PDA

Volledige versie bekijken : Sabina



blauwebeer
14 maart 2010, 16:06
Naam : Sabina

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens en wat Duits

Leeftijd : 25 jaren

Haarkleur/-lengte : Blonde lokken/Halflang

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Tatoeages/Piercings : Geen/Vermoedelijk geen

Service : PZC, NMC, de rest niet gevraagd

Voordelen : lekkere kont

Nadelen :

Tijdsduur :

Prijs :

Deze Roemeens had Blauwebeer al de ganse tijd in het vizier; glimlachen, teasen, effe vragen hoe het ermee gaat, met haar lekkere kont net voor hem de trap op wiebelen, kortom de gekende technieken.

Na in de Kino nogmaals een paar woorden gewisseld te hebben, vond ze het écht wel tijd op naar de kamer te gaan, want ‘wir haben schon eine halbe Stunde geredet’. Als pre-sales kan dit wel tellen; Blauwebeer heeft de boot, gelukkig voor hem, afgehouden.

Bb :wink2:

Megaboob
10 oktober 2010, 23:37
Ik heb Sabina al heel vaak gezien in Acapulco, maar tot een gesprek of tot de daad was het nooit gekomen. Zelfs niet na haar "upgrade"naar een 70C cup, die haar goed staat.

Donderdag deed ze echter iets slims, ik lag even aan het zwembad :sleep: , en zij deed een bijzonder goed geslaagde striptease bij het raam voor de douches, waar ik op uitkeek. Daarbij wenkte ze me sensueel en vol lust, dus snel naar haar toegelopen, waarbij de sleutelvraag al vrij snel gesteld werd!

Op de kamer begon ze met een echt heerlijke PZC, dat beheerst ze echt zeer goed. Zo lekker zelfs, dat ik haar lekker door heb laten gaan, en heerlijk in haar mondje klaar kwam. totaal kost dat dan 70 euro, maar dat was het zeker en wel waard! Daarna nog even na gekletst, leuke dame, en achteraf zonde dat ik nooit eerder met haar gekamerd heb.

Herhalings gevaar is dus groot, vanwege het zalige PZC!

Verder mooie dame, mooie borsten, operatie is zeer goed gelukt, en ze is er zelf ook tevreden mee! Toch belangrijk voor een borsten man!

Megaboob
10 januari 2011, 23:39
Sabina was vanavond naar mijn smaak de mooiste dame in acapulco, en ze herkende mij ook met een stralende glimlach. Een kamersessie was daarom onvermijdelijk, en zeer gewenst. Een heerlijk half uur (ruim) gedaan met haar, waarbij ik heerlijk gezoend werd, mijn tepels gelikt werden, de hare ook niet overgeslagen werden, ze heeft echt mooie borsten! Daarna begon het PZC wat deze dame prima beheerst, maar ik wilde vandaag ook nog graag sex, dus heerlijk met haar bovenop aan de slag gegaan. het grappige was dat sabina eigenlijk al vrij snel aangaf dat ze klaar zou gaan komen, maar ik nog niet. Dus had zij haar hoogtepunt van de dag te pakken :freu:, maar ik nog niet. Dus toch maar voorgesteld verder te gaan met PZC, en dat heeft ze weer voortreffelijk tot mijn hoogtepunt afgemaakt, heerlijk langzaam zacht, maar toch de juiste punten beroerend met haar tong!

Al met al een fijne dame, met een mooi figuur, ze ziet Megaboob wel weer terug!

Megaboob
21 januari 2011, 00:40
Sabina zag me al binnenkomen, en glimlachte mysterieus naar me. Ik heb eerst even snel een hapje gegeten, maar daarna me maar snel in haar armen geworden. Lieve, leuke dame is dit, die tot nu toe nog zeker niet verveeld!

Op naar de kamer dus, waar ze me lekker teasde met haar zeer vrouwelijke vormen. Deze dame heeft de hogere PZC school doorlopen, en dat liet ze ook vandaag weer blijken. even een intermezzo met sex, maar het brein van Megaboon had al bepaald dat het een FT zou moeten worden, en sabina werkte hier gelukkig vol overgave aan mee, wat leidde tot een volle mond voor de betreffende dame!

Ze had me dermate goed opgegeild dat ik een superproductie had klaarblijkelijk! Heerlijk dus, en ook Sabina kon er wel om lachen na het spoelen van de mond.

Samen nog even nagepraat, en weer van de kamer af. Sessie was zeker 45 minuten, maar ze wilde niet meer dan 70 Euro, de schat. Ook wilde ze geen fooi! Ze ziet me zeker terug!

:freu: megaboob

Megaboob
23 december 2011, 00:18
Sabina was vandaag na meer dan 10 maanden afwezigheid weer terug in Acapulco tot mijn geluk. Omdat ik goed eervaringen heb met deze mooie dame met licht getunede borsten (C cup, zeer fraai gemaakt) ging ik direct voor een herhaling. Ze is het vak nog niet verleerd, een prima GFE ervaring als gevolg hebbend, met goed kussen, teasen, likken, pzc, en rustige maar goede sex in cowgirl, gevolgd door een prima hoogtepunt voor de boobmeister die er weer zin in had. Lekker nog even nagekletst, ook daarin is ze leuk, dus gewoon een goed eervaring, en alweer een Roemeense (met siliconen) voor Megaboob!

jeep
19 februari 2012, 14:06
weet iemand waar ze nu is; Sabina laatste tijd niet meer gezien in aca

boo
23 februari 2012, 00:43
Hi Jeep, vandaag was ze er ! Ik kwam haar tegen in de kino, waar ze em alvast een beetje warm heeft geblasen. De 29e gaat ze weer voor 2 weken naar Roemenie, helaas ......