PDA

Volledige versie bekijken : Recensie van de Maand



Hemaworst
16 maart 2010, 21:37
Ok, ik geef toe, ik heb mijn slechte dagen qua boerenslimheid. Vandaar dat ik nu een week lang probeer te achterhalen wat de logica is van de hele procedure rondom de selectie dan wel verkiezing van de Beste Recensie van de Maand. Voor zover ik nu uit een recent geplaatste tussenstand kan herleiden berust de puntentelling op de formule aantal nominaties x 69. Als mijn zwaar onder druk staande hersencellen mij niet bedriegen betekent dit dat de kans op een verkiezing tot "beste" recensie van de maand stijgt naarmate:

- het aantal geproduceerde recensies stijgt (met kans op nominaties voor iedere recensie)
- de eigen vriendenkring in omvang toeneemt (selectief nomineren door de eigen achterban).

Of daarmee ook de kwaliteit van een recensie wordt gemeten is in mijn ogen twijfelachtig. Sommige pareltjes van leden die niet constant op de eerste verbale rij van dit forum zitten worden m.i. ondergesneeuwd door het geweld van veulpoepende recensisten (dit is een opmerking, geen aanmerking, de psitolen kunnen in hun holsters blijven, don't shoot the messenger). Bij deze breek ik dus een lans voor een transparantere procedure die het voor alle leden interessant maakt om eens een leuk stuk te plaatsen. Het zal toch niet zo zijn dat forumleden die om welke reden dan ook slechts één keer per maand naar een club gaan per definitie geen kans maken op een vrijkaart omdat hun recensiekwantiteit te laag ligt...

Ik zou zeggen: brandt maar los, roept u maar, de microfoon staat open...

P.S. Nee, er speelt geen eigenbelang bij bovenstaand verhaal. Het lijkt me alleen leuk om een breder publiek actief te krijgen. Vers bloed voorkomt inteelt...

foots
16 maart 2010, 21:45
Heren, beren,

Heel scherp geconcludeerd, zei RP (ja niemand houdt van hem, behalve de dames in LR) en zelf maak ik me niet of nauwelijks nog druk om de beste recentie van de maand. Maandenlang getesterd door iemand die werkelijk alles nomineerde behalve sommige wel orgineel schrijvende beren. Jammer, zeer zeer jammer, ik verlang terug naar de jury van Junther met een leuke oneliner of een stukje puur gekozen uit zijn smaak.

Ik hoef het zelfs niet eens te zijn met de jury, maar ik weet dat sommige juries RP niet meer mogen kiezen, jammer want de forumkrant van januari of februari was een inslag als een bom, fabelhaft, uniek en geweldig leuk.

Er is me 1 ding duidelijk Hemaworst en dat is dat jij niet Big30 of een andere mod bent.

Groet, Foots :wink2:

Big30
16 maart 2010, 21:57
P.S. Nee, er speelt geen eigenbelang bij bovenstaand verhaal. Het lijkt me alleen leuk om een breder publiek actief te krijgen. Vers bloed voorkomt inteelt...

Kijk wie deze maand wat hebben gewonnen!

- BADSLIPPERS
- john holmes

Twee leden die zeer weinig tot nu toe hebben geschreven en we bepaald als vers bloed kunnen zien lijkt me! Kijk ook naar de motivatie van jjj:


De jury heeft deze periode ook een extra vrijkaart te vergeven en had de moeilijke opgave een en ander tegen elkaar af te wegen. I.t.t. een uitgeleend bijna onwerkzaam telraam diende hij gelukkig zelf een weegschaal te regelen. Zijn voorkeur gaat uit naar originaliteit, liefst met flinke dosis humor. Deze periode voldeden meerdere beertjes aan genoemde criteria, uit dit selecte gezelschap heeft de jury de volgende beer verkozen:

De jury beslist maar als 1 ding opvalt is dat de jury's van de afgelopen maanden er juist alles aan hebben gedaan om "vriendjes nominaties" niet te belonen, zie Sonny en Ace2 bv.
Uiteindelijk is het de Jury die beslist en ook de regels opstelt. Dat is een bewuste keuze geweest en functioneert volgens mij nog steeds goed in die zin dat we denk ik het gestelde doel goed realiseren!

Het doel van BRM is juist om ook vers bloed te stimuleren zonder natuurlijk voorbij te gaan aan het feit dat we hier ook vele zeer gewaardeerde veel schrijvers hebben.

Groet,
Big30

Hemaworst
16 maart 2010, 21:58
...ik verlang terug naar de jury van Junther met een leuke oneliner of een stukje puur gekozen uit zijn smaak.

Er is me 1 ding duidelijk Hemaworst en dat is dat jij niet Big30 of een andere mod bent.

Als ik helemaal terugblader naar de eerste "verkiezingsuitslagen", dan was de rol van jury inderdaad het uit een x-aantal genomineerde stukjes de leukste kiezen (naar eigen inzicht en eigen smaak), naar mijn idee al weer een stuk interessanter dan de huidige rol van telraammeester.

En nee, ik ben geen Big30 of mod, hoewel ik ervan overtuigd ben dat zij dezelfde insteek hebben als ik, nl. een zo swingend mogelijk forum krijgen voor een zo breed mogelijk publiek.

Zakkenleger
16 maart 2010, 22:14
@Hemaworst, elke jury kan zelf bepalen wat de criteria zijn. De ene doet het op basis van de meeste nominaties, de ander verzint een aantal categorieën, weer een ander trekt zich nergens wat van aan en beslist op zijn eigen (wan)smaak.

Er zijn dus geen 'hard and fast rules'.

Als ik me goed herinner is 'Beste Recensie' in het leven geroepen om recensieschrivers te stimuleren. Aan dat doel is ruimschoots voldaan. Voor de rest is het spielerij, en dus niet al te serieus te nemen. Zelf nomineer ik gewoon wat ik leuk / informatief / opvallend vind.

Hemaworst
16 maart 2010, 22:21
Kijk wie deze maand wat hebben gewonnen!

- BADSLIPPERS
- john holmes

Twee leden die zeer weinig tot nu toe hebben geschreven en we bepaald als vers bloed kunnen zien lijkt me! Kijk ook naar de motivatie van jjj

Klopt! En tegelijkertijd zie je een lijst overbekende namen als je het topic eens terugscrollt op zoek naar de maandelijkse winnaars:

TheSickBoy
Sphinx
Sonny
Jansen
Carpe Momentum (mod)
Ariebier
Toppie
Picasso1
Ace2
RPLover
Jack42
JoopSlim
Ace2
Jansen
SFL
JoopSlim
Sonny & Extince
Seks&Fun
Megaboob
Jünther
SFL
Zedd
Ace2 & SFL
Saruman
Zedd
Jetliner
JanJanJan

Dit lijstje is een stuk minder verrassend dan de weekwinnaars die jij noemt. En ik maak me sterk dat als alle historische weekwinnaars ook nog allemaal in het topic stonden, bovenstaand lijstje met de nodige doublures zou worden uitgebreid. Overigens hoor je mij hiermee niet zeggen dat alle uitverkiezingen onterecht zouden zijn geweest. Ik constateer slechts dat met de huidige procedure het gezelschap weinig veraasende namen kent.

Waar zijn de underdogs?
Waar zijn de Seung-Hoon Lee's van dit forum?

Gondolas9
16 maart 2010, 22:23
Als ik een sociologie-prof was, dan zou ik onmiddellijk een paar studenten voor hun masterproef op ijsberenforum zetten. Dit forum is een sociologische goudmijn ;-).

Ik vraag me wel vaak af of 'nieuwe' leden wel zo heel nieuw zijn???
Badslippers heeft volgens mij al een paar (badslippers) versleten in de clubs (en op de fora???).

Meer in het algemeen: het stoort me soms dat ik niet altijd weet met wie ik aan het praten ben, vaak zit ik mijn achterhoofd: wie ben jij nog, op ijsberenforum of op hookers...

Ben ik de enige die dat gevoel heeft?

Hemaworst
16 maart 2010, 22:27
@Hemaworst, elke jury kan zelf bepalen wat de criteria zijn.

Mooi, dat maakt deze discussie totaal overbodig! LOL

Snel sluiten dus dit draadje, voordat het gehijackt wordt en door de extremistische YBF-vleugelgroeperingen tot klaagmuur wordt omgebouwd.

Zakkenleger
16 maart 2010, 22:50
Mooi, dat maakt deze discussie totaal overbodig! LOL


Je bent niet de eerste, of de laatste die een volslagen onzinnige discussie opent. :biggrin:



Snel sluiten dus dit draadje, voordat het gehijackt wordt en door de extremistische YBF-vleugelgroeperingen tot klaagmuur wordt omgebouwd.

Te laat! Alleen een prachtig stripje kan het tij nog keren. :rolleyes:

Picasso 1
16 maart 2010, 23:07
Klopt! En tegelijkertijd zie je een lijst overbekende namen als je het topic eens terugscrollt op zoek naar de maandelijkse winnaars:.....


Zegt helemaal niks. Jij bent inmiddels ook overbekend met je stripverhalen. Om je tegemoet te komen is het misschien beter dat jij de beste recensie van de maand niet wint :rofl:

Sphinx
16 maart 2010, 23:11
Deze overbekende racebeer zet Kesha (http://www.youtube.com/watch?v=_Sr_BWT1OsU) nog eens op en gaat slapen. Moeten jullie ook maar doen :wink:

foots
16 maart 2010, 23:20
hemaworst,

Ik zie dat ik al lang niet meer gewonnen heb dus dan klopt het toch niet helemaal.

Groet, Foots :wink2:

Big30
16 maart 2010, 23:26
Als ik een sociologie-prof was, dan zou ik onmiddellijk een paar studenten voor hun masterproef op ijsberenforum zetten. Dit forum is een sociologische goudmijn ;-).

Ik vraag me wel vaak af of 'nieuwe' leden wel zo heel nieuw zijn???
Badslippers heeft volgens mij al een paar (badslippers) versleten in de clubs (en op de fora???).

Ben ik de enige die dat gevoel heeft?

De eerste contacten met een sociologie prof zijn al gelegd ;)!

Formeel is het forum een gemeenschap van anonieme nicks!

B30

foots
16 maart 2010, 23:33
De eerste contacten met een sociologie prof zijn al gelegd ;)!

Formeel is het forum een gemeenschap van anonieme nicks!

B30


Behalve als ze een foto plaatsen dan is anoniem voorzien van een gezicht.

janjanjan
16 maart 2010, 23:39
Ben je offline mis je dit draadje. Een reactie van de huidige jury dan maar. De forumleiding geeft de jury alle vrijheid, binnen bepaalde grenzen vanzelfsprekend, om zelf zijn regels vorm en inhoud te geven. Ik doe dat op mijn manier… Mocht Hemaworst komende maand jury worden, die kans is zeker aanwezig, of de huidige jury moet iets verzinnen :rolleyes: dan wens ik hem veel succes en ben zeer benieuwd naar het systeem dat hij bedenkt om ‘vriendjespolitiek’ uit te sluiten en aldus minder aanwezige beertjes op dit forum een ‘gelijke’ kans geeft...

Mijn intentie en invulling van het juryschap deze huidige maand is om enerzijds democratisch te zijn en aldus het beertje met de meeste nominaties te laten winnen en anderzijds de resterende vrijkaartjes te verdelen naar persoonlijke voorkeur en smaak, waarbij ik vriendjespolitiek uitsluit. Alhoewel John Holmes en ik zijn inmiddels dikke vrienden :biggrin: ;)

Het rijtje namen dat Hemaworst opsomt zijn idd bekende beertjes, ‘vriendjespolitiek’ speelt ongetwijfeld een rol, aan de andere kant wordt kwaliteit wel degelijk door veel beertjes gewaardeerd, badslippers is daar deze maand een sprekend voorbeeld van en ook ondergetekende beschouwt zichzelf niet als beertje dat door zijn ‘vriendjes’ verkozen is, trouwens volgens ZL heb ik daar niet eens het IQ voor :eek: :biggrin:

janjanjan
16 maart 2010, 23:46
Als ik een sociologie-prof was, dan zou ik onmiddellijk een paar studenten voor hun masterproef op ijsberenforum zetten. Dit forum is een sociologische goudmijn ;-).

Met dit laatste ben ik het volledig eens, vele studenten zouden erop kunnen afstuderen en daarna promoveren. Maar... Je maakt me zeer nieuwsgierig naar jouw beroepsmatige achtergrond :cool:

Picasso 1
17 maart 2010, 00:09
Zie vetgedrukt de namen die nieuw/onbekend waren bij de meesten van ons op het moment dat ze wonnen. Je mixt twee zaken door elkaar: (1) de huidige naamsbekendheid van (2) winnaars uit het verleden.
Hopelijk heb je geen workshop bij zakkenleger gevolgd ;)



Klopt! En tegelijkertijd zie je een lijst overbekende namen als je het topic eens terugscrollt op zoek naar de maandelijkse winnaars:

TheSickBoy
Sphinx
Sonny
Jansen
Carpe Momentum (mod)
Ariebier
Toppie
Picasso1
Ace2
RPLover
Jack42
JoopSlim
Ace2
Jansen
SFL
JoopSlim
Sonny & Extince
Seks&Fun
Megaboob
Jünther
SFL
Zedd
Ace2 & SFL
Saruman
Zedd
Jetliner
JanJanJan

SFL
17 maart 2010, 00:24
Niet dat ik me aangesproken voel, maar ik wens te reageren in deze discussie.

Ik ben de belichaming van vriendjespolitiek. Zelf stem ik veel op dezelfde namen en anderzijds motiveer ik die namen en mobiliseer mijn achterban om mij dan weer te nomineren. Neem nu mijn linkerhand KinkyBull (want Killer-Bull is mijn rechter), die had me vorige week 200€ geleend. Ik zei daarstraks tegen hem... Weet je wat: nomineer mij en je mag het geld laten zitten. Dat heeft ie dus gedaan en als ik misschien een vrijkaart win, dan haal ik er toch nog 50€ uit!

Ach wat! Moest ik deze maand of één van de volgende een vrijkaart winnen en er zou te veel protest op komen, ik schenk ze godverdomme weg aan diegene die er net naast grijpt. Wat mij irriteert is dat er hier een lijst van namen genoemd wordt... Wil ook wel lukken dat het bijna alle beren zijn die dan ook regelmatig schrijven. Als er moeite in een recensie en info gestoken wordt, waarom zou men dan niet mogen meedingen voor een vrijkaartje? Of het nu de eerste keer is of de vijfde keer?

Zelf geef ik toe vaak op mensen te stemmen die ik wel ken en die ik leuk vind, maar indien hun verhaal me niet aanstaat, dan nomineer ik simpelweg niet. En je hebt nu eenmaal goede schrijvers die toevallig mijn maatjes zijn. Zo is er een Saruman, een ACE2, een Zedd... en nog wel enkele. Dat neemt niet weg dat ik nu of vroeger nooit op nieuw talent gestemd had... Maar helaas blijft niet iedereen hangen of blijft niet iedereen schrijven, en dan vallen ze automatisch in de vergetenheid. Neem er gewoon vrede mee dat een er een bepaalde vaste kern is op dit forum die altijd zal blijven. De meeste komen en gaan.

Intense002 vond ik goed indertijd, maar waar zit ie nu... Ook Hemaworst (diegene die nu zo fel in de stront aan het roeren is dat het hele forum begint te stinken) die kwam als nieuweling eens een strip posten toen ik jury was... Ik heb wel de naam partijdig te zijn en me schuldig te maken aan favoritisme, maar hij won toch maar mooi. Vorige week heb ik ook zijn verslag genomineerd en deze week de strip waarin ikzelf de hoofdrol kreeg... Wel, als hij daarmee wint, dan eis ik 30% van zijn vrijkaart om mijn naam uit te buiten en er mee te winnen. Indien hij met het verslag wint...Tja dan verwacht ik steekpenningen, want hij zit dan gevangen in de vicieuse cirkel van de vriendendiensten. Zo zou het anders wel klinken.

Relativeer dat alles toch gewoon... Schrijf, stop er wat tijd en humor in, trakteer de medeberen op nuttige informatie en de nominaties zullen wel volgen... Ook van mij in dat geval. En het mag zelfs ook eens iets creatiefs zijn zoals een strip of een stilleven. Wat mij betreft: ik heb idd al 5 of 6 kaartjes gewonnen met BRVDM, maar kijk daarnaast eens hoeveel lange verhalen ik alles bij elkaar geschreven heb? Op enkele zeer vaste waarden op dit forum na, zullen er niet veel meer zijn of nu nog actief wezen. Als het toch allemaal om vriendjes te doen is, dan kan ik zelfs het tegendeel bewijzen... Enkele van mijn (naar eigen mening) betere schrijfsels (meestal over YY of LR) werden zelfs amper 2x, 1x of zelfs niet genomineerd... Waren al mijn vriendjes dan plots met vakantie? Ze zullen samen in een club gezeten hebben op dat moment.

Dat iedereen doet wat ie wil... De meeste nomineren toch al niet meer, dus die hebben helemaal geen recht van spreken. Maar als je nomineert, doe dat dan op basis van kwaliteit (naar eigen smaak), zo doe ik dat ook... Geloof het of niet! En nee, hoeft niet op mij te zijn... Er zijn hier veel betere schrijvers dan mij.

Zo, dit was mijn reactie... Toch eentje waar sommigen op zaten te wachten, meen ik.

Groetjes vanwege Sloeber de bouvier

janjanjan
17 maart 2010, 00:53
Schrijf, stop er wat tijd en humor in, trakteer de medeberen op nuttige informatie en de nominaties zullen wel volgen...


Yep, in de kern volledig mee eens, vooral het humoristisch deel, dit verwoord de spirit van de rubriek beste recensie van de maand en ook YBF als geheel zeer treffend.

Hemaworst
17 maart 2010, 06:42
Ook Hemaworst (diegene die nu zo fel in de stront aan het roeren is dat het hele forum begint te stinken) die kwam als nieuweling eens een strip posten toen ik jury was...

Ik roer nergens in... Ik probeerde slechts op basis van mijn eigen interpretaties de logica van het hele BRM-gebeuren te doorgronden. Dat er vervolgens een aantal leden is die met met halve quotes en eigen conclusies met mijn topic aan de haal gaan, daar kan ik ook weinig aan doen.

Wat mij betreft eindigde dit topic op het punt waarop Zakkenleger mij duidelijk maakte dat ieder jurylid zijn eigen criteria kan hanteren en ik concludeerde dat dit dus verder een overbodige discussie was.

Ace2
17 maart 2010, 07:29
Kort samengevat is er behoefte aan:





DE REGELTJES VAN............





ACE2

Picasso 1
17 maart 2010, 08:50
Wat mij betreft eindigde dit topic op het punt waarop Zakkenleger mij duidelijk maakte dat ieder jurylid zijn eigen criteria kan hanteren en ik concludeerde dat dit dus verder een overbodige discussie was.

Wat mij betreft eindigt geen enkele discussie met zakkenleger met het laatste woord :rofl:

Zakkenleger
17 maart 2010, 09:12
Wat mij betreft eindigt geen enkele discussie met zakkenleger met het laatste woord :rofl:

Relnicht dat je bent! :hah:

edward
17 maart 2010, 10:46
Behalve als ze een foto plaatsen dan is anoniem voorzien van een gezicht.

Die foto dat had nooit mogen gebeuren.Niet omdat het weer over RPlover gaat,maar hij had ook een andere ijsbeer erbij kunnen plaatsen.Staat op de zelfde site.Dit is puur leedvermaak.Ik vindt dit jammer .

Zakkenleger
17 maart 2010, 11:00
maar ik weet dat sommige juries RP niet meer mogen kiezen,

Zonder verdere onderbouwing is dit een laffe verdachtmaking. Erpee scoort nog aardig wat nominaties. Hij heeft (goddank en terecht) veel minder privileges op dit forum dan andere leden, maar een kiesverbod? Ga toch fietsen...

Je geloofwaardigheid, toch al niet hoog, duikt naar een nieuw dieptepunt. ;)

Dalton
17 maart 2010, 11:03
En waar blijf ik dan met al die nominaties heb iedere keer weer de beste genomineerd maar werd niet in dank afgenomen:hah::hah::hah:

janjanjan
17 maart 2010, 11:10
En waar blijf ik dan met al die nominaties heb iedere keer weer de beste genomineerd maar werd niet in dank afgenomen:hah::hah::hah:

Gezien het aantal Dalton nominaties zijn jouw nominaties feitelijk die schrijfsels die jij niet hebt genomineerd :gruebel:

Gondolas9
17 maart 2010, 11:34
Maar... Je maakt me zeer nieuwsgierig :cool:

I'm just another idiot on the loose.

Maar als zodanig voel ik me op dit forum best wel thuis :biggrin: .

Jorah Mormont
17 maart 2010, 11:44
Ik hoef het zelfs niet eens te zijn met de jury, maar ik weet dat sommige juries RP niet meer mogen kiezen, jammer want de forumkrant van januari of februari was een inslag als een bom, fabelhaft, uniek en geweldig leuk.




Daar ik me totaal niet bezig houd met het theaterspel van enkele individuen op dit forum, ben ik in dit geval wel genoodzaakt te reageren, daar ik het bovenstaande beschouw als een regelrechte beschuldiging aan mij persoonlijk. Ik was namelijk de jury voor de afgelopen maand februari en ik heb de krant van RP niet gekozen als één van de winnaars. Dat daar aan grondslag zou liggen dat sommige juries RP niet meer zouden mogen kiezen en ik dus daardoor beïnvloed zou zijn volgens onze pleeyboy, vind ik een ongegronde beschuldiging, laag en respectloos.

Beste Foots, ik vraag je voortaan wat genuanceerder om te gaan met het uiten van je gefrustreerde hersenspinsels en eerst goed na te denken over wat je opschrijft voordat je iemand openlijk beschuldigd.

Sonny

TT Man
17 maart 2010, 11:48
Het gaat hier echt van kwaad tot erger. Misschien wordt er te weinig geneukt ofzo.

thesickboy
17 maart 2010, 11:59
Het gaat hier echt van kwaad tot erger. Misschien wordt er te weinig geneukt ofzo.

De nagel op de kop.

Extince
17 maart 2010, 12:00
Ik was namelijk de jury voor de afgelopen maand februari en ik heb de krant van RP niet gekozen als één van de winnaars.Ik zie ook werkelijk het probleem niet. iedere jury kiest op grond van eigen inzicht en criteria de winnaar(s). Sonny op zijn manier, een ander weer op een andere manier.

De suggestie dat als RP niet wint er direct een complot achter zou zitten is natuurlijk lachwekkend :thefinger:.

RAUL7
17 maart 2010, 12:18
De suggestie dat als RP niet wint er direct een complot achter zou zitten is natuurlijk lachwekkend :thefinger:.

In de volksmond is een complottheorie elke onconventionele theorie over verschijnselen of gebeurtenissen die naast onconventioneel ook ongefundeerd of irrationeel is. In deze vorm speelt geen echt complot een rol. Zo'n "complottheorie" is dan slechts een verdenking van ondergrondse activiteiten, zonder voldoende bewijs. Als iemand iets een "complottheorie" noemt, betekent dat in de praktijk meestal ook dat hij de theorie als onbewezen, als zeer onwaarschijnlijk, of met zekerheid als onjuist ziet. Complottheorie is daarom per definitie een subjectief begrip.

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis --- bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product, of Sonny die een andere winnaar kiest :biggrin:--- niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.

Complottheorieën zijn veelal te herkennen aan het feit dat de zogenaamde bewijsvoering voor het bestaan van de betreffende theorie grotendeels en vaak geheel uit vragen bestaat. De gangbare verklaring voor de waarneming wordt in twijfel getrokken zonder dat verifieerbare feiten om de complotheorie te onderbouwen worden aangedragen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorie

Dalton
17 maart 2010, 12:33
Zoveel mensen zoveel wensen is een goede manier van denken en SONNY was tot nu toe het beste jurielid allertijden.:freu:
Hij heeft zelfs zeer goed zijn best gedaan en er vele uren ingestoken letterlijk en figuurlijk.
Zoals foots zijn allerbeste vriend denkt te beschermen en op te hemelen is ook zijn goed recht .
Alhoewel er maar weinig beren zijn die daar belang aan hechten.:teuflisch:

janjanjan
17 maart 2010, 14:33
Daar ik me totaal niet bezig houd met het theaterspel van enkele individuen op dit forum, ben ik in dit geval wel genoodzaakt te reageren, daar ik het bovenstaande beschouw als een regelrechte beschuldiging aan mij persoonlijk. Ik was namelijk de jury voor de afgelopen maand februari en ik heb de krant van RP niet gekozen als één van de winnaars. Dat daar aan grondslag zou liggen dat sommige juries RP niet meer zouden mogen kiezen en ik dus daardoor beïnvloed zou zijn volgens onze pleeyboy, vind ik een ongegronde beschuldiging, laag en respectloos.

Beste Foots, ik vraag je voortaan wat genuanceerder om te gaan met het uiten van je gefrustreerde hersenspinsels en eerst goed na te denken over wat je opschrijft voordat je iemand openlijk beschuldigd.

Sonny

Ik onderstreep de woorden van Sonny, de forumleiding heeft vrijheid hoog in het vaandel en laat de jury dan ook vrij in zijn uitvoering van het jureren.

Dalton
17 maart 2010, 15:03
Maar wie tikt er onder de naam FOOTS is hij dat zelf of RP lees het tikken maar eens goed dan weten jullie het.:teuflisch::hah::teuflisch:

sofaking
17 maart 2010, 15:52
Het zal toch niet zo zijn dat forumleden die om welke reden dan ook slechts één keer per maand naar een club gaan per definitie geen kans maken op een vrijkaart omdat hun recensiekwantiteit te laag ligt...

Die vrees lijkt me ongegrond aangezien ik zelfs onlangs eens in de prijzen gevallen ben, en ik ben de afgelopen 2 jaar welgeteld 6 keer in een club geweest, (en geen enkele sponsor :redface: ) met daartussenin nog geeneens een tiental andere privébezoekjes. Dat is dus nog minder dan ééns per maand.

Dan heeft iedereen wel een kans denk ik.

Extince
17 maart 2010, 17:10
Dan heeft iedereen wel een kans denk ik.Iedereen behalve RP welteverstaan. Maar daar zit dan ook een complot achter.

:hammer: :biggrin: :biggrin: :hammer:

Willem2
17 maart 2010, 17:50
.. de forumleiding heeft vrijheid hoog in het vaandel en laat de jury dan ook vrij in zijn uitvoering van het jureren.

Pffff. Ik hoop dat deze quote geoorloofd is :redface:.
Beste IJsberen, het is maar een "spelletje" en niet "Voetbal is oorlog".
Ik bemoei mij in feite helemaal niet met de jurering van de beste recensie van de maand. Degene die jury zijn geweest kunnen dat beamen. Het enige wat ik vraag is dat niet dezelfde van afgelopen maand worden uitgekozen. Maar ook hier worden uitzonderingen gemaakt en komt dat wel voor. Geen enkel lid wordt uitgesloten mits hij zichzelf niet heeft uitgesloten. Voor de rest "vrijheid, blijheid".
Nog een opmerking : na kritiek van onder andere Zakkenleger is het aantal vrijkaarten dat wordt weggegeven bij de beste recensie gestegen van 1 naar minimaal 3 tot maximaal 6 vrijkaarten per maand (ook wel meer)...........

:wink2:

Zakkenleger
17 maart 2010, 17:55
Nog een opmerking : na kritiek van onder andere Zakkenleger is het aantal vrijkaarten dat wordt weggegeven bij de beste recensie gestegen van 1 naar minimaal 3 tot maximaal 6 vrijkaarten per maand (ook wel meer)...........

:wink2:

Een mod (of meerdere) die naar ZL luisteren? :eek: Daar MOET een complot achter zitten. En in ieder geval is het slecht voor IJBF dus beste mods, niet naar ZL luisteren svp!

(deze post is geschreven door erpee onder het account van ZL :rolleyes:)

rplover
17 maart 2010, 18:03
(deze post is geschreven door erpee onder het account van ZL :rolleyes:)
Ik heb ooit boven je geslapen, ZL, maar daar houdt het dan ook gelukkig mee op ;)

erpee :hammer:

Willem2
17 maart 2010, 18:06
Ik heb ooit boven je geslapen, ZL, maar daar houdt het dan ook gelukkig mee op ;)

erpee :hammer:

Geschreven door een jaloerse foots ??? ;)

Big30
17 maart 2010, 18:09
Ik onderstreep de woorden van Sonny, de forumleiding heeft vrijheid hoog in het vaandel en laat de jury dan ook vrij in zijn uitvoering van het jureren.


Het zal toch niet zo zijn dat forumleden die om welke reden dan ook slechts één keer per maand naar een club gaan per definitie geen kans maken op een vrijkaart omdat hun recensiekwantiteit te laag ligt...


Die vrees lijkt me ongegrond aangezien ik zelfs onlangs eens in de prijzen gevallen ben, en ik ben de afgelopen 2 jaar welgeteld 6 keer in een club geweest, (en geen enkele sponsor :redface: ) met daartussenin nog geeneens een tiental andere privébezoekjes. Dat is dus nog minder dan ééns per maand.

Dan heeft iedereen wel een kans denk ik.

Tsja .... . Ik zwijg maar ... . :sleep::sleep::sleep:

Extince
17 maart 2010, 18:15
Ik bemoei mij in feite helemaal niet met de jurering van de beste recensie van de maand. Degene die jury zijn geweest kunnen dat beamen. Het enige wat ik vraag is dat niet dezelfde van afgelopen maand worden uitgekozen. (...) Geen enkel lid wordt uitgesloten mits hij zichzelf niet heeft uitgesloten.Je hoeft je hier niet voor te verantwoorden hoor Willem. Helemaal niemand denkt echt dat RP niet gekozen 'mocht' worden, behalve het komische duo dan... :rolleyes:

rplover
17 maart 2010, 18:17
Geschreven door een jaloerse foots ??? ;)
Neen, die clown krijgt mijn computer niet meer in de handen, ha ha, van zodra hij onder mijn acoount schrijft wordt ie een regelrechte relnicht ;)

erpee ;)

rplover
17 maart 2010, 18:19
Je hoeft je hier niet voor te verantwoorden hoor Willem. Helemaal niemand denkt echt dat RP niet gekozen 'mocht' worden, behalve het komische duo dan... :rolleyes:
Het komische duo ZL en Ext? ;) Ze zijn zo lief, meneer :hammer:
Wat een onnoemelijke eer, waarvoor dank :biggrin:

erpee ;)

Jetliner
17 maart 2010, 18:57
Die vrees lijkt me ongegrond aangezien ik zelfs onlangs eens in de prijzen gevallen ben, en ik ben de afgelopen 2 jaar welgeteld 6 keer in een club geweest, (en geen enkele sponsor :redface: ) met daartussenin nog geeneens een tiental andere privébezoekjes. Dat is dus nog minder dan ééns per maand.

Dan heeft iedereen wel een kans denk ik.

Zo zie je maar,
jouw recensie werd één keer voorgedragen (nl. door mij :joke:) en dat levert je een vrijkaart op :freu:
Ik nomineer af en toe "de kleintjes" die over het hoofd worden gezien. Het loont dus de moeite :wink:

Jansen
20 maart 2010, 17:29
Ja al 47 reacties dus is het onderhand wel een nominatie waard of te wel een vrijkaart als je het goed speeld.:biggrin:

Dat Foots, Picasso, RP, Ace, Hemaworst,Extince,ZL,W2,Big30 enz enz ...
reageren wil toch wel zeggen dat het duidelijk gaat om een crissis in ijsberenland.
Ja E.50,- kan je verdienen als je het goed aanpakt :freu::freu::freu:
Maar het is ook mogelijk dat je niets ontvangt .:cool::cool:
Zelfs Sonny de zachtaardige Nono van het forum wordt beschuldigd van Fraude.;);););)
En onze Mafia SFL met zij schaduws om zich heen door killers mee te nemen geeft aan dat alles te koop is :mad::mad::mad:

Dus waar gaat het nu nog over we weten allemaal dat vrienden tegenwoordig je kunnen helpen dus zorg dat je die hebt als je wilt winnen :biggrin::biggrin:

Als oud Juylid meerdere malen wil ik net als Sonny (toevallig een vriend ) de prijs geven aan wat Ik goed vind en niet kijken naar het aantal kut nominaties van vrienden aan elkaar (seks&fun nomineerd al als er 3 woorden staan )
Ook andere beren denken nog steeds dat het helpt maar nee anders had ook ik weer een vrijkaart gehad van Sonny kijk maar terug naar de draadjes en nominaties die ik schreef over GT .LR en mijn uitspattingen in het SKW.

Maar mij hoor je ook niet klagen (ik heb alleen geen contact meer met Sonny
na de uitslag ) :biggrin:

Als jullie nu zo zielig zijn dat je geen vrijkaart heb gewonnen stuur dan een open bericht naar mij en ik kijk wel of ik je kan sponseren met een vrijkaart.

Dit geldt niet voor Ace 2 :biggrin: omdat deze winnaar al meteen denkt aan Euro,s
Nee Ace2 vond ik net als Sonny een goed Jury lid het enige wat niet klopte bij Ace 2 was zijn puntentelling ::gruebel::gruebel:

Dus mensen klaag verder zodat je weet dat er geen kaart voor je in zit en elkaar nomineren helpt omdat het toch een maffia boeltje is zoals SFL al schreef :baeh::baeh::baeh:

RP kan nooit winnen omdat hij verbannen is en zegt dat hij nooit meer met het ijsberenforum te maken wil hebben tevens kan hij zich niet op de chat zich verdedigen tegen ZL en Extince.
Dus Foots sorry maar jij mag de vrijkaart niet ontvangen als een oscar dat moet de man zelf doen en er is helaas een relnicht verbod,misschien kunnen we een vrijkaart verdienen op de Block van RP ?????

P.S. kan ik hier een vrijkaart mee verdienen ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????

foots
25 maart 2010, 21:51
Heren, beren,

Geen recentie of zoiets maar een duidelijk kort en krachtig antwoord op alle lulverhalen met van allerlei cijfertjes en getalletjes, waar de gewone man niets aan heeft.

Gondolas die vat het samen in:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162079&postcount=173

En geloof iedereen die zijn eigen land verdedigd of steek uw licht eens op die zijn vaderland verlaat omdat hij het er niet meer kon keren. Een vuilnisbakkenras zoals ik die werkelijk zijn complete gal uitspuugt kan het niet beter.

Groet, Foots :wink2: