PDA

Volledige versie bekijken : New member



mennen2010
15 maart 2010, 14:54
Naam: Mennen vanwege die superdeo? Wie zal het zeggen. 2010 staat voor het jaar waarin ik de wondere wereld der saunaclubs zou ontdekken :annieengel:

Geslacht: Man

Woonplaats: Antwerpen

Leeftijd: 22

Hobby’s: voetbal, uitgaan, seks, seks, seks

Beroep / Werk: bediende

Favoriete Sauna Club: nog maar enkel GT gedaan

Favoriete Meid: Een meid moet me gewoon aanspreken qua looks, dikke borsten zijn meestal wel een turn on voor mij. Kleintjes kunnen ook prima hoor maar grote borsten geven net dat tikkeltje extra vind ik. Voor de rest maakt het niet echt uit of ze groot, klein, bruin, zwart of blond is. Als ik er wat in zie, is het voor mij oke. De ideale vrouw voor mij is wel Sophia Bush, deze babe heeft de perfecte looks en laat me zo smelten.

Aantal jaren ervaring: slechts een klein half jaartje, paar keer Schipperskwartier gedaan. Via een vriend op GT gekomen en dan beginnen lezen hier op het forum en ja...

Record aantal dames bij 1 bezoek: nog maar één bezoek achter de rug, 3 dames bezocht

Favoriete Auto: Ferrari 599

Favoriete Drank(en): Duvel, Gin-gini en water :cool:

Favoriete Eten: Mash :gruebel:

Favoriete Muziek: House, rock, pop. Beetje van alles dus

Eerste sauna club ervaring: vorig weekend. Viel prima mee :biggrin:

Zo nu heb ik me een beetje voorgesteld. Kan er misschien iemand zeggen of ze vorige zaterdag 13 maart aanwezig waren in GT? Ik liep me constant af te vragen welke gasten nu ook echt op dit forum rondhangen :). Mijn eerste recensie heb ik ook geschreven over de Roemeense Paula en de Duitse Alexa, mijn derde dame was een kleine magere blonde met een enorme tattoo op haar rug maar ben haar naam kwijt. Was trouwens niet echt dat dusja no worries. Me voorgenomen eens per maand naar GT te komen, ik zit nu al af te tellen naar de volgende keer dus waarschijnlijk gaat de tweede keer toch geen maand op zich laten wachten...

seqoya
15 maart 2010, 15:07
denk dat die kleine magere blonde met tattoo Isa is, en welkom op dit forum !

mennen2010
15 maart 2010, 15:10
denk dat die kleine magere blonde met tattoo Isa is, en welkom op dit forum !

Hm, zou wel eens kunnen. Jaagde samen met een grote heel donkerbruine meid met siliconen en zei dat ze wel vaker samen kameren.

seqoya
15 maart 2010, 15:13
ja denk wel dat dit Isa is....check haar thread

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2782

Zakkenleger
15 maart 2010, 15:27
Me voorgenomen eens per maand naar GT te komen, ik zit nu al af te tellen naar de volgende keer dus waarschijnlijk gaat de tweede keer toch geen maand op zich laten wachten...

Welkom bij je 2 nieuwe verslavingen, de club en dit forum. ;)

mennen2010
15 maart 2010, 15:29
Dat is ze idd denk ik. Bedankt!

@ Zakkenleger, ik merk idd dat ik vaak op dit forum vertoef sinds ik het bestaan ervan afweet en dat ik wss ook vaker dan goed voor me is in GT zal zijn maarja :p.

Zoals ik eerder al aangaf, mogen er altijd ijsberen even aangeven of ze vorige zaterdag 13 maart aanwezig waren. Ik zou graag eens in real life even spreken met een ervaren ijsbeer :)

Zakkenleger
15 maart 2010, 15:39
Zoals ik eerder al aangaf, mogen er altijd ijsberen even aangeven of ze vorige zaterdag 13 maart aanwezig waren. Ik zou graag eens in real life even spreken met een ervaren ijsbeer :)

Meeting point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7630) al ontdekt? Kun je zien wie wanneer waar te vinden is. En jezelf ook aanmelden.

janjanjan
15 maart 2010, 15:43
Ook welkom namens ondergetekende, gezien je gebruik van ijsberenjargon voel je je al aardig thuis hier ;) Veel plezier met je verslaving!

mennen2010
15 maart 2010, 15:49
Super bedankt voor de tips :)

Megaboob
16 maart 2010, 23:01
We hebben een gemeenschappelijke interesse, namelijk grote borsten! Kijk maar eens onder mijn introductie, daar heb ik wat tips gegevens voor de liefhebber.

:) Megaboob

mennen2010
17 maart 2010, 09:42
We hebben een gemeenschappelijke interesse, namelijk grote borsten! Kijk maar eens onder mijn introductie, daar heb ik wat tips gegevens voor de liefhebber.

:) Megaboob

Thanks, ga ik direct doen :)

CLUBSPORT
17 maart 2010, 18:50
Ook deze Gt liefhebber wenst jou veel sterkte met je 2 nieuwe verslavingen :biggrin:

Saruman
17 maart 2010, 19:20
Interessante lectuur voor de beginnende ijsbeer.

De 8 FKK geboden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=39&highlight=geboden)

Laat ik er maar ineens bij vertellen dat ik er vele overtreden heb. :hammer:

Enjoy !!

mennen2010
18 maart 2010, 10:11
Interessante lectuur voor de beginnende ijsbeer.

De 8 FKK geboden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=39&highlight=geboden)

Laat ik er maar ineens bij vertellen dat ik er vele overtreden heb. :hammer:

Enjoy !!

Ik heb ze eens doorgenomen en moet zeggen dat ik moeite heb om me aan een paar van de regels te houden maar tot nu toe lukt het prima. Nogal wiedes ook, ik ben nog maar één keer geweest :smile2:

jw.william
24 maart 2010, 19:42
Shit zeg, voor dat ik voor het eerst in januari naar GT ( met Henkie) had ik beter de 8 geboden door moeten nemen, ben schuldig aan bijna allemaal. Sinds die tijd zit ik er bijna elke week een keer de ene keer een paar uurtjes en de andere keer al van 11.00 's morgens tot's avonds.
Ben blij dat ik deze forum gevonde heb :)

mennen2010
25 maart 2010, 14:30
Mja ik heb het 2 weken kunnen volhouden maar zal zaterdag terug aanwezig zijn in GT voor de Roemeense Paula :luvlove:

Snor
25 maart 2010, 19:10
Ik heb ze eens doorgenomen en moet zeggen dat ik moeite heb om me aan een paar van de regels te houden maar tot nu toe lukt het prima. Nogal wiedes ook, ik ben nog maar één keer geweest :smile2:

Ik ga ze in het weekend van buiten leren en dan zie ik wel wat er van blijft hangen.
Het lijkt me nuttige informatie voor een nieuweling.

Snor ^