PDA

Volledige versie bekijken : Dinsdag vergaat de wereld

sofaking
27 maart 2010, 14:52
Ja heren, de 30ste maart is't afgelopen met dit heelal want dan wordt de Large Hadron Collider (http://lhc.web.cern.ch/lhc/) in CERN op volle kracht opgestart. :annieengel:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=992NAUG9

Dus wie kan... profiteer nog zoveel mogelijk van alle leuke dingen voor het te laat is. :fuck::blow2:

Er is ooit een studie gemaakt over mogelijke ongewenste effecten van botsingen van die sterkte, maar nu vind ik daar toch geen link meer van zeker.

Microscopische zwarte gaten die naar't middelpunt van de aarde vallen en van daaruit het zonnestelsel opeten was er één van. :eek:
Of het heelal dat in een andere energietoestand terecht komt met nieuwe natuurwetten tot gevolg. :angst:
Of strange quarks die vrijkomen waardoor alle materie in strange materie verandert. :bibber_2:
Zo waren er nog een paar zaken...
De eindconclusie van het rapport was dat het waarschijnlijk veilig was aangezien er elders in het universum even hoge of zelfs nog hogere energieën opgewekt worden en dat het universum toch nog bestaat.
Geen echt overtuigende conclusie vind ik. :moon:

Goedemorgenallemaal
27 maart 2010, 15:07
Ja heren, de 30ste maart is't afgelopen met dit heelal want dan wordt de Large Hadron Collider (http://lhc.web.cern.ch/lhc/) in CERN op volle kracht opgestart. :annieengel:

als het zo erg is heeft deze draad ook geen zin meer
Belgie-Nederland (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19807)

Jünther
27 maart 2010, 17:09
Geen echt overtuigende conclusie vind ik. :moon:

Waarom kom jij dan met zo'n dwaze conclsusie in de titel: "Dinsdag vergaat de wereld"

Dat is toch echt de enige toegevoegde waarde van JOU in dit bericht :mad_6:.

Volksmennerij, onheilprofetie :bibber_2: :angryfire: :wand:, waarom ?
Waarom?

The Joker
27 maart 2010, 17:35
Goed dat je het zegt, ik ga morgen nog wel naar VV voor het te laat is.
Hoe laat gaat dat ding draaien dinsdag?
Eigenlijk moet je dan op de kamer zijn voor het geval het fout gaat....

sofaking
27 maart 2010, 17:45
Waarom kom jij dan met zo'n dwaze conclsusie in de titel: "Dinsdag vergaat de wereld"

Dat is toch echt de enige toegevoegde waarde van JOU in dit bericht :mad_6:.

Volksmennerij, onheilprofetie :bibber_2: :angryfire: :wand:, waarom ?
Waarom?

Misschien geeft Willem2 nu wel al zijn resterende vrijkaarten in één keer weg aan iedereen die erom vraagt voor dinsdag hé. :biggrin:

Jetliner
27 maart 2010, 17:50
Heeft het dan nog nut dat ik vannacht de klok een uur vooruit zet?
Liever een korte pijn.

sofaking
27 maart 2010, 18:08
Hoera, ik heb opnieuw een link gevonden naar het safety rapport. Zie voor uzelf. :biggrin:

http://public.web.cern.ch/public/en/LHc/Safety-en.html

Zo zien jullie ijsberen ook eens waar wij, needy nerds, zo alle dagen mee bezig zijn hé. :help:

Picasso 1
27 maart 2010, 18:27
Tja, toen klimaatverandering angstmakerij booming business bleek, was het een kwestie van tijd voordat andere wetenschappelijke angstmakende onnavolgbare disciplines om de hoek zouden kijken

Sphinx
27 maart 2010, 18:32
Zo zien jullie ijsberen ook eens waar wij, needy nerds, zo alle dagen mee bezig zijn hé. :help:

Ach ja, je moet wat hè, aangezien 2012 ook 'maar' 200 jaar te vroeg is geschat :biggrin:

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2898665.ece/_De_wereld_vergaat_niet_in_2012_.html

Snor
27 maart 2010, 19:26
Ja heren, de 30ste maart is't afgelopen met dit heelal .
(...)
Dus wie kan... profiteer nog zoveel mogelijk van alle leuke dingen voor het te laat is.

Helaas, ik kan pas na de 30ste weer leuke dingen gaan doen, dus hoop maar dat het allemaal een beetje mee zal vallen.:rolleyes:

Zakkenleger
27 maart 2010, 19:36
Goed dat je het zegt, ik ga morgen nog wel naar VV voor het te laat is.

Je bent niet de enige. :biggrin:

Vroeger was er nog wel ergens een kreet: 'stop de wereld, ik wil er af!'

Jetliner
27 maart 2010, 19:52
Ik wil nog graag een afscheidsboodschap nalaten aan Alex, Anna, Donna, Daina, Dana, Claudia, Carmen, Tanja, Nikita, Maja, Maya, Magda, Mara, Mandy en de hele zwik:
Schatjes, het is dra met mij gedaan :redface:

Jünther
27 maart 2010, 20:39
Ik wil nog graag een afscheidsboodschap nalaten aan Alex, Anna, Donna, Daina, Dana, Claudia, Carmen, Tanja, Nikita, Maja, Maya, Magda, Mara, Mandy en de hele zwik:
Schatjes, het is dra met mij gedaan :redface:

Geloof mij Jet, aanstaande woensdag kun je nog gewoon gaan afromen :eek:, op hun begeerlijke billetjes. Blijf rustig ademen en je geld tellen.

Jansen
27 maart 2010, 22:22
Dat de wereld vergaat is toch niet zo,n probleem ;)

Ik heb de hemel in Duitsland al meegemaakt in PHG GT VV LR
dus zal nu wel echt gestraft worden
ps.de dames komen de hemel ook niet in dus maken we weer een feestje in de hel.:freu:

Big30
27 maart 2010, 22:48
De volgende uitspraak wordt (onterecht overigens) toegeschreven aan Heinrich Heine.

"Als de wereld vergaat, ga ik naar Nederland; want daar gebeurt alles altijd vijftig jaar later.'

Conclusie: Nederland zo slecht nog niet in barre tijden ;)!

edward
28 maart 2010, 12:19
De volgende uitspraak wordt (onterecht overigens) toegeschreven aan Heinrich Heine.

"Als de wereld vergaat, ga ik naar Nederland; want daar gebeurt alles altijd vijftig jaar later.'

Maar de Belgen komen er niet in lol

Trouwens is dat laat op de avond,kan ik rekening houden met koken.

Maar volgens een oud Duits liedje is de ondergang van de wereld Am 30 Mei maar weten niet in welk jaar

seksenfun
28 maart 2010, 19:50
Mijn wereld zal vergaan tussen de benen van mijn nieuw (jarig) liefje in PSR, overgewaaid van een andere club. Beter kan ik het einde van mijn wereld niet bedenken.

foots
29 maart 2010, 15:16

Nederland is voor mij al vergaan, ik wacht alleen nog af wat er overblijft van mijn jaren OAW, want alles in NL is woeker, woeker polis, woeker hypotheek en woeker pensioen. Het is verdorie nog erger als Ijsland :eek:

Mijn meest barre tijd in Nederland verbracht weet precies wat ik nu mis.

Groet, Foots :wink2:

Goedemorgenallemaal
30 maart 2010, 14:24
Kreeg hem net van een vriend doorgestuurd...
Toch duidelijk een zwart gat....

Jetliner
30 maart 2010, 18:59
20 uur en ik word nog niks gewaar... :gruebel:
Voor wie naar De Slimste Mens Ter Wereld keek:
ik zit nu zo'n beetje te wachten tot Eric Van Looy verschijnt en zegt: 't is gebeurd!
Misschien was ik al lang heen.

edward
30 maart 2010, 20:08
ik zit nu zo'n beetje te wachten tot Eric Van Looy verschijnt en zegt: 't is gebeurd!

Kan nog altijd.Maar hebben ze wel verteld dat het dit jaar is?Ik heb nog hoop.

sofaking
30 maart 2010, 20:56

Het einde is uitgesteld tot volgende donderdag. :)

The Joker
30 maart 2010, 23:41
En gelukkig is het woensdag...

foots
31 maart 2010, 13:22
Volgende week weer dinsdag heren :wink:.

TT Man
31 maart 2010, 14:42
Het zal morgen wel zijn...

janjanjan
31 maart 2010, 15:42
Eergisteren was het morgen en vandaag was gisteren het zeker niet...

edward
31 maart 2010, 15:53
Eergisteren was het morgen en vandaag was gisteren het zeker niet...
Eergisteren was gisteren vandaag.En vandaag is morgen weer gisteren.

janjanjan
31 maart 2010, 16:30
Eergisteren was gisteren vandaag.En vandaag is morgen weer gisteren.

Dat heb jij goed gezien ed.