrachters, pedofielen, moordenaars moeten streng doch consequent gestraft worden. En hetzelfde geldt voor extremisten die opruien, vrouwen minderwaardig vinden, hun volstrekt abjecte denkbeelden willen opdringen, discrimineren, stenigen, etc. Ik zou ook niet weten wat daar op tegen is.

Maar ook van de huidige politici heb ik geen hoge pet op. Laat ze eens minder omfloerst met Wilders omgaan. Ook fors en nietsontziend met gestrekt been er in. Aanpakken en duidelijk taal spreken. Niet: "Wij sluiten geen enkele partij uit". Wél: "Wij zullen niet met Wilders regeren". Niet: "Aan de uitspraken van Wilders hangt de geur van discriminatie". Wél: "Wilders discrimineert en is een facist". Hard aanpakken die gast, die niet verder komt met kretologie als: "U moet zich schamen. Walgelijk, Ik begrijp er helemaal niks van. Alle criminele Marokkanen het land uit etc etc etc". Het meest lachwekkend vind ik altijd als hij dus zegt: "Ik begrijp er helemaal niks van, ik snap al die commotie niet". Iemand die niet eens de reikwijdte van zijn eigen uitspraken begrijpt? En die sukkel moet dan het land regeren?

Ik heb de opvatting dat deze dorpsgek niks gaat oplossen maar dan ook helemaal niks. Bovendien vind ik het een buitengewoon abject persoon. Nogmaals, dat zegt niks over eventuele politieke standpunten. Zelfs een dwaas kan punten formuleren waar ik het mee eens kan zijn. Dat is niet zozeer het punt. Nederland toevertrouwen aan deze clown. Goed, doe het maar voor 4 jaar. Daarna maken we de balans op.

Die badsloppert denkt echt alles te weten.
Of het nu over hoeren auto's of politiek gaaat.
Wat een betweter ongelofelijk.
Het word tijd dat hij de politiek in gaat als kale neger.

Piet Plezier
28 maart 2014, 18:10
Geert Wilders is het symbool geworden van de herrijzenis van de nuchtere Nederlander met gezond verstand en persoonlijke moed. De Nederlander die durft te zeggen wat hij denkt, ook al wordt zijn denkwijze aanvankelijk door zijn omgeving niet geaccepteerd.
De Nederlander die zonder wereldvreemde policor-versluiering, maatschappelijke problemen recht toe recht aan benoemt. En consequent over oplossingen spreekt, die ieder persoon met onbeschadigd gezond verstand als effectief moet herkennen.
De Nederlander zonder culturele zelfhaat (zie ook het door de filosoof Roger Scruton geëikte begrip 'Oikofobie' -> specifiek voore Nederland, Thierry Baudet).
De Nederlander met de mentaliteit die Nederland vrij, rijk en invloedrijk maakte.
De Nederlander die beseft dat het van overlevingsbelang is om de trend naar mentale verweking die zo'n veertig jaar geleden is ingezet, om te buigen.
DAAROM beschouw ik Wilders als een volksheld van de soort waarvan ieder volk er binnen een generatie slechts enkelen voortbrengt en die meestal pas laat de waardering krijgen die ze verdienen.
En dat zeg ik als iemand die heel lang mentaal ingekapseld was in hoogabstract gedragswetenschappelijk geneuzel en daar goed mee verdiende, maar nu als gedragwetenschapper in ruste, zijn gewoon gezond (boeren)verstand begint te hervinden.
Trouwens geen wonder dat de eersten die de maatschappelijke realiteit die Wilders aankaartte, herkende gewone mensen waren. Gewone nuchtere Nederlanders in vooral onze grote steden, met nog intact gezond verstand.
Volksnederlanders met een verstand dat niet beschadigd was door wereldvreemde academische (zogenaamde gedragswetenschappelijke) abstracties als bijvoorbeeld 'strenger straffen helpt niet' of 'er bestaat geen Nederlandse cultuur' of 'multicul is goed en net als de opheffing van natiestaten, onontkoombaar'.
Kortom Wilders is voor Nederland als een GODSGESCHENK

Piet Plezier
28 maart 2014, 18:18
image.jpg (51,4 KB)

Jan_Wandelaar
30 maart 2014, 22:11
Rekening houdend met dat de problemen in hoge mate worden veroorzaakt door de 2de en 3de generatie ......

Die 2e generatie is opgevoed door de eerste generatie welke analfabeet was, de Nederlandse taal niet sprak, en geestelijk in de 14e eeuw is blijven hangen waar de religie de dienst uit maakt.

Zou die opvoeding door analfabetische, door religie onderdrukte ouders niet in grote mate bijgedragen hebben aan de problemen van de latere generaties?

J.W.

sofaking
30 maart 2014, 22:28
Een groot deel van het probleem lijkt me dat bruiden en bruidegommen uit de thuislanden ingevoerd worden, waardoor elke generatie weer "eerste" blijft.
Als die bruide(gommen) dan ook nog generaties lang tussen de neven en nichten gezocht worden zijn er ook nog negatieve fysiologische factoren.

Jan_Wandelaar
30 maart 2014, 22:33
Wilders (...) Wilders (...) de witte neger uit Venlo (...) Wilders (...) Wilders (...) Wilders (...) Wilders (...) Wilders (...)Wilders (...) deze dorpsgek (...) abject persoon (...) deze clown

Zo te zien zijn er nog steeds imbecielen die denken dat Wilders een OORZAAK is in plaats van een GEVOLG. Zo te zien zijn er nog steeds imbecielen die niet inzien dat over Wilders heenpissen bijdraagt aan die OORZAAK. Zo te zien zijn er nog steeds imbecielen die niet inzien dat een cordon sanitaire rondom Wilders de mensen die reeds op hem stemmen nog meer het gevoel geeft dat ze uitgesloten worden door de 'reguliere' politieke partijen (of erger nog: zich weggezet voelen als fascistische nazi's).

Wees blij dat we in Nederland een Wilders hebben waar de boze blanke middenklasse terecht kan. Ander zou het zo maar kunnen dat een boze blanke middenklasse-man die z'n ei nergens kwijt kan z'n standpunt in kogels gaat verkondigen. Net als drie jaar geleden in Noorwegen, waar niet-Politiek-Correcte geluiden per definitie op een cordon sanitaire van de gevestigde orde kunnen rekenen.

J.W.

Admin
30 maart 2014, 23:30
Wees blij dat we in Nederland een Wilders hebben waar de boze blanke middenklasse terecht kan. Ander zou het zo maar kunnen dat een boze blanke middenklasse-man die z'n ei nergens kwijt kan z'n standpunt in kogels gaat verkondigen. Net als drie jaar geleden in Noorwegen, waar niet-Politiek-Correcte geluiden per definitie op een cordon sanitaire van de gevestigde orde kunnen rekenen.

J.W.
Dus de boze blanke "middenklasse" man zou zonder ene Wilders met grote waarschijnlijkheid zijn standpunt het liefst met kogels gaan verkondigen? De traditionele PVV aanhang bestaat uit laag opgeleide, relatief wat meer bevooroordeelde inderdaad blanke mannen uit de typische volkswijken in de grote steden en uiteraard uit de groep intellectueel zwak begaafden die geen mening hebben maar zich wel makkelijk laten beïnvloeden.
Nou ja, we weten nu dus wel dat PVV aanhangers als vuurgevaarlijk moeten worden beschouwd ;).

Peppino
31 maart 2014, 00:05
Geert Wilders is het symbool geworden van de herrijzenis van de nuchtere Nederlander met gezond verstand en persoonlijke moed. De Nederlander die durft te zeggen wat hij denkt, ook al wordt zijn denkwijze aanvankelijk door zijn omgeving niet geaccepteerd.
De Nederlander die zonder wereldvreemde policor-versluiering, maatschappelijke problemen recht toe recht aan benoemt. En consequent over oplossingen spreekt, die ieder persoon met onbeschadigd gezond verstand als effectief moet herkennen.
De Nederlander zonder culturele zelfhaat (zie ook het door de filosoof Roger Scruton geëikte begrip 'Oikofobie' -> specifiek voore Nederland, Thierry Baudet).
De Nederlander met de mentaliteit die Nederland vrij, rijk en invloedrijk maakte.
De Nederlander die beseft dat het van overlevingsbelang is om de trend naar mentale verweking die zo'n veertig jaar geleden is ingezet, om te buigen.
DAAROM beschouw ik Wilders als een volksheld van de soort waarvan ieder volk er binnen een generatie slechts enkelen voortbrengt en die meestal pas laat de waardering krijgen die ze verdienen.
En dat zeg ik als iemand die heel lang mentaal ingekapseld was in hoogabstract gedragswetenschappelijk geneuzel en daar goed mee verdiende, maar nu als gedragwetenschapper in ruste, zijn gewoon gezond (boeren)verstand begint te hervinden.
Trouwens geen wonder dat de eersten die de maatschappelijke realiteit die Wilders aankaartte, herkende gewone mensen waren. Gewone nuchtere Nederlanders in vooral onze grote steden, met nog intact gezond verstand.
Volksnederlanders met een verstand dat niet beschadigd was door wereldvreemde academische (zogenaamde gedragswetenschappelijke) abstracties als bijvoorbeeld 'strenger straffen helpt niet' of 'er bestaat geen Nederlandse cultuur' of 'multicul is goed en net als de opheffing van natiestaten, onontkoombaar'.
Kortom Wilders is voor Nederland als een GODSGESCHENK

knock knock who's there.................

Jan_Wandelaar
31 maart 2014, 00:20
Je bent juwelier, en je houdt van je vak. Helaas is het zo dat je enkele jaren geleden reeds gegijzeld bent door een overvaller, en doodsangsten hebt uitgestaan. Je zal immers niet de eerste juwelier zijn die door een overvaller word doodgeschoten.

Maar ja: aan de ene kant hou je zielsveel van je vak, en aan de andere kant wil je voorlopig nog niet dood. Dus maar een verdedigingswapen aangeschaft, ook al mag dat eigenlijk niet. Er zijn immers ook maar weinig overvallers die legaal in het bezit zijn van een vuurwapen.

De investering in een verdedigingswapen bleek geen weggegooid geld. Op een kwade dag word de juwelier overvallen door twee gewapende knaapjes. Hierdoor ontstond de situatie waarin de overvallers geconfronteerd werden met een bewapend juweliers-echtpaar, en de door lichtgetinte rappers veelvuldig bejubelde 'wet van de straat' in werking trad. De juwelier bleek in dit geval 'de wet van de straat' aan zijn kant te hebben, hetgeen leidde tot het vroegtijdig overlijden van de twee overvallers.

Dit vroegtijdig overlijden van de twee overvallers had tot gevolg dat lichtgetinte rappers opeens een stuk minder lyrisch waren over 'de wet van de staat'. Dit vanwege het feit dat de overvallers ook lichtgetint (maar wel #bornhere !!!!!!) waren, en het juweliers-echtpaar roomblank.

Hierbij een filmpje waarin mede-lichtgetinten hun mening omtrent de overval en de daaruit voortkomende fatale gevolgen uiten:


http://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo

Wanneer het juweliers-echtpaar het loodje had gelegd bij die overval is het nog maar de vraag of de lichtgetinte gemeenschap in grote getale hun afschuw hadden uitgesproken over de daden van lieden uit hun midden.

Dat die twee overvallers Marokkaans waren is tot daar aan toe. Daar zal geen zinnig mens de Marokkaanse gemeenschap verantwoordelijk voor houden. Maar in het filmpje is toch duidelijk een aanzienlijke hoeveelheid Marokkanen te zien die de overvallers als 'onschuldige slachtoffers' zien. Frappant genoeg verschijnt dit soort opgefokte, licht ontvlambare Marokkanen nooit aan tafel bij P&W, DWDD of ander NPO-programma omdat deze omroepen het beeld hoog willen houden dat het slechts om uitwassen gaat.

Laat voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat Wilders zijn electoraat te danken heeft aan de lichtgetinte gemeenschap die en-masse achter criminelen met een Marokkaanse achtergrond gaan staan wanneer de veel bejubelde 'wet van de staat' een keer in hun nadeel uitpakt. Wilders is immers geen geslepen politicus of charismatische leider, maar slechts een opportunist die een slaatje slaat uit de passiviteit en het wegkijken van anderen.

J.W.

Jan_Wandelaar
31 maart 2014, 00:40
Dus de boze blanke "middenklasse" man zou zonder ene Wilders met grote waarschijnlijkheid zijn standpunt het liefst met kogels gaan verkondigen? Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het zo maar zou kunnen. Lezen wat er staat A.U.B. en niet een beetje woorden gaan verdraaien.

Het bestaan van een uitgebreide linkse kerk heeft immers ook niet voorkomen dat een linkse wortelknager een politicus afknalde op het Hilversumse mediapark. Zo is Wilders ook geen garantie dat er nooit opeens een malloot met een pistool bij Pechtold voor z'n neus zal staan.

J.W.

tifkad
31 maart 2014, 02:54
Zou die opvoeding door analfabetische, door religie onderdrukte ouders niet in grote mate bijgedragen hebben aan de problemen van de latere generaties?

J.W.

Nee, het komt door die malloten die ze als goedkope arbeidskrachten binnengehaald hebben en ze analfabeet gehouden hebben.

Goedemorgenallemaal
31 maart 2014, 08:18
Daar zal geen zinnig mens de Marokkaanse gemeenschap verantwoordelijk voor houden. Maar in het filmpje is toch duidelijk een aanzienlijke hoeveelheid Marokkanen

Het leek me eerder een handvol, mischien 2, en allemaal uit dezelfde catergorie de jongere generatie lawaaischoppers. Niet echt representatief voor de Marokkaanse gemeenschap. Beetje vergelijkbaar met het slag van mensen dat na de moord op Fortuyn relletjs ging schoppen (het soort mensen waar echte Fortuynisten zich va wllen distantieren), de hardste schreeuwers bij Wilders...

Te vroeg om nu te zeggen wat er aan de hand is en of mevrouw vervolgd moet worden of niet. Mijn sympathie gaat uit naar deze dame maar het land en zijzelf is er bij gebaat als onomstoteljk vast komt te staan dat haar niets valt aan te rekenen. Dus even onderzoeken en aangezien ze wegens verboden wapenbezit toch voor moet komen zou ik er gewoon een proces van maken. Zo niet, dan blijf je altijd lastige vragen hebben, blijft het haar altijd achtervolgen. Niet vervolgd worden is nog altijd minder onschuldig dan vrijspraak op grond van noodweer, noodweer exces of psychische overmacht.

Jan_Wandelaar
31 maart 2014, 09:46
Nee, het komt door die malloten die ze als goedkope arbeidskrachten binnengehaald hebben en ze analfabeet gehouden hebben.
Zoals ik reeds zei: We stonden er bij, en keken er naar...........

J.W.

Goedemorgenallemaal
31 maart 2014, 10:43
Zullen we het eens over een andere politieke misstand hebben? Een in mijn ogen grotere bedreiging van het democratisch bestel?

Afgelopen weekend haalde de PvdD weer eens het nieuws met namen van zogenaamde lijstduwers. Dat zijn lieden met vaak een zekere populariteit die op een lage plaats komen te staan om toch wat stemmen te verzamelen. Maar dat zag je ook al overal in den lande bij de gemeenteraads verrkiezingen. Echter, deze lieden laten veelal verstek gaan als ze op basis van voorkeursstemmen democratisch gekozen zouden worden. Het is overigens geen exclusief PvdD idee, nagenoeg alle andere partijen maken zich hier ook in meer of mindere mate schuldig aan.
Ik vind dat fout, als je je op een KIESlijst laat zetten, hoe laag ook, kun je GEKOZEN worden. En als je GEKOZEN wordt dien je aan die oproep van velen gehoor te geven.

Ik heb overigens niks tegen kiezen met voorkeursstemmen. Sterker nog, een lijsttrekker is het boegbeeld dus dat die als eerste gekozen wordt is logisch maar eigenlijk zou daarna niet op basis van plaats op de ranglijst maar op basis van aantal stemmen op een persoon een fractie in raad provincie of 2e kamer samengesteld moeten worden. Dat heeft twee voordelen, in de eerste plaats ben je dan van de bovengenoemde wantoestand af, en in de tweede plaats heeft iemand die uit een fractie stapt toch reden om te kunen blijven zitten. Dat is namelijk mijn tweede irritatie over gedrag van "gekozenen". Personen die uit een fractie stappen blijve over het algemeen net zo makkelijk op hun stoel zitten. Bij het huidige systeem is die stoel echter veelal niet door de persoon in kwestie "gewonnen" maar door de partij. Dus uit principe moet zo iemand, TENZIJ echt op basis van aantal stemmen op die persoon is hard te maken dat die persoon daar hoort te zitten, zijn zetel ter beschikking dienen te stellen.

Piet Plezier
31 maart 2014, 13:04
IMG_21510287816348.jpg (13,5 KB)

deket
31 maart 2014, 13:53
@ce faci zoals jij het recht bezit om rechts te denken heeft BS dit om links te zijn(hoewel die termen ook al gedateerd zijn)ieder zijn vrijheid van mening.
het westers,democratisch model lijkt me nog steeds het minst negatieve en er zijn in de loop der eeuwen al veel mensen voor gesneuveld tijdens de oorlogen.
je denkt nu;gaat die Belg zich moeien met de Nederlandse politiek? heb nu geet tijd om er lang over uit te wijden er is al genoeg over gezeurd en papier mee bevuild,maar er zijn veel gelijkenissen tussen ons land en dat van jullie.

ook hier is het integratiebeleid mislukt? waarom;door het politiek links correct denken(hoewel het nu al correct lijkt tegen het politiek korrektzijn in te gaan)en vooral omdat men er van uitging dat de eerste generatie migranten hier maar tijdelijk bleven(we noemden ze in Belgie : gastarbeiders)
er werd bv geen moeite gedaan om ze Nederlands te doen leren(zij kwamen we lhier om te werken,maar in tegenstelling tot wat de overheid dacht,keerden ze niet terug en bleven)resultaat;de jongere generatie mag hun ouders wijsmaken wat ze willen,bv met schoolresultaten en afwezigheid,spijpelen enzo,ze begrijpen de taal toch niet.
let op : ik was vroeger uit een soort naief rechtvaardigsheidgevoel ook links,maar toen ik bv 20jaar geleden verklaarde dat het gedaan zal zijn met bv de autoindustrie en de loonkosten te hoog liggen,vond men dat rechtse praat,hoewel ze het nu moeten beamen.
idem voor het migrantenvraagstuk,toen ik waarschuwde dat het ging escaleren,vond men mij een Vlaams Blokker,maar het probleem met links van nu,bij jullie vooral de PVDA is dat ze blind blijven voor de problemen met de islam en uit een ivoren toren wereldvreemd met hun vingertje waarschuwen voor racisme.
eigenlijk terecht,racisme is verwerpelijk,maar het is nogal gemakkelijk dat vanuit een beschermde omgeving te predikken en in die optiek zou ik en aantal politiekers willen aanraden om eens in de achtergestelde buurt zelf te verblijven.
indien je heden ten dage in Antwerpen en Brussel kijkt merk je dat er veel rondhagende jongeren met haat tegen de westerse maatschappij doelloos mensen lastig vallen;homos en meisjes(dat laatste vind ik zo spijtig omdat vele vrouwen en meisjes niet meer kortgerokt durven buiten te komen(zeker voor een liefhebber van vrouwelijk schoon vind ik dit sneu. terwijl liggen de straten enzo in Brussel er erg vuil en smerig bij(zulk mooie stad,maar de politici kennen alleen de wetstrat en het parlement)geef die mensen zonder toekomstperspektief een bezem in hun handen en laat hun nuttig zijn,inzoverre zal dat ook voor hun ego gunstig zijn. de teostand zoals nu,is ook niet meer te betalen met een lakse wetgeving ivm gezinshereniging erboven op,zodat hele families overkomen voor een hap uit de sociale zekerheid(ik vraag me af of zulke analfabetische families ergens uit een gebergte of woestijn hier in dit koude land werkelijk gelukkiger zouden zijn,vele hebben volgens mij heimwee.
maar,Faci en nu kom ik tot de kern van de zaak,racisme is nooit goed. Oke uw Wilders legt de vinger terecht op de wonde en zegt wat velen denken(vond wel dat de vermoorde Pim meer allure had)maar vergeet de geschiedenis niet;ooit was er een klein besnord mannetje(voortreffelijk nagespeeld door Charles Chaplin)die hetzelfde verkondigde over Joden en je weet wat er gebeurde ; naar de gaskamers,een menselijke beschaving onwaardig.

er zijn ook Noord-Afrikanen en Turken die beleefd zijn opgevoed(meestal mogen de dochters niets,dat vind ik ook zo spijtig terwijl ze hun zonen totaal niet in de hand hebben))en die niet te lui zijn om te gaan werken ipv rond te hangen,veralgemenen is nooit een goed idee hoor.
niet alle Nederlanders zijn gierig hé

Gondolas9
31 maart 2014, 15:46
Gewoon in google eens even 'oververtegenwoordiging Marokkanen' intikken.

De zoekresultaten zijn onthutsend. Of net niet?

Goedemorgenallemaal
31 maart 2014, 16:27
Gewoon in google eens even 'oververtegenwoordiging Marokkanen' intikken.

De zoekresultaten zijn onthutsend. Of net niet?

Ach, bij Bing en Yahoo (die gebruk ik liever want die hebben minder censuur als ik plaatjes van dames op wil zoeken) zijn de eerste artikelen:

Er is geen sprake van oververtegenwoordiging van Marokkaanse jongens in de jongensprostitutie. Dat blijkt uit het onderhavige onderzoek ‘Verborgen werelden; minderjarige jongens, misbruik en prostitutie’
Afijn Google geeft inderdaad dat de Marokkanse jongere oververtegenwoordigd is bij de boeven.
Ook bij verdacht zijn en ook bij aanhoudingen. Maar dat neemt al snel af, bij de Marokkanen is het vooral tijdens de jeugd en de eerste volwassen jaren en daarna neemt het snel af. Als je kijkt naar een groep, los van leeftijd dan scoren onze eigen Koninkrijksgenoten van de Antillen toch echt het hoogst, die blijven bezig, de meeste Marokkanen worden saaie burgermannetjes.
In diezelfde artikelen zie je echter ook dat nagenoeg iedere Marokkaan in de eerste 25 levensjaren wel een keer is aangehouden en opgepakt. Ongevere 2/3 daarvan wordt ook ergens van verdacht maar meestal leidt dat tot niets, slecht 5% wordt daadwerkelijk veroordeeld. "ze komen overal mee weg" gaat denk ik niet op, als je eenmaal verdacht bent gaan ze goed spitten. Oftwel, de meeste Marokkanen, zeg 95%, is onschuldig aan wat dan ook.

Picasso 1
31 maart 2014, 17:15
Die 2e generatie is opgevoed door de eerste generatie welke analfabeet was, de Nederlandse taal niet sprak, en geestelijk in de 14e eeuw is blijven hangen waar de religie de dienst uit maakt.

Zou die opvoeding door analfabetische, door religie onderdrukte ouders niet in grote mate bijgedragen hebben aan de problemen van de latere generaties?

J.W.

Volgens die logica zal het alsmaar beter gaan in de toekomst. Wist niet dat je zo positief gestemd was.

Badslippers
31 maart 2014, 18:23
Nou was ik vanavond bij de plaatselijke chinees om nummer 39 te bestellen toen mijn oog op weekblad "Privé" viel. In dit roddelblad stond een artikel over vermeende "(S)e(k)scapades" van Geert Wilders. En aangezien ik ook maar een eenvoudige schlemiel met slechte smaak ben stortte ik me op dat artikel.

Thuis kon ik de drang om te "Googlen", om te checken of dit artikel ook maar enig waarheidsgehalte zou bevatten, maar niet onderdrukken. Wat schetst mijn verbazing. Dat stuk was regelrecht gekopieerd uit "HP/De Tijd" en hier en daar wat aangedikt. Aangezien ijsberen niet vies zijn van wat geroddel, hier de link.

De inleiding komt van de site van PowNed. (http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/02/hpde_tijd_wilders_neukte_woord_1.html)

"Geert Wilders neukte zijn woordvoerster.

Deze roddel werd [ . . . ] tenminste afgedrukt in HP/De Tijd, bij monde van een voormalig PVV-lid.
Het is sowieso een geile bedoening binnen de PVV, zo beweren een aantal anonieme lafbekjes in het kappersblaadje. (http://www.hpdetijd.nl/2014-02-12/de-pvv-sekte-ex-leden-over-macht-geld-en-seks-in-de-partij-van-geert-wilders/)

Neuken op de bureaus, medewerkers die hun tieten showen in weinig verhullende kledij, en bitches die vechten om de seksuele gunst van de grote leider, het is dagelijkse kost natuurlijk in de doorsnee kantoortuin, maar ook schering en inslag binnen de PVV gelederen, weten we nu dankzij HP/De Tijd.

Meest saillante insinuatie is echter dat Wilders zijn voormalig woordvoerster neukte.

"Wilders ging geregeld met zijn woordvoerster samen op reis," zegt anoniem figuur nummer 2. "Wat ze dan samen deden, daar gingen geruchten over. Zij is later verstoten." "

Tot zo ver.
Nou ben ik de laatste om te beweren dat Fleur Agema een lelijk wijf zou zijn. Ik zou het er wel op kunnen. Lilian Helder is iets minder maar ook nog "Do-able" voor mij. Misschien toch maar eens aanmelden als lid!

Big30
31 maart 2014, 18:52
Nou ben ik de laatste om te beweren dat Fleur Agema een lelijk wijf zou zijn. Ik zou het er wel op kunnen. Lilian Helder is iets minder maar ook nog "Do-able" voor mij. Misschien toch maar eens aanmelden als lid!
De PVV heeft de status van Sekte met als Sektleider en enig lid de Hr. Wilders. Lid worden kan niet want dan zou je leden kunnen hebben die mee willen praten en beslissen, dat heet democratie en dat past niet bij de PVV uiteraard.

De Vereniging Groep Wilders, die onder de naam Partij voor de Vrijheid aan de verkiezingen heeft meegedaan, is een vereniging met een besloten karakter. De vereniging voldoet aan de wettelijke eis dat deze twee oprichters moet hebben en minimaal één lid. De oprichters zijn Geert Wilders en de Stichting Groep Wilders, het lid is wederom Geert Wilders. Sympathisanten kunnen zich aanmelden als donateur en vrijwilliger, maar nooit als lid. Het programma van de partij wordt dus niet ter goedkeuring aan leden voorgelegd. De PVV ziet deze partijorganisatiestructuur zelf als democratisch, omdat burgers de keuze hebben om, gegeven deze structuur, al dan niet op de PVV te stemmen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_voor_de_Vrijheid

Volgens geruchten zou Wilders een maîtresse hebben, een vrij jonge Marokkaanse uit off all places Venlo! Kan iemand dat hardnekkige gerucht ontkennen dan wel bevestigen? Volgens andere geruchten zou zijn Hongaarse vrouw van Roma afkomst zijn, maar goed dat moet toch kunnen, ja toch? Ook zou een PVV kamerlid met een Antilliaanse getrouwd zijn die zoals alle Antillianen een strafblad zou hebben. Ook dat moet kunnen vind ik.
Die PvdA leider doet het ook met zijn woordvoerster en onze MP is homo. Nee het gaat lekker met Nederland!

Goedemorgenallemaal
31 maart 2014, 20:02
Mag dit draadje verschoont blijven van sex? Ik moet er niet aan denken dat ik plezier beleef aan iets wat politici ook doen.
Ik wou vanavond nog SKW gaan doen maar de lust is opeens verdwenen...

Bluebear
31 maart 2014, 20:08
Mag dit draadje verschoont blijven van sex? Ik moet er niet aan denken dat ik plezier beleef aan iets wat politici ook doen.
Ik wou vanavond nog SKW gaan doen maar de lust is opeens verdwenen...

Heb je de beelden dan nooit gezien waar Erica Terpstra het met Jan-Peter Balkenende doet? Ze heeft het kapotje nog op d'r kop staan! Gekke meid. :tongue: :biggrin:

6981

Jan_Wandelaar
1 april 2014, 00:16
Volgens die logica zal het alsmaar beter gaan in de toekomst.

Maar of het geduld er nog is om daarop te wachten..........

Iedere stem op Wilders is niets meer of minder dan iemand die het geduld reeds verloren heeft.

J.W.

Piet Plezier
1 april 2014, 12:03
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmegen/nijmeegse-mars-tegen-bruls-en-voor-wilders-1.4294500

ZATERDAG 5 APRIL, EERST NAAR NIJMEGEN EN LATER NAAR DE CLUB.

KOMT ALLEN

phoenix
1 april 2014, 14:12
ik zou gewoon de politieke partij ' bescherm het slachtoffer wilders' oprichten, kunnen ze eindelijk ook meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen...

Goedemorgenallemaal
1 april 2014, 15:10
ZATERDAG 5 APRIL, EERST NAAR NIJMEGEN EN LATER NAAR DE CLUB.

KOMT ALLEN

Nee dank U , ik ben het om principiele redenen niet eens met die Burgemeester maar wens mijn oren niet stuk te laten bleren door ongefundeerd en ongenuanceerd gebrul.

seksenfun
15 april 2014, 18:53
Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen Bart De Wever en Maya Detiège :smoke:.

https://www.youtube.com/watch?v=mh2gTi9_ayw

http://www.clint.be/sites/clint.be/files/imagecache/artikelfotoenkel/10153672_10203530052597785_7743614311818746538_n.j pg (http://www.clint.be/sites/clint.be/files/10153672_10203530052597785_7743614311818746538_n.j pg) (Verstandige vrouw.)

sofaking
15 april 2014, 20:12
Mijn stem zal toch eerder naar Nadia Sminate gaan.

7142

Admin
25 februari 2015, 14:11
VVD-Kamerlid Mark Verheijen heeft in 2012 een gratis verkiezingsfeestje geregeld voor premier Rutte op de Floriade in Venlo. De regeringspartij betaalde daar niets voor, terwijl de expositie sterk afhankelijk was van dergelijke inkomsten.

Rutte (midden) en Verheijen op de Floriade. © AD/Stefan Koopmans.
Verheijen, die recent nog in opspraak kwam vanwege zijn declaraties, was nauw betrokken bij de met belastinggeld gefinancierde Floriade. Hij beweerde zelf in 2012 dat er van een vriendendienst voor de VVD geen sprake was. Toen hij via Twitter de vraag kreeg wie de rekening betaalde voor de verkiezingsbijeenkomst op de tuinbouwexpositie, antwoordde de toenmalig gedeputeerde: ,,De VVD, je kunt congresfaciliteiten gewoon huren."

De vereffenaar van de nu geliquideerde Floriade BV constateert na onderzoek van de administratie dat er helemaal geen factuur is verzonden voor de partijbijeenkomst met Rutte. Een woordvoerder van de regeringspartij bevestigt eveneens dat er niets is vergoed aan de commercieel gerunde Floriade. ,,We hebben alleen de aankleding van het podium betaald," aldus de woordvoerder.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3872744/2015/02/25/Verheijen-regelde-gratis-VVD-feestje-op-Floriade.dhtml

Zal nu toch wel eindelijk game-over zijn voor deze witte boorden crimineel. Al kun je ook zeggen dat hij handelde in de stijl die bij de Limburgse VVD normaal en gebruikelijk was. Daar hoort ook bij wat nu gebeurt alles ontkennen en geen deugdelijk onderzoek verrichten.
Zou me niet verbazen dat na afloop van het feestje men in klein gezelschap ook nog even de grens over gestoken is en een Saunaclub heeft bezocht. Nog even geduld hebben.

Bluebear
25 februari 2015, 18:13
Zal nu toch wel eindelijk game-over zijn voor deze witte boorden crimineel. Al kun je ook zeggen dat hij handelde in de stijl die bij de Limburgse VVD normaal en gebruikelijk was. Daar hoort ook bij wat nu gebeurt alles ontkennen en geen deugdelijk onderzoek verrichten.
Zou me niet verbazen dat na afloop van het feestje men in klein gezelschap ook nog even de grens over gestoken is en een Saunaclub heeft bezocht. Nog even geduld hebben.

Zou mooi zijn als Rutte meegegaan zou zijn, dan is ie voorgoed dat homoimago kwijt en stijgt ie toch op mijn ladder. Rutte for President!! :freu: :eek:

10722

Big30
25 februari 2015, 20:01
Zou mooi zijn als Rutte meegegaan zou zijn, dan is ie voorgoed dat homoimago kwijt en stijgt ie toch op mijn ladder. Rutte for President!! :freu: :eek:
Rutte had die avond nog een afspraak met de Burgemeester van Maastricht, maar daar moet je verder niets achter zoeken :hah:. Oja dat er iets achter zoeken daar moet je dus ook niets achter zoeken!

Admin
27 februari 2015, 15:45
Mark Verheijen vertrekt als VVD-Kamerlid. ,,Een volksvertegenwoordiger kan alleen functioneren als zijn of haar integriteit niet ter discussie staat. Dat was bij mij helaas de afgelopen weken wel het geval", schrijft Verheijen in een verklaring op de website van de VVD.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3874720/2015/02/27/VVD-er-Mark-Verheijen-stapt-op.dhtml

Uiteindelijk was de beerput niet meer te overzien en lag er in elke kast die werd geopend weer een ander lijk. De normen en waarden voor de VVD in Griekenburg wijken toch af van wat men in Nederland als normaal en gebruikelijk ziet. Exit Mark Verheijen een ordinaire zakkenvuller.

Badslippers
27 februari 2015, 16:03
Megaboob houdt zich opvallend rustig nu er een vvd graaier in het nieuws is.

Sent from my Lumia 930.

Piet Plezier
27 februari 2015, 16:06
http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/oss/emile-roemer-bij-actievoerders-oss-video-1.4786050

OSS- Emile Roemer is bij de actievoerders aangeschoven. Hij kwam om het een hart onder de riem te steken. In het gemeentehuis voeren zo'n dertig huishuodelijke hulpen actie.

Roemer bracht taart mee en stelde dat dat was om alvast de goede afloop te vieren. "Want daar heb ik alle vertrouwen in." Na een kwartier vertrok hij weer, naar een afspraak in Amsterdam. Ruud Kuine van de FNV meldde dat GroenLinks voorman Bram van Oijik waarschijnlijk vanavond langskomt om de actievoerders te steunen.

Big30
27 februari 2015, 16:22
Megaboob houdt zich opvallend rustig nu er een vvd graaier in het nieuws is.

Sent from my Lumia 930.

Megaboob leest eerst dit interessante stukje door en zal dan zeker met commentaar komen! Dit krijgt nog wel een staartje lijkt me.
Je zou ook kunnen stellen dat men niets anders doet dan oud Limburgs Cultuurgoed in ere herstellen. Ik bedoel in de tijd van de KVP later CDA was dit allemaal doodnormaal en kraaide geen haan ernaar.
Ook in Brabant zal men de ophef niet zo begrijpen, cultuur gebonden zeg maar :).

EXCLUSIEF. Floriade blijkt grote incestueuze VVD-cashmachine
Soms zegt een foto meer dan duizend woorden. Dat is zeker het geval bij de foto die gisteren op GeenStijl stond, gemaakt op de gratis verkiezingsfuif van de VVD op de Floriade in Venlo. Nu er zoveel stront over de VVD op straat ligt, waren wij wel benieuwd of al die negativiteit nou echt nodig is. Vanochtend stapte Mark Verheijen op als Kamerlid omdat zijn gedrag niet bij het 'integriteitskader' van de partij paste. Daaruit zouden we de conclusie moeten trekken dat de rest van de mensen op het kiekje een brandschoon geweten heeft. Of past het handelen van Verheijen toch beter bij het integriteitskader van de partij dan ze zelf wil? Na een dagje graven op het troosteloze Floriade-terrein bleek dat het googlen van een Limburgse VVD'er een garantie is voor het open trekken van een beerput die zijn gelijke niet kent. We vonden een kast-VVD'er die zich met belastinggeld verrijkte.
Blijkbaar heeft dus iedereen binnen de VVD zich verrijkt aan de Floriade. We hebben nog één iemand over, aan zijn oudemannen-overhemd te herkennen als JOVD'er. Die is te jong om al bij de maffia te zitten, toch? Helaas: Ruud Marshall mag dan pas 25 zijn, ook hij heeft al een abonnement bij de Rijksrecherche. In de periode 2009-2011 was hij niet alleen financieel medewerker van gemeente Venlo, maar ook beheerder van de campagnegelden van de plaatselijke VVD. Daar zat toevallig een hele dikke vette gift van Piet van Pol bij. Toen we de naam Marshall in het Limburgse lieten vallen, bleek dat hij een bezoekje van de rijksrecherche aan zijn positie in de Venlose afdeling heeft overgehouden. Welja. Jong geleerd is oud gedaan, zullen we maar zeggen.

http://daskapital.nl/2015/02/exclusief_floriade_nog_incestu.html

Willem2
27 februari 2015, 16:25
Megaboob houdt zich opvallend rustig nu er een vvd graaier in het nieuws is.

Sent from my Lumia 930.

Dan zal ik maar eens een liberaal weerwoord geven. Heb ik dan nog iets met politiek, nee eigenlijk helemaal niks meer want het zijn allemaal regenten geworden en de poppetjes kunnen heel makkelijk van partij switchen zoals van hun onderbroek. Ik vind deze hele affaire, heel weinig voorstellen. Het gaat om peanuts vergeleken bij de affaires van voornamelijk linksgeoriënteerde bestuurders in de woningsector om nog maar te zwijgen van de gezondheidssector. Het geheel is alleen maar opgeklopt vanwege de aanstaande verkiezingen door de voornamelijk linkse media. Die media is het ook niet eens met bezuinigingen en raar genoeg ook niet met de geldende salarisplafonds. Soms is dat de wereld op zijn kop ....
Ben je zo tevreden , Herr Badslippers ?

Sent from my Homecomputer ;)

Megaboob
27 februari 2015, 23:25
Hier is hij dan, de langverwachte reactie van Megaboob!

:biggrin:

Natuurlijk is foutief declareren fout, en het is daarom goed dat Mark Verheijen daarom de eer aan zichzelf houd (na enige druk, dat dan weer wel....), en aftreed. Ook geeft hij aan de twijfelachtige declaraties alsnog te vergoeden. Tja, beter laat dan nooit, maar in ieder geval een gebaar van goede wil. Als echte rechtsbuiten ben ik uiteraard van mening dat Mark keihard moet worden aangepakt, en alleen sorry zeggen (de achterlijke sorry cultuur in Nederland...) en terugbetalen wat je ontecrecht hebt verkregen is natuurlijk niet vodoende. Op zijn minst een zeer hoge boete, of zelfs strafrechtelijke vervolging is hier op zijn plaats. laat dit een voorbeeld zijn voor alle politici en graaiers.

Maar Megaboob zou megaboob niet zijn als hij nog een kanttekeing zou maken in dit duidelijke verhaal. Onze grote PVDA vriend Bert ( ook wel biertje...) van der Roest, u weet wel, die man die vrolijk de daklozenkrant bestolen heeft, heeft nog immer (na ruim 1,5 jaar) het gestolen (!) geld niet terugbetaald! Hij betuigd geen spijt (!) Hij vind het onterecht dat hij vervolgd word (wereldvreemder word het niet, beste lezers!), en de zaak word natuurlijk in de luwte gehouden door de grote roerganger himself, politiek vriendje Hans (ookwel de trui genoemd) Spekman, voorzitter van de Portemonnee Van De Ander. Hier word geen integriteitscommisie op logelaten. Hier word niet op hoge PVDA toon rechtvaardigheid geeist en terugbetaling. Hier word niet opgetreden... en nee, beste lezer, het ging niet "slechts" om een flesje wijn van 127 Euro hier, maar om 70.000 (destijds nog) keiharde Euro's die van de zwaksten in de PVDA samenleving werden beroofd. Biertje proostte er op tijdens zijn vakantie, van die had hij naar eigen zeggen wel verdiend na deze weldaad....

Links of rechts, door politici worden we toch wel gepakt, dat is duidelijk.

Helaas blijven de linkse media in deze zeer stil, en horen we weinig over Biertje..., en des te meer over Mark. Terecht? Tja..... in de linkse media is alles geoorloofd om de PVDA (en daarmee de geldstroom) in stand te houden.

Ben je zo tevreden , Herr Badslippers ? :biggrin:

Megaboob

Big30
27 februari 2015, 23:43
Goed punt Megaboob!

Trouwens ook in de provincie Utrecht zelfs een VVD raadslid die verdacht wordt van drugs criminaliteit en nu achter de tralies zit.
"

VVD-raadslid Kathalijne de Kruif uit Maarssen zit al sinds vorige week vrijdag in de cel omdat ze mogelijk betrokken is bij witwassen en grootschalige hennepteelt. De rechter bepaalde dat zij in elk geval twee weken vast moet blijven zitten.

De liberaal zit in alle beperkingen en mag alleen contact hebben met haar advocaat, die niets wil zeggen. Het Openbaar Ministerie hult zich intussen in stilzwijgen over het onderzoek.

De 43-jarige politica blijkt met het schenden van de geheimhoudingsplicht rond de burgemeestersfunctie door de mand te zijn gevallen in een grootscheeps drugsonderzoek."
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/23738635/vvd-politica-al-week-vast-in-drugszaak

Over Jos van Rey en Ton Hooijmaijers zwijgen we maar liever, want dan praten we over bedragen van honderdduizenden euro's! Voor van Rey wil ik best een uitzondering maken want die heeft zeker verdiensten gehad, alleen jammer dat hij als VVD'er precies dat deed wat hij verfoeide bij de voormalig KVP en nu CDA in Limburg.

Wat Verheijen deed was natuurlijk klein grabbelwerk, door zijn afkomst en omgeving had ie waarschijnlijk zelfs niet door dat dit niet kon, niet de pers maar hijzelf en zijn vriendjes luidgen zijn ondergang in met als toppunt dat PS in Limburg vond dat hij niets mis had gedaan na een bespottelijk onderzoek. Elkaar de kont afvegen en dan je handen in onschuld wassen, dit was iets te doorzichtig.

Badslippers
28 februari 2015, 01:09
Afdoende antwoord van mijn rechtse kapitalistische vrienden Willem2 en Megaboob.
Ik zou zelfs voor de VVD nog het argument kunnen aanvoeren dat ze een goede public relations hebben gevoerd voor de Floriade. Immers naamsbekendheid had dit evenement zeker nodig.
En laten we niet vergeten wat Jos van Reij allemaal voor goeds heeft gedaan voor de provincie Limburg in het algemeen en Roermond in het bijzonder. Dat heeft toch een boel werkgelegenheid opgeleverd.
Graaien past ook wel een beetje bij de rechterflank. Net als humor en dixielandmuziek. Wat de humor betreft zou ik me daar wel thuisvoelen want dat ontbreekt volledig bij de linkse kerk.

Maar laten we niet vergeten dat er op de linkerflank van dit kabinet toch echte zwaargewichten zitten. Ik noem Jeroen Dijselbloem, die toch maar even mooi de oren waste van dat Griekse groentje Varoufakis. Die was zo groen dat hij zelfs groene pis zeikte van onervarenheid.

Trouwens, Edith Schippers (VVD) lijkt me wel een geile milf. Die zou best eens aan mijn ballen mogen graaien want dat kunnen VVD ers immers goed.

Groetjes en welterusten

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Willem2
28 februari 2015, 01:30
Beste Badslippers,

Is je Nokia nu al kapot ? ( Of heb je nu zeer kapitalistisch twee dure telefoons ;))
Echt je kan die humor nu ook wel vinden in de linkse kerk van jou want zowel links als die kerk bestaan niet echt meer :rolleyes:. En dus kan je draaien wat je wilt.

Welterusten :wink2:

PS Lekker slapen op je rechterzijde .... :)

Toulouse-Lautrec
28 februari 2015, 09:50
http://vkphotoprovider1.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/17/10/13/a8b8ee90f08f1f31eab43312ab024275/2804398/664x374xDIMENSION_664x374/v/20150228043905/2804398.jpeg VVD'er Rob Bats

Terschelling legt klokkenluider met fikse som geld het zwijgen op

De gemeente Terschelling heeft een klokkenluider 155 duizend euro betaald om op te stappen. De klokkenluider, een accountant, maakte melding van een boekhoudschandaal. Ook waarschuwde hij voor financiële problemen rond een reorganisatie.

Het vertrek van de klokkenluider voltrok zich onder het bewind van de VVD'er Rob Bats, die onlangs afscheid nam als interim-burgemeester op Terschelling. Kort nadat de accountant had geweigerd om op verzoek van Bats een vordering 'linksom of rechtsom' aan te passen, zodat de burgemeester niet in de problemen zou komen bij de gemeenteraad, is hij met buitengewoon verlof gestuurd.

Volgens de gemeente moest de accountant weg omdat hij niet goed functioneerde. Uit documenten in bezit van de Volkskrant blijkt dat het hem zwaar werd aangerekend dat hij herhaaldelijk kritiek uitte. De gemeente verwachtte een 'positieve grondhouding'. Zijn signalering dat er financiële problemen dreigden, werd gezien als een 'directe aanval' op leidinggevenden.

De problemen waarvoor de accountant waarschuwde, zijn inmiddels realiteit geworden. Een deel van de reorganisatie was 'om financiële redenen zeer problematisch', is één van de conclusies in een evaluatie die de gemeente onlangs openbaar maakte.

De accountant stelde dat hij in 2012 genoodzaakt was een tekort van drie ton te dichten met geld uit de salarisbegroting. Bats, burgemeester op Terschelling sinds in 2012 een Facebookfeest escaleerde in zijn vorige standplaats, het Groningse Haren, liet dit onderzoeken door een 'onafhankelijk' bureau. Dat blijkt echter een accountantskantoor in Haarlem te zijn dat inhoudelijk betrokken was bij de kwestie. 'Het College heeft niet getwijfeld aan het onderzoek', aldus Bats.

De onderzoekers, die met geen enkele ambtenaar mochten praten en niet alle benodigde stukken konden inzien, vonden geen bewijs voor geschuif in de begroting, maar achtten dit desalniettemin 'niet uit te sluiten.'

De gemeente Terschelling wil niet ingaan op de hoogte van de ontslagvergoeding. Volgens een woordvoerder van de nieuwe burgemeester, Bert Wassink (Groenlinks), is 'de gebruikelijke procedure gehanteerd, waarbij het arbeidsverleden bepalend is'. De accountant werkte vijf jaar voor de gemeente.

Bats probeerde de gehele zaak geheim te houden om 'mensen te beschermen'. De gemeente dreigt met juridische stappen als de klokkenluider de openbaarheid zoekt.


Bron: VK (http://www.volkskrant.nl/binnenland/terschelling-legt-klokkenluider-met-fikse-som-geld-het-zwijgen-op~a3875086/)

Badslippers
28 februari 2015, 12:37
Beste Badslippers,

Is je Nokia nu al kapot ? ( Of heb je nu zeer kapitalistisch twee dure telefoons ;))

Ho ho, ter verdediging, mijn "Samsung GT-P1000" kocht ik eind 2010 dus ik ben niet zo'n "Gadget (Apple) Freak" die elk jaar zonodig een ander modelletje moet hebben. Die "Tab" wordt inmiddels met plakband en "Duct-Tape" aan elkaar gehouden maar loopt nog steeds als een zonnetje.
Mijn "Nokia Lumia 930" is een regelrechte "iPhone-Killer". Deze kwam in mijn bezit nadat mijn "HTC" na 3 jaar aan het einde van zijn latijn was en ik een gloednieuw toestel mocht uitzoeken. Dus voor BS niet elkaar jaar een nieuw hebbedingetje.

Wat betreft die storende "Tagline" onder elk verstuurd bericht: "Sent with my/verstuurd vanaf mijn . . . "; die is mij ook een doorn in het oog. Doet me een beetje denken aan die kerel die zijn porschesleutel op de bar gooit om dames te imponeren. Zo van, "Kijk eens wat ik heb." Zal wel ergens in de instellingen veranderd kunnen worden maar als redelijke digibeet moet ik die optie nog zien te vinden. Een mobieltje is immers bedoeld om te bellen, een berichtje te versturen en een kiekje te maken. Niet meer, niet minder. Al het andere is alleen maar ballast en onnodige franje.

Verstuurd door mijn secretaresse
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/06/Woman_new_phone.gif

Picasso 1
2 maart 2015, 19:57
Heb eigenlijk weinig met de bekende linkse partijen (wat vreselijk nep is zo'n partij als de PvdA en wat komt een partij zoals D66 huichelachtig over) maar na het vernemen van de spijtbetuiging van Kamp inzake de jarenlang weinige prioriteit voor de veiligheid van Groningers, zo vlak voor de verkiezingen, is er nu dus ook al een partij (rechts,VVD) waar ik van moet braken.

Linkse partijen zoals SP, Groen Links en Christen Unie daar kan ik wel enig respect voor opbrengen ondanks dat ik weinig heb met hun programma's, en ook voor het CDA kan ik enig respect opbrengen. Maar PvdA, D66 en VVD kunnen wat mij betreft het best zo snel mogelijk doorgespoeld worden.

Big30
2 maart 2015, 20:11
http://www.stemwijzer.nl/

Heb hem net gedaan en was wel verbaasd over het stemadvies. Maar misschien ben ik wel een rechtse populist :tongue:. Niet dat ik zal gaan stemmen overigens. Ik ben een principiële niet stemmer, zeker als het regent.

Piet Plezier
2 maart 2015, 20:24
stem allen op onze Geert

10793

Willem2
2 maart 2015, 20:47
http://www.stemwijzer.nl/

Heb hem net gedaan en was wel verbaasd over het stemadvies. Maar misschien ben ik wel een rechtse populist :tongue:. Niet dat ik zal gaan stemmen overigens. Ik ben een principiële niet stemmer, zeker als het regent.

Heb hem ook gedaan .... en niet zo verbazend. Kom uit bij een partij waar ik wel eens op gestemd heb .... maar de onderwerpen zijn in sommige gevallen zo dommig .....
En in tegenstelling tot Big30 ga ik zeker wel stemmen.

Badslippers
2 maart 2015, 20:47
Bij Wilders is het altijd hetzelfde: "veel geschreeuw maar uiteindelijk weinig te bieden."

http://tilburgers.nl/wp-content/uploads/2014/09/Lusa34-Geert-Wilders-2014-versie.jpg

Willem2
2 maart 2015, 20:49
stem allen op onze Geert


Kijk dat is het misleidende. Je stemt voor de provincie en de waterschappen. Dat heeft niet zoveel met Geert te maken. Maar goed al te veel politiek geleuter ....

Piet Plezier
2 maart 2015, 21:15
Bij Wilders is het altijd hetzelfde: "veel geschreeuw maar uiteindelijk weinig te bieden."

http://tilburgers.nl/wp-content/uploads/2014/09/Lusa34-Geert-Wilders-2014-versie.jpg

daar krijgt hij de kans niet voor om te laten zien wat hij waar kan maken.
Maar als jullie nu allemaal op de PVV stemmen zodat ze winnen dan kun je in de toekomst zien of hij wat waarkan maken.

Picasso 1
2 maart 2015, 21:18
http://www.stemwijzer.nl/

Heb hem net gedaan en was wel verbaasd over het stemadvies. Maar misschien ben ik wel een rechtse populist :tongue:. Niet dat ik zal gaan stemmen overigens. Ik ben een principiële niet stemmer, zeker als het regent.

Ook ik verbaas me. Apart dat 8 jaar geleden toen ik voor het laatst zo'n stemwijzer invulde ook dezelfde partij boven kwam drijven. Maar ik begrijp het op zich wel....
Ik ga wel stemmen, al is het maar om de enige concrete kans te benutten de huidige falende regering een terechtwijzing te kunnen geven.

Big30
2 maart 2015, 21:34
De Volkskrant bood haar 15.000 euro, NRC/Handelsblad 20.000 euro. Ad van Oosten van Nieuwsuur zelfs 50.000 euro + elk jaar vier weken in het buitenhuis van Matthijs van Nieuwkerk, en van RTLNieuws mocht ze een jaar lang gratis boodschappen doen in een supermarkt naar keuze. Maar toch kiest de onlangs opgestapte PVV-topvrouw Laurence Stassen voor GeenStijl om in een vierdelig interview te vertellen wat haar dwars zit, aan Wilders en aan de PVV. Gratis. "Op voorwaarde dat jullie geen zwart snorretje op me tekenen, want dat staat me niet." Op 22 maart jongstleden stapte Stassen uit de PVV, na de beruchte uitspraken van partijleider Wilders tijdens de verkiezingsavond in Den Haag. Ze was de leider van de PVV in het Europees Parlement, zat in de Provinciale Staten van Limburg en gold als het internationale visitekaartje van de partij. Vandaag spreekt Stassen voor het eerst met de media over haar omstreden tijd bij de PVV.
We ontmoeten Laurence Stassen op een zonovergoten terras in de mondaine modestad Maastricht. Stassens blonde betonnen kapsel flonkert in het vroege voorjaarslicht. Ze ziet er elegant uit in haar modieuze ensemble van Italiaanse snit — roert een tikkeltje nerveus in haar cappucino grande. Acht zoetjes heeft ze erin. "Om slank te blijven." Opeens verandert haar charmante oogopslag in een bozige inktzwarte donderwolk. Ze doet haar ecru kokerrokje een stukje omhoog en toont rode striemen van vier centimeter op haar bovenbeen. "Het rietje van Beertema," zeg ze, terwijl er een lange stilte valt... "Als je kritiek had op de leiding kon je mee in een kamertje en dan kreeg je er van langs.

Overhemden strijken
Ik heb eens in de fractiekamer Fleur en Geert gekscherend "Olga & Herr Flick" genoemd. Nou, dat heb ik geweten. Voor straf moest ik voortaan de overhemden van Martin Bosma strijken. Weten jullie wel wat dat met een vrouw doet? Overhemden van een vreemde man strijken? Een keer heb ik de strijkbout per ongeluk op het overhemd van Bosma laten staan. Enorme brandplek natuurlijk. En hij moest die dag voorzitten. Kreeg meteen een pets met de vlakke hand. Zo'n gemene, die je niet ziet als je aangifte wilt doen. Uit boosheid heb ik toen geen vegetarische hapjes gehaald voor de lunch. Gunst, je had 'm moeten horen. Razen, tieren, foeteren. Weten jullie wie trouwens ook vegetariër was?
Werkstraf
Ik heb drie jaar lang de mentholsigaretten van Geert moeten rollen met zo'n machientje. Hij vertrouwt helemaal niemand, en al helemaal niet die linkse sigarenzaken rond het Binnenhof. Het was geen fijn klusje, maar dat deed je dan voor de partij. Ordinair thuiswerk. Tabak erin, filterhuls erbij en dan rits-rats schuiven. Tot de vijf dozen vol waren. Die werden dan met een koerier opgehaald en naar Den Haag gebracht. Ja natuurlijk op kosten van de Staat. Wat was ik blij toen-ie stopte met roken.
Seksfeestjes
Tuurlijk zijn er seksfeestjes bij Fleur Agema thuis. Ik werd daar nooit voor uitgenodigd. Fleur wilde al die kerels voor haarzelf, snap ik. Maar alle verhalen over de bizarre seks en drugscultuur bij de PVV kloppen. Wilders heeft een geheime seksbunker in de duinen bij Scheveningen. Daar kwam ik wel. Iedereen kwam er. Dat moest. Meestal werd er dan meteen een geheime video van je gemaakt, waarmee je gechanteerd werd. Dion Graus filmt alles en bewaart al die tapes in een kluis ergens in een mergelgrot in Limburg. Gunst, wat ging het er soms ruig aan toe. Van Vliet met leren kap en zo'n bal in zijn mond in een sling, Bontes met dikke negerinnen, Lillian Helder met d'r bukkakes, Brinkman altijd met z'n dienstpistolen, Machiel de Graaf bij de gloryholes. Soms moesten we verkleed als schoolmeisjes naar de bunker, en dan ging Harm Beertema op je billen slaan. Als je dat 10 keer had gedaan, kreeg je een mooie hoge functie. Zo ben ik in Brussel beland. Drugs kregen we van Joram van Klaveren, die haalde dat bij zijn vaste dealer Abdelkader Montana. Goed puur spul, niet van die Surinaamse hoofdpijnshit. Dus ik snap Joram wel.
Drugs
Joram had meer dan 500 adresjes in Nederland. Hitsige single huismoedertjes in de bijstand, die twintig plantjes op zolder hebben. Niet te zien met warmtebeeld-camera's of op de stroomrekening. Van Klaveren houdt dat bij, organisatorisch en financieel. Ja, ook die bijstandsmoedertjes. "Knippen & Scheren" noemde Van Klaveren dat. Zo komt de PVV aan geld. Die roddels over Amerikaanse koffers met Joodse dollars is echt onzin. De PVV wordt volledig gefincancierd door kleinschalige wietkweek. Dus nu hebben ze een probleem inderdaad
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/exclusief_laurence_stassen_spreekt.html

Megaboob
2 maart 2015, 21:40
Beste Big30,

Een verloren stem is echt zonde. Wat je ook stemt (en dat meen ik oprecht), het is beter dan niet stemmen. Jarenlang is voor de democratie geknokt, en nu word er helaas door veel mensen vrij laconiek over gedaan. Stemmen is een recht, nee, een plicht! (en nee, ik ben geen Belg, war het echt nog een plicht is!)

Er is een verschil te maken door te stemmen!

megaboob




http://www.stemwijzer.nl/

Heb hem net gedaan en was wel verbaasd over het stemadvies. Maar misschien ben ik wel een rechtse populist :tongue:. Niet dat ik zal gaan stemmen overigens. Ik ben een principiële niet stemmer, zeker als het regent.

Big30
2 maart 2015, 21:51
Ik geef je helemaal gelijk Megaboob. Onze voorvaderen hebben bijna letterlijk gevochten voor het stemrecht. Ik raad een ieder derhalve aan van dit recht gebruik te maken. Dus ga stemmen!

Nochtans, ik ga niet stemmen omdat mijn stem nu eenmaal per definitie geen verschil in de uitslag uit zal maken. Gelukkig redeneren we niet allemaal zo! Maar ik dus wel. Overigens dit is niet grappig of ironisch bedoeld.

phoenix
2 maart 2015, 21:51
er is maar een partij die afwijkt van echt alle anderen en dat is jawel mijn partij: de partij van de dieren!

Willem2
2 maart 2015, 22:04
er is maar een partij die afwijkt van echt alle anderen en dat is jawel mijn partij: de partij van de dieren!

Dat is echt onzin.
Iedere partij jat in de programma's van andere partijen en soms zo sterk dat de PVV heel veel overeenkomsten heeft met de SP.

:wink2:

PS @ phea van = voor misschien :rolleyes:

Wentelt Eefje
2 maart 2015, 23:04
Niets droeviger dan echte one-issue-partijen... maar gelukkig maakt de PvdD in de kamer op andere onderwerpen verrassend systematisch juiste keuzes en is ook relatief vaak aanwezig om te stemmen...

Opnieuw komt de kieswijzer uit bij de partij waar ik deze week nog een dagje voor ga folderen... En dat terwijl ik er helemaal niet als een oude maoïst uitzie! Meest verbazingwekkend blijft voor mij de populariteit van de kleine blonde dood uit Venlo in volkswijken. Mocht hij zijn programma's uit kunnen voeren, dan blijkt ineens de achterstandswijkbewoner "the nigger of the world"...

Megaboob
3 maart 2015, 19:33
Er is klein bier: (Mark Verheijen, VVD, gestruikeld over een fles wijn van 127 Euro), natuurlijk niet goed te praten, en dient streng te worden aangepakt, en vervolgd, en dient er niet vanaf te komen met een taakstrafje nara mijn bescheiden mening, want het is een voorbeeldfunctie!

En............... er is groot bier: Mijn meest geliefde PVDA-er, Bert van der Roest, ook wel Biertje van der Roest:

OM eist werkstraf voor bestelen daklozenkrant

UTRECHT -
Het Openbaar Ministerie (OM) vindt dat ex-PvdA'er Bert van der Roest een werkstraf van 240 uur en zes maanden voorwaardelijke celstraf verdient, omdat hij de Utrechtse daklozenkrant Straatnieuws voor tienduizenden euro's heeft bestolen. Dat bleek dinsdag voor de rechtbank in Utrecht. Acteur en ex-raadslid Van der Roest was penningmeester van de straatkrant.

Hoeveel geld de Utrechter in 2012 en 2013 in zijn zak heeft gestoken, bleef dinsdag onduidelijk. Van der Roest zei tegen de rechter dat hij ongeveer 22.000 euro verduisterde en dat hij dat bedrag vrijwel helemaal heeft terugbetaald. Het bestuur van Straatnieuws zegt 43.000 euro te missen en het OM houdt het op zo' n 60.000 euro die is verdwenen. Het verschil zit in boekhoudkundige berekeningen.
Van der Roest 'leende' vanaf 2012 geld uit de kas van het Straatnieuws. „Ik voel me er nu heel schuldig over, maar toen voelde het als een soort van vanzelfsprekend. Ik zou dat geld namelijk weer aanzuiveren”, aldus de acteur. Hij was op dat moment bezig met een solovoorstelling over de ziekte van Alzheimer en verwachtte daar veel inkomsten van. Maar die bleven uit.
In 2013 was Van der Roest platzak. Hij haalde geld van de rekening van de daklozenkrant voor cafébezoek en buitenlandse vakanties. Bij een accountantsonderzoek liep hij tegen de lamp. Hij trof een betalingsregeling met de krant. Toen hij die niet nakwam, deed het bestuur van Straatnieuws alsnog aangifte.

geenstijl maakt het allemaal nog wat sappiger:

LIVE. PvdA-proces tegen Bert van der Roest (PvdA)
aapgoudenring.png En dan schakelen we nu LIVE over naar Utrecht, waar de landelijke pers zich en masse verzameld heeft voor het MediaProces van Eeuw tegen het Utrechtse PvdA ex-gemeenteraadslid van de PvdA, Bert van der Roest (PvdA). De PvdA'er staat terecht voor het stelen, roven, jatten en klauwen alsook onrechtmatig toe-eigenen van 68.686,85 euro uit de kas van het Straatnieuws, een Utrechtse daklozenkrant die verkocht wordt door Utrechtse daklozen die helemaal niets hebben in hun schrale bestaan, maar zich desalniettemin met de moed der wanhoop staande proberen te houden in onze samenleving door in weer en wind daklozenkrantjes te verkopen. Bert van der Roest beroofde en berooide hen, en ging van het gestolen geld zuipen en op Kras Stervakantie naar Griekenland. Hoe een mens in godshemelsvredesnaam zo'n verwerpelijke moraal kan hebben: we begrijpen het niet en we willen het niet begrijpen. Het Algemeen Dagblad maakt zich echter vooral zorgen om Bertjes beschadigde carrière als politicus en acteur. Allemaal de schuld van GeenStijl, dat volgens het AD "een maandenlange hetze" tegen Van der Roest voerde. Kennelijk is schrijven over een gore, gewetenloze steelPvdA'er erger dan goor en gewetenloos stelen. Welnu. Wat ons betreft belandt Biertje zelf voor altijd in het nobele ambt van Straatnieuwsverkoper. Maar we durven te wedden dat zijn advocaat gaat vragen om strafkorting wegens 'al lang veroordeeld door de media'. Want zo gaat dat. Live & gratis TwitCourt bij Mike Muller (Telegraaf030) hieronder. Na de breek twee GSTV klassiekers PowNews-items over & met Bertje & Hans. Ohja: uitspraak op 17 maart. 1 dag voor #PS2015. Trololo.
Update: Ja hoorrr. Biertje is al veroordeeld door de media, dus OvJ eist alleen voorwaardelijke celstraf en 240 uur schoffelen straatkrantjes verkopen.


Maar: de moraal van dit verhaal:

Als je een PVDA=er bent, komt je dus weg met het bestelen van de armen voor het bedrag van bijna 70.000 Euro. je betaald het uiteraard niet terug. Je ontvangt ook nog even 8000 Euro wachtgeld, want "daar heb je immers recht op". En natuurlijk ben je van het gestolen, ehh " geleende" geld bier gaan drinken en op vakantie geweest. naar griekenland, dat dan weer wel, want die moeten ook ondersteund worden, en zijn nog armer dan die arme daklozen in Utrecht. Dus Biertje verricht eigenlijk een goede daad. waarvoor hij dan ook beloond word met een zeer idioot lage eis van het OM: 120 uur schoffelen.

SCHANDE VOOR DE RECHTSTAAT!!!!!!

Megaboob

phoenix
3 maart 2015, 20:41
Willem, ik ben het wel eens met je eens, mar deze keer radicale niet! de partij voor de dieren, wil GEEN ECONOMISCH GROEI...zij streeft echt naar een andere economie, dat is echt anders dan alle andere partijen, zij wil en echte omkering, weg met neo-liberalistisme, socialisme of een andere isme..

Big30
3 maart 2015, 21:16
Nederland moet gewoon net als Duitsland een kiesdrempel invoeren van 5%, zijn we ook meteen af van partijen als de PvdD, eigenlijk ook geen partij maar een sekte waar bijna de hele partijtop lid is van de zevende dags adventisten, dat soort gekkies heeft niets in de politiek te zoeken. Geldt ook voor de SGP sekte, weg ermee met hun middeleeuwse vrouw onvriendelijke standpunten.

Bluebear
3 maart 2015, 21:25
Geldt ook voor de SGP sekte, weg ermee met hun middeleeuwse vrouw onvriendelijke standpunten.

SGP handboek, regel 64: "Wanneer een man de echtelijke sponde deelt met een vrouwspersoon welke hij niet gehuwd is of tegen een geldelijke vergoeding beganen zij beiden enen gruwel." :amen[1]:

phoenix
3 maart 2015, 21:30
ja big AMEN, nooit eens goed het verkiezingsprogramma van deze partij gelezen ...

Big30
3 maart 2015, 22:00
https://www.partijvoordedieren.nl/partijprogramma-s

Veel leesplezier phea! Oja ik ben wel voor een verbod op sportvisserij want ik vind het zo zielig voor die vissen, maar nu even een zure haring naar binnen werken, dat dan weer wel :tongue:.

Wentelt Eefje
4 maart 2015, 05:06
Kiesdrempel zou dit land een boel ellende bespaard hebben en nog gaan besparen! Blijf het onbegrijpelijk vinden dat we die ten onrechte niet hanteren!

fg22
4 maart 2015, 10:25
:confused:
:thefinger:

Ja, een echt andere economie, gebaseerd op m e e r respect voor het leven van dieren en natuur. :smoke:

Want, laten we wel wezen, we maken er toch wel een zootje van met zijn allen ...
De slimste respectabele ondernemers voorop: "Massa is kassa ... "

Plofkippen en - kalkoenen voor de kipnuggets, zijn heel erg popi en Yammie ...

Lekkere vette met ...... gekweekte Wormen als basis voor de constante kwaliteit van onze hamburger ...
Echt rundvlees mag je het al noemen als het minimaal 7,000233455 % van rund afkomstig is. Toch?

Zoveel wormenwezens bruut vermalen voor één Bigmac is shit ... :t15124:
Uiteindelijk dan ook letterlijk !! :motz:

(Even wat tussen haakjes, want dit mag het gewone volk niet weten)
(Voldoet qua definitie overigens wel - heel slim - aan al onze strenge wettelijke eisen -
maar dat is naast definitie "Proteine-basis" kwestie van goedbetaalde lobbyiste(n) met
juiste Kamerlid/-leden eo Departements-ambtenaar/-ambtenaren naar bed sturen).
(Kost wat, maar dan heb je ook de markt met optimale overheidsprotectie ...
(Paar Camera-opnames voor de zekerheid en evt. nuttig gebruik later!))
(Sssst: Te slimme inspecteurs-klokkeluiders worden teruggefloten, genegeerd, weggepromoveerd, etc.)
(N.B.
Waar in de M-vorm of V-vorm wordt geschreven, mag dat ook omgekeerd worden gelezen.
Als je goed kijkt zie je ook relatief hoog homo% op strategische plekken op departementen en
in ons kabinet! En dat is een hele prestatie, zo zonder voorkeursbeleid .. Of toch ..? Mmm..
Zijn wel listiger dan de gemiddelde man en kunnen ook beter anticiperen op damesmaniertjes.)

Bij ons soort mensen in NL gebeurt dat sooret gemanipuleer toch ech nie!! ???? :rolleyes::smoke: Toch ..?? :smoke:

Al die gefrustreerde melkkoeien die al hun afgewerkte soorten kaas gerecycled :wink:
zien worden tot één wereldwijde constante kwaliteit ... Nee, nee .. niets weggooien .. :nee:

Wat we als amusement op TV zien in de Amerikaanse films, is hier natuurlijk ook op goed verstopte manier.
En Partij voor de Dieren weet dat en ik ben blij met GEEN kiesdrempel, want dit brengt belangenverdeling ..
Scenario voor boek en film bijna klaar. :bibber_2:
Voor de meestbiedende! :smoke:

:thefinger:

:smoke:
:thefinger:

Piet Plezier
4 maart 2015, 19:10
https://www.partijvoordedieren.nl/partijprogramma-s

Veel leesplezier phea! Oja ik ben wel voor een verbod op sportvisserij want ik vind het zo zielig voor die vissen, maar nu even een zure haring naar binnen werken, dat dan weer wel :tongue:.

Ja maar zure haring word door de beroepsvissers gevangen ,en niet door de sportvissers net als ik.

Toulouse-Lautrec
5 maart 2015, 17:23
http://static2.ad.nl/static/photo/2015/7/8/5/20150305172418/media_xll_2819645.jpg VVD'er De Kruif

VVD'er De Kruif blijft nog zeker een week in de cel.

VVD-fractielid Kathalijne de Kruif uit Stichtse Vecht blijft in elk geval nog een week in de gevangenis zitten. De raadkamer van de rechtbank in Utrecht beslist volgende week donderdag of haar voorlopige hechtenis geschorst wordt, zoals haar raadsman vandaag vroeg.
Ex-fractievoorzitter De Kruif zit sinds twee weken in de cel op verdenking van hennepteelt en witwassen. Ze werd samen met zeven anderen opgepakt.

De recherche is al maanden bezig met een onderzoek naar de verdachten. Door een telefoontap bleek dat de VVD'ster informatie over de benoeming van een nieuwe burgemeester lekte aan een partijgenoot. Ook daarvoor is zij aangehouden.

Burgemeester Marc Witteman van Stichtse Vecht hoopt dat er snel duidelijkheid komt. ,,Deze kwestie schaadt het aanzien van de politiek en de gemeenteraad'', zei hij tegen de raad. In de Utrechtse plaats gonst het van de geruchten over de politica, die al acht jaar voor de VVD in de raad zit.


Bron: AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/3886288/2015/03/05/VVD-er-De-Kruif-blijft-nog-zeker-een-week-in-de-cel.dhtml)

too slow
7 maart 2015, 14:19
Kiesdrempel zou dit land een boel ellende bespaard hebben en nog gaan besparen! Blijf het onbegrijpelijk vinden dat we die ten onrechte niet hanteren!

Welk doel dient een kiesdrempel? Die anderhalve zetel van die splinterpartijtjes geeft geen enkele invloed. Natuurlijk zie ik mensen die de scheiding tussen kerk staat niet wensen te respecteren ook liever verdwijnen maar met een kiesdrempel van 5% verdwijnen alleen CU en SGP maar blijven we opgescheept zitten met het CDA en die zullen dan alleen maar groeien.

Marianne Thieme is een van de prettigste parlementariers om naar te kijken (bij politicy kan het geluid standaard uit) en volgens de titel in dit artikel (https://www.partijvoordedieren.nl/bijdragen/bijdrage-thieme-ao-huiselijk-geweld-en-dierenwelzijn) ook AO liefhebber. En kwa doorgedraaide dieren fettish hebben we meer last gehad van Dion Graus dan van Marianne Thieme.

too slow
7 maart 2015, 14:27
Maar Megaboob zou megaboob niet zijn als hij nog een kanttekeing zou maken in dit duidelijke verhaal. Onze grote PVDA vriend Bert ( ook wel biertje...) van der Roest, u weet wel, die man die vrolijk de daklozenkrant bestolen heeft, heeft nog immer (na ruim 1,5 jaar) het gestolen (!) geld niet terugbetaald! Hij betuigd geen spijt (!) Hij vind het onterecht dat hij vervolgd word (wereldvreemder word het niet, beste lezers!), en de zaak word natuurlijk in de luwte gehouden door de grote roerganger himself, politiek vriendje Hans (ookwel de trui genoemd) Spekman, voorzitter van de Portemonnee Van De Ander. Hier word geen integriteitscommisie op logelaten. Hier word niet op hoge PVDA toon rechtvaardigheid geeist en terugbetaling. Hier word niet opgetreden... en nee, beste lezer, het ging niet "slechts" om een flesje wijn van 127 Euro hier, maar om 70.000 (destijds nog) keiharde Euro's die van de zwaksten in de PVDA samenleving werden beroofd. Biertje proostte er op tijdens zijn vakantie, van die had hij naar eigen zeggen wel verdiend na deze weldaad....

Zullen we de feiten nog een klein beetje blijven aanhouden?

Hier is een splijtbetuiging: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/stelend-ex-raadslid-zegt-sorry
Volgens de daklozenkrant is 45000 euro gestolen: http://www.telegraaf.nl/binnenland/23295418/__Raadslid_stal_bijna_70.000_euro______.html

Big30
9 maart 2015, 17:01
Bonnetje Teeven-deal terecht

Er is door het ministerie van Veiligheid en Justitie tóch bewijs gevonden hoeveel geld er is overgemaakt naar drugsbaron Cees H.. Afgelopen weekeind is - na een zoekslag bij het departement van justitie - het betalingsbewijs gevonden, waaruit blijkt dat het Amsterdamse parket in 2001 ruim 4,7 miljoen overmaakte aan H.

Cees H., alias Puk Cees H., alias Puk Foto: TLG

Daarmee hangt de carrière van minister Opstelten (Justitie) aan een zijden draadje. Hij beweerde tot nog toe bij hoog en bij laag dat hij niet over de gegevens beschikte. Het terugvinden van het betalingsbewijs is door bronnen bij het Amsterdamse parket aan De Telegraaf bevestigd.

Eind van de middag zal de minister dat nieuws ook bevestigen als antwoord op Kamervragen. Die werden gesteld na een uitzending van Nieuwsuur waarin beweerd werd dat Cees H. in 2001 circa 4,7 miljoen gulden overgemaakt had gekregen na een deal met het OM. Opstelten had vorig jaar in de Kamer beweerd dat het om 2 miljoen zou gaan waar nog 750.000 gulden boete vanaf was getrokken en zei daarbij dat het een kwestie van vertrouwen was hem te geloven.

Later bleek dat de bewindsman zijn bewering niet hard kon maken. Na een onderzoek door de archieven zei hij dat hij niet over de betalingsgegevens beschikte en dus niet kon zeggen hoeveel geld er was overgemaakt aan Cees H..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23779278/__Bonnetje_Teeven-deal_terecht__.html

Dat zal mag je aannemen exit Opa Opstelten betekenen, werd ook wel eens tijd. Volkomen onbekwaam en stapelde blunder op blunder en kwam er steeds mee weg.
Koefnoen - Poppenkast met Ivo Opstelten: http://youtu.be/hWv-ZvrCJB8

Picasso 1
9 maart 2015, 18:33
Minister Dijsselbloem van Financiën wil een nieuwe termijn als voorzitter van de eurogroep, meldt de Volkskrant. Op een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam zei Dijsselbloem gisteren van plan te zijn zich weer kandidaat te stellen. Zijn termijn loopt af op 21 juli.

Dijsselbloem zit sinds twee jaar de vergaderingen voor van de ministers van Financiën van de negentien eurolanden. Hij verdedigde in Amsterdam nog eens zijn keuze om het ministerschap te combineren met het voorzitterschap van de eurogroep.

http://nos.nl/artikel/2023635-dijsselbloem-wil-door-als-voorzitter-eurogroep.html

En hiermee eigenlijk de bevestiging dat Minister van Financiën zijn, geen fulltime job is die dus ook niet fulltime betaald zou moeten worden.

Big30
9 maart 2015, 19:08
En hiermee eigenlijk de bevestiging dat Minister van Financiën zijn, geen fulltime job is die dus ook niet fulltime betaald zou moeten worden.
Het is een bijbaan en geen betaalde functie. Zou hij die functie per dag 4u uitoefen en zich door de EU laten betalen zou hij op schat ik 2 maal de Balkenende norm zitten :wink:.

Megaboob
9 maart 2015, 19:21
Inderdaad hoog tijd dat opa opstelten het veld ruimt. Wat een hoog ehhh ehh gehalte altijd en dit is de zoveelste blunder. Wanneer komt er nu eens een capabele minister????
Megaboob



http://www.telegraaf.nl/binnenland/23779278/__Bonnetje_Teeven-deal_terecht__.html

Dat zal mag je aannemen exit Opa Opstelten betekenen, werd ook wel eens tijd. Volkomen onbekwaam en stapelde blunder op blunder en kwam er steeds mee weg.
Koefnoen - Poppenkast met Ivo Opstelten: http://youtu.be/hWv-ZvrCJB8

Wentelt Eefje
9 maart 2015, 19:33
Ik heb nog nooit NIET aan Dirk Dickerdack (http://www.heerbommel.info/personage/dickerdack) hoeven denken als ik Ivo O zag.

Picasso 1
9 maart 2015, 19:36
Het is een bijbaan en geen betaalde functie. Zou hij die functie per dag 4u uitoefen en zich door de EU laten betalen zou hij op schat ik 2 maal de Balkenende norm zitten :wink:.

Wat ik bedoel is dat er kennelijk voldoende tijd over blijft om naast minister van Financiën zo'n 'bijbaan' te doen.

Megaboob
9 maart 2015, 19:44
Dijsselbloem heeft blijkbaar genoeg tijd om dit allemaal te doen vreemd genoeg. Nederland zit in een ernstige crisis maar dat maakt deze minister blijkbaar niet uit. Het zou hem sieren als hij even 5 minuten tijd steekt in het afschaffen van de idiote vermogensrendementsheffing op spaargeld. Dat rendement is net zo fictief als geloven dat griekenland al haar leningen terug gaat betalen.

Het uitkleden van sparende burgers is echter nu eenmaal het rode gedachtengoed van de portemonee van de ander....waartoe Dijsselbloem natuurlijk ook behoort.

Belasting betalen over gebakken lucht. Dat kan alleen een pvda-er bedenken....

Megaboob

Big30
9 maart 2015, 19:44
Wat ik bedoel is dat er kennelijk voldoende tijd over blijft om naast minister van Financiën zo'n 'bijbaan' te doen.

Helder, maar heb bij geen enkele ministerpost ooit het idee gehad dat het een fulltime baan is! Beetje vergaderen, lekker reizen, gratis vervoer, beetje ouwehoeren in de tweede kamer en zo af en toe wat handtekeningen zetten.
Als Opstelten dat kan of kon dan stelt het weinig voor. Je moet wel kunnen liegen alsof het gedrukt staat en de boel kunnen bedonderen, dat talent heeft niet iedereen natuurlijk :biggrin:.

Wentelt Eefje
9 maart 2015, 19:46
Pleit jij nou versluierd voor vrouwelijke Roemeense ministers in dit land?

Big30
9 maart 2015, 20:06
Pleit jij nou versluierd voor vrouwelijke Roemeense ministers in dit land?

Die hebben in Spanje en Italië al onderdak gevonden!

Ik pleit wel voor een andere staatsvorm, de democratie heeft zijn beste tijd gehad en daar is weinig goeds uit voort gekomen. Ik pleit voor een radenrepubliek, maar een mix tussen een oligarchie en een bananen republiek zie ik ook wel zitten. Of doe anders maar zo iets als het Belgische federale model, heeft ook wel wat. Moeten we ons land wel opdelen maar dat gaat lukken, het Westen, Noord-Oosten en het Zuiden en het Klein Amsterdams Gewest. Vraag is dan wel waar hoort Gelderland bij, daar ben ik nog niet uit.

Limburg en Twente staan we aan Duitsland af, die hadden we toch maar in bruikleen.

Wentelt Eefje
9 maart 2015, 20:43
Als Tukker zeg ik graag, mijn stem heb je... ... :tongue:

Picasso 1
9 maart 2015, 21:08
Belasting betalen over gebakken lucht. Dat kan alleen een pvda-er bedenken....


Deze belasting op fictieve 4% renteinkomsten werd ingevoerd door Wouter Bos. Deze figuur heeft meerdere onzinbelastingen ingevoerd zoals bijvoorbeeld verpakkingsbelasting en de Bos belasting voor AOW'ers met een gespaard aanvullend pensioen van boven de 18.000 euro. Daarnaast heeft hij ook het percentage belasting op brandstof verder verhoogd (dus ook belasting over het beroemde kwartje van Kok, belasting over belasting). Verder liet hij samen met Nout Wellink de DSB bank zinken waardoor vele vermogende spaarders een gedeelte van hun vermogen zijn kwijt geraakt.

Megaboob
9 maart 2015, 21:51
Breaking news: opstelten en teeven stappen op!!!

Telegraafjourno Wouter heeft de primeur. Ivo Opstelten, de man die met enige regelmaat de deur naar de Tweede Kamer niet kan vinden, is door de achterdeur van het Binnenhof vertrokken. Per direct. Opgestapt. En Fred Teeven volgt hem met de staart tussen de benen. En terecht, geld witwassen voor criminelen, daarbij belastingfraude plegen en vervolgens liegen tegen de Kamer, dat is niet vol te houden. Dus het vorige topic blijkt profetisch dan wel motiverend. Dit land is verlost van Opstelten en Teeven. Om 22:00 de bijbehorende persco. U mag met de vlag wapperen en toeteren in de straten.

Piet Plezier
9 maart 2015, 21:54
Breaking news: opstelten en teeven stappen op!!!

dat zou gvd tijd worden ze liegen en bedriegen alle Nederlanders.
Stelletje tuig dat het is.

Bluebear
9 maart 2015, 21:54
Breaking news: opstelten en teeven stappen op!!!

En nog waar ok nog. :eek: :gruebel:

Megaboob
9 maart 2015, 22:02
En nog waar ok nog. :eek: :gruebel:

Megaboob verteld in tegenstelling tot politici geen leugens en sprookjes!

Opstelten en teeven zijn bij deze gebombardeerd tot "grote fraudeurs en leugenaars". Zal dus wel een standje worden. Een werkstraf zit er voor dit soort figuren niet in helaas laat staan een boete en /of gevangenisstraf.

Tja....

Piet Plezier
9 maart 2015, 22:10
Megaboob verteld in tegenstelling tot politici geen leugens en sprookjes!

Opstelten en teeven zijn bij deze gebombardeerd tot "grote fraudeurs en leugenaars". Zal dus wel een standje worden. Een werkstraf zit er voor dit soort figuren niet in helaas laat staan een boete en /of gevangenisstraf.

Tja....

nu krijgen ze nog wachtgeld ook.

Piet Plezier
9 maart 2015, 22:11
Megaboob verteld in tegenstelling tot politici geen leugens en sprookjes!

Opstelten en teeven zijn bij deze gebombardeerd tot "grote fraudeurs en leugenaars". Zal dus wel een standje worden. Een werkstraf zit er voor dit soort figuren niet in helaas laat staan een boete en /of gevangenisstraf.

Tja....

nu krijgen ze nog wachtgeld ook.

Piet Plezier
9 maart 2015, 22:22
hier draait het allemaal om.

10886

Peperduur
9 maart 2015, 22:30
nu krijgen ze nog wachtgeld ook.

Flikkers zijn het, gewoon hand afhakken, da mietjes gedoe!!!
Misselijke honden.
En als een gewoon mens een beetje verkeerde dinge doet, zit ie voor een tijd lang vast.
Ik ben weer helemaal klaar met die gasten.

Big30
9 maart 2015, 22:31
Twee VVD Fraudeurs en Oplichters die jarenlang op Justitie zaten ... . Ze verdienen wel een eerlijk proces, dacht zelf in eerste instantie hieraan.

http://4.bp.blogspot.com/-p1hwFECkknY/U3IkR_aSsfI/AAAAAAAAAc8/LPOZe91CZDM/s1600/Schandpaal.gif

Picasso 1
9 maart 2015, 22:57
Twee VVD Fraudeurs en Oplichters die jarenlang op Justitie zaten ... .

En als je ook nog leugenaar Rutte hieraan toevoegt met zijn 1000 euro per werkende Nederlander dan maakt het de samenwerking tussen dit VVD en de Pvda begrijpelijk. Soort zoekt soort...

Peperduur
9 maart 2015, 23:03
Twee VVD Fraudeurs en Oplichters die jarenlang op Justitie zaten ... . Ze verdienen wel een eerlijk proces, dacht zelf in eerste instantie hieraan.

10887



Maar dan wel op een centraal punt in Nederland, waar we allemaal massaal kunnen toekijken.

Badslippers
9 maart 2015, 23:15
Je zou toch bijna vergeten waar de VVD voor staat:

Vereniging Voor Delinquenten
Verbond voor Declareren
Verbintenis van Dieven

Big30
9 maart 2015, 23:21
Het komt voor de VVD wel allemaal zeer ongunstig samen nu net voor de PS verkiezingen. Eerst dat Limburgs graaiertje, nu blijkt dat Teeven zelfs een strafbaar feit heeft gepleegd en als klap op de vuurpijl het ex-VVD GS lid Hooijmaijers waar in hoger beroep 4 jaar celstraf tegen geëist is wegens corruptie, witwassen en valsheid in geschrifte.

Maar ach als Rutte het allemaal een beetje recht lult is er voor de verkiezingen weinig aan de hand.

Jan_Wandelaar
9 maart 2015, 23:50
Het komt voor de VVD wel allemaal zeer ongunstig samen nu net voor de PS verkiezingen.

Inderdaad. Je zou zo maar kunnen vermoeden dat Teeven en Opstelten niet de enigen zijn die rare spelletjes spelen. Word er nu werkelijk van Jan verwacht dat hij op 18 maart zijn stem uitbrengt om een dergelijke politieke poppenkast als democratie te legitimeren?

rob45
10 maart 2015, 00:25
Je zou toch bijna vergeten waar de VVD voor staat:

Vereniging Voor Delinquenten
Verbond voor Declareren
Verbintenis van Dieven

Vroeger werd mij verteld

Vele Vrije Dagen !
Vereniging Van Draaikonten

Eddy_V
10 maart 2015, 00:56
En feitelijk allemaal om niets want die regeling was gerechtvaardigd, daar is iedereen die de achtergrond kent het wel over eens.

Dit zou de VVD nog wel eens heel goed uit kunnen komen, want die Opstelten was geen schim meer van de betrouwbare en daadkrachtige bestuurder ten tijde van zijn burgermeesters perioden.
Komende week een verrassende nieuwe man of vrouw introduceren en zie hoe zij weer overeind krabbelen!

Ben benieuwd of die fraude zaak en belangen verstrengeling in Gouda nu ook meer in de publiciteit komt, of dat de bladen dit nog even laten rusten om t.z.t. de PvdA het genade schot te geven.. Het is opvallend rustig vanuit de media ter midden en rechterzijde ondanks de Arabische infecties in onze vroegere "arbeiderspartij".

Big30
10 maart 2015, 01:14
Zou nu blijkt dat Teeven geld heeft wit gewassen en met al die andere VVDers die veroordeeld zijn of binnenkort gaan worden, de VVD geen gevaar lopen als criminele organisatie gezien te worden dus verboden gaat worden?

Misschien worden dan ook wel de typische VVD symbolen verboden, dus geen Gooische R meer, verbod op hockey trutjes, geen dixieland muziek, geen sherry meer? We wachten het maar even af :biggrin:.

Ik ga toch maar stemmen, een protest stem op de partij voor de dieren! Ik ben namelijk voor loslopende wolven.

Picasso 1
10 maart 2015, 08:06
Inderdaad. Je zou zo maar kunnen vermoeden dat Teeven en Opstelten niet de enigen zijn die rare spelletjes spelen. Word er nu werkelijk van Jan verwacht dat hij op 18 maart zijn stem uitbrengt om een dergelijke politieke poppenkast als democratie te legitimeren?

Degenen afstraffen die aan de macht zitten door je stem op een andere partij uit te brengen dan de zittende macht. Dit is de enige stok die je hebt waar ze echt bang voor zijn (waarom denk je dat ze vooral nu kruipen, slijmen, belastingverlagingen voorstellen, excuses aanbieden en een minister laten aftreden) en is meteen een waarschuwing naar toekomstige machthebbers (als massaal effectief gebruik wordt gemaakt van afstraffend stemmen in geval van onvrede).

Badslippers
10 maart 2015, 12:00
Degenen afstraffen die aan de macht zitten door je stem op een andere partij uit te brengen dan de zittende macht. Dit is de enige stok die je hebt waar ze echt bang voor zijn

Je kunt toch blanco stemmen. Bijvoorbeeld als je vindt dat geen enkele partij overeenkomt met jou opvattingen.

hitman
10 maart 2015, 12:43
Ik ben namelijk voor loslopende wolven.

En ik voor loslopende Ijsberen, de VVD zou het "Ijsberen"ook graag verbieden.

Brad Clitt
10 maart 2015, 12:49
Ik stem al jaren op de PVV, Partij Voor Veelneukers.

Picasso 1
10 maart 2015, 12:51
Je kunt toch blanco stemmen. Bijvoorbeeld als je vindt dat geen enkele partij overeenkomt met jou opvattingen.

Moeite doen om je stem te verspillen is een compleet nutteloze inspanning.

Big30
10 maart 2015, 13:03
Het zullen voor de VVD-PvdA coalitie wel een vrij slechte zo niet dramatische uitslag worden, maar dat zat er volgens de peilingen toch al aan te komen (voor wat peilingen waard zijn natuurlijk). Zal de typische protest partijen als PVV en SP niet slecht uitkomen en D66 zal zeker ook wat profiteren.
Het waren natuurlijk wel 2 VVD boegbeelden die nu opgestapt zijn en de coalitie zal er ook niet sterker onder worden al was het maar omdat in de eerste kamer men dan nog zwakker is dan me nu al is. Vreemd genoeg gaat het eigenlijk nu economisch helemaal niet zo slecht en kun je toch ook niet zeggen dat er nu bepaald thema's erg spelen, ja wat VVDers die domme dingen hebben gedaan.
Maar goed stel dat het een dramatische uitslag wordt gevolgd door wie weet later een regeringscrisis (die kan om alles uitbreken als de sfeer slecht is of men strategisch liever er mee stopt), krijgen we verkiezingen, weer een lange formatie waar dan vaak meer dan 2 partijen bij betrokken zijn en (typisch voor Nederland) krijgen we dan weer een nieuwe coalitie die weer in het midden zit, misschien iets meer naar rechts of wie weet naar links om maar even in termen van links en rechts te blijven denken.

Overigens op onze hobby betrokken zou ik niet weten welke partij daar nog normaal zonder extreme vooroordelen over denkt, het wordt door velen lang niet meer gezien als een min of meer normale bedrijfstak waar ook regels voor gelden en misstanden net als in andere bedrijfstakken moeten worden bestreden.
Beeld nu is toch wel een beetje kort door de bocht wellicht dat de DVP wordt gezien als een slachtoffer, wel gedwongen het werk moet doen, wel een pooier moet hebben en de klanten zijn viespeuken die alle misstanden willens en wetens in stand houden.
Ik zou niet weten welke partij een eerlijke, niet voor ingenomen en realistische kijk op Prostitutie heeft.

Picasso 1
10 maart 2015, 13:34
Een kabinetscrisis doet zich vaak voor wanneer een van de coalitiepartners zwak staat in de peilingen en de andere sterk. Dan laat de sterke partij het kabinet vallen in de veronderstelling hier zelf de vruchten van te kunnen plukken (en steekt onbeschaamd zijn verzwakte coalitiepartner in de rug). Nu zijn de coalitiepartners beide erg verzwakt en zullen zo lang als maar kan elkaars handje stevig blijven vasthouden uit eigenbelang en niet uit landsbelang. Vanzelfsprekend onder het mom van 'de moeilijke maatregelen die we moesten nemen maakt ons niet populair maar waren nodig en zijn uiteindelijk goed voor het land en we willen de klus afronden zodat Nederland beter uit de crisis komt' (lees: dit kabinet wankelt maar verkiezingen nu komt ons niet uit).

Wat betreft de economie, de hele Westerse wereld krabbelt langzamerhand uit de crisis, niet alleen Nederland dus laat de pvda/vvd maar met andere zaken gaan pronken waar ze wel relevante invloed op hebben.

Admin
10 maart 2015, 13:46
Het Openbaar Ministerie in Oost-Nederland verdenkt een voormalige burgemeester en een oud-wethouder van de VVD van corruptie. Het gaat om Piet Ploeg, oud-wethouder in Stichtse Vecht, en Rob Bats, oud-burgemeester in Haren. Ze worden ervan verdacht te hebben geprobeerd de burgemeestersbenoeming in de gemeente Stichtse Vecht in het voordeel van VVD’er Bats te beïnvloeden.
Fractievoorzitter De Kruif speelde vertrouwelijke informatie door

Door het afluisteren van telefoongesprekken van de fractievoorzitter Kathalijne de Kruif van de VVD in Stichtse Vecht – die vorige maand werd aangehouden op verdenking van hennephandel en het witwassen van drugsgeld – heeft de politie en passant gedetailleerd zicht gekregen op hoe de liberale partij probeerde een eigen kandidaat benoemd te krijgen als burgemeester.
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/03/10/om-verdenkt-meer-vvders-van-corruptie/

Bate was de man die bij de Facebook rellen in Haren er een potje van maakte en als interim burgemeester van Terschelling een klokkenluider zo wordt beweerd voor anderhalve ton het zwijgen heeft opgelegd.

Toulouse-Lautrec
10 maart 2015, 15:41
http://vkphotoprovider1.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/17/10/13/a8b8ee90f08f1f31eab43312ab024275/2804398/664x374xDIMENSION_664x374/v/20150228043905/2804398.jpeg VVD'er Rob Bats

Terschelling legt klokkenluider met fikse som geld het zwijgen op

De gemeente Terschelling heeft een klokkenluider 155 duizend euro betaald om op te stappen. De klokkenluider, een accountant, maakte melding van een boekhoudschandaal. Ook waarschuwde hij voor financiële problemen rond een reorganisatie.

Het vertrek van de klokkenluider voltrok zich onder het bewind van de VVD'er Rob Bats, die onlangs afscheid nam als interim-burgemeester op Terschelling. Kort nadat de accountant had geweigerd om op verzoek van Bats een vordering 'linksom of rechtsom' aan te passen, zodat de burgemeester niet in de problemen zou komen bij de gemeenteraad, is hij met buitengewoon verlof gestuurd.

Volgens de gemeente moest de accountant weg omdat hij niet goed functioneerde. Uit documenten in bezit van de Volkskrant blijkt dat het hem zwaar werd aangerekend dat hij herhaaldelijk kritiek uitte. De gemeente verwachtte een 'positieve grondhouding'. Zijn signalering dat er financiële problemen dreigden, werd gezien als een 'directe aanval' op leidinggevenden.

De problemen waarvoor de accountant waarschuwde, zijn inmiddels realiteit geworden. Een deel van de reorganisatie was 'om financiële redenen zeer problematisch', is één van de conclusies in een evaluatie die de gemeente onlangs openbaar maakte.

De accountant stelde dat hij in 2012 genoodzaakt was een tekort van drie ton te dichten met geld uit de salarisbegroting. Bats, burgemeester op Terschelling sinds in 2012 een Facebookfeest escaleerde in zijn vorige standplaats, het Groningse Haren, liet dit onderzoeken door een 'onafhankelijk' bureau. Dat blijkt echter een accountantskantoor in Haarlem te zijn dat inhoudelijk betrokken was bij de kwestie. 'Het College heeft niet getwijfeld aan het onderzoek', aldus Bats.

De onderzoekers, die met geen enkele ambtenaar mochten praten en niet alle benodigde stukken konden inzien, vonden geen bewijs voor geschuif in de begroting, maar achtten dit desalniettemin 'niet uit te sluiten.'

De gemeente Terschelling wil niet ingaan op de hoogte van de ontslagvergoeding. Volgens een woordvoerder van de nieuwe burgemeester, Bert Wassink (Groenlinks), is 'de gebruikelijke procedure gehanteerd, waarbij het arbeidsverleden bepalend is'. De accountant werkte vijf jaar voor de gemeente.

Bats probeerde de gehele zaak geheim te houden om 'mensen te beschermen'. De gemeente dreigt met juridische stappen als de klokkenluider de openbaarheid zoekt.


Bron: VK (http://www.volkskrant.nl/binnenland/terschelling-legt-klokkenluider-met-fikse-som-geld-het-zwijgen-op~a3875086/)


http://static2.ad.nl/static/photo/2015/7/8/5/20150305172418/media_xll_2819645.jpg VVD'er De Kruif

VVD'er De Kruif blijft nog zeker een week in de cel.

VVD-fractielid Kathalijne de Kruif uit Stichtse Vecht blijft in elk geval nog een week in de gevangenis zitten. De raadkamer van de rechtbank in Utrecht beslist volgende week donderdag of haar voorlopige hechtenis geschorst wordt, zoals haar raadsman vandaag vroeg.
Ex-fractievoorzitter De Kruif zit sinds twee weken in de cel op verdenking van hennepteelt en witwassen. Ze werd samen met zeven anderen opgepakt.

De recherche is al maanden bezig met een onderzoek naar de verdachten. Door een telefoontap bleek dat de VVD'ster informatie over de benoeming van een nieuwe burgemeester lekte aan een partijgenoot. Ook daarvoor is zij aangehouden.

Burgemeester Marc Witteman van Stichtse Vecht hoopt dat er snel duidelijkheid komt. ,,Deze kwestie schaadt het aanzien van de politiek en de gemeenteraad'', zei hij tegen de raad. In de Utrechtse plaats gonst het van de geruchten over de politica, die al acht jaar voor de VVD in de raad zit.


Bron: AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/3886288/2015/03/05/VVD-er-De-Kruif-blijft-nog-zeker-een-week-in-de-cel.dhtml)


@ Adm
Wel eerst alle posts lezen, deze berichten waren al geplaatst op 3 en 5 maart ! Zie post 159 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20923-Politiek-nieuws&p=417438#post417438) en post 184 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20923-Politiek-nieuws&p=418530#post418530)

Badslippers
10 maart 2015, 16:52
Overigens op onze hobby betrokken zou ik niet weten welke partij daar nog normaal zonder extreme vooroordelen over denkt

Misschien tijd voor een "One-issue" partij. Na de "PvdD nu een "PvdH(oeren(lopers))".

Wat me wel altijd opvalt is de gedachte dat het beter met Nederland zou gaan als een andere coalitie regeert. Als je die gedachte hebt, ben je zo naïef als de pest. Zelfs al zou één partij de absolute meerderheid hebben, zou je daar weinig van merken.

Stel de VVD zou de absolute macht hebben. Wat voor wereldschokkends gaat er dan in Nederland veranderen? Belangrijker, wat gaat er individueel (voor jou) veranderen. Ik zeg: "Geen ene flikker". want na een jaar zal er net zoveel gekankerd worden als nu.
Goed, er zal wat meer (crimineel) humusvolk het land worden uitgezet, het ontslagrecht zal versoepeld worden ten nadele van de werknemers en ten voordele van de werkgevers en de speknekken zullen zich nog meer verrijken. En als de SP aan de macht is, gebeurt het tegenovergestelde en wordt er door de statenleden meer geneukt in de fietsenstalling. En als de PVV de absolute macht heeft, krijgen we de gulden terug, worden de gevangenissen minder luxueus dan verzorgingstehuizen, trappen we het geteisem het land uit en mag het suikerfeest niet meer gevierd worden en Wilders zal Fleur Agema eens eindelijk neuken. Lekker belangrijk allemaal.

phoenix
10 maart 2015, 22:00
daarom stem ik de dieren partij! slippers!

Peperduur
10 maart 2015, 22:06
daarom stem ik de dieren partij! slippers!

Ik stem alleen maar voor de wilde dieren... ;)

Big30
10 maart 2015, 22:14
daarom stem ik de dieren partij! slippers!
Heb jij die wolf dan als verkiezingsstunt losgelaten :tongue:?

Verder maakt een uitslag vd verkiezingen eigenlijk inderdaad weinig uit. We zijn een consensus polder coalitie land. Misschien maar beter ook, op een beetje de SP, PVV en partijen van de gekkies (SGP, CU, PvdD, 50 plus) na zijn de verschillen onderling tussen de partijen eigenlijk zeer marginaal.

Admin
11 maart 2015, 16:16
Weer VVD'er onder vuur

VENRAY -
Opnieuw ligt een VVD'er onder vuur vanwege zijn declaratiegedrag. Bram Dirkx, gemeenteraadslid in het Limburgse Venray, zou in zijn tijd als landelijk voorzitter van de JOVD gerommeld hebben met declaraties. Dat melden meerdere bronnen binnen de jongerenorganisatie van de VVD aan Quote.

Dirkx legde in 2012 zijn functie neer. Naar eigen zeggen wegens 'gezondheidsklachten', maar betrokkenen zeggen dat hij onder druk afstand deed van zijn functie.
Uit documenten die in het bezit zijn van Quote wordt duidelijk dat de toen 20-jarige Dirkx bedragen tussen de €500 en €600 per maand declareerde, terwijl de declaraties van zijn collega's tussen de €100 en €200 per maand lagen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23787737/__Weer_VVD_er_onder_vuur__.html

"Jong geleerd is oud gedaan"

Piet Plezier
11 maart 2015, 19:22
10916

Admin
13 maart 2015, 19:48
VVD-wethouder Stephan Satijn van Venlo gebruikt maar al te graag de taxi, weet de Limburgse omroep L1. Op kosten van de gemeente maakte de wethouder het afgelopen jaar voor vele duizenden euro's ritjes door zijn eigen stad. Het is de zoveelste VVD-bestuurder die in opspraak raakt.

De chauffeur pikt Satijn veelal thuis op om vervolgens naar het werk of een andere afspraak in dezelfde gemeente te gaan. Vorige jaren declareerde de VVD'er tussen de 7000 en 10.000 euro aan taxikosten. Met 137 ritten afgelopen jaar is Satijn de grootste taxi-gebruiker van het Venlose college. Daarnaast maakte hij ook nog 48 privéritten, die hij zelf betaalde.

De VVD-wethouder ging hiermee tegen de regel in, en die luidt: geen reiskostenvergoeding voor vervoer binnen de gemeente.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23797942/__Wethouder_reed_te_vaak_in_taxi__.html

Speelt weer in Limburg (Venlo) en betreft weer een VVD-er

Big30
14 maart 2015, 13:36
’VVD pootje gelicht’

door Wouter de Winther en Paul Jansen
DEN HAAG -
De VVD ziet in de vele affaires die nu naar buiten komen, een geregisseerde poging om de partij vlak voor de verkiezingen te beschadigen.
In een interview met deze krant stelt minister Schippers (Volksgezondheid) dat de timing van integriteitskwesties, zoals het opgedoken bonnetje rond de Teevendeal, ’geen toeval’ is.
„Als een bonnetje van vijftien jaar geleden een week voor de verkiezingen opdoemt, dan is mijn conclusie dat het niet voor niets nú gebeurt”, zegt de VVD-bewindsvrouw, die deel uitmaakt van het VVD-campagneteam.
Ze vermoedt dat er zaken naar buiten zijn gebracht vanwege de belangrijke Statenverkiezingen van aanstaande woensdag, waarmee indirect ook een nieuwe Eerste Kamer wordt gekozen.
Wie de mensen zijn die het vermeende beschadigingsoffensief voeren, zegt Schippers niet te weten. „De een zegt: het is de onderwereld. De ander zegt: het zijn krachten bij justitie. Een derde zegt: het zijn krachten uit de advocatuur. Ik kan dat niet beoordelen. Maar er zit ergens een kracht achter.”
http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/ps2015/23800497/___VVD_pootje_gelicht___.html

Het is dus allemaal 1 groot complot tegen de VVD. Er zit een kracht achter maar dat zijn niet de Frauderende VVDers uiteraard. Dit zijn uitspraken of beter beschuldigingen die een minister onwaardig zijn.

Megaboob
14 maart 2015, 13:54
@big30

Eindelijk begrijp je het!
:D

Megaboob

Picasso 1
14 maart 2015, 14:55
In een interview met deze krant stelt minister Schippers (Volksgezondheid) dat de timing van integriteitskwesties, zoals het opgedoken bonnetje rond de Teevendeal, ’geen toeval’ is.

Blijft een flinke integriteitskwestie ongeacht de timing. Het bonnetje is alleen maar een bewijs van de hoogte van een bedrag dat Teeven wist en het daarom onwaarschijnlijk is dat ook Opstelten het niet wist. Meerdere keren hebben ze echter in de kamer een veel lager bedrag gemeld dat betaald is aan een crimineel (1,5 miljoen exclusief belasting ipv 4,7 miljoen vrij van belasting). Teeven die zelf betrokken was bij die deal beweerde dat hij zich de hoogte van het aan een crimineel betaalde bedrag niet herinnerde en Opstelten beweerde geen 'bonnetje' te kunnen vinden maar was tegelijkertijd wel stellig in het melden van een veel lager bedrag en als klap op de vuurpijl vroeg hij aan de kamer ook nog eens hem hierin gewoon maar te vertrouwen.

De hier en daar onterechte declaraties van verscheidene gemeente ambtenaren met relatief onbelangrijke bedragen vind ik allemaal niet heel erg spannend (en inderdaad georchestreerd) maar dat deze twee heren zich in zo'n kwestie zo onbetrouwbaar hebben geuit maakt het juist nu belangrijk dat de kiezer dat in het vizier heeft ongeacht of het wel of niet georchestreerd is. Waren ze niet zo in de fout gegaan dan viel er immers weinig te orchestreren.

Een staaltje 'shoot the messenger' van Schippers.

Big30
14 maart 2015, 15:06
Een hele domme zet van Schippers en de Telegraaf waar ze alleen maar nog meer onheil over de VDD en haar zelf afroept.


Wie de mensen zijn die het vermeende beschadigingsoffensief voeren, zegt Schippers niet te weten. „De een zegt: het is de onderwereld. De ander zegt: het zijn krachten bij justitie. Een derde zegt: het zijn krachten uit de advocatuur. Ik kan dat niet beoordelen. Maar er zit ergens een kracht achter.”
Ze beschuldigt feitelijk de ambtenaren op justitie impliciet hiermee achter het "complot" te zitten. Dan krijg je dit soort tweets van VVD prominenten die de domheid van deze uitspraak wel inzien.



frans weisglas ‏@fransweisglas

Beschuldigingen #Schippers over complot achter #VVD affaires moeten NU worden hard gemaakt. Onacceptabel als t waar is of om t zo te roepen
https://twitter.com/fransweisglas/status/576649064680452096

We hebben dus nu weer de volgende (zelf afgeroepen) rel in de VVD.

Jansen
14 maart 2015, 21:33
Ja het is altijd hetzelfde modder gooien vlak voor de verkiezingen en daarmee proberen zieltjes te winnen.
Ik ben alleen bang dat de VVD en de PVDA gaan verliezen omdat niemand nog wat geloofd van dit leugen kabinet.
Na de verkiezing zal zowel de VVD en de PVDA gaan verkondigen dat dit altijd het geval is dat de huidige regeringspartijen stemmen verliezen.
Ook dat klopt omdat steeds de huidige partijen in de kabinetsperiodes niet uitkomen wat ze van te voren beloofd hebben.

Dus het maakt geen zak uit op wie je stemt binnen enkele weken daarna krijg je toch weer spijt.

Big30
14 maart 2015, 22:19
Het is een complot van links die de pers, de misdaad, het ministerie van justitie en de advocatuur onder controle heeft. Het is een grote samenzwering. Ook Blonde Geert zit in het complot.

Picasso 1
15 maart 2015, 09:02
Het is een complot van links die de pers, de misdaad, het ministerie van justitie en de advocatuur onder controle heeft. Het is een grote samenzwering. Ook Blonde Geert zit in het complot.

Onderdeel van orchestreren is ook het eisen van bewijzen zodra de ander vermoedens hierover uitspreekt en het belachelijk maken van degene die dit soort 'belachelijke' vermoedens durft uit te spreken.
Kom Big, ben je nou echt zo blind of wie hou je hier voor de gek? Je zou zowaar een goede politicus kunnnen zijn, zo 'oprecht' verbaasd kun je je uiten. :wink:
Eigenlijk zijn de verschillende politici net richting scheidsrechter de onschuld zelve theater spelende voetballers die elkaar gele en rode kaarten proberen aan te smeren.
Niettemin, het is de schuld van de VVD zelf die zijn tegenstanders van voldoende middelen om mee te slaan bediend heeft en zijn tegenstanders hiermee de mogelijkheid geboden heeft om pas op het moment dat het het meest pijn doet (verkiezingen) hier heel slim en handig gebruik van te maken.

Big30
15 maart 2015, 12:27
Niettemin, het is de schuld van de VVD zelf die zijn tegenstanders van voldoende middelen om mee te slaan bediend heeft en zijn tegenstanders hiermee de mogelijkheid geboden heeft om pas op het moment dat het het meest pijn doet (verkiezingen) hier heel slim en handig gebruik van te maken.
Voor de duidelijkheid, was vergeten wat smileys te plaatsen :tongue:.

Het is inderdaad primair de schuld van de VVD leden zelf die in opspraak zijn gekomen. Ik geloof dus niet in een complot theorie zeker niet alleen vd linkse media. Het was dacht ik de NRC en ook geenstijl die met name de declaraties van (Mark) Verheijen onderzochten, ik sluit niet uit dat ze info kregen van lui die nog een rekening te vereffenen hadden maar dat heeft ie dan zelf over zich afgeroepen. Vond dat ook wat dom handelen, til daar niet zo zwaar aan.

Maar het is ook de taak van Pers om dit soort zaken te onderzoeken, daar is niets mis mee en dat hoort in een democratie. De bonnetjes affaire en wat er in Noord-Holland speelde met het PS lid en in de gemeente Stichtse Vecht dat gaat wat verder. Dat zijn in 2 gevallen zaken waar justitie bij betrokken is en dus logisch dat deze in de pers breeduit worden besproken.

Het is logisch dat dit soort affaires door politieke tegenstanders of zeg slachtoffers graag nog eens worden benadrukt en ook dat men dan de Pers in gaat lichten en dat men dan nog eens verder in de VVD zeker in Limburg gaat zoeken. Zo iets roep je dan over jezelf af.

Overigens voor iemand als Jos van Rey kan ik nog wel wat sympathie opbrengen. Bottom-line heeft ie veel goeds voor Roermond gedaan, maar er is wel veel aan te merken op de manier waarop hij dat gedaan heeft, zeker de contacten met project ontwikkelaar vd Pol. Allemaal niet zo handig en zo heb je snel de schijn tegen.

deket
15 maart 2015, 13:03
Het stukje van Big waarin hij schrijft ; het ie allemaal een complot van links, dat pers en justitie zou beheren was ironisch bedoeld.dat moet je wel onmiddellijk begrijpen. Dit citaat komt van Berlusconi
dit gezegd zijnde lijken veel verschillen tussen links en rechts te dareren, het is opgewarmde eenheidskost geworden ook in Belgie, en ze zijn beiden eens voor vermindering op last voor arbeid, maar elles blijft bij weferkerig gekibbel.
het lijkt wel of ik Ajax, PSV, ADO of NEC zie spelen, voorspelbaar slecht.
Indien er een op het zichtbare nieuwe creatieve party opkomt, staat en valt die teveel rond een personage. Toen ze in 2001, Pim vermoorden werd die party ook dood, en die Geert is aan het doordraaien. Hij had ideeen die begrijpelijk aansloegen, maar toen hij over de afschaffing van de Euro begon, verloor hij vele stemmen, niemand staat daar op te wachten.

phoenix
15 maart 2015, 13:10
hoho deket kom niet aan mijn NEC!

The Joker
15 maart 2015, 13:34
Er is maar 1 partij nog de moeite, denk ook dat dit gedachtengoed bij de gemiddelde ijsbeer ook zal leven:
http://www.libertarischepartij.nl/

Big30
15 maart 2015, 14:01
Er is maar 1 partij nog de moeite, denk ook dat dit gedachtengoed bij de gemiddelde ijsbeer ook zal leven:
http://www.libertarischepartij.nl/
Aan de voorzitter en partijleider, Toine Manders, hebben ze in ieder geval een hele goeie!


Hierna is door de curator die belast was met de afwikkeling van het faillissement aangifte gedaan tegen Toine Manders wegens verduistering en faillisementsfraude.[5]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toine_Manders_%28politicus,_1969%29

Een partij die graag het Wilde Westen weer terug ziet komen, liefst ook in Europa. In Amerika heb je ook zo'n stroming die anti-overheid is de kwaad van alles bij de overheid zit liggen. Voor wapenbezit en tsja met al die wolven en wilde zwijnen die tegenwoordig in Nederland rondlopen is dat eigenlijk ook wel gewenst :biggrin:.
Helemaal nu Marianne Thieme het voor de wilde zwijnen opneemt en niet voor de slachtoffers die deze dieren maken :eek::


De Partij voor de Dieren roept het Leenderbos zondag uit tot leefgebied voor wilde zwijnen. Vlak voor het begin van de Provinciale Verkiezingen bezoekt ook landelijk lijsttrekker Marianne Thieme het bos. Ze zet haar hakken stevig in het zand om een bord neer te zetten voor het behoud van de zwijnen.

Het Leenderbos in Zuidoost-Brabant is al jaren het toneel van oprukkende wilde zwijnen. Die zorgen met name in het gebied voor een gespannen relatie tussen boeren, jagers, burgers en recreatieondernemers. Vorig jaar veroorzaakte een overstekend zwijn het eerste dodelijke slachtoffer.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/226244762/Marianne+Thieme+zet+hakken+in+het+zand+voor+behoud +wild+zwijn+in+Leenderbos.aspx

Badslippers
15 maart 2015, 14:36
Het enige wat me verbaast is dat Opstelten stuntelig handelde door bedragen uit de hoge hoed te toveren zonder dat hij op de hoogte was/kon zijn van de hele deal. Waarom kon hij (formeel) niet op de hoogte zijn? Omdat er geheimhoudingsplicht was voor Teeven, Cees Helman, Swagerman, Kuypers en Doedens. Teeven wilde die geheimhoudingsplicht niet schenden en kon dus niet tegen Opstelten zeggen: "Informeer de Kamer maar en zeg dat het om 4,7 miljoen ging".

Er is trouwens geen 4,7 miljoen aan Cees H. gegeven. In ruil voor 750.000 gulden kreeg H. weer de beschikking over zijn bevroren tegoeden ter waarde van 4,7 miljoen waarop conservatoire beslag (http://nl.wikipedia.org/wiki/Conservatoir_beslag) was gelegd. Openbaar ministerie dacht dat H. dan wel een tegenprestatie zou verrichten door met bewijslast tegen grotere vis Johan Verhoek te komen. Kortom, kleine 5 miljoen betalen om 123 miljoen te vangen. Lijkt mij ook een goede deal. Is echter nooit realiteit geworden. Of dat moreel verantwoord was, is een ander discussie.

Interessante artikel in deze met diverse PDF bestanden:
Teeven deal (http://www.vn.nl/Archief/Justitie/Artikel-Justitie/Zwart-op-wit-de-45-miljoen-van-Cees-H..htm)

P.s., ik blijf erbij dat Edith Schippers een lekkere MILF is en dus van alle blaam en vuilspuiterij jegens haar gevrijwaard dient te worden.

Big30
15 maart 2015, 14:49
Schippers is totaal van de leg en is de weg helemaal kwijt en ondertussen doet "Rechts Nederland" Telegraaf, Harry Aap aan damage control, het begint meer op een soap dan serieuze politiek te lijken!

"Schippers: Ik beschuldig niemand

DEN HAAG -
VVD-minister Edith Schippers zegt niemand te beschuldigen met haar suggestie dat de vijftien jaar oude zaak rond een drugscrimineel opnieuw in verkiezingstijd is opgerakeld om haar partij te beschadigen. Ze heeft ook geen bewijzen voor wie of wat daar achter zou zitten.
Dat moet volgens haar juist onderzocht worden door de onafhankelijke commissie die onderzoek gaat doen naar de miljoenendeal die toenmalig officier van justitie Fred Teeven destijds met Cees H. sloot. „Het is niet aan mij om te speculeren”, zei Schippers zondag in het televisieprogramma Buitenhof.
Ze benadrukte dat ze alleen maar feiten constateert. Zo herhaalde ze dat de zaak-Cees H., die vorige week tot het vertrek van minister Ivo Opstelten en staatssecretaris Teeven leidde, vorig jaar vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen opspeelde en nu weer vlak voor de Provinciale Statenverkiezingen."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23803007/__Schippers__ik_beschuldig_niemand__.html

Alleen als MILF nog serieus te nemen die Schippers, zo iemand is NB minister in Nederland!

phoenix
15 maart 2015, 14:52
kijk buitenhof vandaag en je ziet schippers doodleuk verder praten, dit is smerige politiek en dat hoort erbij..welke politicus dat ook doet..., helaas blijft het zijde complotpraat en de ernst vd bonnetjes affaires worden zo doodleuk buiten beschouwing gehouden...

Badslippers
15 maart 2015, 14:55
Er is maar 1 partij nog de moeite, denk ook dat dit gedachtengoed bij de gemiddelde ijsbeer ook zal leven:
http://www.libertarischepartij.nl/

Dat is gewoon een zooitje egoïstische en narcistische klootzakken die alleen naar hun eigen navel staren en daar zo blind van worden dat ze de omgeving waarvan ze deel uitmaken niet meer zien.

Badslippers
15 maart 2015, 16:05
http://i1043.photobucket.com/albums/b436/badslippers/bonnetje.jpg (http://s1043.photobucket.com/user/badslippers/media/bonnetje.jpg.html)

Big30
15 maart 2015, 22:41
Ik dacht ik ben eruit en weet op welke Partij ik ga stemmen, ik zeg stem de Volkspartij Limburg!!!

Maar helaas, ik ben geen Limburger dus ik kan de honneurs niet waarnemen, jammer.

Vooral het ontbreken van een verkiezingsprogramma spreekt mij erg aan.

"Volkspartij Limburg wil met dit Verkiezingsmanifest van 11 punten de verbinding met de kiezers zoeken. Door het ongelooflijke tempo van de veranderingen kan de toekomst niet worden vastgelegd in een lijvig verkiezingsprogramma. Volkspartij Limburg neemt zichtbaar deel aan de Limburgse samenleving en blijft zo altijd actueel en van belang."

Volkspartij Limburg, met het oog op de toekomst voor Limburg, maar vraag ons niet wat wat we gaan doen!
http://volkspartijlimburg.nl/project/vl-staat-voor-provinciaal-bestuur-dichterbij-en-altijd-actueel-en-van-belang/

phoenix
15 maart 2015, 22:55
hmm volgens mij is daar ene heer van Rey verkiesbaar op de lijst....hihi , maar dat maakt niks uit joh, je kan tenslotte kiezen of de vdv of deze partij allebei zijn het politieke partijen....en als je weet wat dat inhoudt...tja dan moet je gewoon gaan stemmen he op dat soort lieden...zitten hele goede bij en eh ja die al na een tijde weer al hun beloftes in een ouwe schoenendoos doen...bij het oud papier zullende maar zeggen, oh nee er waren nog wel bonnetjes , je kan ze niet verwijten dat ze iets weggooien he, onze politici, ze bewaren alles goed, alleen die Teeven die was toch ook iets kwijt pas , jaartje terug andere deal was tie ook wat kwijt ging over de zaak van Rey...nee gene bonnetje maar ene opname van ene telefoongesprek, juist dat ene telefoongesprek tussen van Rey en Teeven dat had de bv. AIVD niet meer , ze hadden dat al gewist ja...dat was het!!! het lijkt wel een verhaal van dvp? die zijn ook zo vindingrijk in het bedenken van nieuwe verhalen...deze tattoo Dragar zei julia de schone roemeense vd week in ying yang tegen mij, nee die is niet van mijn exman maar van mijn zoontje Dragar