PDA

Volledige versie bekijken : Animeren

seksenfun
20 maart 2010, 23:38
Wat verkies jij? Een club waar animeerverbod is, een club waar animatie mag, een club waar animatie niet toegelaten is maar waar verleiding op de bank of aan barkruk mag tot friemelen aan paal en poesje en tongzoenen of een club waar animatie niet toegelaten is maar waar wat meer dan knuffelen op de bank ook niet gewenst is óf een club waar pijpen en meer van zulke acties ook toegelaten is of een club waar pijpen en meer toegelaten is maar toch animeerverbod heerst?

seksenfun
20 maart 2010, 23:47
Ik heb zelf maar de start genomen.

Ik vind dat animatie er bij hoort en dat de acties op de bank (of waar dan ook) moeten kunnen.

Zelf laat ik op de bank (of op andere publieke plaatsen) veel gebeuren als de dame daar voor te vinden is (hoewel ik soms er toch een halt aan roep, hangt er wat van af hoe ik op dat moment ben en de sfeer en omgeving).

Kanttekening: Animatie à la GT (even aan slurf trekken en kamervraag) wil ik dan weer niet.

Jünther
21 maart 2010, 10:06
Akkoord, mits daaraan toegevoegd, de 1e wet van Jünther:

Maximaal 5 minuten bankhangen, en deze tijd wordt natuurlijk in mindering gebracht op de effectieve sessie-tijd.

noglangnietuitgewandeld
21 maart 2010, 10:10
Ik heb een enorme hekel aan opdringerige dames, wetende dat die op de kamer nog al eens zwaar tegenvallen. Het is bepaald geen fun voor me als ik constant jagende vrouwen van me af moet houden, die vaak ook nog helemaal mijn type niet zijn. Als ik een dame spot, die me wel wat lijkt, maak ik even een kort praatje, niet te lang, en dan weet ik het meestal wel. Of niet natuurlijk. Een stevige bankactie mag best, geeft zo'n lekker schunnig geil sfeertje. We zitten hier tenslotte niet in de kerk, maar in een bordeel, nietwaar.
Dus de vierde van boven aangeklikt.

janjanjan
21 maart 2010, 12:19
Animatie vind ik aangenaam zolang het maar niet (te) opdringerig wordt. Actie op de bank is niet mijn ding, uitzondering daargelaten. Ik stem dus optie 2: heb ik graag.

timjava
21 maart 2010, 12:30
Wat verkies jij? Een club waar animeerverbod is, een club waar animatie mag, een club waar animatie niet toegelaten is maar waar verleiding op de bank of aan barkruk mag tot friemelen aan paal en poesje en tongzoenen of een club waar animatie niet toegelaten is maar waar wat meer dan knuffelen op de bank ook niet gewenst is óf een club waar pijpen en meer van zulke acties ook toegelaten is of een club waar pijpen en meer toegelaten is maar toch animeerverbod heerst?

Pffffh, wat een lange zin. heel veel vragen in 1 zin, met maar een beperkte keuze mogelijkheid.
Animeren en verleiding op de bank is hetzelfde, dus volgens mij had de zin wel iets korter gemogen.

Ja, animatie moet mogelijk zijn in de club. Zodra je bij een dame de borsten of poesje aanraakt of tongzoent. Dan moet je ook met de dame naar de kamer.

Zakkenleger
21 maart 2010, 12:49
Het leukste is animatie in een club waar dat niet is toegestaan. :biggrin:

El Conquistador
21 maart 2010, 13:10
moet hij nou elke keer weer zon discussie starten..volgens mij krijg je dan weer dan over en weer getyp..de term ''oude koeien uit de sloot halen'' staat in deze discussie gelijk aan animeren ,maar misschien zie ik dat wel verkeerd

sofaking
21 maart 2010, 14:07
Animatie vind ik aangenaam zolang het maar niet (te) opdringerig wordt. Actie op de bank is niet mijn ding, uitzondering daargelaten. Ik stem dus optie 2: heb ik graag.

Idem dito. Er mag best een ruimte gereserveerd worden voor exhibitionisten en voyeurs, maar voor mij liefst geen al te expliciete actie in de bar of het wellness gedeelte, waar iedereen graag mag vertoeven.

CLUBSPORT
21 maart 2010, 14:37
Animatie kan best leuk zijn maar het is sterk afhankelijk van de manier waarop het gebeurt , te opdringerig is soms vervelend maar kan ook leuk zijn als het met een vleugje humor word gespeeld en niet wanhopig overkomt .

Jansen
21 maart 2010, 15:45
Mijn antwoord staat er niet tussen:

Antwoord; Het maakt me niet uit.

Megaboob
22 maart 2010, 00:26
Animatie in beperkte mate is ok, maar na 10x tegen de hertjes te hebben gezegd dat ik vandaag geen trio wil, moet het ook afgelopen zijn. Na de tweede keer ook al trouwens....

:hammer:

Een stukje voorspel op de bank kan gewaardeerd worden, wellicht moeten de hertjes zich daar weer wat meer op richten, en minde rop het eeuwige sleuteljagen...

:angryfire:

De formule bij Acapulco bevalt mij wel, zoals bekend. geen animatie, gewoon aanschuiven bij de dame van mijn keuze, en na een kort gesprekje op naar de kamer!

:liebe2:

Picasso 1
22 maart 2010, 01:45
Animatie moet gewoon kunnen. Ijsberen zijn volwassen genoeg om zelf ongewenste dames erop te attenderen dat ze geen interesse hebben.

Degenen die zeggen last te ondervinden van jagende dames, staan gewoon niet sterk genoeg in hun schoenen.

SFL
22 maart 2010, 10:45
SFL is van mening dat niet de ijsberen op een dame moeten afgaan. Het is de dames hun handel en inkomst, dus zij moeten zichzelf komen voorstellen en je aandacht schenken. Het animeren is dus toch wel gewenst, maar moet binnen de perken blijven... Die dames hebben mensenkennis genoeg om te weten wanneer een ijsbeer niet met hun wil kameren, dan moeten ze zich ook niet verder blijven opdringen. Zichzelf aanprijzen en opdringen is een groot verschil.

mennen2010
22 maart 2010, 18:02
SFL is van mening dat niet de ijsberen op een dame moeten afgaan. Het is de dames hun handel en inkomst, dus zij moeten zichzelf komen voorstellen en je aandacht schenken. Het animeren is dus toch wel gewenst, maar moet binnen de perken blijven... Die dames hebben mensenkennis genoeg om te weten wanneer een ijsbeer niet met hun wil kameren, dan moeten ze zich ook niet verder blijven opdringen. Zichzelf aanprijzen en opdringen is een groot verschil.

Klopt helemaal. Ik heb ook geen zin om tussen te wringen in een rij aan de toog hangende vrouwen. Ik zit liever ergens en word dan aangesproken, liefst zo voor mij dus. Ik hou wel van een kort gesprekje en een beetje voelen maar als ik niks van plan ben met de dame maak ik het haar ook snel duidelijk...

Bubbelbader
22 maart 2010, 18:13
Animatie vind ik prima maar doordrammerige dames die niet begrijpen na 4 keer nee dat ze waarschijnlijk niet het juiste type zijn voor mij haat ik. Deze hebben geen enkel gevoel, inschattingvermogen en mensenkennis. Komt een dame animerend aanwaaien en speel je het spel mee dan is er ergens een PONR (Point Of No Return). Waar deze gelegen is, is geheel afhankelijk van de situatie, de dame, wat ze wel en niet aan frunnikheden pleegt etc. No go's zijn wat mij betreft in dat traject haar onzedelijk betasten aan borst of vagina. Arm of been strelen kan dan weer wel. De tijd, afhankelijk van de situatie ook geen uren natuurlijk maar laten we zeggen max. een half uur als je de intensie hebt naar de kamer te gaan anders niet.

Mochten de regels in de club openlijke sex toestaan dan mag dat wat mij betreft overal, zelfs op de bar.

Twinangel
22 maart 2010, 23:43
Animatie moet kunnen, zelf op tijd aangeven wanneer je niet met de dame wil kameren. Als de dame hardleers is stap ikzelf op en zoek een ander plekje. Maak dit echter zelden mee. Ik geef snel aan of er wel of niet een kamerbezoek inzit. Op de bank mag dan wel wat voorspel gebeuren.

TT Man
23 maart 2010, 12:22
Ben het eens met Jansen. Het zal mij een rotzorg zijn of er animatie is of niet.

Zo op zijn tijd een goede pijpbeurt in het openbaar a la Freude (en dan bedoel ik dus niet "verborgen" in een kino) is ook helemaal niks mis mee.

facial
23 maart 2010, 15:56
Een beetje animatie is toch wel spannend, en dan weet je alvast een beetje hoe de dame is.

Snor
23 maart 2010, 21:44
Een beetje animatie is toch wel spannend, en dan weet je alvast een beetje hoe de dame is.
Lijkt mij eigenlijk ook wel.
Maar ik heb hier nog geen ervaringen mee. :frown:
Binnenkort hopelijk wel. :)

(Hoe meer ik nu lees, hoe meer ik later kees. Ja toch?)

Snor ^

Zakkenleger
24 maart 2010, 11:42
SFL is van mening dat niet de ijsberen op een dame moeten afgaan. Het is de dames hun handel en inkomst, dus zij moeten zichzelf komen voorstellen en je aandacht schenken.
...

De dames moeten niks. ;) De beertjes trouwens ook niet. Mijn mening is net omgekeerd aan die van SFL. Ik stap liever zelf op een dame af. Vaak zijn de dames die op ZL afstappen, te gretig en daarmee onnatuurlijk bezig, en daarmee een echte afknapper. Subtiele verleidingspogingen van een dame daarentegen zijn veel aangenamer.

Veel dames vinden het overigens ook helemaal niets om zelf op beertjes af te stappen. Ze doen het omdat veel beertjes nogal verlegen zijn, of omdat ze nogal desperaat zijn wegens te weinig omzet. Maar die actieve benaderingsrol is weinig dames van nature gegeven.

Stiffmaster
6 april 2010, 14:27
Ach natuurlijk is animeren op zijn tijd leuk, je gaat toch ook niet winkelen zonder eerst te verkennen wat je wilt, maar het moet niet te opdringerig worden en niet een dag in beslag nemen, en dan het meisje afpoeieren. Ik vindt als jij zonodig van de tijd van het meisje gebruik wilt maken moet je daar ook wat tegenover zetten. :rolleyes::rolleyes:

Bosco
6 april 2010, 17:10
Waar anders kan je zulke mooie dames afwijzen. :biggrin:

sofaking
6 april 2010, 18:43
Laatst was ik het object van een nieuwe animeertechniek. Ik zat rustig in een sofa te suffen toen ik ineens een soort van kreet hoor. Kijk op en zie twee dames aan de bar hangen die me aankijken ( een meter of vijf, zes verder) en één wijst naar hen twee, zonder woorden. De vraag was waarschijnlijk of ik niet geïnteresseerd was. Ik doe teken, nee, en ze draaien terug naar de bar.

Lui-animatie, tele-animatie, zap-animatie ? Hoe moeten we zoiets noemen ? :gruebel:

Zakkenleger
6 april 2010, 19:43
Hoe moeten we zoiets noemen ? :gruebel:

Efficient! :biggrin:

Binnenkort krijgen we ook SMS animatie. :rolleyes:

Scoobert
6 april 2010, 20:12
Mij persoonlijk stoort de opdringerige vorm van animeren wel degelijk. In elke club heb je wel van die meiden die meteen onder je badjas zitten, tegen je aan komen rijden zonder dat je het vraagt ;) etc etc
In de ene club is dat veel erger dan de andere, maar daarom ben ik nooit een liefhebber geworden van GT, waar dit in het verlden toch een normale vorm van gedrag was.

Zag echter van het weekend in VV ook animerende mannen (nee geen dansende Sonnu ofzo) maar stel mafkezen die dachten te kunnen dansen en tegen meiden aanreden die dat net echt geweldig vonden.
Letterlijke quote van eentje aan mijn adres : The asshole is following me everywhere, i am going crazy :eek:

Maar ja als je al langer in de clubs komt, zoals ik, dan weet je snel genoeg bij wie je uit de buurt moet blijven :tongue:

Picasso 1
6 april 2010, 20:29
Zag echter van het weekend in VV ook animerende mannen (nee geen dansende Sonnu ofzo) maar stel mafkezen die dachten te kunnen dansen en tegen meiden aanreden die dat net echt geweldig vonden.
Letterlijke quote van eentje aan mijn adres : The asshole is following me everywhere, i am going crazy :eek:

Toch niet deze hè :eek:

Na het prima eten begon de DJ eens wat party muziek te draaien, slim gemengd met voor Roemeentjes populaire nummers, wat meteen ontaardde in een dansfeest. Diverse beren deden daar ook aan mee, waaronder ikzelf (bankhangen mocht niet van de dames), en ik heb een heerlijke avond gehad tussen al die feestbeesten.

want volgens hem vinden de dames hem sympathiek :biggrin:

Scoobert
6 april 2010, 21:20
Toch niet deze hè :eek:
want volgens hem vinden de dames hem sympathiek :biggrin:

Geloof niet dat hij het was, hij sprak nogal vloeiend Duits en had een redelijke bierpens van het niet drinken neem ik aan :)
Volgende keer zal ik vragen aan de meid zijn naam vragen, is his name Sackenemptier or what ? :biggrin::biggrin:

Zakkenleger
6 april 2010, 21:24
Hahaha! Ik durf het bijna niet te zeggen, Picasso, maar ik was het niet.

En ja de dames vinden me allemaal sympathiek. Geen uitzonderingen. :baeh:

Red Devil
29 juni 2012, 11:38
Mij persoonlijk stoort de opdringerige vorm van animeren wel degelijk. In elke club heb je wel van die meiden die meteen onder je badjas zitten, tegen je aan komen rijden zonder dat je het vraagt ;) etc etc

Ik vind dat dames te ver gaan wanneer zij mij lastigvallen terwijl ik lig te dutten in een ligstoel of in de sauna zit. Dan wil ik met rust gelaten worden. Of wanneer zij mijn uitzicht belemmeren wanneer ik tv lig te kijken. Dat overkwam mij vaak in FKK Sharks (Darmstadt). Ik werd er tureluurs van. Op het laatst was het gewoon niet leuk meer en ben ik weggegaan.
Zouden zij met dit gedrag wel eens een kamerdate scoren? Ik betwijfel het ten zeerste.

Groeten,
:teuflisch:

vrije jongen
29 juni 2012, 13:04
Ik kan hier niks constructiefs over zeggen...mijn favo clubjes zijn Oase en Freude:hammer:. Wat animeren betreft zo een beetje de uitersten:).

Red Devil
29 juni 2012, 13:07
Ik kan hier niks constructiefs over zeggen...mijn favo clubjes zijn Oase en Freude:hammer:. Wat animeren betreft zo een beetje de uitersten:).
Dan moet Oase net zo erg zijn als Sharks. Klopt dat?

Groeten,

vrije jongen
29 juni 2012, 14:15
Mijn debuut in Sharks is komende donderdag, maar inderdaad Hessens gejaag (gelijk aan Palace, maar wat meer dan in World). Ik ben er een paar keer geweest op zeer ijsbeer-luwe dagen, ik heb nog nergens zulke 'aggresieve' dames gezien als toen; maar eigenlijk wel leuk... ook al wordt je soms uit je middagdutje gewekt:biggrin:.

BefBeer
1 juli 2012, 14:32
Planet Eden begnt aardig onaangenaam te worden; je wordt bijna verkracht als je net arriveert door de 'slechste kanshebbers'.

BefBeer

Boy69
1 juli 2012, 21:48
Animeren hoort er gewoon bij.
Een spelletje tussen DVP en ijsbeer.

Vervelend wordt het pas als de DVP zich niet realiseert dat ze met een kansloze missie bezig is

Grijsbeer
4 juli 2012, 09:47
Ik houd er ook wel van om door een dame 'verleid' te worden. Echter niet door elke dame. Maar als ik niet geïnteresseerd ben in een dame die naar mij toe komt, dan laat ik haar dit wel weten. Ik blijf altijd netjes, maar als ik drie keer moet zeggen dat ik geen interesse heb dan wordt het wel vervelend. Mocht ik wel interesse hebben, dan moet ze wel een beetje tijd investeren en niet na 5 minuten al vragen of er een sleutel gehaald moet worden.
Hoever het moet kunnen gaan, ach, dat moet iedereen voor zich uitmaken. En de club voor ons allemaal. Mij persoonlijk stoort het niet als ze naast me op de bank de volledige kama sutra doorwerken, als ze er maar rekening mee houden dat ik mijn koffie zwart drink :smile2:

VAZKOR
5 juli 2012, 18:50
Om dan toch een minpuntje te noemen: er wordt erg agressief gejaagd.
Je moet daar tegen kunnen. :mad:

Zie ook de discussie over animeren (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21004-Animeren).

Groeten,

Wat versta je onder aggressief jagen? Ik ben tot nu toe enkel naar GT geweest en daar wordt ook gejaagd. Is het nog erger dan daar? Ik kan wel zeggen dat het animeren van de dames vooral bij het begin wel leuk is: vrouwen jagen nooit irl en is altijd leuk even in de illusie te koesteren dat je gewild bent (je geld althans). :biggrin:

Red Devil
6 juli 2012, 15:39
In Sharks daarentegen zal een dame je aanspreken, misschien strelen of kussen, maar altijd eerst een gesprek voorstellen, liefst op een bankje alwaar nadere kennismaking kan plaatsvinden, al dan niet met wat voorspel of een verkennende PZC. Nee zeggen wordt in het algemeen geaccepteerd zonder diepgaande ondervraging waarom dan niet en wanneer dan wel.
...
Als je in Sharks alleen op een bankje zit komen er regelmatig dames bij je zitten, maar als je er geen zin in hebt, accepteren ze "nein danke" zonder te gaan zeuren.

Dit klopt allemaal.
Ik denk dat ik een lagere 'jaagtolerantie' heb dan jij. Ik vind het al storend wanneer ik in de sauna zit en dat een DVP zich half over mij heen drapeert. Ik zit daar voor mijn rust en om mij even te ontrekken aan de 'aandacht' van de dames.

Ik was van plan om over een maand eens naar World of naar Oase te gaan, maar daar kan ik kennelijk beter vanaf zien. Bedankt voor de waarschuwing.

Groeten,

bergm550
6 juli 2012, 20:37
In World of Oase wordt je vaak gewoon vastgepakt en moet je je soms haast fysiek verweren om niet naar een kamer te worden gesleurd. Nee zeggen resulteert dan in een respons als "Aber warum nicht, Schatzie? Wir Spass machen! Ich gut!". Een keer in World had ik het gevoel dat ik als enkele ijsbeer een prooi in de Afrikaanse savanne was. Veel Ijsberen stonden in groepjes, collectief beter in staat om zich tegen de roofdieren te beschermen. Naakte eurodorstige leeuwinnen bewogen zich katachtig door alle ruimten, geschoren Muschis trots vooruitgestoken om een van de veilige kudde afgedwaalde ijsbeer te verschalken. Ze vervolgens overtuigen om me los te laten wanneer ze me in een hoek hadden gedreven was zwaar werk en ik werd het snel zat.

Ik kan geen enkel herkenningspunt vinden in het bericht van Wogerwabbit. Ik heb zijn ervaring met het agressief jagen in World of Oase totaal niet. Het zijn beide prima clubs, waar je leuke meiden ontmoet. Ja, af en toe zal een meisje je op de schouder kloppen of haar been voor je uitstrekken, als je voorbij loopt. Dan loop je gewoon verder en zeg je dat je al bezet bent of geen zin hebt.

Dit klopt allemaal.
Ik denk dat ik een lagere 'jaagtolerantie' heb dan jij. Ik vind het al storend wanneer ik in de sauna zit en dat een DVP zich half over mij heen drapeert. Ik zit daar voor mijn rust en om mij even te ontrekken aan de 'aandacht' van de dames.

Ook dit heb ik nog nooit meegemaakt dat een vrouw zichzelf in de sauna over mij heen legt. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt in World dat een vrouw animeerde in de sauna.

Ik was van plan om over een maand eens naar World of naar Oase te gaan, maar daar kan ik kennelijk beter vanaf zien. Bedankt voor de waarschuwing.

En dit begrijp ik al helemaal niet, dat je World en Oase links laat liggen, omdat je op het forum gelezen hebt dat er geanimeerd wordt.
Vorm je eigen mening en ga niet blindelings op het forum af. Ga er nu eerst eens zelf heen en beoordeel dan daarna voor jezelf of het goede of slechte clubs zijn. Of je een club goed of slecht vindt, dat is natuurlijk subjectief, maar om een club niet te bezoeken vanwege berichtgeving op het forum, vind ik niet verstandig. Temeer ook, omdat World en Oase toevallig gewoon goede clubs zijn.

MichelJ
6 juli 2012, 20:47
Ik kan geen enkel herkenningspunt vinden in het bericht van Wogerwabbit. Ik heb zijn ervaring met het agressief jagen in World of Oase totaal niet. Het zijn beide prima clubs, waar je leuke meiden ontmoet. Ja, af en toe zal een meisje je op de schouder kloppen of haar been voor je uitstrekken, als je voorbij loopt. Dan loop je gewoon verder en zeg je dat je al bezet bent of geen zin hebt.

Als je uit bv. Aca voor het eerst naar World/Oase gaat is het verschil toch wel enorm. De eerste keer in World moet je, voor je gevoel, zowat een vliegenmepper meenemen, maar als je een paar keer geweest bent, heb je vrijwel geen last meer van het gejaag. De meiden daar ruiken dat je nieuw bent.

Maar idd....animeren is a part of the game. Het is aandacht en aandacht is leuk.

Big30
6 juli 2012, 21:04

Groeten,
Gewoon gaan! Je zult geen spijt krijgen en als je wel spijt hebt dan kun je erover meepraten moet je maar denken, het spel gewoon meespelen, kan ook leuk zijn.
Of je moet een animeer allergie hebben maar daar kun je voorbehandeld worden :tongue:, ik heb nog wel 2 adressen waar je daarvoor goed terecht kunt.

Red Devil
7 juli 2012, 21:54
En dit begrijp ik al helemaal niet, dat je World en Oase links laat liggen, omdat je op het forum gelezen hebt dat er geanimeerd wordt.
Vorm je eigen mening en ga niet blindelings op het forum af. Ga er nu eerst eens zelf heen en beoordeel dan daarna voor jezelf of het goede of slechte clubs zijn. Of je een club goed of slecht vindt, dat is natuurlijk subjectief, maar om een club niet te bezoeken vanwege berichtgeving op het forum, vind ik niet verstandig. Temeer ook, omdat World en Oase toevallig gewoon goede clubs zijn.
Maar daar zijn recensies toch voor bedoeld? Om je te helpen een (voor)selectie te maken?

Of je moet een animeer allergie hebben maar daar kun je voorbehandeld worden :tongue:, ik heb nog wel 2 adressen waar je daarvoor goed terecht kunt.
Suggesties per IM zijn welkom! :freu:

Groeten,

VAZKOR
11 juli 2012, 22:22
Ik koos voor "heb ik graag en acties op bank ook onbeperkt". Ik heb echter geen uitgebreide ervaring: slechts GT, deze maand nog Sharks en volgende maand mss nog een andere club maar dat is wat ik wel graag zou hebben. :) Ik ben in het echte leven al geen vrouwenversierder, verre van en alleen al voor dat animeren keer ik graag naar dit saunaclub-concept terug. Het gevoel 'gewild' te zijn al is dat puur een illusie en willen ze gewoon je centen, is altijd een leuke opsteker voor een introverte kerel als ik.

Ik weet niet of de vraag hier echt gesteld is geweest maar zou de wijze van animeren ook niet eerder afhangen van dame tot dame individueel? En zouden er ook geen bepaalde duidelijke verschillen zijn naar nationaliteit toe? In de laatste weken heb ik intensiever dit forum doorgespit en 't valt me op dat Roemenië sterk vertegenwoordigd is in de clubs. Mss is dit besproken in een ander topic -zeg me welk- maar jagen die meer en aggressiever dan bvb russische of poolse dames?

MeesterMixer
11 juli 2012, 22:43
Ik koos voor "heb ik graag en acties op bank ook onbeperkt".

Dan moet je zeker een keer naar Freude (Bochum) of Bernds (Hennef) toe. Daar kom je op dit vlak volledig aan je trekken, en ook Babylon scoort hier redelijk op. Zeker in vergelijking met GT dat je al enigszins kent.

Uiteraard zitten er verschillen per dame in, maar dames die niet elke man op de bank willen zoenen en pijpen, gaan dus niet in Freude of Berns werken, maar kiezen voor het in dat opzicht "makkelijkere" GT, dus elke club krijgt het type dame (en type ijsbeer) dat het verdient.

Trouwens opvallend dat meer dan 63% die "actie op de bank" belangrijk vindt, maar mogelijk nog nooit bovengenoemde clubs heeft bezocht..............

seksenfun
12 juli 2012, 20:20
Acties op de bank zijn in sommige clubs zelf verboden. Ik weet het zeker van YY, PHG, VV. In GT en LR zag ik het nooit of zelden (tenzij uit het zicht in de tuin). Ik vind het total loss om zoiets te verbieden in een seksclub, eigenlijk :smoke:.

Badslippers
12 juli 2012, 21:47
In GT en LR zag ik het nooit of zelden (tenzij uit het zicht in de tuin). Ik vind het total loss om zoiets te verbieden in een seksclub, eigenlijk :smoke:

Ja, klopt. Dat vind ik ook ruk.
Dat je In "LR" en "GT" geen openbare actie ziet komt o.a. omdat de dames elkaar daarop hoofdschuddend aankijken. Zij creëren als het ware de norm "geen seks in de publieke ruimte". Echter, het is evenwel goed mogelijk. Zelf bijzonder goede ervaringen met Katja, Flo, Sonja, Andrea, Dorothea, Lulu in "GT". Dat zijn dan wel de gevestigde. In "LR" lopen er ook een aantal rond die er niet vies van zijn. Dat moet jij toch weten. "Remember" in het verleden de Bulgaarse zigeuners Simona en Leni. maar ook tegenwoordig wordt er nog volop "geblasen" in de tuin en daar kun je je moeilijk verstoppen ("LR"). Behoort dus nog steeds tot de mogelijkheden maar veel dames zien er vanaf en deze tenten. Jammer.

Jansen
12 juli 2012, 21:51
Voor mij mag alles dus heb ik voor het onderste gekozen,maar dat hadden jullie toch al verwacht. :biggrin:

madiwodovr
15 juli 2012, 09:45
Jansen, volledig met je eens. Voor mij ook: gewoon actie in da house!!!

Alfijojo
15 juli 2012, 14:24
Voor Saabie ook de laatste optie! Als Saabie er geen zin in heeft wijst hij de dame in kwestie wel keurig en netjes af zoals een heer betaamd.

Qua actie!
Vind wel lkr hoor btje actie in de kot! Afgelopen vrijdag midden in de “huiskamer” helemaal aflebbert door een bijzonder knappe dame uit Hongarije

Ma doare in pula
30 oktober 2012, 20:31
Ma doare in pula!!

bad pritt
30 oktober 2012, 22:03
mijn lul doet pijn.

Badslippers
30 oktober 2012, 22:04
Ma doare in pula!!

Wat betekent dat?

mijn lul doet pijn.

Dan moet hij hem maar gewoon in de azijn hangen, dan heeft hij er geen last meer van.

De Shyman
30 oktober 2012, 22:11
@ Badslippers

Ma doare in pula = I don't give a fuck (vrije vertaling)

Big30
30 oktober 2012, 22:18
http://www.youtube.com/watch?v=N1XcJQmoriI

perso
13 juni 2019, 23:01
In een club mag van mij rustig geanimeerd worden, mits het niet vervelend begint te worden door jagende dames, die niet van nee willen weten. Clubs waar een animeerverbod is, hebben vaak weinig tot geen sfeer.