Volledige versie bekijken : Beroep: getrouwde mannen in bed lokken en hun vrouw op de hoogte brengen
RAUL7
25 maart 2010, 18:19
De Britse Janette Jones komt op een merkwaardige manier aan de kost: ze gaat met getrouwde mannen naar bed. De 45-jarige femme fatale wordt betaald door vrouwen die aan de weet willen komen of hun echtgenoot naast de pot pist. Dat meldt The Sun.
En het is blijkbaar booming business. Vorig jaar kreeg ze zestig 'opdrachten'. Met vijftien mannen belandde ze uiteindelijk in bed. Telkens bracht ze de bedrogen echtgenote op de hoogte van het overspel.
Foto's en mails
De mannenlokster gaat ook steevast op pad met een fotograaf om compromitterende beelden te maken. Eventuele aangebrande sms'jes of mails worden opgeslagen en aan de bedrogen echtgenote overgemaakt.
Geen hoer
"Ik mag dan wel met mannen slapen, maar in ben in geen geval een prostituee" :hammer:, gaat Janette voort. "Het is mijn verantwoordelijkheid om uit vissen dat een man in staat is zijn vrouw te bedriegen.
Als ik daar voor met hen de koffer in moet duiken, dat is dat gewoon deel van mijn job".
Niet goedkoop
"Als het tot seks komt, vraag ik 9.000 euro aan mijn opdrachtgeefster", vertelt de oma en moeder van vier kinderen. "Vele vrouwen zijn bereid om jaren te sparen om te weten te komen of hun man al dan niet trouw is.
Mijn tarief schommelt tussen de 2.250 en 11.000 euro, naargelang van de onkosten", zegt de nuchtere zakenvrouw.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1084909/2010/03/25/Beroep-getrouwde-mannen-in-bed-lokken-en-hun-vrouw-op-de-hoogte-brengen.dhtml
rolly
25 maart 2010, 19:03
Geen hoer
"Ik mag dan wel met mannen slapen, maar in ben in geen geval een prostituee" ,
Niet goedkoop
"Als het tot seks komt, vraag ik 9.000 euro aan mijn opdrachtgeefster",
Mmm, seks voor geld....wat is dat dan:confused::confused::confused:.
Droom verder...gewoon een h**r...en een hele dure...........
Rolly
edward
25 maart 2010, 19:20
Als zij alwetende met getrouwde mannen in bed kruipt is ze wel degelijk een hoer.Ze krijgt haar geld dan wel niet van haar vrijer maar van diens vrouw.Is dus betaalde seks.Hoe zij dat met die vrouwen regeld dat is haar eigen zaak. Maar voor 9000 euro een wip,dat is geen naastenliefde.Maak dat de kut van de kat maar wijs, maar mij niet :hammer:
rolly
25 maart 2010, 19:33
En dan....hoe ver gaat ze.....wat doet ze als de man niet de eerste keer toehapt....ik bedoel...als ik 9000 zou kunnen verdienen voor een opdrachtje van een half uur...of een uur(of een dag, er zijn niet veel dagen dat ik 9000 euro verdien)....dan wil ik mijn opdrachtgever wel een single malt van goeie kwaliteit doen toekomen bijvoorbeeld. Of mijn werktijden aanpassen.
Rolly
Saruman
25 maart 2010, 20:00
Zoiets heet dan ENTRAPMENT (http://www.youtube.com/watch?v=6FiX7qWUbgA).
De kans dat Saruman ooit voor die oma valt, is zeer gering.
Als Catherine Zeta-Jones zou langskomen, is dat wel wat anders, maar de kans dat die langskomt, is dan ook weer zeer klein, zodat we hier echt over hypotheses spreken.
Ik maak me dus geen zorgen en ga morgen het vriendinnetje verwennen. :blume:
edward
25 maart 2010, 20:19
En dan....hoe ver gaat ze.....wat doet ze als de man niet de eerste keer toehapt....ik bedoel...als ik 9000 zou kunnen verdienen voor een opdrachtje van een half uur...of een uur(of een dag, er zijn niet veel dagen dat ik 9000 euro verdien)....dan wil ik mijn opdrachtgever wel een single malt van goeie kwaliteit doen toekomen bijvoorbeeld. Of mijn werktijden aanpassen.
Rolly
Ze zegt dat ze geen geval van prostitutie is.Natuurlijk ze geven haar dat geld,en verdient hier en mooi ZAKcentje aan. Maar in mijn ogen is ze toch een klein ietsie pietsie beetje h++r Is geen Undercuver .Misschien ooit bij SBS6 Daar werken zulk soort mensen
edward
foots
25 maart 2010, 20:26
Werkelijk een gat in de markt !
En geloof me dames vertrouwen hun heren NOOIT, dus een enorm potentieel, geholpen met de feministische scheidingswetten in de westerse wereld en jawel een Booming business.
Laat de Sjaria maar komen in NL, als atheist verkies ik de moslimwetten boven de christelijke, da's in ieder geval dan een einde aan de witte slavenij die het gehele westen terroriseert.
Groet, Foots :thefinger:
Extince
25 maart 2010, 20:33
En geloof me dames vertrouwen hun heren NOOIT, dus een enorm potentieel, geholpen met de feministische scheidingswetten in de westerse wereld en jawel een Booming business.
Laat de Sjaria maar komen in NL, als atheist verkies ik de moslimwetten boven de christelijke, da's in ieder geval dan een einde aan de witte slavenij die het gehele westen terroriseert.
Groet, Foots :thefinger:Gaap, gaap, gaap... :sleep:
Onnozel en veelvuldig bereden stokpaardje weer, kom een keer met iets nieuws.
rolly
25 maart 2010, 20:35
Ze zegt dat ze geen geval van prostitutie is.Natuurlijk ze geven haar dat geld,en verdiend hier en mooi ZAKcentje aan. Maar in mijn ogen is ze toch een klein ietsie pietsie beetje h++r Is geen Undercuver .Misschien ooit bij SBS6 Daar werken zulk soort mensen
edward
Sorry, niks niet ietsie pietsie.............Als ik het goed heb gelezen...alleen voor de seks €9000,=. Seks voor geld dus!!!!!!! Dan ben je in mijn ogen een heel goed betaalde prostituee(laten we het netjes houden).
Nu heb ik geen vast relatie en daar ook geen behoefte aan....maar ik kan me wel voorstellen dat wanneer je bijvoorbeeld al een jaar of 7 alleen seks met je partner gehad hebt....en daar komt ineens een aantrekkelijke vrouw die je actief aan het verleiden gaat...het wel moeilijk zal zijn om die verleiding te weerstaan.
Rolly.
edward
25 maart 2010, 20:46
Groet, Foots :thefinger
650 Zijn footsie ook neger
sofaking
25 maart 2010, 20:52
Hmmmm..... wat te denken van Willem2 die iedereen maar vrijkaarten aanbiedt om elders te gaan :fuck: . Beproeving of ???
Willem2
25 maart 2010, 20:53
Hmmmm..... wat te denken van Willem2 die iedereen maar vrijkaarten aanbiedt om elders te gaan :fuck: . Beproeving of ???
Allemaal echte kaarten en niet fake :rolleyes::cool:
CLUBSPORT
25 maart 2010, 23:50
Wat ik me dan ineens zo afvraag ? zouden mannen er 9000 euro voor over hebben om aan de weet te komen of hun vrouw vreemdgaat:eek: .
en wat zouden de dames ervan vinden als ze erachter komen dat ze zo in de val zijn gelokt :gruebel:
The Joker
26 maart 2010, 01:20
20.000 gulden om een oma te neuken.
Goed bezig mannen!
Stiffmaster
26 maart 2010, 13:33
Zoiets heet dan ENTRAPMENT (http://www.youtube.com/watch?v=6FiX7qWUbgA).
De kans dat Saruman ooit voor die oma valt, is zeer gering.
Als Catherine Zeta-Jones zou langskomen, is dat wel wat anders, maar de kans dat die langskomt, is dan ook weer zeer klein, zodat we hier echt over hypotheses spreken.
Ik maak me dus geen zorgen en ga morgen het vriendinnetje verwennen. :blume:
Voor de liefhebbers van Catherine http://www.youtube.com/watch?v=D-VRDsktQCk&feature=related, Stiffie is al op zoek naar haar nummer :biggrin::biggrin: