PDA

Volledige versie bekijken : Villa Tinto 39 / 12 - Tanja

felrops
15 maart 2010, 15:14
Naam: Tanja
Nationaliteit: Bulgarije
Haarkleur/-lengte : bruin-blond golvend haar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank/ cup A-B
Leeftijd : 23
Service: NMC,PMC,…

Zaterdagmiddag liep ik rond in het SKW. Eerlijk, ik werd niet vrolijk van het aanbod. Ik dacht met weemoed terug aan mijn vele zaterdagse bezoekjes aan Lilli, die enkele weken geleden terugkeerde naar Bulgarije. Het regende zacht. Blues. Ik wilde bijna huiswaarts keren, toen in de Vingerlingstraat 14/3 een vrolijk lachende meid met golvend bruine haren opmerkte. Ik observeerde even, en stapte maar op haar af. Standaardvraag – standaardantwoord. Binnengaan, en netjes de 50 euro betaald. Ik voelde meteen dat het wel goed zat. Tanja gaf me meteen een dikke knuffel, en hielp me bij het uitkleden. We legden ons op het grote bed, en rustig begon ze met me te spelen en lekker te likken. Ook ik begon Tanja’s mooie lichaam te verkennen. Het voorspel duurde lang: Tanja maakte met haar mondje mijn tepels wel erg gevoelig en ik mocht rustig van haar borstjes te genieten. Vervolgens begon Tanja me te pijpen. Geen pijpkoningin, maar toch een zeer goede beurt: afwisseling in tempo, lekker lang, geen handjeswerk… Tanja deed ook wat mijn stille aanwijzingen, altijd leuk. Het wond me op, en tegelijkertijd kreeg ik een heerlijk relaxt gevoel. Uiteindelijk de finale ingezet, en Tanja kwam boven op mij zitten. Een lekkere amazonerit, vervolgens voortgezet in missionaris. Ach, het was niet mijn dag en de finale ontlading bleef uit. Tanja verloor haar glimlach niet en stimuleerde me rustig verder. Uiteindelijk toch lekker klaarkomen. En dan opnieuw geen haast, maar lekker naknuffelen.

Tanja een meid die haar klanten echt wil verwennen. Een beetje onbegrijpelijk dat ze hier geen aandacht krijgt. Naar eigen zeggen staat Tanja toch al enige tijd in SKW. Tot voor enkele maanden deed ze – naar eigen zeggen - de nacht. Bij afwezigheid van Lilli, heb ik alvast mijn nieuwe meisje in SKW gevonden.

felrops
7 juni 2010, 08:45
Na een maandje vakantie in het thuisland, stond Tanja me zaterdag weer trouw op te wachten. We kunnen het steeds beter met elkaar vinden, en Tanja weet nu perfect wat deze jongen wil. Prima meid, met aandacht voor de wensen van de klant. Het wordt steeds gezelliger met haar. Voorlopig hoef ik niet langer te zoeken in het SKW.

felrops
23 maart 2011, 10:53
Tanja is met vakantie.

johan03
18 mei 2011, 11:29
een week of 2 geleden heb ik tanja nog zien staan maar nu op nr 10 of 12 dus veranderd van raam
echt een lieve meid voor mij staat ze in de top 5 van het schipperkwatier

roberto1989
18 mei 2011, 19:03
een week of 2 geleden heb ik tanja nog zien staan maar nu op nr 10 of 12 dus veranderd van raam
echt een lieve meid voor mij staat ze in de top 5 van het schipperkwatier

Johan,

Zou het kunnen dat je je vergist?
Ik heb Tanja na haar verlof constant gespot op Vingerlingstraat 08/1. Op Vingerling 12 of 10 heb ik ze nog nooit zien staan.

Roberto

johan03
18 mei 2011, 20:52
ja nr 8 zou het ook nog kunnen en het meest linkse raam
toen ik er voorbij wandelde lachte ze nog eens lief naar mij
tanja altijd een vriendelijke meid

felrops
23 mei 2011, 20:54
Tanja is verhuisd naar Schippersstraat 10/1 en dat zou haar definitief nieuwe kamer worden. Blijft een super lieve meid met een top service. Erg persoonlijk; maar mijn huidige nummer 1 in SKW.

felrops
5 september 2011, 14:43
Tanja is terug uit vakantie. Zelfde raam. Service blijft uitstekend.

felrops
26 maart 2012, 17:25
Tanja werkt nu 's avonds. Voorlopig zelfde adres

dé connaisseur
13 juni 2012, 01:21
Tanja werkt nu 's avonds. Voorlopig zelfde adres

Tanja stond vandaag in Villa Tinto 39. Dit is te wijten aan het feit dat Andrea dubbele shifts draait voor de moment. We zullen zien waar ze nu langdurig zal neerstrijken, onze Bulgaarse schoonheid.

felrops
3 juli 2012, 10:25
Ook vorig weekend zat Tanja in Villa Tinto 39.

felrops
12 juli 2012, 12:08
Vakantie voor Tanja

felrops
25 augustus 2012, 20:47
Terug uit vakantie. Als er een definitieve kamer is post ik dat wel.

Sub
27 augustus 2012, 22:51
Tanja stond vandaag op VT 19, maar dit wordt niet haar vaste kamer. Hier staat normaal Melanie altijd.

Ben weer te lang rond blijven lopen, waardoor uiteindelijk bezet was, en ik onverrichter zaken huiswaarts gekeerd ben.

felrops
2 september 2012, 10:02
Afgelopen dagen stond Tanja op nummer 41 in de Villa Tinto.

felrops
21 september 2012, 08:33
Tanja blijft rondzwerven in de Villa Tinto. Gisteren nummer 12, maar het verandert elke dag.

Sub
22 september 2012, 07:56
Tanja blijft rondzwerven in de Villa Tinto. Gisteren nummer 12, maar het verandert elke dag.

En op vrijdagavond was het dan weer VT 47. Ze zag er trouwens stralend uit. Ik moest me dan ook inhouden om niet binnen te gaan. Ik was niet voorbereid voor een bezoek, en heb me dus met moeite wel kunnen beheersen.

felrops
17 november 2012, 19:11
Tanja is naar Nederland getrokken. Ik denk niet dat wij haar nog terugzien in Antwerpen.

felrops
24 oktober 2013, 20:42
Tanja mag ook naar het archief.