PDA

Volledige versie bekijken : Ware liefde bestaat nog voor Nederlanders



facial
23 maart 2010, 14:23
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/6354348/__Ware_liefde_bestaat__.html?p=11,2

janjanjan
23 maart 2010, 14:36
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/6354348/__Ware_liefde_bestaat__.html?p=11,2


De eerste zinnen geven het al aan: geloof is wat anders dan keuzes maken :gruebel:



AMSTERDAM - Nederlanders blijken ongeloofelijke romantici. Maar liefst 70 % gelooft in de ware liefde. Ongeveer de helft geeft aan nog altijd achter de keuze voor hun huidige partner te staan.

foots
23 maart 2010, 19:11
Wat een dwazen, na de hobbie belasting betalen nu ook gedwongen houden van een steeds ouder, dikker,lelijker en sjagrijniger wordend wijf.
NL-ers zijn geboren sm-ers die houden van zelfkwelling.

Groet, Foots :wink2:

edward
23 maart 2010, 20:35
Wat een dwazen, na de hobbie belasting betalen nu ook gedwongen houden van een steeds ouder, dikker,lelijker en sjagrijniger wordend wijf.
NL-ers zijn geboren sm-ers die houden van zelfkwelling.

Groet, Foots :wink2:

Houden je ouders ook nog van elkaar foots?.Of is je moeder ook een zo,n vrouw zoals jij hierboven beschrijft?.Jou moeder is en goed mens dat weet ik zeker.Haar ex schoondochter was wel een h**r. :wink2:

The Joker
23 maart 2010, 21:46
Haar ex schoondochter was wel een h**r. :wink2:
Aangezien haar zoon een hoerenloper is, zouden die 2 dan toch goed bij elkaar gepast moeten hebben :smile2:

rolly
23 maart 2010, 23:40
NL vrouwen geloven in de prins op het witte paard? Of moet dat zijn de prins met het witte paard:confused:.....tenminste dat paardje wat op z`n auto geplakt is;)(lees witte Ferrari:tongue:)


Rolly

janjanjan
23 maart 2010, 23:48
NL vrouwen geloven in de prins op het witte paard? Of moet dat zijn de prins met het witte paard:confused:.....tenminste dat paardje wat op z`n auto geplakt is;)(lees witte Ferrari:tongue:)


Rolly

Nl vrouwen geloven in prins op het witte paard maar kiezen voor een joker op een ezel, tenminste dat stelt het artikel.

SFL
24 maart 2010, 00:39
Wat een dwazen, na de hobbie belasting betalen nu ook gedwongen houden van een steeds ouder, dikker,lelijker en sjagrijniger wordend wijf.
NL-ers zijn geboren sm-ers die houden van zelfkwelling.

Groet, Foots :wink2:

Arme Foots,

Het zit je echt dwars hé... Dit soort uitspraken van jou komt vaker en bondiger terug op dit forum. Nog even en je wordt een psychopaat die zomaar voor de lol in een serie moordenaar van vrouwen veranderd.
Ik wil wel eens weten wie jou zo toegetakeld heeft...
Als dat één persoon is, dan zou ik haar maar snel laten omleggen!

Anderzijds heb je het ook weer over belastingen... Je komt in Vlaanderen wonen (na Finland het land waar de belastingen het hoogst zijn in de EU) Tenzij je een rijke Hollander bent, die gaat rentenieren en kast van huis hier gekocht heeft en zo fiscaal voordeel tov Nederland doen, dan kan ik het begrijpen. Als je dan nog een arme stumper bent die gaat werken, dan ben je 2x bescheten, want Belgie heeft ook nog eens de grootste loonlasten.

De Belgische staat is de grootste meeloper die er is... Talloze voorbeelden van inzake recht en wetgeving. Dus indien er in NL nieuwe belastingen gehoffen zullen worden, op wat dan ook, dan zal het geen halfjaar duren vooraleer Belgie het voorbeeld volgt.

Ik leef met je mee dat een vrouw jou zo toegetakeld heeft, dat je haast alle vrouwen haat... Maar ik lach me te pletter als je hier onze staatskas komt spijzen totdat je er blauw van ziet en dan nog durft spotten met je eigen volk, dat 1/3 minder belasting betaald dan de Vlamingen.

Ciao

Dalton
24 maart 2010, 10:33
Heren,heren toch en het is allemaal zo simpel als wat in het land van de belastingen:teuflisch:
Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je op papier niets meer bezit en wat moet je dan betalen in Nederland,helemaal niks,nope, niente.:freu:
Dat is het spel wat door velen gespeeld wordt,door te verhuizen naar een belasting-paradijs geef je al aan dat je wat te verbergen hebt:angst:
Dan schud je de belasting pas echt wakker en gaan ze op zoek en vinden ze van alles wat en maar dokken:wand:
Ik ben blij dat ik een arme Nederlander ben en helemaal niks meer bezit en eens in de maand naar een goedkope club kan :roll3: