PDA

Volledige versie bekijken : Gloria [Roemeense].



Josef
22 maart 2010, 23:39
Zondag middag kwamen er 2 meisjes binnen wandelen.
Ze stonden bij de bar met de theekefrau te praten.
Dat eene meisje had de haar in een paardestaartje,en de ander had kort zwart haar.
Josef er gelijk op af gestapt en kennis gemaakt.
En ik vroeg of ze in de keuken werkten als borden afwasters.
Maar ze stelde zich voor met de naam Gloria en dat ze in de club werkte.
Maar dat ze zaterdag en zondag vrij waren.
En dat ze Roemeense was en ik vroeg hoe oud ze was.
Het leek wel of ze 14/16 jaar was ze was zeer klein die ander trouwens ook .
Ik schat zo,n 1,55 M en 40 KG.
Maar ze vertelde mij dat ze 22 jaar werd.
Ik vond haar een enorm knap gezichtje hebben mooie kleine oortjes en neusje en bruine ree bruine oogjes.
Allen ze had amber borstjes -A cupje of wat daar onder zit.
Maar Josef zij dat ik nog wel wat leuks voor ze had.
Dus Josef naar zijn kastje gelopen en een hondje die licht gaf uit zijn ogen blauw licht en geluid maakte.
En ook een mooi toilet tasje met meecup spiegeltje er in.
En ik gaf dat anderen meisje er ook een.
En Gloria kreeg ook nog een kettingtje met een roze gloeilamp er aan met de tekst y love you en als je op het knopje drukte brande het.
En Gloria klom in mij en zoende er hevig op los zelfs tong zoenen.
Wat is dit toch een lekker meisje.
Maar Josef vond het erg dat ze nu niet werkte.Maar ik denk als ik er verder op ingespeeld had dat ze zo met mij naar de kamer was gegaan.
Maar de Theekefrau stond dat denk ik niet toe.
Want ze waren vrij.
Normaal valt Josef op vrouwen met grote borsten.
Maar het eerste waar ik naar kijk bij een vrouw is het gezicht en de ogen.
Als ik met haar naar de kamer zou gaan vraag ik wel naar de paspoort.
Ik wil wel weten of ze meerderjarig is.
Want Josef is geen pedofiel.
Maar dit meisje deed mij hart sneller kloppen wat een lief gezichtje had dat meisje.
Ik kon de zo wel opvreten wat een lekker dingetje was dat.
Josef moest toch maar eens goed in zijn ogen wrijven.
Ik dacht eerst nog dat ik droomde,omdat ik de zaterdag in een Pauschall club in Erkrath geweest was en daarna naar Living Room van 21.00-sluitingstijd.
Ik had die nacht maar drie uur geslapen.
Maar dromen zijn geen bedrog ze was echt.
En later sprak ik nog een zeer nette NL ijsbeer en die zij dat ze net aan 40 kilo weegt.
Met zo,n licht meisje kun je veel leuke standjes mee doen.
Ik beschouw haar als een barbie pop.
meschien zijn er ijsberen die een paspoortje aan kunnen maken van dit meisje.
En ik wil nog benadrukken dat het niet de Gloria is die hier al beschreven staat.
En heren ijsberen houd /wees zuinig op dit speel barbie popje van Josef.
Hier voel ik mijn heel gelukkig bij met zo,n lief lachtje op haar gezicht.
Maar ik moest gelijk denken aan mijn zus die een dochter van 13 jaar heeft en wel 16/17 jaar lijkt met al borsten en draagt al een BH ,tje.
En Josef kan enorm genieten van al die blije gezichtjes van de dames als ik wat lekkers/moois uit deel.
Dat doet mij nog fijner aanvoelen dan een potje lekkeren sex.:liebe2::fuck::inlove::smilie_liebe9[1]:

MiniME
23 maart 2010, 08:37
Je was flink onder de indruk van dit meisje zag ik Josef :)

Het is een schat, en is dus wel dezelfde als deze dame: Gloria/Lavinia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=11574).

Wel apart, op je vrije dag toch even op "kantoor" komen om te kijken hoe het gaat. Maar goed, ze kwamen eigenlijk alleen voor Josef om zijn kadootjes in ontvangs te nemen (daar waren ze o zo blij mee :rolleyes:).

Josef
20 april 2010, 20:23
Hallo ijsbeertjes werkt Gloria nog in Parksauna Residenz.
De laatse keer dat ik dit meisje ontmoet hebt,was op zondag 21 Maart.
Maar toen was ze niet aan het werk,maar ze kwam gewoon even kijken met haar vriendin.
Josef vond die Gloria een heel lief klein meisje.
Ik zou zeker met haar wel eens onder de lakens willen duiken.
Maar weten julie of Gloria alleen op doorde weekse dagen werkt! Of werkt zij ook in het weekend [zaterdag/zondag].
Groetjes Josef.:bye:

zeppos58
20 april 2010, 20:41
Ik dacht dat ze even Pasen ging vieren in haar thuisland en ze medio April zou terug komlen (van horen zeggen)
Maar ik ben sinds 1 april niet meer op stap geweest.

Josef
20 april 2010, 21:09
Hallo Zeppos58 bedankt voor de inf.
En als Josef haar ooit weet te strikken ,dan schrijf ik wel over mijn ervaring met Gloria.

Mauriceyep
21 april 2010, 18:54
weten julie of Gloria alleen op doorde weekse dagen werkt! Of werkt zij ook in het weekend [zaterdag/zondag]

Ik ben niet zo intiem met Gloria, dat ik haar werkschema ken (ze heeft me alleen maar een keer in de GT-kino leeggezogen;))
Vrijdag 9 april was ze aanwezig, zaterdag 17 april was ze er niet :)

bref-jefke
19 juli 2010, 16:05
Het antwoord op de vraag... de jonge dame werkt van maandag tot vrijdag en blijkt te stoppen om 22 uur.. ziezo probleem opgelost

Mauriceyep
20 juli 2010, 18:45
ziezo probleem opgelost

Ik zou willen dat de aanwezigheid van een DvP zo eenvoudig te verklaren zou zijn :biggrin: Bij mijn laatste 2 bezoekjes doordeweeks: geen Gloria :)

MiniME
21 juli 2010, 23:05
Ik zou willen dat de aanwezigheid van een DvP zo eenvoudig te verklaren zou zijn :biggrin: Bij mijn laatste 2 bezoekjes doordeweeks: geen Gloria :)

Wanneer was jij er dan doordeweek? de laatste keren dat ik er op vrijdag was, was Gloria er gewoon (16/7 bv nog).

Mauriceyep
23 juli 2010, 18:34
Wanneer was jij er dan doordeweek?

Nou, dat zou jij grofweg toch moeten weten :)

MiniME
25 juli 2010, 21:20
Nou, dat zou jij grofweg toch moeten weten :)

Precies.......en toen was ze er dus gewoon!

Bij uitzondering op deze zondag trouwens ook! :cool:

Josef
13 juni 2011, 10:48
Waar is Gloria gebleven ,heb haar al heel lang niet meer gezien?
Weet iemand waar ze nu werkt?

duivenmelker
13 juni 2011, 12:26
Waar is Gloria gebleven ,heb haar al heel lang niet meer gezien?
Weet iemand waar ze nu werkt?

Tot voor een maand was Gloria dagelijks in PSR , maar of ze nu in verlof is of naar een andere club ??

MiniME
13 juni 2011, 16:08
Vandaag niet aanwezig, maar idd tot voor kort nog wel. Duikt wel weer ergens op, dus Josef, even geduld. Speciaal voor jou is Sakura wel weer terug!

Josef
13 juni 2011, 20:42
Ja MiniME Sakura heb ik vorigeweek al gesproken.
Maar zij was druk met een stel Duitse ijsberen ze was de helen middag en avond bezet.
Nou bij Josef begon het al aardig te jeuken toen ik in gesprek raakte met de Duitse Marleen/Marlene.
En toen ik met haar naar binnen ging en op de bank belande begon het feest gelijk all.
Ik dacht nog al ze zo doorgaat dan ben ik al klaar voordat ik de kamer gezien heb.
Maar dat heb ik toch nog in weten te houden.
Wel zag ik Sakura nog voorbij lopen en zij keek naar Josef ,met een blick van wat doe je nu!!
Maar Josef had zijn handen vol aan Marleen/Marlene,toen ik de kamer verlaten had was ik totaal los.
Dus Sakura moet nog even wachten tot de volgende keer.

seksenfun
28 september 2011, 20:20
Werkt niet meer in PSR :smoke:.