PDA

Volledige versie bekijken : Verkiezing Juryschap Beste Recensie van de Maand April



janjanjan
28 maart 2010, 20:03
Mededeling :loud::loud::loud::loud:


Reglement Verkiezing Juryschap Beste Recensie van de Maand April


De laatste 2 dagen van deze maand wordt de nieuwe jury verkozen uit de genomineerden van deze maand. Om de lijst representatief te houden zijn de beertjes die deze maand tenminste 5 maal genomineerd zijn kandidaat jury april. De beertjes wordt gevraagd een (gemotiveerde) top 3 aan te leveren, de kandidaat met de meeste punten is de nieuwe jury. Apart verkiezingsdraadje volgt 30 maart.


Huidige kandidaten zijn:

Ace2, badslippers, blauwebeer, Gondolas9, Hemaworst, jansen, jetliner, John Holmes, Mennen2010, noglangnietuitgewandeld, Picasso1, SFL, silvester, sirwankalot en Sphinx.

Lijst wordt evt. aangevuld met beertjes die tijdig alsnog 5 nominaties binnenslepen.

Kandidaat juryleden wordt gevraagd zich vooral te mengen in de verkiezingsstrijd :smile2:

Jansen
28 maart 2010, 21:20
Op verzoek van janjanjan;

Ik vind dat Blauwbeer als Jury moet gaan fungeren heeft al veel ingebracht de laatste 4 jaar

:freu::freu::freu::freu:

Andere ijsberen zoals Ace2, SFL en Jansen maar eens overslaan. :gruebel:

De allernieuwste beren nog even doorschrijven jullie zijn op de goede weg.:wand:

De overige beren ja ????? succes

SFL
29 maart 2010, 00:09
Top 3 voor jury
Mijn ultieme nummer 1 om april te jureren: Picasso1
Nummer2: Hemaworst
Nummer3: Badslippers


Ikzelf stel me niet kandidaat wegens tijdsgebrek. Ik ga weinig tijd omwille van dringendere zaken hebben en ook weer even in Rusland en Armenie rondfladderen... Sorry, dus!

Picasso 1
29 maart 2010, 01:56
Mijn Top 3:
1. Hemaworst: zijn strips hebben deze maand de toon gezet en daarnaast is hij een sublieme schrijver
2. Jetliner: hoe je recensies tot kunst verheft
3. SFL/Ace2: hoe je het ook draait, wendt of keert, deze schrijvers daar kun je moeilijk omheen :biggrin:

Zakkenleger
29 maart 2010, 02:16
Ik ga voorbij aan degenen die al eens jury zijn geweest. Het peil is alleen maar gedaald sindsdien en dus hebben we nieuw bloed nodig. :thefinger:

1. Hemaworst op voorwaarde dat hij zijn juryschap vooral in strips vormgeeft
2. Blauwebeer. Een zeer onderschatte schrijver die veel kennis van zaken heeft en een prima jury zou zijn.
3. Badslippers. Een nieuweling op het forum die prachtige verhalen uit vrijwel elk bezoek weet te persen.

Toch ook een speciale vermelding voor Jetliner. Mijn favoriete schrijvende Belg op dit forum. :freu: Daar mogen de andere Belgen, een enkele uitgezonderd, wel een voorbeeld aan nemen. (En nu denkt elke Belg behalve Jet: ik ben natuurlijk die uitzondering! Helaas mannen, de statistiek werkt tegen jullie :thefinger:).

Hemaworst
29 maart 2010, 04:15
Ik stel mezelf niet beschikbaar aangezien ik de komende weken aan de andere kant van de wereld bezig ben het vrouwelijk schoon te inventariseren...

liefhebber
29 maart 2010, 04:58
Mijn Top3 at the moment:

1. Gondolas9 Top-story, en dat thuis vanaf de bank! petje af... mooi confronterend
2. Sphinx Immer wieder gerne! verhalen alsof je er zelf bij bent.. Welcome back from your Hybernation!
3. Badslippers Mooie verhalen die laten zien dat je niet altijd met de meiden langs de plinten hoeft te gaan!

Maar er zijn MEER verdienstelijke schrijvers die ik graag lees.... Keep up the good work!

:wink2:

Ace2
29 maart 2010, 06:22
Favorieten die ik heb en luisteren naar de naam SFL en Hemaworst hebben zich afgemeld. Helaas, maar dat maakt de keuze wel gemakkelijker want een top 3 hoort er m.i. zo uit te zien:


Picasso1
Jetliner
Sphinx

janjanjan
29 maart 2010, 15:41
Het was de bedoeling pas de 30ste te beginnen met verkiezen, maar we zijn al begonnen, dus gaan we door. Gezien de terugtrekking van SFL en Hemaworst :mad_6: is de kandidatenlijst aangepast:

Ace2, badslippers, blauwebeer, Gondolas9, jansen, jetliner, John Holmes, Mennen2010, noglangnietuitgewandeld, Picasso1, silvester, sirwankalot en Sphinx.



Onderstaande heren pas aub je topdrie aan.


Ik vind dat Blauwbeer als Jury moet gaan fungeren heeft al veel ingebracht de laatste 4 jaar

:freu::freu::freu::freu:

Andere ijsberen zoals Ace2, SFL en Jansen maar eens overslaan. :gruebel:

De allernieuwste beren nog even doorschrijven jullie zijn op de goede weg.:wand:

De overige beren ja ????? succes



Top 3 voor jury
Mijn ultieme nummer 1 om april te jureren: Picasso1
Nummer2: Hemaworst
Nummer3: Badslippers



Mijn Top 3:
1. Hemaworst: zijn strips hebben deze maand de toon gezet en daarnaast is hij een sublieme schrijver
2. Jetliner: hoe je recensies tot kunst verheft
3. SFL/Ace2: hoe je het ook draait, wendt of keert, deze schrijvers daar kun je moeilijk omheen :biggrin:




Ik ga voorbij aan degenen die al eens jury zijn geweest. Het peil is alleen maar gedaald sindsdien en dus hebben we nieuw bloed nodig. :thefinger:

1. Hemaworst op voorwaarde dat hij zijn juryschap vooral in strips vormgeeft
2. Blauwebeer. Een zeer onderschatte schrijver die veel kennis van zaken heeft en een prima jury zou zijn.
3. Badslippers. Een nieuweling op het forum die prachtige verhalen uit vrijwel elk bezoek weet te persen.

Zakkenleger
29 maart 2010, 15:51
Onderstaande heren pas aub je topdrie aan.

Bij mij schuiven 2 en 3 omhoog, en op 3 Jetteke.

Bosco
29 maart 2010, 16:14
Ik vind dat Picasso1 de maand april moet gaan jureren, omdat hij altijd op iedere jury commentaar heeft.
Laat maar zien hoe het dan moet Picasso. :baeh:

als 2de Jetliner, de woordkunstenaar.
als 3de Ace2, lachwekkend gewoon.

foots
29 maart 2010, 16:42
Ik doe ook maar eens een voorstel:
1. Big30
2. Dupke
3. Laurant74

Waarom, omdat deze heren veel genieten, zonder veel woorden, maar geloof me vrij ze weten heus wel waar Abraham de mosterd haalt.

Groet, Foots :wink2:

Dalton
29 maart 2010, 17:16
Vooral die dikke pittige heerlijk grove mosterd is zeer lekker.
PICASSO IS GOED ALS JURIE.

Jünther
29 maart 2010, 17:49
Ik ben voor afschaf van de rubriek BRVDM.

Jureren is namelijk een zware job, en het belet daarom sommige potentiële winnaars, om volle bak te excelleren. Ik zie het althans als een opgave.

Ik wil wel schitterend schrijven, maar heb altijd angst voor te veel nominaties.
Dus afschaffen die hap en gewoon kaartjes weggeven aan degenen die af en toe wat leuks doen op 't forum. De forumleiding hoeft daar geen ruchtbaarheid aan te geven, of een 'systeem' voor te hebben. Gewoon lekker impulsief weggeven die handel.

BRVDM trekt veel te veel aandacht naar zich toe, voor .............ja voor wat?
Ik ben wars van rode lopers en podiumtrapjes.

janjanjan
29 maart 2010, 17:50
PICASSO IS GOED ALS JURIE.

Waarschijnlijk wel ja, EN WIE NOG MEER?

janjanjan
29 maart 2010, 17:51
Ik ben voor afschaf van de rubriek BRVDM.

Jureren is namelijk een zware job, en het belet daarom sommige potentiële winnaars, om volle bak te excelleren. Ik zie het althans als een opgave.

Ik wil wel schitterend schrijven, maar heb altijd angst voor te veel nominaties.
Dus afschaffen die hap en gewoon kaartjes weggeven aan degenen die af en toe wat leuks doen op 't forum. De forumleiding hoeft daar geen ruchtbaarheid aan te geven, of een 'systeem' voor te hebben. Gewoon lekker impulsief weggeven die handel.

BRVDM trekt veel te veel aandacht naar zich toe, voor .............ja voor wat?
Ik ben wars van rode lopers en podiumtrapjes.

Jij stemt dus op SFL, Hemaworst, of Big30, Dupke of Laurant74 :cool:

Jetliner
29 maart 2010, 18:22
SFL, Jansen en Ace waren het al zo vaak.
Picasso heeft zeker een staat van verdienste om aanspraak te maken op het juryschap.
Kies 'ns voor een nieuwe jury: Gondolas of Badslippers of Hemaworst, die verrassend uit de hoek komen. Met hen is er vers bloed in het forum gekomen en verzandt de BRVDM niet.

Zelf ben ik een 5-tal keer verkozen tot beste recensent, maar het jureren is mij nog nooit te beurt gevallen. Na ruim 600 berichten lijkt me dat de enig overgebleven dienst die ik YBF nog kan bewijzen.
Voor 1 keer (wellicht de laatste...) zou ik die taak graag op me nemen.

janjanjan
29 maart 2010, 18:37
Kies 'ns voor een nieuwe jury: Gondolas of Badslippers of Hemaworst, die verrassend uit de hoek komen. Met hen is er vers bloed in het forum gekomen en verzandt de BRVDM niet.

Mee eens en wat is jouw top 3? G9, Badslipper, ... ?

rplover
29 maart 2010, 19:08
Ik stem op het duo Zakkenleger - Stinske
Mag het in stripvorm? Straks :biggrin:
Maar niet hier, want ze zijn TE herkenbaar :hammer:

erpee

Zedd
29 maart 2010, 19:18
and the Zedd points go to:

1. Jetliner (gewoon de hoogste tijd)
2. Picasso1 (gewoon benieuwd naar)
3. Ace2 (gewoon vriendjespolitiek)

Jetliner
29 maart 2010, 19:18
Mee eens en wat is jouw top 3? G9, Badslipper, ... ?

Pica Schildermans, want een goeie paëlla sla ik niet af en mijn gevel moet nog geverfd worden, maar durf zo hoog geen ladder op :tongue:

Zakkenleger
29 maart 2010, 19:56
Ik stem op het duo Zakkenleger - Stinske


Vergeet het maar, krijg ik nog meer ruzie met hem dan ik nu al heb. Zijn smaak op literair gebied is nogal zwakjes, zacht gezegd, dus ik begin niet aan die duo-baan. :biggrin:

janjanjan
29 maart 2010, 20:07
Pica Schildermans, want een goeie paëlla sla ik niet af en mijn gevel moet nog geverfd worden, maar durf zo hoog geen ladder op :tongue:

Vetgedrukt deel vind ik enigszins dubieus, hoewel je laddervrees compenseert weer wat :rolleyes: maar je top 3 staat genoteerd.

Picasso 1
29 maart 2010, 20:27
Het was de bedoeling pas de 30ste te beginnen met verkiezen, maar we zijn al begonnen, dus gaan we door. Gezien de terugtrekking van SFL en Hemaworst :mad_6: is de kandidatenlijst aangepast:

Ace2, badslippers, blauwebeer, Gondolas9, jansen, jetliner, John Holmes, Mennen2010, noglangnietuitgewandeld, Picasso1, silvester, sirwankalot en Sphinx.

Onderstaande heren pas aub je topdrie aan.


1. Jetliner: de kunstenaar
2. Blauwebeer: was het eens met de woorden van zakkenleger :eek:
3. Ace2: zijn puntensysteem heeft deze rubriek levendig gemaakt :freu:

Mocht ik het worden, dan zal ik het vanzelfsprekend met veel plezier doen. Ik gun het echter graag aan Jetliner 'de kunstenaar'; ik heb ooit al gejureerd en Jetliner niet en uit zijn harde geklop aan de deur spreekt een grote motivatie om aankomende maand deze taak op zich te nemen.

mennen2010
29 maart 2010, 20:33
Ik trek me ook terug en wil dus niet verkozen worden. Niet dat dat ging gebeuren maar ik meld het maar even. Bij gebrek aan ervaring en tijd ben ik hier niet klaar voor. Hier en daar een postje is een goed begin voor mij

Sphinx
29 maart 2010, 20:37
1. De schildert (Picasso) om even te citeren

... omdat hij altijd op iedere jury commentaar heeft.
Laat maar zien hoe het dan moet Picasso ;)
2. De straaljagert (Jet): need I say more?
3. De sluipert (blauwebeer): Zo zie je een tijd niks van hem en zo doet ie weer volop mee.

Picasso 1
29 maart 2010, 21:17
Ik vind dat Picasso1 de maand april moet gaan jureren, omdat hij altijd op iedere jury commentaar heeft.
Laat maar zien hoe het dan moet Picasso. :baeh:

als 2de Jetliner, de woordkunstenaar.
als 3de Ace2, lachwekkend gewoon.

Ik was al jury vlak voordat jij forumlid werd :biggrin:

En toen deed ik het zo :rofl:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=89219&postcount=13
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=86610#post86610
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=89233&postcount=14

Gondolas9
29 maart 2010, 21:28
Ik denk dat iets van een 17485 beertjes (als het hen als iets zou interesseren) toch liever een andere - competente - jury zouden hebben.
Ik laat dit dus maar best aan mij voorbijgaan (maar ik voelde me best vereerd met de nominatie).

Ace2
29 maart 2010, 21:29
Ik was al jury vlak voordat jij forumlid werd :biggrin:

En toen deed ik het zo :rofl:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=89219&postcount=13
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=86610#post86610
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=89233&postcount=14

Dat deed je toen erg goed ;)

janjanjan
29 maart 2010, 21:39
Ik denk dat iets van een 17485 beertjes (als het hen als iets zou interesseren) toch liever een andere - competente - jury zouden hebben.
Ik laat dit dus maar best aan mij voorbijgaan (maar ik voelde me best vereerd met de nominatie).

:confused: Waarom zou jij niet competent zijn?

kater
29 maart 2010, 21:41
Gedeelde top 3 ook goed ???

Voor Picasso 1 dan 1 punt

Voor Dupke dan ook 1 punt

Voor Jansen ook 1 punt

De rest van de genoemde ken ik niet van zien dus ..........



Gr ;)

Zakkenleger
29 maart 2010, 21:48
:confused: Waarom zou jij niet competent zijn?

't Is een erpeeiaanse manoeuvre van Gondolas9 om aandacht te krijgen. 'Playing the sympathy card' noemen ze dat in de US. :biggrin:

Jünther
29 maart 2010, 21:51
De rest van de genoemde ken ik niet van zien dus ..........



Gr ;)


dus zien we hoe kortzichtig je bent........???
Lekker belangrijk..........op zicht kennen.

kater
29 maart 2010, 21:57
Fijne taal tov iemand die je niet kent Jünther................



Gr ;)

janjanjan
29 maart 2010, 22:04
Gedeelde top 3 ook goed ???

Voor Picasso 1 dan 1 punt

Voor Dupke dan ook 1 punt

Voor Jansen ook 1 punt

De rest van de genoemde ken ik niet van zien dus ..........



Gr ;)

Nee niet goed, graag top 3. Maar hoezo maakt het uit of je de kandidaten kent :confused:

janjanjan
29 maart 2010, 22:06
't Is een erpeeiaanse manoeuvre van Gondolas9 om aandacht te krijgen. 'Playing the sympathy card' noemen ze dat in de US. :biggrin:

Tja, maar G9 kennende verlost hij ons met de waarheid, vermoedelijk juryvrees :tongue:

Picasso 1
29 maart 2010, 22:06
Maar hoezo maakt het uit of je de kandidaten kent :confused:

...vraagt de huidige jury die niemand kent :biggrin:

janjanjan
29 maart 2010, 22:09
...vraagt de huidige jury die niemand kent :biggrin:

Typisch voorbeeld van een YBF-aaname, lees een veronderstelling :cool:

Gondolas9
29 maart 2010, 22:13
Tja, maar G9 kennende verlost hij ons met de waarheid, vermoedelijk juryvrees :tongue:

Avondenlang heb ik voor mijn scherm zitten tellen... Wie vindt mij aardig... Maar toen ik begon in te schatten dat ik toch geen kans maakte, besloot ik de eer aan mezelf te houden, en te doen alsof het me niet interesseerde.

Maar deep down wringt het.

:annieengel:

ff serieus; nee, ik ben een te vreemde eend in de bijt :)

Picasso 1
29 maart 2010, 22:13
Typisch voorbeeld van een YBF-aaname, lees een veronderstelling :cool:

Welke ijsberen weten dan wie janjanjan is? :rofl:

kater
29 maart 2010, 22:14
Als een gedeelde top 3 je niet bevalt tel je die toch gewoon niet mee .

Heel simpel eigenlijk.

:biggrin:

janjanjan
29 maart 2010, 22:15
Welke ijsberen weten dan wie janjanjan is? :rofl:

Welke van de 17.000 ijsberen weten wie Picasso1 is :rolleyes:

Jansen
29 maart 2010, 22:15
als er punten verdeelt moeten worden dan ;

3 punten voor Blauwbeer
2 punten voor Sphinx
1 punt voor Dupke

Ace,Jetliner,SFL,Jansen en Picasso1 zijn allemaal al vaker geweest.

Afschaffen is ook een mogelijkheid en maak er een wedkantoor van voor vrijkaarten.

Ace2 en Ik zijn corrupt dus wij verdelen de kaarten dan onder de winnaars :biggrin:

janjanjan
29 maart 2010, 22:15
Als een gedeelde top 3 je niet bevalt tel je die toch gewoon niet mee .

Heel simpel eigenlijk.

:biggrin:

Deal!

Zakkenleger
29 maart 2010, 22:23
Welke van de 17.000 ijsberen weten wie Picasso1 is :rolleyes:

Te veel. :thefinger:

Blij dat ik janjanjan niet ken, mijn leven is al moeilijk genoeg. :baeh:

Zakkenleger
29 maart 2010, 22:25
Avondenlang heb ik voor mijn scherm zitten tellen... Wie vindt mij aardig... Maar toen ik begon in te schatten dat ik toch geen kans maakte, besloot ik de eer aan mezelf te houden, en te doen alsof het me niet interesseerde.

Maar deep down wringt het.

:annieengel:

ff serieus; nee, ik ben een te vreemde eend in de bijt :)

Ik vond Maar deep down wringt het het meest serieuze in dit bericht. :rolleyes:

Ace2
29 maart 2010, 22:26
Afschaffen is ook een mogelijkheid en maak er een wedkantoor van voor vrijkaarten.

:biggrin:

Roept daar iemand om het wedkantoor van Ace2?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151358&postcount=1

Ace2
29 maart 2010, 22:27
Ace2 en Ik zijn corrupt dus wij verdelen de kaarten dan onder de winnaars :biggrin:

Klopt als een bus. Ik neem er 4 en Jansen 2 en Jansen blijkt het meest corrupt ;)

janjanjan
29 maart 2010, 22:31
Blij dat ik janjanjan niet ken, mijn leven is al moeilijk genoeg. :baeh:

Moeilijk genoeg zonder mij? Wees dan blij dat je geen vrouw bent :thefinger:

janjanjan
29 maart 2010, 22:45
Tijd voor een serieuze noot in deze keiharde verkiezingsstrijd. Het is duidelijk, verschillende beertjes onthouden zich van stemrecht, de huidige jury wordt door een berucht veelpleger gezien als cyberbeer, een enkele beer oppert zelfs de rubriek Beste Recensie van de Maand te schrappen en Herr Jünther post wel, maar gaat niet op de daaropvolgende repliek in. Als jury en beer trek ik slechts 1 conclusie: YBF leeft! :biggrin:

Gondolas9
29 maart 2010, 22:48
in 2 woorden: erpeiaanse chaos ;-)

Jünther
29 maart 2010, 22:48
Als ik moet kiezen, beste JJJ, dan kies ik voor Jetliner, omdat hij:
- het allang had moeten zijn (begaafd schrijver)
- de indruk wekt het graag te doen (in tegenstelling tot mij bijvoorbeeld = veel lezen)

janjanjan
29 maart 2010, 22:53
Als ik moet kiezen, beste JJJ, dan kies ik voor Jetliner, omdat hij:
- het allang had moeten zijn (begaafd schrijver)
- de indruk wekt het graag te doen (in tegenstelling tot mij bijvoorbeeld = veel lezen)

Je moet niet kiezen beste Herr Jünther, je mag dat als jij dat zelf wilt. Maar je nr. 1 keuze kan ik me in vinden, voor wat het waard is, niets dus. Maar wat is je eventuele keuze 2 en 3?

Big30
29 maart 2010, 23:05
53 Reacties in iets meer dan 1 dag :biggrin::freu::wink2:!
Suc6 ermee JJJ.

B30

janjanjan
29 maart 2010, 23:09
53 Reacties in iets meer dan 1 dag :biggrin::freu::wink2:!
Suc6 ermee JJJ.

B30

Tis YBF toch :tongue:

Picasso 1
29 maart 2010, 23:16
53 Reacties in iets meer dan 1 dag :biggrin::freu::wink2:!
Suc6 ermee JJJ.

B30

De helft is van JJJ zelf en bij iedere afmelding vraagt hij de rest opnieuw te reageren :rofl:

Big30
29 maart 2010, 23:17
De helft is van JJJ zelf en bij iedere afmelding vraagt hij de rest opnieuw te reageren :rofl:

Schiet lekker op zo!
Maar ehm klopt niet wat je zegt 16 reacties van JJJ!

:biggrin::baeh::lostit:

janjanjan
29 maart 2010, 23:26
De helft is van JJJ zelf en bij iedere afmelding vraagt hij de rest opnieuw te reageren :rofl:

Scherpe analyse, de jury kan desgevraagd analyseren dat P1 een dankbetuiging post bij iedere genomineerde, door hem geschreven, recensie :freu:

janjanjan
29 maart 2010, 23:27
Schiet lekker op zo!
Maar ehm klopt niet wat je zegt 16 reacties van JJJ!

:biggrin::baeh::lostit:

Hoho, inmiddels 17 of beter gezegd 18 :biggrin:

Picasso 1
29 maart 2010, 23:38
Scherpe analyse, de jury kan desgevraagd analyseren dat P1 een dankbetuiging post bij iedere genomineerde, door hem geschreven, recensie :freu:

Klopt, een tenniswedstrijd zonder dankwoord is immers niet compleet. Het verlegt de aandacht van het ingewikkelde puntensysteem :gruebel:

janjanjan
29 maart 2010, 23:51
Klopt, een tenniswedstrijd zonder dankwoord is immers niet compleet. Het verlegt de aandacht van het ingewikkelde puntensysteem :gruebel:

Dankwoord is mooi geformuleerd :biggrin: tja volgens ZL is mijn IQ minimaal zeer twijfelachtig. Maar is het aantal nominaties vermenigvuldigen met 69 echt zo moeilijk? Wellicht wel op het mij ter leen aangeboden telraam van Big30. Dus alvast succes gewenst aan de volgende jury, wellicht P1 :smile2:

Jünther
30 maart 2010, 00:05
Het is dat sociale levens overschat zijn, anders had ik er één.

Mag ik eens een vrijkaart, voor een wanlaijner van eigen hand?

janjanjan
30 maart 2010, 00:16
Het is dat sociale levens overschat zijn, anders had ik er één.

Mag ik eens een vrijkaart, voor een wanlaijner van eigen hand?

De eerste zin beloont de jury wellicht met een neukkaart, mits je me afspuit met een keiharde straal :biggrin: Maar eerst ga ik nog eens vlink meimeren :rolleyes:

Zakkenleger
31 maart 2010, 17:08
Ik nomineer janjanjan omdat hij het deze maand zo beroerd deed. Geef die man een tweede kans! :biggrin:

Jünther
31 maart 2010, 17:24
Ik nomineer janjanjan omdat hij het deze maand zo beroerd deed. Geef die man een tweede kans! :biggrin:

Net als Randy, een voormalig mod, welke ZL totaal niet kent.
Net als Vrouwengek, een passant op YBF, welke ZL ook niet kent.

"Pot verwijt ketel" zou Erpee in vloeiend Vlaams zeggen.

Willem2
31 maart 2010, 17:29
@ Jünther
Pot en Ketel en verwijten geeft KohlenPott :rolleyes:


Jans ejal.
Nee, gij trekt volle zalen....

:wink2:

Jünther
31 maart 2010, 17:31
De eerste zin beloont de jury wellicht met een neukkaart, mits je me afspuit met een keiharde straal :biggrin: Maar eerst ga ik nog eens vlink meimeren :rolleyes:

Volgens mij schreef ik 'mijmeren' :wink:. Jij romantiseert te veel, dan geef je makkelijk in op je spelling :).
De brandslang kan ik overigens pas lenen van Erpee, als hij klaar is met S&F :hah::roll3:.

Jünther
31 maart 2010, 17:37
@ Jünther
Pot en Ketel en verwijten geeft KohlenPott :rolleyes:



:wink2:

Er is er hier één op forum, en die noemt dát weer een honingpot.
En ik, El Juntero, ben altijd op zoek naar honing, ergo:

Kohlenpott = honingpot = Juntherpot = .........spaarpotje om te neuken :lostit:.

Zitten overigens alleen maar briefjes van € 20,- in ;) ;).

Zakkenleger
31 maart 2010, 18:06
Net als Randy, een voormalig mod, welke ZL totaal niet kent.


Dat heb ik nooit beweerd. ;)



Net als Vrouwengek, een passant op YBF, welke ZL ook niet kent.


Ook dat heb ik nooit beweerd. ;)

Als je echt wilt weten hoe het zit, stuur dan een IM ipv af te gaan op geruchten van derden. ;)

janjanjan
31 maart 2010, 19:59
Volgens mij schreef ik 'mijmeren' :wink:. Jij romantiseert te veel, dan geef je makkelijk in op je spelling :).
De brandslang kan ik overigens pas lenen van Erpee, als hij klaar is met S&F :hah::roll3:.

S&F :confused: Geloof dat ZL nu de volle laag krijgt, dan pas S&F. Ik moet dus geduld hebben :mad:

Jünther
31 maart 2010, 20:53
Hondenpenis of beter nog piemel zou gepaster taalgebruik zijn. Wie start een taalenquette Jünther? :rolleyes:

Geen enquete, die technische kwaliteiten heb ik niet.

Ik heb wel een filmpje van een tante van ZL, die hondenpiemel wel grappig vindt. De hond in kwestie denkt daar anders over, die gaat voor een serieuze 'sack' van de vrouwelijke quarterback, so to speak.

Hilarisch, de tante van ZL, met haar lief hondje (http://www.youtube.com/watch?v=JzhNWAUC5Bc)

Jack42
31 maart 2010, 22:20
1. RPLover, dan is Big30 uiteindelijk de jury :biggrin: (censuur)
2. Jetliner omdat die het wil en kan :lostit:
3. Ace2 uit vriendjespolitiek :freu:

janjanjan
31 maart 2010, 22:36
Ik heb wel een filmpje van een tante van ZL, die hondenpiemel wel grappig vindt. De hond in kwestie denkt daar anders over, die gaat voor een serieuze 'sack' van de vrouwelijke quarterback, so to speak.

Hilarisch, de tante van ZL, met haar lief hondje (http://www.youtube.com/watch?v=JzhNWAUC5Bc)

:biggrin: Hondje? Tis ZL zelf ;) Ofwel geile hond ZL bespringt zijn tante :rofl:

rplover
31 maart 2010, 22:36
1. RPLover, dan is Big30 uiteindelijk de jury :biggrin: (censuur)
2. Jetliner omdat die het wil en kan :lostit:
3. Ace2 uit vriendjespolitiek :freu:
Eindelijk een grappig bericht van Jack42 :biggrin:
Na drie jaar :hammer:;)

Ik aanvaard met plezier het juryschap ...

Zakkenleger
31 maart 2010, 22:51
:biggrin: Hondje? Tis ZL zelf ;) Ofwel geile hond ZL bespringt zijn tante :rofl:

Er is maar 1 geile hond op dit forum en die heet Rex. :biggrin:

janjanjan
31 maart 2010, 22:55
Er is maar 1 geile hond op dit forum en die heet Rex. :biggrin:

Getuige het filmpje is Rex dan vergaand geil en ook dierlijk incestueus :eek: Raar volk op YBF :hammer:

Dalton
1 april 2010, 01:08
Getuige het filmpje is Rex dan vergaand geil en ook dierlijk incestueus :eek: Raar volk op YBF :hammer:

Vraag het EVA die weet precies wat REX mankeert:freu::freu::freu: