PDA

Volledige versie bekijken : Verliefdheid van beide kanten

jw.william
29 maart 2010, 11:34
Al jaren bewandel ik privehuizen en ramen nooit geen probleem naar binnen gaan afwerken en wegwezen:biggrin:. Sinds dit jaar kom ik voor het eerst in een sauna club een wereld ging open voor me zoveel moois op 1 hoop. Nu komt het, Ben daar met een meisje wezen kameren hele goeie sex gehad en toch het klikte vanaf de eerste moment op die avond deed ik iets wat ik normaal nooit doe :wink: ik ging de zelfde avond voor de 2e keer met de zelfde weer kameren. De rest van die avond bleef ze bij me. Voldaan naar huis gegaan naar moeders de vrouw. Ik merkte 1 ding op ze bleef in mijn kop hangen. Kort daarna de stoute schoenen aan getrokken en hupseke weer naar Duitsland ( bijna 2 uur rijden je moet er wat voor over hebben). Na wat rond gelopen te hebben zagen we elkaar. Ik zag aan haar ogen dat, dat haar goed deed( of het is een spel van haar) weer 2 keer gekamerd.Tijdens het kameren gebeurde het ze kwam los:liebe2:. Ze vertelde me dat ze over 1 1/2 week een tijdje naar huis ging voor een maand :wand:.Ze gaf me haar telefoon nummer en sinsdien bellen we bijna iedere dag met elkaar. Binnen een week weer af gesproken voordat ze naar huis ging maar nu een hele dag geweest met haar. Ik merkte dat ze erg aanhankelijk werd bij me ik moet zeggen ik ook bij haar. Aan het einde van die dag konden we maar moeilijk afscheid nemen van elkaar en ze had tranen in haar ogen toen ik weg ging:heul:.
De telefoon hebben we nu ingerolen voor skype wel wat goed koper en we zien elkaar elke dag.
Ik krijg haar maar niet uit mijn kop moet 24/7 aan haar denken. Nu vroeg ze aan me of ik zin had om voor een paar dagen over te komen naar haar. Ik heb een smoes kunnen verzinnen voor thuis om voor 4 dagen weg te kunnen gaan.
IK weet niet waar dit moet eindigen. Zijn er mede beertjes die dit ook hebben meegemaakt

Zakkenleger
29 maart 2010, 12:16
Lees bijvoorbeeld maar eens https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10602
en het verhaalvan Cuup: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3386 of het topic van Joop Slim: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14946

Lees en huiver... ;)

foots
29 maart 2010, 12:26
JW,

Eis maar 1 antwoord: Kappen met die hap en wel nu !

Lees de 8 clubgeboden en als je er niet tegen kunt blijf er weg.

Groet, Foots :wink2:

The Joker
29 maart 2010, 12:41
Ga in elk geval 0,00 aan cash aan haar geven.
Als ze jou nu gratsi wil zien zonder knaken te krijgen is het wellicht echte liefde, helaas zijn de meeste meiden ook buiten de club maar op 1 ding uit...

Gondolas9
29 maart 2010, 12:45
Ja, het kan.

Elk tweede beertje heeft dit al meegemaakt. Het forum staat er vol van. In aparte topics, tussen de regels, op de chat, en per IM. Lees maar eens.

Hoe kan het ook anders? De dames zijn ook maar mensen en zij hunkeren ook, net zoals wij allemaal, naar genegenheid. En zoals bekend ontstaan heel veel relaties in een werkomgeving.

En bovendien beantwoordt een beertje meer dan bovengemiddeld aan het profiel van de prins op het witte paard waarvan die meiden dromen als ze weer tig-klanten over zich heen gehad hebben.

Ze vallen dan op 'jou', dat anders-dan-andere beertje. Hun ogen worden de eerste avond al wazig, ze zien niet meer dat je een relatie hebt, ze vergeten dat je naar een club komt om te neuken... In één woord ze hebben hun droomprins gevonden.

Het kan dus.

Nog een los idee.

Eigenlijk zou de toegang tot ijsberenforum gefaseerd moeten verlopen. Je zou pas een volwaardige toegang mogen krijgen nadat je eerst een aantal geselecteerde teksten zou gelezen hebben. Bv. het CUUP-verhaal. GFE- en verliefdheidstopics, enz. En je zou een forumpeter moeten hebben.

En dan pas zou je op het forum moeten mogen. En naar clubs doorverwezen worden.

jw.william
29 maart 2010, 12:46
de pest is buiten de club om is het ook gratis, de verhalen van cuup heb ik van het weekend gelezen.
Normaal heb ik er ook totaal geen moeite mee...

dupke
29 maart 2010, 12:55
Het kan dat ze in je de prins op het witte paard gevonden heeft.

De vraag is of jij ermee overweg kan.....

Heb je je al ooit afgevraagd waarom ze dit werk (moet) doen.
Ben je opgewassen tegen de 'bagage' die elke meid in de clubs meesleept.

Bezin eer je begint... ik zeg niet dat het onmogelijk is maar ik raad je aan je toch nog even extra te verdiepen in de ervaringen van je voorgangers

Zakkenleger
29 maart 2010, 13:01
Hoe kan het ook anders? De dames zijn ook maar mensen en zij hunkeren ook, net zoals wij allemaal, naar genegenheid. En zoals bekend ontstaan heel veel relaties in een werkomgeving.

Vergeet even niet dat veel DVPs al een relatie hebben; die hebben echt niet zo'n behoefte aan een 'klant die meer wordt' relatie. Ze hebben wel behoefte aan regelmatige omzet dus enige klantenbinding die die omzet bevordert is een gerespecteerde techniek. Caveat emptor, en zo.

En bovendien beantwoordt een beertje meer dan bovengemiddeld aan het profiel van de prins op het witte paard waarvan die meiden dromen als ze weer tig-klanten over zich heen gehad hebben.

Ja ze zijn ouder, dikker, kaler en bovengemiddeld needy. Ideale prinsen! :hah:

Het kan dus.

De loterij winnen kan ook. :biggrin:

Ja het is mogelijk maar toch niet zo heel waarschijnlijk als verliefde beertjes denken. Ik ken veel meer voorbeelden van teleurgestelde (ex)verliefde beertjes dan van succesvolle beer/DVP relaties.

Maar goed, tegen verliefde beertjes valt niet te praten. 't Is een ziekte die moet uitzieken. Hoe moeilijk ook: gewoon het koppie er bij houden. (Hoor wie het zegt... :rolleyes:)

janjanjan
29 maart 2010, 13:16
Tja goede raad heb je inmiddels genoeg… Elk beertje moet zijn eigen ervaring opdoen en leert er dan hopelijk van… Sommige doen dat en sommige blijven stekelblind…
Dupke verwoord het treffend, elke meid sleept bagage mee, vraag is of daarmee te lopen is en hoever… dat zal je zeer wss spoedig duidelijk worden.

Dus neem alle raad ter harte, hou je ogen open en geniet ervan :love:

jw.william
29 maart 2010, 13:18
Ja ik moet zeggen dat ik nu wel met een erge rose bril op loop zo nuchter ben ik nu ook wel weer. Maar ik heb meer moeite met het gevoel waar ik mee rond loop iets wat ik jaren geleden voor het laatst gevoeld heb ,moet wel anders ga je niet wandelen lol.

jw.william
29 maart 2010, 13:25
HEt is wel een andere dame dan op wie ik een reactie heb gegeven... Uit respect voor haar zal ik ook nooit haar naam noemen......

janjanjan
29 maart 2010, 13:25
Ja ik moet zeggen dat ik nu wel met een erge rose bril op loop zo nuchter ben ik nu ook wel weer. Maar ik heb meer moeite met het gevoel waar ik mee rond loop iets wat ik jaren geleden voor het laatst gevoeld heb ,moet wel anders ga je niet wandelen lol.

Dus zet je bril eens af en kijk wat je ziet... ach je verwoord het zelf eigenlijk al...

Je lijkt een snelle leerling :rolleyes:

Gondolas9
29 maart 2010, 13:28
Ik moest hier ff aan denken

Een oude man van 98 jaar gaat naar zijn huisarts voor zijn jaarlijkse onderzoek.
De arts vraagt hoe hij zich voelt:
Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Mijn vriendin is 18 jaar, zwanger en
verwacht een kind van mij.
Niet slecht.... hè dokter ?!?!?! zegt de oude man.

De arts denkt na en zegt: Laat me U een verhaal vertellen.
Ik ken een jager die nog nooit een jachtpartij heeft overgeslagen.
Maar op een dag deed hij per abuis zijn paraplu op zijn rug in plaats van
zijn geweer.
Toen hij in het bos was stond er plotseling een beer voor zijn neus.
Hij nam de paraplu van zijn rug mikte en .......... PANG !
De beer viel dood neer.

Ha, ha, ha , lachte de oude man, dat kan niet. Er moet een andere jager geschoten hebben !

Precies dat bedoel ik, zei de arts.

Dalton
29 maart 2010, 13:41
HEt is wel een andere dame dan op wie ik een reactie heb gegeven... Uit respect voor haar zal ik ook nooit haar naam noemen......

De ware liefde vind je niet in een bordeel daar zijn de dames alleen maar uit op de euro's.
Ik kreeg vorige week zelf nog een telefoontje van een huilende dvp die vroeg of ik haar op wilde halen.
Ze wilde bij me intrekken ,dat heb ik maar netjes afgewimpeld en gezegd dat gaat niet.
Ik koop ze liever per pond dan zijn ze niet zo duur,of geloof je dat ze verliefd kunnen worden op een man van 68jaar, ik niet.
Vrijheid,blijheid maar je bent getrouwd wat zoek je dan in een bordeel,dan heb je natuurlijk een grote hekel aan je vrouw om haar zo te vernederen.
Of vind je vrouw het goed dat je buitenshuis neukt?:teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Zal wel weer een bulgaarse zijn die hebben daar patent op aangevraagd.

foots
29 maart 2010, 13:44
JW,

Verliefdheid is een illusie, een pakje stroom met een dun laagje chroom.

Het goede doel zong het al jaren geleden, maar ja, die bleven ook twijfelen over Belgie.

http://www.youtube.com/watch?v=wIJQzlB0-HI&feature=PlayList&p=90B1C3CDF00C26C0&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

Zakkenleger
29 maart 2010, 13:55
Verliefdheid is een illusie, een pakje stroom met een dun laagje chroom.

Beter luisteren, Foots, dat lied gaat over vriendschap. En een gewaarschuwd beertje telt voor twee (accounts) ;)

jw.william
29 maart 2010, 13:58
@ Dalton

Ik heb geen hekel aan mijn vrouw maar als een beertje thuis geen eten krijgt gaat hij buiten de deur eten...

janjanjan
29 maart 2010, 14:07
Beter luisteren, Foots, dat lied gaat over vriendschap.

Hoezo :confused: Vriendschap, verliefdheid, trouwen, België versus NL is toch 1 pot natte illusie :tongue:

phoenix
29 maart 2010, 14:18
ik denk dat het wel kan, echter regel een: betaal geen cent,alleen uiteten of de gewone menselijke verhoudingen tussen man en vrouw en niet de bezoeker-dvp verhoudingen.

regel twee: zorg dat je je goed in leeft in haar leefsituatie met of zonder babage( ieder mens heeft bagage of ontvangt dat gaandeweg zijn leven, auto-ongeluk, scheiding, hersenbloeding, blijvende soa, alcohol in de familie, drugs in de familie, school niet afgemaakt etc...) Bij verliefdheid hoort ook naar mijn idee blijvende liefde en zal daar op den duur voor in de plaats komen, als je niet meer met je vrouw sekst dan zijn daar meestal redenen voor die zowel jouw verantwoordelijkheid als haar verantwoordelijkheid in zich hebben. Anders gezegd, waar twee vechten zijn twee schuld, daar kan je je benen als vrouw makkelijk voor sluiten, maar als man heb je ook zo je machtsmiddelen....

regel 3 kijk goed of het land waar zij woont geen grote familie heeft waar ze voor moet zorgen. Zodra ze 'de ring' van jou heeft ontvangen, belt de familie om geld....
succes!

joepie
29 maart 2010, 14:24
Ik zou zeggen ga scheiden en ga trouwen met die dvp. Je huwelijk strand zo toch.:freu: Vroeg of laat komt je toekomstige exvrouw hier toch wel achter groetjes en succes joepie.:biggrin:

foots
29 maart 2010, 14:40
@ Dalton

Ik heb geen hekel aan mijn vrouw maar als een beertje thuis geen eten krijgt gaat hij buiten de deur eten...

Een nieuwe Foots is born, komt goed uit voor het ybf. De ouwe heeft wat slijtage. Door de ouderdom en alzheimer kent hij het verschil niet tussen vriendschap en verliefdheid.

JW Scheiden is in NL niet meteen een zegen, understatement understatement
Bereid je goed voor want een ex maakt meer kapot dan je lief is.

joepie
29 maart 2010, 14:45
Je ex zal zeggen: ik hou van jou, ik hou nog meer van jou, en ik houd alles van jou.:freu:

janjanjan
29 maart 2010, 14:49
Een nieuwe Foots is born, komt goed uit voor het ybf. De ouwe heeft wat slijtage. Door de ouderdom en alzheimer kent hij het verschil niet tussen vriendschap en verliefdheid.

JW Scheiden is in NL niet meteen een zegen, understatement understatement
Bereid je goed voor want een ex maakt meer kapot dan je lief is.

Het is inmiddels duidelijk dat jij de term gemeen, in de zin van huwen in gemeenschap van goederen, letterlijk hebt genomen :rofl:

Tip: Voeg 'scheiden is lijden' toe aan je onderschrift :biggrin:

Jorah Mormont
29 maart 2010, 14:54
Als ze jou nu gratsi wil zien zonder knaken te krijgen is het wellicht echte liefde, helaas zijn de meeste meiden ook buiten de club maar op 1 ding uit...

Onze kansloze rukker snapt het. Natuurlijk kan het zo zijn dat er gevoelens van beide kanten komt. Toch is het in de meeste gevallen eenzijdig (lees hier: De Ijsbeer). De dames zitten er voor het geld en hebben het liefst een zogenaamde "Stamkunde"
Begin pas in wederzijdse verliefdheid te geloven wanneer de portemonnee gesloten blijft. In alle andere gevallen: Just an Illusion.

Blijf op je hoede! Je basis thuis is snel verknoeid.

Sonny

jw.william
29 maart 2010, 14:55
Hahaha dan heeft ze pech want alles staat op mijn naam ik heb 1x de fout gemaakt in gemeenschap van goederen te doen...

Nee, ze heeft wel eenss gezegd als je zonodig moet doe het dan buiten de deur of dat ze het meende is punt 2.

foots
29 maart 2010, 15:07
JW,

Al staat alles op jou naam, dan betekent het dat je toch lekker diep gaat betalen en of je nu nog lang wacht of niet, het gevoel is weg, de daden zijn verleden tijd, ofwel de alimentatie staat op je te wachten.

En daar ga je van opfrissen, beter de gratis DVP nemen, want een betaalde zit er dan niet meer aan. je gaat namelijk betalen voor dat zij haar stnadaard van leven kan blijven leven en dat maakt jou met je bezittingen een dwangarbeider van je ex. Ja, witte slavernij bestaat in NL en nee ik heb daar geen last van, want ik ben inderdaad erg GEMEEN zoals janjanjan het al verwoordde.

PS. Ik wens je veel wijsheid toe en hier moet je niet zoeken naar vaste relatie advies, kijk beter eens naar goede DVP's daar is DIT forum voor.

Extince
29 maart 2010, 16:07
Een nieuwe Foots is born, komt goed uit voor het ybf. De ouwe heeft wat slijtage.Dat komt omdat bij jou de naald altijd direct weer in diezelfde groef schiet. Daar slijt de plaat zo van...

http://www.bgmagazine.nl/Portals/0/images/news/stokpaardje.jpg

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

timjava
29 maart 2010, 16:52
En wederom een verliefd beertje dat naar de bekende weg vraagt:gruebel:.

En wederom zijn de antwoorden hetzelfde!:hammer:

Uiteindelijk lopen we allemaal onze lul achterna!

:wink2:

Gondolas9
29 maart 2010, 17:09
Op 6 uur tijd bijna 30 reacties en een paar honderd lezers. Dat zegt toch alles...

jw.william
29 maart 2010, 17:12
Op 6 uur tijd bijna 30 reacties en een paar honderd lezers. Dat zegt toch alles...

Ik denk dat ik dan niet de enigste beertje ben met dat probleem of juist wel :rolleyes:

foots
29 maart 2010, 17:27
Ja, het kan.

Nog een los idee.

Eigenlijk zou de toegang tot ijsberenforum gefaseerd moeten verlopen. Je zou pas een volwaardige toegang mogen krijgen nadat je eerst een aantal geselecteerde teksten zou gelezen hebben. Bv. het CUUP-verhaal. GFE- en verliefdheidstopics, enz. En je zou een forumpeter moeten hebben.

En dan pas zou je op het forum moeten mogen. En naar clubs doorverwezen worden.

Ik stel me kandidaat als ybf toegangsjurylid en ik veroordeel vrijwel iedereen met het stempel "ongeschikt", maar helaas wie moet dan wat schrijven over de meiden ?

Vrijwel elke beer die ik ken is wel eens verliefd of compleet de pedalen kwijt. Het is slechts een kwestie van tijd en geld en verliefdheid is net als een verkoudheid, het komt en het gaat. Het verschil met verliefdheid is dat je tijdens gelukkig voelt en daarna pas slecht.

Het beste kun je als een volledig koude kip zonder hersenen naar een club toe gaan, je af te sluiten voor elk verliefdheidsgevoel maak wat lol en ga je ding doen. Op de terugweg vergeet je al de namen. Pas je er over na gaat denken over de dames hun situatie en die zooi die ze elke dag weer meemaken, dan krijg je pas echt serieus hoofdpijn, nee dat is al helemaal niet goed voor tere zieltjes.

Een goed advies speel alleen het spelletje als je weet dat er niet alleen verliezers zijn en dat is exact wat een verliefdheid met een dvp toe leidt; namelijk een russische roulette. En ja, er is een hele enkele uitzondering.

Dit was wederom een preek van Foots :wink2:

timjava
29 maart 2010, 17:31
Ik denk dat ik dan niet de enigste beertje ben met dat probleem of juist wel :rolleyes:

Je hebt in ieder geval je 10 berichten, dus kun je op de chat en kun je je inschrijven voor de tombla. Allemaal zonder 1 fatsoenlijke recensie te schrijven. gefeliciteerd:freu:

Wat wil je nu horen? Niemand kent jou, dus wij kunnen niet inschatten of het ware liefde is of niet. Wie zijn wij om het geluk van jou en je vriendin in de weg staan. Go for it!

Ga met haar bij je vrienden en familie langs, zodat zij haar leren kennen. Als je vrienden en familie twijfelen aan haar oprechtheid, zullen ze dat wel vertellen.

Heel veel geluk toegewenst voor jou en je vriendin! Ik hoop dat je ons wel op de hoogte houdt van de ontwikkeling van jullie liefde?

:wink2:

Jetliner
29 maart 2010, 19:06
Blijf op je hoede! Je basis thuis is snel verknoeid.

De beer heeft idd. een basis (inkomen en onderkomen).
Het hertje heeft dat niet.
Dat is mee de reden waarom ze in dit vak zit.
Ze is blut, van god verlaten, verlinkt, komt niet uit een harmonieus gezin, misschien kent ze geen maat, is ze simpel van geest, of week van hart en daardoor in de branche gesukkeld.... Je kan er hele studies aan besteden.
Ik vraag liever nièt naar de motieven van de dames om in de prostitutie te werken. Het zijn mijn zaken niet, maar het laat zich raden dat hun leven niet zo stabiel verloopt als dat van een doorsnee vrouw.

Zelfs als er ècht liefde in het spel is, (niet onwaarschijnlijk, want het zijn mensen die oprechte gevoelens kunnen hebben) zullen jouw en haar wereld lelijk botsen! Vroeg of laat doet zich dat voor. Haar geschiedenis, referentiekader en (ja hoor) normen en waarden zijn moeilijk te rijmen met jouw zo duurzame basis.

Gondolas9
29 maart 2010, 19:17
Beertjes doen voortdurend aan projectie. Ze nemen hun dromen, hun wensen, hun verlangens voor waar. De dames doen daar natuurlijk aan mee. Niks zeggen, enkel een glimlachje, een knuffel doen al wonderen bij een beertje dat naar wat aandacht snakt. En wie zou het over haar hart kunnen krijgen om te zeggen 'ik vind je een eikel, en ik neuk je alleen maar voor de 50 of 100 euro die over een half uurtje de mijn zijn. It's all about your money honey, and soon it will be mine. Ooit heeft iemand dat ergens op deze site geschreven.

Kijk eens even door haar ogen. Naar jezelf, en vraag je eens af welke reden zij zou kunnen hebben om iets met je te hebben? Een lijstje om af te vinken:

0 je bent een leeftijdsgenoot, niet haar (groot)vader
0 fysiek aantrekkelijk, iemand met wie ze voor de dag kan komen als meid van pakweg 25
0 een voorbeeld van trouw
0 iemand die zijn geld investeert in zijn monogame relatie

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind mezelf niks beter dan eender wie op deze site. Maar als ik als dvp een partner zocht, zou dat toch niet op een ijsschots zijn.

rplover
29 maart 2010, 19:47
Geef mijn portie maar aan Ficky.
Een goede raad aan de TS. Van eentje die ook al 2 keer (met beperkte financiële schade) voor de bijl is gegaan: huur ze per halfuur en vooral, betaal gewoon de huurprijs.
Ze zijn zo lief meneer, en ja hoor, ze is echt verliefd op je, en ze doet dat gratis en voor niks, terwijl ze weet dat je een hoerenloper bent, die haar vriendinnetjes ook neukt. En in een relatie zit.
Zet die roze bril van je kop af, er zijn er al genoeg naar de kloten gegaan/financieel ten onder gegaan.
Dalton heeft voor de volle 100 percent gelijk. Grappig geschreven en to the point.
Neem het aan van die opa, en ook van die botte Foots, geloof niet in sprookjes.
Tenzij jij die ene uitzondering bent die de regel bevestigt, maar speel dan ook maar op euromillions, de kans is groter dat je multimiljonair wordt.

Komaan man, je bent gehuwd of in een relatie (en dat is dan nog totaal irrelevant opok, hoe gek het ook klinkt). Ga naar de hoertjes, betaal hen, bedrieg je lief of vrouw, maar ruil haar niet in voor een veel duurder hoertje, terwijl je datzelfde hoertje aan een uurtarief van 75 tot 100 euro kan neuken. Daar heeft zij ook iets aan, aan je verliefdheid nada.
Brengt beiden schade toe, en jou misschien onherroepelijke.

Ik ken Meiden die steen en been klagen dat ze geen 300 euro per dag meer verdienen, TS, je moet al zeer welstellend zijn om dat iedere dag aan je verliefde Meid te gaan spenderen, want vroeg of laat heeft ze centen nodig, veel centen, en aangezien jij de uitverkorene bent, zal jij die ophoesten.
Geloof me vrij, die dag komt vroeg, en ophoesten zal je, want je bent tot over je oren verliefd, en jij bent diegene die ten onder gaat, niet zij.
Ook al heb je de lotto gewonnen (lees:ook al is ze verliefd op je), de dag komt dat ze geld nodig heeft, of dacht je dat ze in de club zit voor onze schone ogen? Of omdat we zo charmant zijn en het haar aangenaam maken?
Dus bespaar je die ellende NU en kap ermee, of sta in voor de emotionele en financiële gevolgen, die je uiteindelijk zal dragen.
Ik hoop dat je het overleeft en dat je goede vrienden hebben die je letterlijk op één of ander hoertje zetten terwijl je vriendinnetje toekijkt.
Je zal hen haten, maar later o zo dankbaar zijn. Vraag Jansen een keertje.

erpee :wink2:

popey01
29 maart 2010, 20:14
begin er niet aan heb het zelf ook meegemaakt en is vorige week geklapt.

mennen2010
29 maart 2010, 20:20
pff, heb net dat verhaal van CUUP gelezen. Daar word ik stil van, waargebeurd of niet. Het zou zomaar eens waar kunnen zijn, ik geloof ook dat het waar is. Dit is de donkere keerzijde van de medaille en ik hoop dat ik nooit in dergelijke situaties terecht zal komen. Je gevoel kan je echter moeilijk sturen. Super dat sommige mensen hier durven toegeven hoe ze in de fout gaan, laat me nadenken over de vele stommiteiten die ik zelf al heb begaan. Respect voor wie zich zo durft blootgeven

janjanjan
29 maart 2010, 21:07
Beertjes doen voortdurend aan projectie. Ze nemen hun dromen, hun wensen, hun verlangens voor waar. De dames doen daar natuurlijk aan mee. Niks zeggen, enkel een glimlachje, een knuffel doen al wonderen bij een beertje dat naar wat aandacht snakt. En wie zou het over haar hart kunnen krijgen om te zeggen 'ik vind je een eikel, en ik neuk je alleen maar voor de 50 of 100 euro die over een half uurtje de mijn zijn. It's all about your money honey, and soon it will be mine. Ooit heeft iemand dat ergens op deze site geschreven.

Kijk eens even door haar ogen. Naar jezelf, en vraag je eens af welke reden zij zou kunnen hebben om iets met je te hebben? Een lijstje om af te vinken:

0 je bent een leeftijdsgenoot, niet haar (groot)vader
0 fysiek aantrekkelijk, iemand met wie ze voor de dag kan komen als meid van pakweg 25
0 een voorbeeld van trouw
0 iemand die zijn geld investeert in zijn monogame relatie

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind mezelf niks beter dan eender wie op deze site. Maar als ik als dvp een partner zocht, zou dat toch niet op een ijsschots zijn.

Eerste deel van je post volledig mee eens. Wat betreft je lijstje, duidelijk, maar je vergeet m.i. wat kritieks: afkomst en omstandigheden van dvp.

Je vergelijkt dvp met Westerse onafhankelijke vrouwen (die zich dus, in principe, relatief makkelijk in hun levensonderhoud kunnen voorzien). Bij dvp is allereerst het sociale kringetje beperkt (o.a. vreemd land) en speelt zich dus voor een aanzienlijk deel af binnen een club, niet direct daarbuiten. En in dat leven buiten de club, in de periode dat ze werkt, is een dvp zich bewust van haar CV en zal daar niet zo snel open over zijn naar een man… Daar ontstaat al snel een eerste leugen.

Met andere woorden, een ontmoeting tussen een dvp en een man (dus vaak een beer) waarmee zij mogelijk een ‘relatie’ (let goed op de ‘’) begint, is wel degelijk logisch in een club, ook al is de man een oude, overspelige man met bierspoiler, immers beide partijen weten duidelijk en meteen waar ze aan toe zijn: zij werkt in een sector vol taboes, hij neukt buiten de deur. En ja, natuurlijk zijn veel beertjes overspelig en allesbehalve trouw, maar dat is heel wat anders dan onbetrouwbaar of onberekenbaar, zeker gezien de setting!

Geheel andere vraag is natuurlijk hoelang de ‘relatie’ (weer die ‘’!) stand houdt… en daarmee heb je groot gelijk gezien de strekking van je post…

Jünther
29 maart 2010, 21:07
Mijn mening is bekend: zwakke zielen zijn het, onder de koude waterstraal ermee onder zeer hoge druk, en vooruit, daarna op de paasafdeling steken.

En ik ben nog steeds van mening dat 1 op de 4 DVP's niet zielig is vanwege 'bepaalde omstandigheden', maar gewoon hunkert naar sex. Zal mijn roze bril wel zijn.

seksenfun
29 maart 2010, 21:09
Verliefdheid hou je niet tegen. Het komt en je zit er mee. Gelukkig is het een goed gevoel. Tegelijkertijd ben je blind. Ik kan het weten, ik heb er ook ingezeten.

Hoe het in zeer grote lijnen bij mij geweest is? Er was aantrekking tussen de twee. Ook de dame was verliefd (in kleine lettertjes) op mij. Heel even. Zij zag in dat een echte relatie niet mogelijk was om velerlei redenen maar vertelde mij dat niet. Ik bleef verliefd en was blind. Zij heeft dat mooi uitgespeeld, zonder dat ik haar wil slecht maken. De tijd dat zij het speelde (uit noodzaak!) en ik blind was, heb ik toch een bijzonder leuke tijd gehad. Ik kan er dus niks slechts van zeggen in feite. Integendeel. Zij spoorde op het laatste niet écht meer op een relatie aan en begon lelijke (= groot woord) dingen te doen. Ze draaide me dus zeker geen rad voor mijn ogen, ze opende mijn ogen en dat was misschien wel de bedoeling.
Let wel! Ik lette nog verdraaid goed op mijn geld en verloor maar 325 euro. Gezien over meer dan een jaar niets dus. Het kan sneller en veel erger verlopen, als ik dat hier op het forum zo her en der lees.

Niet zo heel veel later (klein jaartje) gebeurde weer hetzelfde. De dame verliefd op mij, ik (in kleine lettertjes deze keer) verliefd op haar.
Nu speelde ik mijn voordeel uit. Ik geloofde dus niet meer in die liefde van de dame naar de beer.
Ik zal het geweten hebben. Zij merkte vrij snel dat mijn verliefdheid niet zó groot of serieus was en maakte er een eind aan en ze zij dat ze zwaar teleurgesteld was in mij. Tja... lag wat aan mezelf na mijn eerste ervaring. Ik zal inderdaad niet zo heel echt gereageerd en gehandeld hebben als een écht verliefde beer (want ik was dat ook niet voor 100 %).

Ik had er best écht verliefd op kunnen worden. Had ik het maar gedaan misschien? Ik weet niet. Dat van die bagage en dat er vroeg of laat veel geld (voor de familie...) zal moeten komen, zal wel zo zijn. Dat na het vele geld geven de dame ineens een punt zet achter de relatie lijkt me ook zeer reëel.

Intussen is een dame ingetrokken bij een goede vriend-beer van mij. Ik heb hem gewaarschuwd maar hij meent dat de dame het écht goed bedoeld. Ik heb mijn zware twijfels daarover, vertelde ik hem. Het feit dat ze ábsoluut wil trouwen... is al verdacht op zich.
Ik vond het verdacht.... Wel nadat ik met mijn mede-beer belde (hij komt nu niet meer in clubs), kreeg ik enkele dagen later van die dame telefoon. Ik ben diegene waar ze eigenlijk écht op verliefd is. Ik ben diegene waar ze haar oude dag wil mee doorbrengen. Ik zal op een dag uitgenodigd worden om voorgesteld te worden aan de familie in haar land. Ik mag absoluut mijn gsm-nummer niet wijzigen.

Ik stond (en sta nog) in dubio. Ik durf dit mijn mede-beer niet vertellen. Ik heb hem flink gewaarschuwd. Ik vrees dat hij het zal moeten ondervinden. Stiekem hoop ik dat hij dit leest.

janjanjan
29 maart 2010, 21:12
Mijn mening is bekend: zwakke zielen zijn het, onder de koude waterstraal ermee onder zeer hoge druk, en vooruit, daarna op de paasafdeling steken.

En ik ben nog steeds van mening dat 1 op de 4 DVP's niet zielig is vanwege 'bepaalde omstandigheden', maar gewoon hunkert naar sex. Zal mijn roze bril wel zijn.

Ik hoop dat jouw vocabulaire het woord ironie bevat, sprak deze zwakke ziel :cool:

kater
29 maart 2010, 21:18
Tja ;

Hoe zeker ben je van jezelf en van haar als je HIER om advies vraagt ??

Dat wil ik wel eens weten .

Verder leuke reacties over duur een veel €€€€.

Een scheiding of een normale relatie verbreken is vaak nog veel duurder . Of een dagje shoppen met je vrouw/vriendin is ook niet meer mis :mad::mad:.

Gr , :biggrin:

oh jah ;

Zijn we het niet wat "goed (koop)" gewend trouwens ?? op vandaag is 2 uur kameren onderhand nog goedkoper dan een auto ff aftanken .

Gondolas9
29 maart 2010, 21:23
Je vergelijkt dvp met Westerse onafhankelijke vrouwen (die zich dus, in principe, relatief makkelijk in hun levensonderhoud kunnen voorzien). Bij dvp is allereerst het sociale kringetje beperkt (o.a. vreemd land) en speelt zich dus voor een aanzienlijk deel af binnen een club, niet direct daarbuiten. En in dat leven buiten de club, in de periode dat ze werkt, is een dvp zich bewust van haar CV en zal daar niet zo snel open over zijn naar een man… Daar ontstaat al snel een eerste leugen.

Met andere woorden, een ontmoeting tussen een dvp en een man (dus vaak een beer) waarmee zij mogelijk een ‘relatie’ (let goed op de ‘’) begint, is wel degelijk logisch in een club, ook al is de man een oude, overspelige man met bierspoiler, immers beide partijen weten duidelijk en meteen waar ze aan toe zijn: zij werkt in een sector vol taboes, hij neukt buiten de deur. En ja, natuurlijk zijn veel beertjes overspelig en allesbehalve trouw, maar dat is heel wat anders dan onbetrouwbaar of onberekenbaar, zeker gezien de setting!

Geheel andere vraag is natuurlijk hoelang de ‘relatie’ (weer die ‘’!) stand houdt… en daarmee heb je groot gelijk gezien de strekking van je post…

Ik blijf mijn twijfels hebben. Als ik een O-EU dvp zou zijn, zou ik mijn geld opsparen, een droom hebben, ooit in mijn geboorteland bv. een huis te bouwen, een man te hebben, kindjes...
In dat plaatje past geen oude beer met volwassen kinderen, die zich suf geneukt heeft bij mijn vriendinnen.
Natuurlijk zijn er aardige beren, maar waarom zou het in een club anders zijn dan in het 'echte' leven. Waarom zouden hier de jonge meiden wel in katzwijm vallen, en in het 'echte' leven niet.

Toch eurootjes?

En verder: een relatie berust op wederkerigheid. Een beer - dvp-relatie is er een van afhankelijkheid. Dat werkt niet. En is ook niet uitdagend. Berust enkel op (tijdelijke) fysieke aantrekkingskracht...

edward
29 maart 2010, 21:32

Dat is maar 25 % Jünther.Blijft toch nog 75% gedwongen, of hoe je het noemen wilt En 100% beren vrijwillig.Denk hier eens over na ,beste Jünther.
grt edward

Jünther
29 maart 2010, 21:45
Dat is maar 25 % Jünther.Blijft toch nog 75% gedwongen, of hoe je het noemen wilt En 100% beren vrijwillig.Denk hier eens over na ,beste Jünther.
grt edward

Dat heb ik zojuist gedaan.
Ik zeg namelijk dan niet automatisch dat 75% volledig tegen de zin in de prostitutie zit.....beste Edward.

Mijn gedacht over de andere 3 op de 4:
1 op de 4 zit er vanwege het ontbreken van andere ambities, 1 op de 4 denkt snel geld te kunnen verdienen (wil in ieder geval geen regelmatige uren draaien voor een normaal loontje) en 1 op de 4 zit daar omdat ze zich laat misbruiken door één of andere kutpooier die het slecht met haar voorheeft (hebben vaak nooit veel toekomstperspectief gehad).

De mening van Erpee dat het merendeel daar zit vanwege laatst genoemde reden, heb ik altijd bestreden. Spoort namelijk niet met mijn ervaringen van ruim 15 jaar wandelen (ik ben er niet trots op, enkel een feit).

En dus mijn eerste gedacht: 1 op de 4 heeft keiveel behoefte aan goede, geile sex; de vrouwelijke freaks of nature :) (vrouwelijke P1's)

janjanjan
29 maart 2010, 21:45
Ik blijf mijn twijfels hebben. Als ik een O-EU dvp zou zijn, zou ik mijn geld opsparen, een droom hebben, ooit in mijn geboorteland bv. een huis te bouwen, een man te hebben, kindjes...
In dat plaatje past geen oude beer met volwassen kinderen, die zich suf geneukt heeft bij mijn vriendinnen.
Natuurlijk zijn er aardige beren, maar waarom zou het in een club anders zijn dan in het 'echte' leven. Waarom zouden hier de jonge meiden wel in katzwijm vallen, en in het 'echte' leven niet.

Toch eurootjes?

En verder: een relatie berust op wederkerigheid. Een beer - dvp-relatie is er een van afhankelijkheid. Dat werkt niet. En is ook niet uitdagend. Berust enkel op (tijdelijke) fysieke aantrekkingskracht...

Tja ik zou eenzelfde O-EU dvp zijn… $ is een belangrijke factor, net als de tijdelijkheid van de relatie, die door de kant van de beer gekenmerkt wordt door fysieke aantrekkingskracht en van de dvp kant wss meer door genegenheid, veiligheid en/of zekerheid.
Nogmaals deze relaties bestaan bij de gratie van het moment, tijdelijkheid. Langdurige, serieuze relaties tussen dvp en beertjes zijn een zeer zeldzame uitzondering op de $-regel.

Picasso 1
29 maart 2010, 21:52
Interessante nog immer actuele recensie van Jansen m.b.t. dit onderwerp:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=85543&postcount=180

janjanjan
29 maart 2010, 21:55
Mijn gedacht over de andere 3 op de 4:
1 op de 4 zit er vanwege het ontbreken van andere ambities, 1 op de 4 denkt snel geld te kunnen verdienen (wil in ieder geval geen regelmatige uren draaien voor een normaal loontje) en 1 op de 4 zit daar omdat ze zich laat misbruiken door één of andere kutpooier die het slecht met haar voorheeft (hebben vaak nooit veel toekomstperspectief gehad).

En dus mijn eerste gedacht: 1 op de 4 heeft keiveel behoefte aan goede, geile sex; de vrouwelijke freaks of nature :) (vrouwelijke P1's)

Jünther, wat dacht je van: 1 op de 4 zit er vanwege het ontbreken van ander perspectief en 1 op de 4 hunkert naar $.

Of is het ontbreken van ambities, in pakumbeet Roemenie, vanzelfsprekend logisch en hunkeren ze daarom maar naar seks??

Picasso 1
29 maart 2010, 22:03
Jünther, wat dacht je van: 1 op de 4 zit er vanwege het ontbreken van ander perspectief en 1 op de 4 hunkert naar $.

Of is het ontbreken van ambities, in pakumbeet Roemenie, vanzelfsprekend logisch en hunkeren ze daarom maar naar seks??

Jünther heeft het over o.a. duitse dames die zich "apfengeil" gedragen in de kamer en die verder andere alternatieven hebben.

janjanjan
29 maart 2010, 22:10
Jünther heeft het over o.a. duitse dames die zich "apfengeil" gedragen in de kamer en die verder andere alternatieven hebben.

Ah, ik meld me in Aca :biggrin:

Zakkenleger
29 maart 2010, 22:14

Wie zegt dat ze geen ambities hebben in hun thuisland? De vraag is of ze voldoende mogelijkheden hebben die te realiseren. Hoe dan ook kunnen ze relatief snel veel geld verdienen (zeker t.o. het prijspeil 'thuis').

Alleen maken veel dames dat geld snel op, aan foute vriendjes, kleren, cosmetica, uitgaan, drank en drugs... En de prijs die ze psychisch of sociaal betalen merken ze vaak ook pas laat.

Maar ik ken ook best wat DVPs die het spelletje wel goed spelen en al een paar huizen, of een mooie zaak bij elkaar geneukt hebben.

janjanjan
29 maart 2010, 22:22
Wie zegt dat ze geen ambities hebben in hun thuisland?

Herr Junther.

De vraag is of ze voldoende mogelijkheden hebben die te realiseren.

Relatief een heel stuk minder dan in het Westen.

Alleen maken veel dames dat geld snel op, aan foute vriendjes, kleren, cosmetica, uitgaan, drank en drugs... En de prijs die ze psychisch of sociaal betalen merken ze vaak ook pas laat.

Yep.

Maar ik ken ook best wat DVPs die het spelletje wel goed spelen en al een paar huizen, of een mooie zaak bij elkaar geneukt hebben.

Ik ken er meer die ervoor sparen, al jarenlang.

Zakkenleger
29 maart 2010, 22:28
Herr Junther.

O, die. Zijn ambitie in de club gaat niet verder dan Schalke '04. :rolleyes:

janjanjan
29 maart 2010, 22:34

:biggrin:

Rex
29 maart 2010, 22:43
@jw.william

IT TAKES TWO TO TANGO!!!!

Jünther
29 maart 2010, 23:06

Ik zei toen toch echt 'superaffengeil' ;) tegen 'Herr Lehrer' uit AC.
Heeft trouwens een goede kijk op voetbal, en geniet in het bijzonder van de 'Nederlandse school'.

Maar de boodschap klopt: heerlijke, naturgeile Luder die nog weten hoe er gelikt, gesabbeld en gefickt moet worden :roll3: :roll3:. Mooi man.
De tip van de dag: Bochumse Jara (blonde met katachtige ooglijnen) die in PSR werkt of werkte, aka 'de grasmaaier'.

Jünther
29 maart 2010, 23:11

Spitzenreiter 04.
En vergeet FC Köln niet.

Ik zeg toch ook niet dat jij in VV en GT komt.
Nog gepenetreerd lately?

Lachen is gezond. Met ZL is het altijd bal gelukkig.

Picasso 1
29 maart 2010, 23:18
@jw.william

IT TAKES TWO TO TANGO!!!!

And it takes only one to be a jerk :thefinger:

rplover
29 maart 2010, 23:24
Verliefdheid hou je niet tegen. Het komt en je zit er mee. Gelukkig is het een goed gevoel. Tegelijkertijd ben je blind. Ik kan het weten, ik heb er ook ingezeten.

/knip/

Ik stond (en sta nog) in dubio. Ik durf dit mijn mede-beer niet vertellen. Ik heb hem flink gewaarschuwd. Ik vrees dat hij het zal moeten ondervinden. Stiekem hoop ik dat hij dit leest.
Sluiit hem gewoon op, hij is compleet gek geworden, verliefd op jou, S&F, komaan, man, gewoon een witte jas aantrekken, maar wel een dwangbuis en afvoeren die vent LOLOLOLOL.
Jünther, kom hier met die brandslang met koud water, volgens mij zit S&F gedwongen in de prostitutie :biggrin:

Jünther
30 maart 2010, 00:01
Ik ben eerst JJJ nog aan het afspuiten, die schijnt het lekker te vinden, zo'n keiharde straal.

S&F zit gewoon in het web van éne Lovely, door mij steevast 'tandje' genaamd.
Moesten we dat verliefdheid noemen, dan is het zelfs echte roomboter op het voorhoofd. Geen brandslang met koud water die dat eraf spuit.

Zakkenleger
30 maart 2010, 07:37
Spitzenreiter 04.
En vergeet FC Köln niet.

Van Köln ken ik alleen de clubdames die daar wonen. :rolleyes:

Ik zeg toch ook niet dat jij in VV en GT komt.

Geen probleem met je clubkeuze. Wel met je voetbalfetish, daar moet je toch eens hulp voor zoeken. :thefinger:

Nog gepenetreerd lately?

Je moet natuurlijk wel een beetje de zaak bijhouden hier. Je hebt duidelijk niet mijn VV verhalen gelezen. :rolleyes:

Lachen is gezond. Met ZL is het altijd bal gelukkig.

:aola::aola::aola::aola:

En met Jünther ook, als-ie dat voetbal even 5 minuten uit zijn kop kan zetten. :baeh:

SFL
30 maart 2010, 08:55
SFL valt een beetje laat in bij deze discussie... Hij heeft dan ook niet alles gelezen, maar wenst wel te reageren op enkele zaken die hem in het oog sprongen.

Vooraleer je hier begint te spreken over liefde en hartstocht, moet je jezelf toch wel enkele vragen stellen:
-Hoeveel heeft zij je tot nu al gekost?
-Hoeveel zal ze mij nog kosten in de toekomst?
-Hebben we elkaar al buiten de club gezien (bij mij thuis of op een neutrale plaats)?
-Naar haar vertrouwde omgeving toegaan, is dat wel een goed idee?

Eén van mijn kameraden (bulls) had deze situatie ook met een Roemeense. Na 4 à 5 keer clubentree te betalen en in die tijd 9x met haar te neuken, was hij ook al 9x haar loon per uur kwijt. Pas toen zagen ze elkaar voor het eerst buiten de club. Het neuken was toen gratis, maar het koste hem wel veel benzine, een duur etentje en liters drank... Incluis voor haar beste vriendin (die er toen ook bij was).

Daarna vroeg ze hem om naar Roemenie te komen. Ik raadde dit af en wou ingrijpen, maar mijn jonge vriend zat te hoog met zijn kop in de wolkjes. Tegen beter weten in vertrok hij. Die reis naar Roemenie koste hem veel, maar hij had wel een onderkomen bij haar. Toen hij terplekke aankwam, moest hij haar benzine betalen om hem van de luchthaven te komen halen. Ze sliepen niet samen bij haar thuis, want dat kon haar broer niet verdragen (achteraf bleek het niet haar broer, maar wel haar pimp). Hij werd dus op een appartement gezet van de "broer", maar kreeg daarvoor later ook de rekening gepresenteerd. Etentjes diende hij te betalen, want zij was zogezegd een arme Roemeense (terwijl ze in Duitsland op een week al 4x meer verdiend dan mijn makker op een maand. Toen zijn geld erdoor zat, moest ze zelf zien rond te komen en verkocht ze haar lichaam in Roemenie enkele malen. Mijn vriend leed dus niet alleen financiele schade, maar ook psychische.

Hij kon ook niets ondernemen uit angst voor haar "broer" en hun vrienden. Na een week en een 1400 euro armer wou hij terug naar huis komen. Ik wou het zaakje daar komen oplossen, maar hij moet haar nog graag gezien hebben, want ik kreeg geen groen licht om af te komen. Met hangende pootjes is hij wedergekeerd.

Mijn advies: blijf met je poten van DVP's af, want je weet nooit wie er achter hen zit. Is er meer, spreek dan eerst af op neutrale plaatsen en wees pas gerust als het je geen geld meer kost. Leen ook van haar nooit geld! Pas wanneer je haar beter kent (en dat doe je niet na tig aantal malen haar in een club te zien) en er zeker van bent dat er geen pooier in het spel is, dan kan je overwegen haar mee naar huis te nemen. Als dat vol vertrouwen van beide zijden geslaagd is, dan kan je eventueel ook eens naar haar thuis gaan.

Maar dan nog, het is dan pas wanneer de ellende begint. Meeste vrouwen zijn verslaagd aan het geld dat er verdient is... Net zoals roken trachten ze er veel mee te kappen, maar uiteindelijk beginnen ze toch terug. Indien je een een volwaardige relatie met haar hebt, dan hangt het nog eens van jou af of je stabiel genoeg bent om met haar beroep te kunnen leven. Die hele dagen dat zij weg is, zit jij thuis met een knagend gevoel te denken wat die smerige zwijnen van hoerenlopers met haar zitten uit te spoken. Of nog erger, je gaat haar achterna, wordt jaloers en gaat in een club op de vuist met alle gevolgen vandien.

Dit is geen leven voor de doorsnee man. Ik begrijp dat je reeds een partner hebt... Zet het allemaal niet op het spel, voor je lusten. Ik ken jou natuurlijk niet, maar de makkelijkste test om na te gaan of het allemaal wel waard is: stel jezelf de vraag of zo'n dame in real life ook had kunnen krijgen. Als je op stap gaat en je krijgt dames van haar kaliber niet in bed, dan mag je het nu gerust ook uitsluiten.

Zorg dat je snel met je kop uit de wolken komt, de roze bril afgaat en dat je de vlinders uit je buik met een scheet laat vliegen. De kans is anders groot dat je je partner verliest, een deel van je sociaal leven en massa's geld.

SFL is ook verknocht aan DVP's, kan goed met hen opschieten en heeft er een zwak voor... Maar verliefd worden, dat zal ik nooit doen. Zelfs als ik buiten een club met hen neuk en er geen rooie duit voor betaal, dan speek ik nog niet van liefde of een relatie... Dat is dat gewoon eentje waar het echt goed mee klikt, maar zeker niets meer. Ze zijn mijn vriendinnen, maar zeker niet dé vriendin!

Hopelijk trek je je conclusies uit dit pleidooi, mijn beste.

Grreeeeeettttttzzzzzzz

foots
30 maart 2010, 09:34
Heren, beren,

Ondanks niet de gehele draad gelezen te hebben geeft SFL een volledig en duidelijk antwoord.

Veel succes met de verliefde DVP's.

RAUL7
30 maart 2010, 09:41
Julia Roberts in Pretty Women (http://www.youtube.com/watch?v=1AJYmjlB9E4)

Vanaf 05:07 luisteren! :cool:

edward
30 maart 2010, 10:40
Deze meiden die NU is deze clubs werken hebben ook de kans niet gehad om iets te leren.Het zijn allemaal meisjes van de lichting na de Chaucescou tijd. Ik praat nu alleen over de Roemenen Als de mensen al geld konden krijgen was het om een nieuw bestaan op te bouwen.Of de jongens iets te laten leren,wat ook in vele gevallen niet is gelukt.Ze zien nu en toen op TV hoe goed het is in het westen.Ze denken er een graantje van mee te pikken.Maar ze hebben ook geleerd van thuis uit om andere dingen te pikken .En daar maken vooral de mannen gebruik van.Ze nemen dan meteen een stel meisjes mee met [de bedoeling] hier ergens werk te krijgen.Maar de meeste komen bedrogen uit.Ze dumpen ze gewoon in een club,en gaan zelf stelen als de raven. Ik vertrouw geen enkele Romeen.Ze hebben zich met liegen en bedriegen altijd moeten behelpen in die tijden van het strenge regime.Er zal een heel mensen leven overheen gaan,voor er weer een beetje orde is in dat land.Als het er al ooit van komt.Want de criminaliteit heeft daar nog steeds alles in handen.Soms vind ik het niet eens vreemd dat die meisjes dit werk hier komen doen. Maar dat ze het allemaal met plezier doen ,geloof me dat is niet zo.Want sommige zien hun kinderen (en ja die hebben ze in Roemeniën bij hun ouders)soms een half jaar niet of nog langer.Gelukkig weten die kinderen niet wat hun moeder hier doet.Maar als het zo blijft zullen ze hun moeders baan een keer moeten overnemen .Gewoon te zielig voor woorden.Maar wij kunnen hier niets tegen willen,als je niet graag een kogel in je kop wilt moet je je niet met die mannen bemoeien.Ze schrikken nergens voor terug.Ze zijn nog erger als beesten.

grt e

Gustomass
30 maart 2010, 13:06
"Verliefheid van beide kanten" ??
Dat klinkt heel mooi natuurlijk.
Maar toch...Eén van beide kanten blijft gewoon de "klant" en de andere kant ...die gaat om met deze k(l)ant...

Neem het op zoals het je past, maar een gewaarschuwde k(l)ant telt voor twee......misschien geldt dat wél voor beide kanten...

Geniet ervan, lekker met je hoofd in de wolken.
Het kan daarboven gewoon héérlijk zijn , maar blijf met je beide ijsberenvoetjes op de grond...
Huppel af en toe even, geniet van je verliefdheid( tis toch een van de mooiste dingen die een mens kan overkomen...) en vervolg dan weer gewoon als ijsbeer je pad verder.

Alles wat zweeft komt ééns weer op de grond terecht...

Gustomass hélemaal in zijn sas.

NikXXX
30 maart 2010, 20:04
... stel jezelf de vraag of zo'n dame in real life ook had kunnen krijgen. Als je op stap gaat en je krijgt dames van haar kaliber niet in bed, dan mag je het nu gerust ook uitsluiten.

:hammer: ... en daarmee is alles gezegd! :rofl:

joop slim
30 maart 2010, 23:22
Een vriendschap met een dvp is zo gesloten....als je portomonee maar vol zit....

En toch zijn er uitzonderingen....mijn "zusje" was altijd een jagertje, een haat/liefde verhouding....maar bleven elkaar altijd opzoeken en nu ze geen dvp meer is nog altijd contact zonder stress of wat dan ook maar dat is puur vriendschap.

Afgelopen weekend vertelde mij mijn huidige vriendin :biggrin: dat het destijds voor haar goed was mij als klant te hebben (terwijl ze maar een paar betaalde kamergangen heeft gehad met mij) en slecht voor mijn portomonee was ( ik denk dat ze bedoelde de andere financiele steun die ik gaf LOL)

Een relatie met een dvp of ex-dvp (zoals mijn huidige vriendin) is niet de makkelijkste relatie die je kunt bedenken, het blijft een gevecht om elkaars vertrouwen te krijgen, zei met haar 1001 namen in de telefoon en de man zijn hoerenlopersgedrag......
Als een relatie met een dvp of ex-dvp je lukt dan moet je volgens mij alle relaties aan kunnen (niet kwaad bedoelt) je moet ongeloofelijk veel geduld hebben en ook vreselijk slikken kunnen bij de acties die ze uit halen, komt jaloersie boven drijven en neemt dat de overhand dan kun je het shaken.....
Ze leven hun eigen leven en houden geen rekening met jou....pas als je hun er op attent maakt dan is het oja sorry.

Ik ben jaloers aangelegd en controleerde haar telefoon, tja en eigenlijk wil je dat niet eens weten allemaal, zei controleerde mijn telefoon en kwam ook wel een foto tegen die eigenlijk niks te betekenen had maar toch jaloers bekeken wordt....een woordenwisseling volgt.....

Het voordeel van deze dame ze is een stuk rustiger geworden dan voorheen, destijds drugs, alcohol en verkeerde types om zich heen, gelukkig heeft ze het licht gezien ;) voor een dame als voor deze wil ik wel vechten, ik vindt haar de moeite waardt, afgelopen weekend gebeurde het dat een klant belde toen ze aan het werk was en haar €150,- bood voor een uur, ik vroeg haar "was passiert ?" het enigste wat ik haar kon zeggen is, je moet zelf weten wat je doet maar je bent gestopt met dat klote werk, mede ook vanwege lichamelijke klachten en je hebt nu een normale baan, éénmaal weer ja zeggen is misschien weer hek van de dam......ik had een opmerking geplaatst waarmee ze me de rest van de dag plaagde en op het einde van de dag zei dat het spass was en ze het niet wou hebben, MAAR ZE HAD NEE GEZEGD TEGEN DE KUNDE..... ik was blij voor haar en ook wel een beetje trots dat ze niet bezweek voor het leuke geld, terwijl ze het geld echt nodig heeft op het moment. Nadat ik later in de auto tegen haar zei "ik kan niet voor je beslissen wat je moet doen, alleen kan ik maar mijn mening geven en wat je ermee doet moet jezelf weten" ze antwoorde met "iemand zou me moeten wijzen op mijn fouten of zeggen wat ik het beste kan doen........" (ja was leuk om te horen dat ze wat deed met mijn mening)
Totaal afstand doen van dat wereldje kunnen ze niet, ze blijven contact houden met "vrienden" van destijds, maar ze staat er nu anders tegenover en heeft de knop omgezet in haar hoofd, geen mooie praatjes meer aanhoren niet veraarscht meer willen worden...ect ect

Diverse ruzies hebben we al achter de rug, maar dan hebben we ook weer wat goed te maken :biggrin:
Ik hou van haar en zij houdt van mij....en wat alle buitenstaanders nu nog ervan zeggen zal mij een biet zijn, zolang het goed gaat is het mooi en loopt het fout zal het jammer zijn...maar het leven gaat door.
Ze weet dat mijn leven ook kloten is en ik alle dubbeltjes ook moet omdraaien, tja ik sta nu een beetje aan de zijde van een dvp , we stonden samen bij de juwelier om ons goud te verpatsen omdat we wat nodig hadden.....das de keerzijde.
Nee bij ons draait het niet om geld van haar zijde....zij heeft weinig en ik heb weinig.

Waarom zou een relatie met een dvp niet mogen of kunnen, het zijn ook mensen met gevoel en zoeken naar warmte/genegenheid.

Ze zijn niet anders dan mensen die een gewone baan hebben, ze hebben alleen een erg grote rugzak met problemen bij hun.

Alleen een dvp ontmoeten in een club en dan een relatie aangaan is niet de meest ideale plaats voor het starten van een liefde, een "slechte dvp" zou er misbruik van kunnen maken (mede opgezet door haar pooier)

Groet, Joop Slim

janjanjan
30 maart 2010, 23:59
Mooie post Joop, getuigd van oprechtheid in jouw huidige situatie, respect voor de keuzes die je maakt, ook al zou ik andere keuzes maken. Ik wens je succes en hoop dat jij en je dame de jaloezie achter jullie kunnen laten en samen blijven genieten van wat er is en als dat niet om $ draait dan is het per definitie goed, wat het ook is, leerzaam is het zeker en dat is veel waard.

Big30
31 maart 2010, 00:30
Topic weer moeten opschonen!

Big30

edward
31 maart 2010, 08:32
:
Topic weer moeten opschonen!

Big30

Je moet toch wel een grote bezem hebben Biggie.Ik zag bij Blokker bezems in de reclame.Misschien uit voorzorg? :lostit::lostit:

ijsbeer11
2 april 2010, 09:48
Ook ijsbeer11 wil nog even reageren op JW William..

Denk dat het meeste al is gezegd, met name het bericht van SFL slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop..

Beste JW William,

Ik ken je niet maar het komt me bekend voor wat je zegt, heb het zelf al eens meegemaakt...

Ook ik zat op die roze wolk waar jij je nu op bevindt en ik ben blij dat ik er weer vanaf ben gevlogen..

ECHTE LIEFDE is in een club niet mogelijk , ook geen uitzonderingen! De dames zitten er maar voor 1 ding, en mocht er ooit een relatie uit voortvloeien zullen jullie beiden altijd met de gedachte zitten dat jullie elkaar hebben leren kennen als hoer en hoerenloper, om het maar eens onbeschaafd te verwoorden.

Ook is het zo dat het gros van de dames een "broer" "neef" of "goede vriend" (lees pimp) heeft, die voor haar zorgt (lees: waar zij voor zorgt, financieel gezien) en zoals Edward al beschreef, met name de Oost Europese broers, neven en vrienden deinzen nergens voor terug en zullen niet schromen om jou je laatste geld af te pakken

SFL
2 april 2010, 10:31
Ook is het zo dat het gros van de dames een "broer" "neef" of "goede vriend" (lees pimp) heeft, die voor haar zorgt (lees: waar zij voor zorgt, financieel gezien) en zoals Edward al beschreef, met name de Oost Europese broers, neven en vrienden deinzen nergens voor terug en zullen niet schromen om jou je laatste geld af te pakken

Die neefjes of broertjes krijg je zelden of nooit te zien (uitgezonderd om 1 uur 's nachts op de parking van YY en in mindere maten ook de Duitse clubs). Koorknapen zijn het niet, maar ze pakken je helemaal niets af zolang je niet persoonlijk naar hen uithaalt. Die kerels zijn meer geslepener dan jullie allen denken. Ipv afpakken, geef je het gewoon via haar, want jij bent verliefd en zonder er zelf op te letten ga je toch door met betalen. Misschien niet voor de seks, maar wel voor bv benzinekosten, etentjes, het onderkomen bij haar thuis, cadeautjes... Etc. Het zijn gewoon de verliefden die hun vermogen wegschenken wanneer de dame een traan wegpinkt en zegt dat ze het financieel zwaar heeft (en dat terwijl meeste vrouwen meer verdienen per maand dan meeste beren hier op dit forum). Nadat alles via haar gepasseerd is, dankt de pimp in kwestie jullie vriendelijk voor de gulle donatie... Geld afpakken, daar is hij te mooi voor en wenst zich er niet toe te verlagen (in meeste gevallen). En dat zal zo blijven zolang ijsberen dames betalen en zolang dames in de goedheid van hun "manager" blijven geloven en protectiegeld afdragen aan hem.
Wil je haar hart stelen? Zoek dan de confrontatie op met de pimp, duw een mes in zijn nieren of jaar een kogel door zijn lever... En dan is ze volledig van jou. Heb je geluk en heb je een gemene snuit, dan zal ze vanaf dat moment misschien geld afdragen aan jou... En dan ben jij de pimp, de liefde volgt vanzelf!

ijsbeer11
2 april 2010, 10:44
Zo bedoelde ik het ook, dat ze indirect je geld in bezit krijgen

Zakkenleger
2 april 2010, 11:09
ECHTE LIEFDE is in een club niet mogelijk , ook geen uitzonderingen! De dames zitten er maar voor 1 ding, en mocht er ooit een relatie uit voortvloeien zullen jullie beiden altijd met de gedachte zitten dat jullie elkaar hebben leren kennen als hoer en hoerenloper, om het maar eens onbeschaafd te verwoorden.

Dat is te zwart-wit. Er zijn wel degelijk uitzonderingen, maar ze zijn zeldzaam.

Blijft wel staan dat beertjes die op zoek zijn naar een relatie, dat beter niet kunnen doen in een club (of bij raamdames etc). De dames zijn daar meestal niet naar op zoek, en hebben inderdaad vaak al een relatie of een pimp die toch geld wil (blijven) zien. Of ze zoeken een kerel vanwege een verblijfsvergunning.

Ik ken wel verschillende stelletjes die elkaar 'in het leven' hebben ontmoet en die toch gelukkig zijn met elkaar. De drempel is veel hoger dan bij een 'gewone' relatie, maar is die eenmaal genomen, dan lijkt zo'n relatie minstens net zo stabiel. Juist omdat je elkaar daar hebt leren kennen, en dat alvast geen geheim meer is. Mocht zo'n relatie toch eindigen dan wil dat ook niet zeggen dat dat uitsluitend aan de dame lag.

Vergeet ook niet dat je zelden goed nieuws verhalen hoort, en vooral als het misgaat, dat zeer snel de ronde doet.

janjanjan
2 april 2010, 11:42
Tja… Conclusie...

De ijsbeer is een domme naïeve onbenul die zich moedwillig, blind door verliefdheid, zijn geld slinks laat afpakken in ruil voor wat kusjes en handjes vasthouden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan…

De dvp is een geslepen oplichtster, met mooie borstjes en dito kontje, maar wel volkomen monddood, een afhankelijk miepje, uit een Oost-Europees familie (spook)bedrijf. Ook die zullen ongetwijfeld bestaan…

phoenix
2 april 2010, 13:05
beste joop,

ik ken je alleen hier van het forum en ik kan me voorstellen dat je kriebels bij een dame hebt gekregen. Ik heb zelf in het verleden enkele contacten met dvp's gehad, verliefd geweest, maar dat was meer in ramenbuurten( geld heb ik daar nooit teveel aan verspild). Ik heb die stap nooit hoeven nemen , omdat dvp's bijna allemaal flinke wonden hebben die altijd zullen worden beschermd door hun maskerades. Dat overkomt jou nu ook. Als je de wond open krijgt en het geduld, dat voor mij een van de grote vormen van liefde is, echt zegeviert dan krijg je daar wat voor terug. Ik geloof dat ze Bulgaarse afkomst is , lees ik zo tussen de regels door, hele warme mensen, ben in bulgarije geweest en gemerkt dat het wel een heel andere cultuur is dan de nederlandse, met die factoren heb je wel te maken. Ik heb zelf nog een goed contact met een dvp achter de ramen( maar eenmaal sex mee gehad en toen nooit meer) en voor mij was het al snel dudielijk dat als je echt vn liefde wil gaan spreken je de dame niet meer voor sex moet benaderen. Het kost ook geld , maar sex en geld is een hele andere benadering dan sex in een gelijkwaardige positie................dat adviseer ik de andere man hier ook, wil je werkelijk liefde krijgen en kunnen geven dan zal dat gewoon effe helemaal afgelopen moeten zijn. Een vrouw heeft daar helemaal niet zoveel moeite mee als een man over het algemeen, het werpt uiteindelijk wel zijn vruchten af, vooral de dvp die ik ken voelt zich 'veilig bij mij' maar nog niet zo veilig dat ze prive al contact wil. Zolang dat dat er niet is, maak ik mij geen enkele illusie. Ze is dan de dvp en ik ben iemand die haar geschiedenis kent en( want dat heb ik wel bereikt intussen , mijn geduld trekt de woorden uit de mond van de dame.):smoke:

Bosco
2 april 2010, 16:33
Moedige post van Joop, gelukkig is mijn relatie met een dvp veel gemakkelijker.

Uit respect noem ik haar artiestennaam niet, ik hoop dat de beertjes die met mij bekend zijn ook die respect kunnen opbrengen.

@ JW.William. Durf te leven, wat zeg je gevoel? Ben je ongelukkig in je huwelijk? Kap erdan mee. Het leven is kort. Is je gevoel goed over die dvp? Gaat erdan voor. Ga je op je bek, nou en.... je krabbelt wel weer over end.

Verliefd zijn is het mooiste gevoel wat er is, en echt verliefd zijn komt in een mensenleven niet vaak voor. Helemaal niet als het van 2 kanten komt. Je bent verplicht om daar wat aan te doen, uit te vinden...of het echt is of niet.
Als het niets is zal je zwaar telleurgesteld zijn, maar dat maakt niet uit...je zal daar overheen komen. Voel dat je leeft....durf te leven.

Of doe er niets mee. En je zal de rest van je leven afvragen, wat als ik ????
En eindig als een chagerijnige knorrige brombeer.

En @ ijsbeer 11, uitzonderingen bestaan. ;)

rplover
2 april 2010, 16:55
Ook naar de Paasafdeling met Bosco.
Het lijkt wel de nieuwste rage (lees:ziekte): hoe laat ik me professioneel leegzuigen door een Meid buiten de club? :confused:
Ik kan bijna niet geloven (ja, ik wist er al van hoor, Bosco) dat jij de volgende bent in de lange rij.
Ik hoop echt dat het je lukt, maar je kansen zijn miniem, het is alsof ze je een boksring in gooien met Mike Tyson, en voor de zekerheid je de beide handen op de rug binden, je moest hem zo eens kunnen raken, heel toevallig, je weet immers nooit.
Alvast heel sterkte toegewenst, en ik hoop dat ik het alweer fout heb, maar buiten één persoon heb ik nog nooit een relatie met een (al dan niet actieve) DVP zien slagen :heul:
Veel sterkte in je strijd, tot binnen een zestal maandjes in één of andere club, dan zal je wel genezen zijn, hopelijk zonder te veel emotione en financiële schade.

erpee :wink2:

Bosco
2 april 2010, 17:28
Veel sterkte in je strijd,
:

Het is voor mij geen strijd, de enige die sterkte nodig heeft is zij.
Want dit ijsbeertje is vele malen erger dan een Roemeense dvp. ;)

Zakkenleger
2 april 2010, 17:39
Het lijkt wel de nieuwste rage (lees:ziekte): hoe laat ik me professioneel leegzuigen door een Meid buiten de club? :confused:

You read it here first:

De nieuwste mode onder stoppende ijsberen is een relatie met een DVP. 'Da's toch leuker dan een SOA, maar wel duurder dan clubbezoekjes' aldus een geïnterviewde.

Een andere geïnterviewde meldt: 'ze zuigt me nu alleen nog uit in plaats van af'.

Jetliner
2 april 2010, 17:45
Het is voor mij geen strijd, de enige die sterkte nodig heeft is zij.
Want dit ijsbeertje is vele malen erger dan een Roemeense dvp. ;)

Ik val haast uit mijn bed van verbazing :eek:
Wat is er zo erg aan jou?

Bosco
2 april 2010, 18:01
Ik val haast uit mijn bed van verbazing :eek:
Wat is er zo erg aan jou?

De trefwoorden zijn: onbetrouwbaar, ongehoorzaam, veeleisend, manipulerend, fanatiek, eigengereid.
Maar er word ook gezegd dat ik gevoel voor humor heb, lief en attent kan zijn. :rolleyes:

Jünther
2 april 2010, 18:12

So true, meneertje Trekveel.
Waarschijnlijk bedoelde Bosco dit met sterk zijn (€ 0 investeren), toch?

Anders is het namelijk nog altijd gekochte liefde, en daar geraken we niet van onder de indruk. Wat heet......
De meeste beren hebben anders met je te doen, ....en uit zelfbescherming kan je dan beter op de paasafdeling worden gestoken, (C) Erpee.

Jünther, 19 minuten per sessie verliefd :biggrin:

Bosco
2 april 2010, 18:24
So true, meneertje Trekveel.
Waarschijnlijk bedoelde Bosco dit met sterk zijn (€ 0 investeren), toch?

So true, honingbeer ;)

Jetliner
2 april 2010, 18:27
De trefwoorden zijn: onbetrouwbaar, ongehoorzaam, veeleisend, manipulerend, fanatiek, eigengereid.
Maar er word ook gezegd dat ik gevoel voor humor heb, lief en attent kan zijn. :rolleyes:

Gelukkig noem je niet koppig, een weinig originele, maar vooral onder pubers in zwang zijnde karaktertrek.
Anders zou ik haast geloven dat Bosco een 15-jarig meisje was :)

Jünther
2 april 2010, 18:34
Jet hij meent het, dus ga er geen grap van maken.
Bosco wil zijn verhaal kwijt.

Jansen
2 april 2010, 19:16
@ Dalton

Ik krijg zoveel eten thuis dat ik buiten de deur een dieet volg. :gruebel:

Jansen
2 april 2010, 20:00
Die neefjes of broertjes krijg je zelden of nooit te zien (uitgezonderd om 1 uur 's nachts op de parking van YY en in mindere maten ook de Duitse clubs). Koorknapen zijn het niet, maar ze pakken je helemaal niets af zolang je niet persoonlijk naar hen uithaalt. Die kerels zijn meer geslepener dan jullie allen denken!

Bij YY zijn ze gewoon binnen en willen na het kamerbezoek meteen hun geld.

Ook bij VV weten we dat daar dames werken die een pimp hebben die gewoon binnen komt vallen en haar observeerd of ze wel voldoende werkt.

Verder ga ik me niet mengen in dit draadje omdat SFL,Joop.S Dalton en rp.
enz enz al hebben geschreven.

Wel vind ik dat je na het lezen van al deze verhalen geen steek verder komt omdat jezelf wel weet wat je weg gooit en wat er te verwachten is.

De vier dagen die je gaat probeer dan wel bij broers en neven weg te blijven maar ga met haar alleen.
Tips :
A; loop eens met haar hand in hand een parfumerie zaak binnen en kijk eens
naar de reactie van de dames die daar werken ?

B; Als je kinderen hebt en het leeftijdverschil tussen jullie is meer dan 15 jaar
Over een paar jaar wil ze van jou kinderen wil je dat ook weer ?

C; kijk eens wat je weggooit als je voor haar kiest en de kinderen hun
vertrouwen in je verliest ?

D; als ze je dumpt over een jaar omdat haar vriendinnen jou een oude lul
vinden ?

E; Ja ze zal een mooie meid zijn en je loopt je pik achterna wat wij ook doen
maar ook wij en Ik hebben met deze dames hetzelfde meegemaakt.

Dus pak een paar lekkere dagen en vertel haar dat je bedenktijd nodig hebt van een aantal weken dan wordt de liefde vaak wat koeler.

Sonny bijvoorbeeld en Ik (jansen) kunnen je een boek voorleggen met ervaringen van verliefdtijd en zelfs 6 weken rondlopen met diarree van ziek zijn van verliefdheid.:hammer:

Picasso 1
2 april 2010, 20:17
Verliefdheid is niets meer dan een vorm van masturbatie die erg vaak eindigt in castratie :amen[1]:

RAUL7
2 april 2010, 21:50
Verliefdheid is niets meer dan een vorm van masturbatie die erg vaak eindigt in castratie :amen[1]:

Eigenlijk zou verliefdheid, man/vrouw, man/man, of vrouw/vrouw, dat maakt niet uit, louter seksueel moeten kunnen zijn, maar door alle voorprogrammering en de bijbehorende frustraties, door alle banden met ideaalbeelden, afkeurenswaardige voorbeelden, banden met moeders, vaders, mannen, vrouwen enz, door alle projecties en dwingende invloeden van buitenaf, is het zo'n wirwar van aantrekken en afstoten geworden dat de hele verliefdheid tot één groot, mensen- en relaties-beschadigend monster is geworden...:eek:

http://www.path-of-wisdom.com/gevoel/verliefd.htm

seksenfun
3 april 2010, 17:29
Verliefdheid louter seksueel :gruebel:.

De schrijver onderbouwt zijn stelling op zijn manier, mag. Verliefdheid is eigenlijk gewoon een zalig (woordkeuze omwille van Pasen) gevoel, meer niet. Het overkomt je! Zélfs al is het niet wederzijds, zelfs ook als je er dan niet rationeel mee omsprong, de tijd dat je verliefd was, was je dolgelukkig (op wolkjes lopen, ik hoor de schrijver daar niet over :wink:). Die tijd kan men je niet meer afnemen.

Verliefdheid een ziekte noemen :hammer:. Dan wil ik wel altijd ziek zijn :smoke:.

wimp
3 april 2010, 19:17
ik noem geen naam van mijn verloofde, mocht iemand deze toch weten (jan) hoop ik op discretie.

na een goed huwelijk en als vrienden uit elkaar te zijn gegaan
ben ik ook verliefd geworden op een DVP (de scheiding was toen nog bezig), en dit gaat al 2 jaar goed, we hebben up's en downs zoals in elke relatie.
ze wil niet naar Nederland komen dus ga ik naar haar land van afkomst om daar te wonen
maar ik ben niet jaloers aangelegd, en dat helpt heel veel.
ook ga ik niet meer naar de club (ze kan niet werken als ik er ben)
ik vraag elke dag of ze wil stoppen met haar werk (ja ze werkt nog), en haar antwoord, als ik mijn helft van ons huis kan betalen.

ik moet zeggen ik heb echt geluk gehad, als je de verkeerde treft dan kleed ze je uit. ik betaal bijna niks of de helft in onze relatie.
ik kan alleen zeggen tegen William (of anderen) ben voorzichtig maar kijk wat je nu hebt, en als de situatie er op vooruit gaat !! ga er voor.
gaat het mis gaat het mis, maar heb je niet het gevoel van had ik toen maar.......
en spijt de rest van je leven

een ex beer

en verliefdheid!!! soms gebeurt het en is het echt!!!!!!

dan een paar vragen beantwoorden

Vooraleer je hier begint te spreken over liefde en hartstocht, moet je jezelf toch wel enkele vragen stellen:
een paar euro
wat kost een echtgenote in deze tijd???
-Hebben we elkaar al buiten de club gezien (bij mij thuis of op een neutrale plaats)?
Ja, elke dag haal ik haar op als ze werkt
ja dat was voor mij het beste idee ever.

jaloerse blikken
B; Als je kinderen hebt en het leeftijdverschil tussen jullie is meer dan 15 jaar
geen probleem
is niet gebeurt, gaan zelfs mee op vakantie
vinden ?
wie dan leeft die dan zorgt
heb je nog steeds een vriendin / verloofde die dit werk doet of heeft gedaan?? anders kun je niet mee praten

rolly
4 april 2010, 00:13
ik noem geen naam van mijn verloofde, mocht iemand deze toch weten (jan) hoop ik op discretie.

na een goed huwelijk en als vrienden uit elkaar te zijn gegaan
ben ik ook verliefd geworden op een DVP (de scheiding was toen nog bezig), en dit gaat al 2 jaar goed, we hebben up's en downs zoals in elke relatie.
ze wil niet naar Nederland komen dus ga ik naar haar land van afkomst om daar te wonen
maar ik ben niet jaloers aangelegd, en dat helpt heel veel.
ook ga ik niet meer naar de club (ze kan niet werken als ik er ben)
ik vraag elke dag of ze wil stoppen met haar werk (ja ze werkt nog), en haar antwoord, als ik mijn helft van ons huis kan betalen.

ik moet zeggen ik heb echt geluk gehad, als je de verkeerde treft dan kleed ze je uit. ik betaal bijna niks of de helft in onze relatie.
ik kan alleen zeggen tegen William (of anderen) ben voorzichtig maar kijk wat je nu hebt, en als de situatie er op vooruit gaat !! ga er voor.
gaat het mis gaat het mis, maar heb je niet het gevoel van had ik toen maar.......
en spijt de rest van je leven

een ex beer

en verliefdheid!!! soms gebeurt het en is het echt!!!!!!

dan een paar vragen beantwoorden

een paar euro
wat kost een echtgenote in deze tijd???
Ja, elke dag haal ik haar op als ze werkt
ja dat was voor mij het beste idee ever.

jaloerse blikken
geen probleem
is niet gebeurt, gaan zelfs mee op vakantie
vinden ?
wie dan leeft die dan zorgt
heb je nog steeds een vriendin / verloofde die dit werk doet of heeft gedaan?? anders kun je niet mee praten

Het gaat blijkbaar goed tussen jullie....en ik hoop dat het ook goed blijft gaan. Ik loop al wat jaartjes rond in het circuit....en heb veel gezien en meegemaakt op het gebied tussen dvp`s en klanten wat relaties betreft. Best mogelijk dat het goed gaat met en tussen jullie, ik zeg niet dat het niet kan....maar dan zijn jullie wel de uitzondering die de spreekwoordelijke regel bevestigd.

Rolly

seksenfun
4 april 2010, 14:10
Vergelijk het een beetje met taal. Er zijn toch wel meer dan 1 uitzondering die de regel bevestigen hoor.
Het gaat wel meer heel erg goed tussen een (ex-)DVP en (ex-)klant. De vraag is enkel hoelang? Als je dan antwoordt 10 jaar, ja dan heb je het over dé uitzondering die de regel bevestigd.
Het hangt er gewoon maar van af wat je nastreeft in het leven. Ben je naarstig op zoek naar een langdurige gelukkige en eenvoudige relatie, blijf dan van de DVP's af, blijf weg uit de prostitutiewereld en ga naar een danscafé of zo. Wil je echter niet zo persé een relatie maar kan je er erg van genieten voor de tijd (een paar maanden, een paar jaar) dat het duurt en het klikt plots meer dan bijzonder met een DVP en er bloeit wat meer dan enkel jouw lul, ga er dan voor :smoke:.

Clint
5 april 2010, 10:39
Ik denk dat je uitgangspunt moet zijn dat verliefdheid in een club niet mogelijk is. Uiteraard zullen uitzonderingen de regel bevestigen. Wel denk ik dat meisjes een klant leuk kunnen vinden. Natuurlijk is het voor hen werk, maar als je uitrekent hoeveel relaties en affaires op het werk ontstaan is dat natuurlijk geen belemmering. Daar komt bij dat sex nu eenmaal grenst aan genegenheid. Mijn ervaring is dat die meisjes echter zoveel hebben meegemaakt, of negatiever gezegd een apart slag dames is, dat uberhaupt het hebben van een relatie met hen moeilijk is.

Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat mijn gevoelens werden aangewakkerd. Of het echt was? Ik zal het nooit weten. Ik date regelmatig dames en zo ontmoet je ook allerlei meisjes die als escort werken. Er was geen sprake van verliefdheid van haar en mij, maar toch was er meer. Ik probeerde haar te helpen in een moeilijke periode, maar ja..................... Het was trouwens geen einde a la CUUP. Maar het was wel een leerzaam verhaal. Misschien moet ik op dit forum wat inspiratie op doen en mijn belevenissen aan het papier toe vertrouwen.

Dalton
5 april 2010, 16:51
Vergelijk het een beetje met taal. Er zijn toch wel meer dan 1 uitzondering die de regel bevestigen hoor.
Het gaat wel meer heel erg goed tussen een (ex-)DVP en (ex-)klant. De vraag is enkel hoelang? Als je dan antwoordt 10 jaar, ja dan heb je het over dé uitzondering die de regel bevestigd.
Het hangt er gewoon maar van af wat je nastreeft in het leven. Ben je naarstig op zoek naar een langdurige gelukkige en eenvoudige relatie, blijf dan van de DVP's af, blijf weg uit de prostitutiewereld en ga naar een danscafé of zo. Wil je echter niet zo persé een relatie maar kan je er erg van genieten voor de tijd (een paar maanden, een paar jaar) dat het duurt en het klikt plots meer dan bijzonder met een DVP en er bloeit wat meer dan enkel jouw lul, ga er dan voor :smoke:.

Zijn de dames in een disco anders dan in een club?
Nee natuurlijk niet misschien zijn het wel dezelfde want de dvp's gaan ook regelmatig naar een disco om zich uit te leven.
Alleen in een disco komen geen oude kerels zoals wij maar lekkere jonge kereltjes met een heerlijk figuur voor de meisjes.
Seks&fun als we onszelf goed bekijken in de spiegel dan zie je natuurlijk wel dat we geen heerlijke jonge knapen zijn van 25 jaar maar aftandse oudjes die af en toe nog wel eens een jong vrouwtje willen scoren.
Er zijn ook uitzonderingen onder de dvp's die liever een rijke oude man hebben:biggrin: die ze voorzien van de benodigde euro's en af en toe een keer naar de disco gaan om een lekker knulletje te scoren of ze bellen een gigelo wanneer de oude man aan het werk is om de euro's te verdienen.
Dat maakt het leven van een dvp die verliefd wordt op een oude knar zo aantrekkelijk.:e010[1]::e010[1]:

seksenfun
5 april 2010, 17:09
Zijn de dames in een disco anders dan in een club?
Nee natuurlijk niet misschien zijn het wel dezelfde want de dvp's gaan ook regelmatig naar een disco om zich uit te leven.
Alleen in een disco komen geen oude kerels zoals wij maar lekkere jonge kereltjes met een heerlijk figuur voor de meisjes.
Seks&fun als we onszelf goed bekijken in de spiegel dan zie je natuurlijk wel dat we geen heerlijke jonge knapen zijn van 25 jaar maar aftandse oudjes die af en toe nog wel eens een jong vrouwtje willen scoren.

Ik wist al niet waarom ze mij in de disco zo héél anders aankijken dan in de clubs :smoke:.