PDA

Volledige versie bekijken : Joy (Ghana)

Ace2
25 maart 2010, 18:00
Naam : Joy

Nationaliteit / taal : Ghana / Duits en engels

Leeftijd : circa 25 jaar

Haarkleur/lengte : zwarte halflange haren

Lengte : 1.70cm

Postuur / Cupmaat : slank, lange benen, stak en rond kontje / a-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, geen zoenen

Aandacht : beloofd meer dan ze nakomt!!!

..............Terug gekomen in de barruimte keek ik in de ogen van een zwart meisje met een schitterend lijfje die mij uitlachte, waarbij ze naar mijn wang wees. Ik maakte kennis met Joy en ik had 3 minuten nodig om de sleutelvraag te stellen. De vraag die ik daarvoor stelde was of ze zoende. Ze schudde volmondig van “ja”. Het kwam niet heel overtuigend over en dat zou later ook blijken.

Ik wilde mij nog even snel douchen, maar de douches deden het nauwelijks. Het weinige water dat uit de douches kwam was erg heet. Zo goed en zo kwaad als het ging maakte ik mij schoon en liep naar de ongeduldig wachtende Joy. Die nam mij mee naar een kamer en samen liepen wij naar binnen. In de kamer ging ze voor mij staan en draaide met haar schitterende kontje tegen mijn onderlichaam aan. Mijn penis stond direct keihard. Het beloofde allemaal veel goed. Met haar lange slanke benen danste ze een beetje en ik ontdeed mij van mijn badjas. Joy keek mij lachend aan en ging voor mij staan. Ze streelde mijn borst en kuste die ook, terwijl ze met een hand zachtjes aan mijn piemel trok. Mijn penis was hard, keihard en zou zo door elke maagdenvlies heen kunnen rammen. Ik pakte Joy op en legde haar op het bed. Op het bed liggend probeerde ik haar te zoenen, maar Joy trok net op het laatste moment haar gezicht weg. Ze streelde mij wel en wilde telkens snel richting mijn onderlichaam gaan om daar allerlei vieze dingen uit te proberen. Dat liet ik haar even doen en eerlijk is eerlijk dat deed ze helemaal niet onverdienstelijk. Ik ging nu zitten en trok haar weg en legde haar op haar rug. Ik zoende haar kleine borstjes waarvan de tepels redelijk hard stonden. Vandaar uit ging ik zoenend richting haar mond. Maar weer keerde ze haar gezicht af. Dat was een tegenvaller. Ik besloot mijn geluk dan maar in lager gelegen gebieden te zoeken. En dat vond ik ook. Ik trof een mooi (besneden) kutje aan dat ik liefdevol zoende. Dat zoenen ging over in likken en meer en meer likken. Al snel werd haar poesje natter en natter en het vocht had ene heel andere smaak dan mijn speeksel. Het beloofde allemaal toch nog goed te komen. Ze liet zich ook voorzichtig vingeren en liet mij mijn gang gaan. Ineens duwde ze mij weg en lachte vriendelijk. Ze duwde mij ruw op mijn rug, maar ik wilde door gaan met beffen. Ze nam echter mijn half slappe penis in haar mond en begon te pijpen. Mijn pogingen om bij haar poesje te komen waren vruchtenloos en dat irriteerde mij een beetje. Ik trok haar van mijn penis af en probeerde haar weer op haar rug te leggen. Dat wilde zij echter niet en zei: “I try to do my work” Dat weet ik natuurlijk ook wel, maar het was wel een afknapper. Ik ging op mijn rug liggen en liet Joy haar gang gaan. Echt genieten kon ik er niet van en ik besloot dat het goed was geweest. Ik stond op en vertelde dat het afgelopen was. “You not come?” vroeg ze beteuterd. “No problem” reageerde ik “I pay you any way” en dat deed ik ook. Hiermee eindigde mijn sessie, waarbij het herhalingsgevaar even groot is als mijn iq.

Extince
25 maart 2010, 18:12
Op het bed liggend probeerde ik haar te zoenen, maar Joy trok (...) haar gezicht weg.Ace probeerde mij ook een keer te zoenen in de Villa, waarbij ik dezelfde reactie vertoonde als Joy. Ik kan mij dan ook levendig in haar verplaatsen.

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ace2
25 maart 2010, 18:23
Ace probeerde mij ook een keer te zoenen in de Villa, waarbij ik dezelfde reactie vertoonde als Joy. Ik kan mij dan ook levendig in haar verplaatsen.

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Dat is geen eerlijke vergelijking. Bij jou was ik vergeten mijn tanden te poetsen....................

seksenfun
25 maart 2010, 21:22
En bij haar was je amper gewassen :smoke:.

Flurkman
8 juni 2010, 10:53
Heb vorige week Joy toch ook maar eens op de rooster gelegd, al was het maar omdat ze het enige aanwezige zwarte meisje was. In tegenstelling met bericht van Ace hierboven liet ze zich gewillig beffen. Het pijpen was niet zo geweldig. Heb haar daarna stevig doorgeneukt: ze liet het toe maar werd er niet bepaald warm of koud van...

Morgen, woensdag, vertrekt ze voor enkele dagen naar Brussel, waar ze een "vriend" heeft. Ze vroeg me de treinstations van Brussel op te noemen. Zou ze misschien afstappen aan het Noordstation om in de omliggende vitrines terecht te komen...??