PDA

Volledige versie bekijken : Georgi; Roemeens/Italiaans

Ace2
26 maart 2010, 08:38
Naam : Georgi

Nationaliteit / taal : Roemeens (met Italiaans bloed) / Roemeens, Italiaans, Duits,engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : zwarte halflange haren

Lengte : 1.55cm

Postuur / Cupmaat : slank, stak en rond kontje / a-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, geen zoenen

..........Nu ZEDD met Scarlett weg was ging ik weer zoeken naar een leuke meid. Dat was eerlijk gezegd niet zo eenvoudig. Ik zag nog wel een leuke Roemeense dame en ik twijfelde eventjes. Die twijfel werd weggenomen toen Georgi de barruimte binnen stapte. Ze pakte de kruk naast die van mij en pakte een sigarette. “Keine probleme?” vroeg ze terwijl ze naar haar sigarette wees. Ik raakte met dat mooie meisje in gesprek en liet haar rustig haar cola opdrinken terwijl ze haar sigaretje oprookte. Ondertussen keuvelden wij wat, waarbij ik vast ongeduldig met mijn vingers op de bar zal hebben zitten trommelen.
Na haar sigarette ging Georgi de sleutel halen en ik ging mij douchen. Nadat ik klaar was kwam Georgi net uit de dames kleedruimte en lachend begeleidde zij mij naar de donkere kelders van PHG. “Woh bringst du mir hin?” vroeg ik likkenbarend “eine horrorkeller?” vervolgde ik hoopvol. Het werd echter een gewone kamer.

Op de kamer werd het bed in gereedheid gebracht en Georgi maakte mij duidelijk dat ik op het bed moest gana liggen. Dat deed ik gedwee. Terwijl ik met mijn handen onder mijn hoofd op het bed lag begon Georgi te dansen en eerlijk gezegd vond ze dat nog leuk ook. Tijdens haar erotische dans, waarbij ze wulps haar handen over haar slanke lichaam liet glijden, keek ze genietend in de spiegel. Ze zag zichzelf graag. Ik keek haar lachend aan en vroeg of het een mooi zicht in de spiegel was. Ze knikte lachend van “ja”. Ze kroop nu op het bed waarbij ze haar tongentje uit haar mond stak. Likkend langs mijn benen gleed ze naar boven, waarbij haar lichaam mijn harde penis aanraakte. Likkend ging ze over mijn bovenlichaam naar mijn nek die ze teder zoende. Ik probeerde haar te tongzoenen, maar het werd mij duidelijk dat er dat deze keer ook niet in zat. Dat was jammer, maar de rest was erg lekker. Ik pakte haar heerlijk mooie, slanke lichaam en streelde het. Een rilling van genot ging over haar lichaam en ze lachte. “Hhhhmmmmmmmm” kierde ze. Ik probeerde haar nogmaals, tegen beter weten in, te zoenen. Maar ook deed keer mochten mijn pogingen niet baten. Georgi ging nu likkend naar mijn onderlichaam waar ze mijn penis ook niet vergat. Ze ging voor mij zitten en likte teder aan de onderkant van mijn ballen, waarbij ze voorzichtig een vinger over mijn anus liet gaan. Dat had het gewenste effect en mijn roede stond keihard, klaar voor actie. Ze slurpte, lebberde en likte aan mijn penis om hem uiteindelijk diep in haar mond te laten glijden. Pijpen was goed, niet overdreven goed, maar goed genoeg. Na een paar minuten te zijn gepijpt kroop ik omhoog en legde haar op haar rug. Ik kuste haar nek en de achterkant van haar oren. Zo probeerde ik voor de laatste keer haar nogmaals te zoenen. Toen dat wederom niet lukte likte ik mij een weg naar beneden. Georgi heeft zo’n mooi jong vers poesje waar mannen als ik graag aan likken. Dat deed ik dan ook en Georgi liet mij mijn gang gaan.
Na de eerste likjes ging ik voor haar zitten en legde mijn handen onder haar kleine ronde billetjes. Ik legde mijn tong tegen haar klitje en beroerde dat lichtjes. Ik draaide met mijn tong rond dat heerlijke verse klitje en ik zag dat Georgi haar handen onder haar hoofd legde. Ik hoopte maar dat het niet van verveling zou zijn. Tijdens het beffen liet ik voorzichtig een vinger tegen haar poesje aan gaan. Ineens verdraaide ze zicht en pakte ze mijn hoofd die ze verplaatste zodat ik iets anders haar klitje likte. Vervolgens duwde ze haar natte poesje naar voren zodat mijn vinger dieper in haar kutje verdween. Mijn vinger werd geneukt en ze liet haar kutje over mijn tong heen en weer gaan. Weer verschoof ze mijn hoofd en duwde haar klitje tegen mijn tong. Ze ging steeds wilder te keer en hield mijn hoofd strak vast om uiteindelijk zuchtend klaar te komen. Ik sloot haar ogen en trok mij naast haar. “Du bist suss” fluisterde ze in mijn oor. Even lagen wij teder in elkaars armen, waarbij ze met haar kleine handjes mijn harde penis vastpakte en voorzichtig streelde.
Georgi ging op haar knietjes zitten en gaf mij een zoen op de mond. Mijn hoop dat er nog meer in zat werd helaas niet beloond. Teder zakte ze af naar beneden en likte alles kletsnat. Daarmee zal het ook wel weer extra schoon gemaakt zijn. Ze kroop voor mij en likte uitgebreid de onderkant van mijn ballen en lebberde alles gulzig af. Tijdens dat lebberen keek ze voordurend in mijn ogen om te kijken of ik het wel lekker vond. Dat vond ik zeker. Het lebberen ging over in pijpen waarbij ze haar handjes gebruikte. Langzaam pijpte ze mij naar een hoogtepunt en toen ik klaar kwam haalde ze snel mijn penis uit haar mond. Het was de beroemde kwart-FT.

Na mijn orgasme lagen wij wederom nog even te kletsen. Dat duurde niet lang en vertrokken wij, hand in hand, weer richting kleedkamer. Ik gaf haar het geld en ze gaf mij een zoen op mijn wang waarbij ze fluisterde: “you are sweet” en dat alleen voor 50 euro…………..:wink:

pipokoeien
13 juni 2010, 00:07
wat een lekker kontje! Pipo moest haar gewoon even proberen en ja, pijpen kan ze! Voor Pipo echter geen herhalings gevaar maar toch een goede ervaring.