PDA

Volledige versie bekijken : Badslippers stoot zijn neus

Badslippers
13 maart 2010, 17:07
En dan win je de eerste keer een vrijkaartje op het ijsberenforum. De eerste keer duidt meestal op de daad maar het kan natuurlijk op tal van andere dingen slaan. Bijvoorbeeld de eerste keer een saunaclub bezoeken.

Na het lezen van een hoop berichten op dit forum zo'n 2 jaar geleden (ik was al eerder lid maar vergat mijn ww en moest opnieuw aanmelden) zonk me de moed in de schoenen en daalde het zelfvertrouwen tot het absolute nulpunt, (-273,15°C, voor de natuurkundeliefhebbers). Wat een geile beren hier, wat een Black Stallions, wat een dekhengsten. Geslachten als heipalen, hoeveelheden vocht die de 10cc ver te boven gaan. Ze spuiten net zo geroutineerd als een diabetes patient die zijn waarden omhoog wil krijgen, terwijl het enige wat bij mijn bezoeken omhoog gaat mijn hartslag is (van de zenuwen welteverstaan). Zij bevredigen elke dame van plezier tot orgasmes die nog doordreunen terwijl ze allang de volgende dame tot ongekende hoogtes brengen. 3 x ejaculeren binnen het uur terwijl Badslippers blij is als hij 2 x zijn punt kan zetten tijdens een 5 uur durend bezoek.

Wat ben ik een groentje! Zo stootte ik al eens mijn neus aan het knie van lieve Dita toen ik haar lange lijf verkende. De Venusheuvel was net aan een inspectie onderworpen en ik daalde verder af via lies naar dijbeen. Blijkbaar zat daar een gevoelig plekje want een rilling trok door haar atletische lijf en ze kreunde zacht, trok haar knie op, en kwam hard in aanraking met mijn neus. "Sorry", zei ze. "Ach, dat is toch niet erg", antwoordde ik. Dita kan namelijk best al wat Nederlands verstaan. Altijd prettig om aan de taalontwikkeling van de dames te werken. Opnieuw vleide ik mijn hoofd tussen haar dijen en na 2 minuten schrokken we ons allebei te pletter. Een rooie smeer op de binnenkant van haar dijbeen en dat was beslist geen Pleegzuster Bloedwijn. "Ik bloed!" zei ze verschrikt en onmiddellijk inspecteerde ze haar vagina (of ze ongesteld was geworden). Ook ik onderwierp mijn lijf aan een grondige onderzoek maar zag niets. We begrepen er niets van. Samen naar de douche, weer checken, niks. Totdat ik mijn neus in een tissue snoot en bemerkte dat niet zij ongesteld was geraakt maar dat mijn neus een tik had opgelopen. Zij nam het sportief op en zei: "Wil je verder gaan of stoppen?" "Ik doe alleen wat jij prettig vindt", zei ik. We gingen verder en de rest is history

Of de eerste keer dat Jessie me de geheimen van het AV onthult. Bij haar mag je alleen de artiesteningang gebruiken als je klein geschapen bent. Nu ben ik niet zo'n liefhebber van het bruinwerkersgenre. Ik heb dan toch de indruk dat ik afdaal in de riolen van het onbetamelijk en stel wat je daar allemaal tegenkomt. Voor het zelfde geld sta je ineens oog in oog met Geert Wilders want die schijnt daar toch vaak te verkeren. Leuk in dit opzicht is dat vooral Moslims zich van deze variant bedienen want, zo leert Jessie mij, AV is geen echte sex en daarom ga je niet vreemd. Tja, de wereld zit toch raar in elkaar. Ik heb maar niet geinformeerd of mijn geslacht in aanmerking zou komen want dat zou mijn zelfvertrouwen alleen maar aangetast hebben!

Of de eerste keer dat je een dame onbewust beledigt terwijl je haar eigenlijk een advies wil geven. Dat overkwam me toen ik in YY bij het voetenbad zat en Tanja, zich naast met vleide en de welhaast legendarische en bij iedere ijsbeer bekende woorden uitsprak: "Hast du lusst auf sex?" Ik dacht: "Oh nee, weer een heel verhaal over haar katjes, haar auto, en haar bijna weggelaserde schoudertattoo." Die verhalen kende ik namelijk van de eerste sessie ooit met haar. Ze stortte een ware spraakwaterval over me heen en op het moment dat ik haar borsten betastte commandeerde ze: "Nein, das will ich nicht, zu gefuhlig." Dan maar haar poesje: "Nein, da bin ich zu empfindlich." Kussen wellicht? "Nein, das mag ich nicht." Terwijl ik mijn tanden toch uitermate goed gepoetst had. Tja als het ten strengste verboden is om maar enige vorm van lichamelijk contact te maken dan wordt het moeilijk. Ik mocht op mijn buik liggen en zij gooide wat olie op mijn rug en begon te vegen alsof ze mijn notenhouten tuinset van een nieuwe laag voorzag. Uiteindelijk mocht ik me omdraaien en begon ze met een afkarnsessie die mij na 10 minuten meer deed denken aan de drooglegging van onze mooie Ijsselmeerpolders. Ze ging tekeer als de eerste de beste heimachine en ik dacht dat de vullingen weldra uit mijn kiezen zouden trillen. Maar goed ik dwaal af. We zaten dus in het voetenbadje en ik antwoordde: "Vielleicht wil ich sex wenn du weniger uber deine katzen, auto und tattoo sprichts und wenn mehr erotik im spiel ist." Boos keek ze me aan en met haar antwoord bevestigde ze eigenlijk wat haar euvel is; "Ihr männer sind alle das selbe." Kortom we knappen op haar af.

Of de eerste keer dat Aisha haar latex mini zweepje tevoorschijn haalt en ondeugend zegt: "when du mir ent-jung-fraust hast, lass ich die peitsche knallen." Dat zweepje kon ze weer ongebruikt in haar tas stoppen want zeg nou eerlijk, ontmaagden en saunaclub dat is toch moeilijk te geloven.
Volgende keer schrijft Badslippers over zijn bezoek aan PSR waar hij drie dames ontmoette met wisselende ervaringen en waar hij voor het eerst ernstig twijfelt of hij de lieve en goedlachse Litouwse Natasha nou wél of geen orgasme bezorgde.

trigootje
13 maart 2010, 18:17
Met plezier gelezen....:)

Goedemorgenallemaal
13 maart 2010, 20:42
Met plezier gelezen....:)

ik ook....

mennen2010
16 maart 2010, 13:49
Echt een vlotte pen heeft die man :freu: