PDA

Volledige versie bekijken : Vroegtijdig de kamer verlaten



Rex
4 april 2010, 22:58
Was vorige week in FKK World en zag daar zoals meerdere malen een heel mooi pareltje lopen. Een blonde Poolse stoot die ik wel mee wilde nemen. Ze stelde zich voor als Roxanna. Het voorgesprekje begon goed en ik dacht, mooi dit wordt een topsessie..........maar niet heus.

Op de kamer echter begon het zeer stroef en mocht ik ineens nergens aan zitten. Standaard pijpen en neuken, al het andere was extra en daar moest volgens madame extra voor betaald worden. Eigenlijk wilde ze alleen maar pijpen en neuken, want het was onze eerste keer samen en ze kende me nog niet? Tjonge jonge dacht ik dat heb ik weer......

Ik had er eigenlijk helemaal geen zin meer in en wist dat het helemaal niks zou gaan worden. Terwijl ik naakt op het bed lag, sessie meteen beëindigt en vertrokken. Madame was not amused, maar goed dit was niet mijn probleem.

HEBBEN JULLIE OOK WEL EENS ZOIETS MEEGEMAAKT EN WAT DEED JE TOEN?

CLUBSPORT
4 april 2010, 23:56
in de saunaclubs in duitsland heb ik eigenlijk nog nooit een sessie gehad die zo slecht was dat ik vroegtijdig wou aftaaien .
In een privehuis heb ik een aantal jaren geleden wel eens iets meegemaakt .
Ik had mijn keuze gemaakt en ging met de dame naar boven , een maal boven vroeg ik haar pas of ze ook zoende waarop ze onkennend antwoorde.
Ik had haar echter al betaald en zij moest weer naar beneden om nog wat te regelen ,de hele situatie stond me zo tegen dat ik toen ze eenmaal terug was ik haar direct vertelde dat de sessie wat mij betreft niet door zou gaan .
ze was er niet blij mee maar mijn geld kreeg ik gewoon terug .

Jünther
5 april 2010, 08:00
Ik heb een aantal zelfde ervaringen met 'dames van plezier (?)' zoals door Rex beschreven. Maar dat is meestal in Laufhaüser geweest.
Als ik dan merk dat het niets wordt (te veel regeltjes, geen klik, chagrijnig wijf) dan ga ik ook geen moeite meer doen. Condoom eraf en volgende keer beter.
Ze krijgen dan wel vaak een verbale uitbrander na: "Deine Service ist voll Scheisse" of zoiets. Anders komt de boodschap niet aan.

Scoobert
5 april 2010, 08:09
Arm Rexje toch.....hehe
Maar ik heb dat zo erg nog nooit meegemaakt.

Mijn standaardregel is altijd dat als ik na een half uur (of eerder) terug ben, dan is het meestal niet best. In VV paar maanden geleden met een, ik meen Hongaarse, geweest (haar naam weet ik niet meer).
Ik was er met o.a. Fotobert toen en zei dat regeltje vooraf, omdat ik dacht dat het wel goed zou worden. Hij lachen, ik lachen, maar na 20 minuten stond ik beneden....hij weer lachend, ik niet hehehe
Ik heb toen zelf afgebroken omdat ik geen klik ervaarde en er geen zin meer in had, abspritzen en moven met die handel is dan de enige optie die resteert. Ze werkt er trouwens al een hele tijd niet meer.........

MiniME
5 april 2010, 08:45
Het is natuurlijk ongelooflijk frustrerend als je met een leuke dame de kamer op bent en dan blijkt daar pas dat er totaal geen chemie is (nog even los van het feit of dat jou eigen schuld is, of van de dame in kwestie........ik zal je voor zijn S&F! :biggrin:).

Als de dame in kwestie het goed bedoeld, en ze niet bewust de kantjes er af loopt, heb je gewoon pech gehad en gewoon de sessie afmaken (indien mogelijk) en netjes betalen uiteraard. Is het echter overduidelijk dat de dame je er in laat lopen (teasing buiten de kamer, alles kan/mag, wat plotsklaps op de kamer helemaal weg is) dan is opstappen de enige goede optie. Als er al sexuele handelingen zijn verricht moet je uiteraard wel gewoon betalen. Het na 5 minuten opstappen is gelukkig al voldoende signaal voor de dame in kwestie. Zeker als je dan nog eens openlijk door de bar terugloopt (vergis je niet, de meeste dames weten precies van andere dames en ijsberen met wie/hoe vaakhoe lang/etc, dus het is iedereen vrij duidelijk dat de dame die na 5 minuten alweer terug is niet deugt).

Dit is nu precies de reden dat in clubs waar wat uitgebreider voorspel standaard is (Oase, Freude, PSR, Bernds) zo hoog scoren. De afwerkstertjes maken hier geen kans :rolleyes:

Zakkenleger
5 april 2010, 08:47
Gelukkig zelden meegemaakt, de meest recente was deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17582). Het zit er vooral in dat de dame in zo'n geval meer suggereert en non-verbaal belooft dan ze waarmaakt. Dat kan ik haar niet verwijten en dat doe ik dan ook niet. We komen elkaar nog steeds tegen en een kort babbeltje is ook nog gezellig, maar kameren, nee dat echt niet meer.

Ik beperk de sessie in zo'n geval gewoon en betaal uiteraard wel.

timjava
5 april 2010, 10:23
Heb ook 1 keer vroegtijdig de kamer verlaten, dit was in VV met Diana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=109256&postcount=1), zij werkt inmiddels in GT onder de naam Yvonne.

The Saint
5 april 2010, 10:36
Heb ook 1 keer vroegtijdig de kamer verlaten, dit was in VV met Diana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=109256&postcount=1), zij werkt inmiddels in GT onder de naam Yvonne.

Ik denk dat ik er toen ook was die avond... en ik denk zelfs dat ik je gelukkig nog een 2de ontgoocheling bespaard heb door je te waarschuwen voor een landgenote van haar die even slecht was: een echte eyecatcher die altijd in een zwart visnetje gehuld liep.
Het kan ook zijn dat ik je eventjes verwar met een andere ijsbeer maar ik denk het niet.

timjava
5 april 2010, 10:39
Ik denk dat ik er toen ook was die avond... en ik denk zelfs dat ik je gelukkig nog een 2de ontgoocheling bespaard heb met een landgenote van haar die nog slechter was: een echte eyecatcher die altijd in een zwart visnetstje gehuld liep.
Het kan ook zijn dat ik je eventjes verwar met een andere ijsbeer maar ik denk het niet.

Klopt helemaal! Die dame met dat zwarte visnetje kwam steeds bij mij zitten. Toen ik bijna zover was om met haar naar een kamer te gaan, werd dat door jou afgeraden. Nog bedankt voor de tip!:biggrin:

RAUL7
5 april 2010, 11:20
Gewoon schieten en wegwezen, maar ja, dat doe ik altijd. Ook als het niet tegenvalt! :smile2:

Jansen
5 april 2010, 12:06
Ja Rex ik heb dat ook al drie maal meegemaakt .

1x dat jij in YY koos voor 2 dames die je helemaal opgeilde in de gang en op de kamer was het kut je hebt toen E.50,- op de grond geknikkerd en bent gegaan.:biggrin: ( Jansen getuige )

1x dat jij met Andrea in PHG op de kamer was geweest en daar met haar ook niet geweldig een belevenis had (Raul en Ik waren getuige toen ) :biggrin:

1x dat jij met De Marrokaanse Luna ? in Gt ging op mijn advies je ook weer slap op het bed bleef liggen en zwaar teleurgesteld terug kwam. :biggrin:

Dus ik heb het 3x meegemaakt

:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:


Dus geef een vrijkaart aan Rex

RAUL7
5 april 2010, 12:26
Misschien ligt het aan Rex en niet aan de dames! :rofl:
Ik zou hun verhaal ook willen horen! :biggrin:

seksenfun
5 april 2010, 12:33
Het is natuurlijk ongelooflijk frustrerend als je met een leuke dame de kamer op bent en dan blijkt daar pas dat er totaal geen chemie is (nog even los van het feit of dat jou eigen schuld is, of van de dame in kwestie........ik zal je voor zijn S&F! :biggrin:).



Meestal de dame haar fout natuurlijk, soms beide's fout, maar in jouw geval :tongue: :smoke:.

seksenfun
5 april 2010, 12:45
Ik ga niet flauw doen. In het begin van mijn ijsberencarrière maakte ik zoiets wel eens vaker mee. Nu weet ik het veel beter aan boord te leggen.

Zó erg dat ik zélf de sessie vroegtijdig beëindigde heb ik gelukkig nog geen 3 keer meegemaakt. Welgeteld 1 enkele keer. De dame maakte mij in de doucheruimte behoorlijk geil, door een plotse attack. Ik was toen echter nog maar net binnen in de club. Ik spreek nu ook al van een hele tijd geleden. Toen had ik nog "regeltjes" voor mezelf. Te vroeg is te vroeg. Gelukkig laat ik het me nu overkomen. Enfin, de dame had indruk (en geen beetje) op me gemaakt maar in de verdere loop van de dag kwam het er door tal van omstandigheden niet van om met haar dan toch te gaan kameren. Tot om middernacht. Ze zat alleen. Zonder nadenken liep ik ernaar toe en vroeg haar om een sleutel te gaan halen. Ik had niet eens door dat ze al veel sterke drank binnen had en aan de drugs had gezeten. Op kamer merkte ik dat direct. Er was niets meer mee aan te vangen. Ik zou haar pijn hebben moeten doen om haar bikini uit te krijgen. Pijpen wist ze ook al niet meer hoe dat moest.

Ik heb de sessie dan maar afgebroken na dik 5' en wilde niets betalen. Na discussie met de clubleiding (die ik niet wou maar zij zelf voor zorgde) trok ze aan het kortste eind. Ik heb haar uiteindelijk (na even denken) toch 50 euro betaald. Zo sta ik toch zeker recht in mijn schoenen en zo vermijd je dat de dame haar verhaal op haar manier gaat vertellen tegen haar clubvriendinnetjes mét de nadruk op dat ik niet wou betalen.

Nu gebeurt het helaas sporadisch ook nog wel eens dat ik een inschattingsfout maak (omdat de dame buitenskamers veel meer laat uitschijnen dan op kamer kan). Er is dan geen echte klik en haar service beperkt zich dan steeds ergens (niet vingeren, niet mee op gaan in het beffen, minimaal tz). Vroeger zou dit bij mij het teken geweest zijn om snel het witte spul te lossen, tegenwoordig tracht ik de dame te overtuigen van mijn wensen en geloof het of niet, 9 van de 10 keer lukt dat :smoke:.

Rex
5 april 2010, 13:20
Ja Rex ik heb dat ook al drie maal meegemaakt .

1x dat jij in YY koos voor 2 dames die je helemaal opgeilde in de gang en op de kamer was het kut je hebt toen E.50,- op de grond geknikkerd en bent gegaan.:biggrin: ( Jansen getuige )

1x dat jij met Andrea in PHG op de kamer was geweest en daar met haar ook niet geweldig een belevenis had (Raul en Ik waren getuige toen ) :biggrin:

1x dat jij met De Marrokaanse Luna ? in Gt ging op mijn advies je ook weer slap op het bed bleef liggen en zwaar teleurgesteld terug kwam. :biggrin:

Dus ik heb het 3x meegemaakt

:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:


Dus geef een vrijkaart aan Rex

Ja Jansen,

Dit klopt bijna helemaal; in YY en PHG klopt precies zoals je verteld, echter de dame in kwestie in GT was Sheila, die nu overigens met opgepompte jopen in LR werkt.......

Maar dan is bankhangen of barkrukhangen toch helemaal zo slecht nog niet, ga ik de volgende keer ook maar doen dan.:sleep:

Ace2
5 april 2010, 13:33
Ik weet niet of het uberhaupt aan iemand ligt, maar mij overkomt het ook dat een sessie tegenvalt. Soms valt het op de kamer gewoon tegen, soms is de dame een afwerkstertje (terwijl ze het tegendeel heeft beloofd) en soms ben ik niet in goede doen. Als ik er geen zin meer in heb stop ik. Ik betaal gewoon. Geld voor meerdere sessies heb ik, maar een libido om onbeperkt te neuken niet. Dus spaar ik mijn orgasme maar voor een betere sessie.
Ik word niet boos, want daar schiet je toch niets mee op. De dame die merkt dat de sessie wordt afgebroken kan wel eens minder blij reageren.

sofaking
5 april 2010, 13:39
Het is me ook een keer overkomen, in Queenie's, met de half-Braziliaanse Nicole. Het begon met een goede conversatie in de bar, waar ze liet uitschijnen de standaard prijzen te vragen , en dus naar de kamer. De seks op kamer was zelfs niet zo slecht (al zou later blijken dat ze voor alles een extra zou vragen) maar na een kwartier wou ze dat ik klaarkwam. Toen ik haar zei dat dat niet zou gaan, maar dat we gewoon konden voortdoen en dat ik het niet erg vind om niet klaar te komen binnen de tijd onplofte ze bijna. :ranting2: Ze wou weten met wie ik al op kamer geweest was die dag. Toen ik zei dat dat haar zaken niet waren begon ze al de Oost-Europese meisjes uit te schelden. Totaal neurotisch die vrouw.

Toen heb ik dus ook maar gezegd dat het afgelopen was.
Daarna wou ze zo'n 100 EUR omdat kussen, pijpen en neuken :eek: blijkbaar niet in de standaard prijs van 50 zaten. Ik heb haar 50 gegeven en laten staan.
De sfeer was er goed uit natuurlijk. Ik ben nog een glaasje gaan drinken en toen is ze terug bij me in de bar komen zitten om het goed te maken misschien ? Tja, zij leek me toch niet helemaal in orde in de bovenkamer. Ik heb beleefd afscheid genomen en ben doorgegaan. Had die dag al een heerlijke twee uur doorgebracht met de Russische Iris, dus ik wilde die goede herinnering niet verder laten bederven.

Tja, als je al ziet hoeveel depressieve of neurotische mensen er in het gewone leven rondlopen is het eigenlijk onvermijdelijk om er ook binnen de club nu en dan eens één tegen te komen. (En dat zal wel evengoed voor beren als voor dames gelden.)

Stiffmaster
6 april 2010, 13:22
Stiffie hebt het een keer meegemaakt in YY met een Italiaanse dame zo mooi als Napels, het spreekwoord luid eerst Napels zien en dan sterven, wel zo zag zij er ook uit maar Stiffie wil nog niet dood naast haar gevonden worden. :angst::angst:

En ook in mijn favoriete clubje LR met een donkere dame geen idee meer waar ze vandaan komt maar alleen met haar praten deed haar al zo genaamd klaarkomen, duurde nog geen 5 minuten en toen ben ik zowat gillend van kamer 7 afgelopen, bbbrrrrrr :angryfire::angryfire:

Bosco
6 april 2010, 16:05
In VV, ze stelde zichzelf voor als Jennifer uit Polen. Ze zag er heerlijk uit en had een spannend rood lintjesdingetje aan.
Ik dacht toen uit "Polen", altijd goed.
Op de kamer hielp ik haar uit haar lintjes, allebei naakt op bed zei ze,"no kissing, no fingering, no licking." :eek:
Ik vroeg toen,"What do you do than?".
"blowjob with condom and fuck with condom" antwoorde zij.
"fuck you yourself" zei ik toen, en liep de kamer uit. :thefinger:

Ik heb haar nogwel 20 euries gegeven omdat het gedeeltlijk ook mijn eigen schuld was. ( geen intake gesprek ) :huch:

Silvester
6 april 2010, 16:12
Helaas is Silvester al meerdere malen met slechte zin :mad: als eerste van de kamer gelopen.
Dat is in allerlei clubs gebeurd, van kleine tot de gerenomeerde grote...

Veelal waren de desbetreffende dvp's echte golddiggers, die in de meeste gevallen al vrij snel hun ware aard lieten zien.
En Silvester is dan zeer simpel, Silvestertje weer opvouwen, berejas aan, doei!!

Achteraf bedenk je voor jezelf dan maar dat het weer eens het typische achter je lul aanlopen is :wand: .
Hoe oud en ervaren we ook zijn, we trappen er toch nog wel eens in.

Helaas, maar gelukkig houdt het ons dan ook weer een tijdje alert...?

:moon:

MiniME
6 april 2010, 21:26
Geld voor meerdere sessies heb ik, maar een libido om onbeperkt te neuken niet. Dus spaar ik mijn orgasme maar voor een betere sessie.
Ik word niet boos, want daar schiet je toch niets mee op. De dame die merkt dat de sessie wordt afgebroken kan wel eens minder blij reageren.

Orgasmes zijn inderdaad schaarser dan geld, dus een fake orgasme wil ook nog wel eens helpen in dit soort situaties (als man dus!), trouwens bij een enorm overschot aan toppers zoals in Oase doe ik dat ook nog wel eens, omdat ik anders geen 6 keer de kamer op kan met mijn libido :biggrin:

Jansen
6 april 2010, 21:49
Ja Jansen,

Dit klopt bijna helemaal; in YY en PHG klopt precies zoals je verteld, echter de dame in kwestie in GT was Sheila, die nu overigens met opgepompte jopen in LR werkt.......

Maar dan is bankhangen of barkrukhangen toch helemaal zo slecht nog niet, ga ik de volgende keer ook maar doen dan.:sleep:

Klopt Sheila was het in GT
Nu in L.Room heeft ze weinig te doen viel me op, ik ben een keer naar haar toegelopen en vroeg hoe het met haar was :eek:

Ze kende me niet meer :gruebel: dus ik vroeg haar of ze haar boezem had volgespoten met opgezogen hersen vocht :teuflisch:

Ze snapte hem niet :hah:

Kom maar weer eens naar L.room op een doordeweekse dag samen onder echte ijsberen.:bibber_2:

P.s. onze Befemmer is er dan ook :rofl::rofl:

Badslippers
6 april 2010, 22:59
Orgasmes zijn inderdaad schaarser dan geld, dus een fake orgasme wil ook nog wel eens helpen in dit soort situaties (als man dus)

Kijk, dat is interessante inside informatie. Hoe pak je zoiets aan? Gebruik je dan "De Peer van Pollentier"? De Whizzinator"? Of gewoon flink kreunen, snel terugtrekkende beweging maken en condoom laten verdwijnen?
Moet je trouwens niet bij Cassandra (de fruitpers in PSR) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162662&postcount=4) doen. Ik heb daar ooit eens mee gekamerd en toen ik m'n lading in de vangkous had gespoten, onderwierp ze die aan een grondige inspectie. Ze keerde hem nog net niet binnenstebuiten maar ze hield hem tegen het licht en keek toch duidelijk of mijn resultaat haar toets der kritiek kon doorstaan.

Om terug te komen op de vraag. Het vroegtijdig de kamer verlaten heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb wel vaker een dame geadviseerd om met zuigen, trekken, hengsten, sjorren e.d. te stoppen omdat de pijp leeg was of omdat de klik er niet was (en ik 'm niet meer rechtop kreeg). Die meiden willen zich dan blijkbaar toch bewijzen ("Ich schaf das schon") en schakelen zelfs nog een tandje bij en zetten de afzuiginstallatie op volle toeren. Om te voorkomen dat zij kramp in de kaken krijgen en ik geen zin heb in een eeltlul moet je dan wat nadrukkelijker zijn. En dan maar beweren dat wij mannen zo resultaat gericht zijn.

Dalton
7 april 2010, 00:01
Een keer in happy gebeurd bij een hongaarse nog geen 5 minuten en toen naar buiten.
Die keek naar pielemans en ze zei hij slaapt,ik zeg netjes tegen haar dat ze hem wakker moet maken.
Ze zuigt er een keer aan houdt hem vast en zeg hij slaapt nog ,ik zeg weer hetzelfde.
Dit gebeurde nog een keer en toen ben ik maar opgestapt en gegaan maar niks betaald.
Niet werken ook geen geld.
Andre was toen manager in happy ,maar die had het schijnbaar door want hij stond op de gang te wachten.
Hij vroeg me wat er aan de hand was en ik vertelde hem dat,ze moest mee naar kantoor en ze kon meteen haar spullen pakken en naar huis.

MiniME
7 april 2010, 07:40
Kijk, dat is interessante inside informatie. Hoe pak je zoiets aan? Gebruik je dan "De Peer van Pollentier"? De Whizzinator"? Of gewoon flink kreunen, snel terugtrekkende beweging maken en condoom laten verdwijnen?
Moet je trouwens niet bij Cassandra (de fruitpers in PSR) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162662&postcount=4) doen. Ik heb daar ooit eens mee gekamerd en toen ik m'n lading in de vangkous had gespoten, onderwierp ze die aan een grondige inspectie. Ze keerde hem nog net niet binnenstebuiten maar ze hield hem tegen het licht en keek toch duidelijk of mijn resultaat haar toets der kritiek kon doorstaan.

Om terug te komen op de vraag. Het vroegtijdig de kamer verlaten heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb wel vaker een dame geadviseerd om met zuigen, trekken, hengsten, sjorren e.d. te stoppen omdat de pijp leeg was of omdat de klik er niet was (en ik 'm niet meer rechtop kreeg). Die meiden willen zich dan blijkbaar toch bewijzen ("Ich schaf das schon") en schakelen zelfs nog een tandje bij en zetten de afzuiginstallatie op volle toeren. Om te voorkomen dat zij kramp in de kaken krijgen en ik geen zin heb in een eeltlul moet je dan wat nadrukkelijker zijn. En dan maar beweren dat wij mannen zo resultaat gericht zijn.

Als je gewoon zelf zorgt voor opruimen van je condoom zal het de dame (meestal) een zorg zijn. Een fake FT of MMT is een stuk lastiger :rolleyes:

De dames die met alle geweld je tot een orgasme proberen te krijgen, zijn (voor mij) meestal niet de beste. Zoiets moet enigszins vanzelf gaan (en dat gaat ook als de klik er is).

Maar ok, we dwalen af. Vroegtijdig de kamer verlaten kan imho dus simpelweg voorkomen worden door actief voorspel op de bank/kino/etc (zie recenties ook van Rex e.a. in Oase).

Zakkenleger
7 april 2010, 08:30
...Vroegtijdig de kamer verlaten kan imho dus simpelweg voorkomen worden door actief voorspel op de bank/kino/etc (zie recenties ook van Rex e.a. in Oase).

Klopt maar dat is wel de 'luie beertjes' oplossing. Ik vind het juist wel spannend om me te laten verrassen op de kamer. In de bar kun je ook na een kort babbeltje behoorlijk goed inschatten of het 'top of flop' gaat worden. En ik ben veel vaker positief dan negatief verrast. En zelfs een negatieve ervaring kun je met wat humor toch wel relativeren.

De Bernds / Freude aanpak is zeker leuk op zijn tijd maar wat mij betreft niet overal invoeren want dan wordt het, hoe goed ook, saai.

ijsbeer11
7 april 2010, 08:49
Ik kom ook wel eens eerder van de kamer af, om te pissen en om bier te halen..
Ik val namelijk onder de subcultuur `Nederlandse uitzuipjongeren`

:thefinger:

Zakkenleger
7 april 2010, 08:58
Ik kom ook wel eens eerder van de kamer af, om te pissen en om bier te halen..
Ik val namelijk onder de subcultuur `Nederlandse uitzuipjongeren`

:thefinger:

We zullen een foto van je bij de bar achterlaten en vertellen dat je een alcohol allergie hebt. :thefinger:

lustman
7 april 2010, 09:04
HEBBEN JULLIE OOK WEL EENS ZOIETS MEEGEMAAKT EN WAT DEED JE TOEN?

Even in men archieven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=42764&postcount=22) gaan zoeken. ;) Nu kan ik er zelf mee lachen , maar toen was ik behoorlijk pissed off. :mad:

Scoobert
7 april 2010, 15:02
Even in men archieven (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=42764&postcount=22) gaan zoeken. ;) Nu kan ik er zelf mee lachen , maar toen was ik behoorlijk pissed off. :mad:

En daar was ik 'getuige' van hahahaha, wat heb ik toen gelachen met je verhaal :biggrin::thefinger::biggrin:

Voor de liefhebbers, vorig jaar werkte ze dr nog steeds :hammer:

TT Man
8 april 2010, 12:50
Meerdere keren meegemaakt. Ik vind het niet moeilijk om dat toe te geven.

Van "de periode is net begonnen" (tja dan is het beffenb ook niet echt interessant meer) tot "ik zit hier gedwongen en wil eigenlijk geen sex". Meteen beeindigen. In het laatste geval wel betaald voor half uur (uit medelijden en ter verantwoording van mezelf).

Als er geen klik is probeer ik er toch wat van te maken. Dat doen die dames namelijk ook, dus wat zij kunnen dat kan ik ook. Dus niks afbreken maar verstand op nul en abspritzen maar. Een ilussie en € 50 armer. So what? Tis niet het einde van de wereld.

Twinangel
14 april 2010, 09:01
Ik heb al een keer een orgasme gefaked en hierna snel het in papier gedraaide condoom weg geworpen, zodat de jongedame hier niks gemerkt van heeft. Het was zonde om mijn goede zaad aan die bewuste meid te spenderen. Bij slechte service vergaat mij het plezier helemaal. Geen click geen zaad:smile2:

ijsbeer11
14 april 2010, 09:13
Ik was een keer zo geil dat ik na 5 minuten klaarkwam en vroegtijdig de kamer heb verlaten, maar wel met een voldaan gevoel.. :thefinger:

Stiffmaster
14 april 2010, 11:02
Ik heb al een keer een orgasme gefaked en hierna snel het in papier gedraaide condoom weg geworpen, zodat de jongedame hier niks gemerkt van heeft. Het was zonde om mijn goede zaad aan die bewuste meid te spenderen. Bij slechte service vergaat mij het plezier helemaal. Geen click geen zaad:smile2:

Maar wel centjes kwijt :smile2::smile2:

lee_dutch69
9 mei 2010, 17:56
Ik ga niet van de kamer zonder een zonde tegen de katholieke kerk (altijd met dames en dan ook nog van een legale leeftijd) Die ene keer zonder klik met een maffe thaise masseuse heb ik zelf de blaren op mijn ballen moeten kietelen, maar toch gelukt. Wat een maffe griet was dat :hammer:

Mauriceyep
30 mei 2010, 11:36
Als je gewoon zelf zorgt voor opruimen van je condoom zal het de dame (meestal) een zorg zijn. Een fake FT of MMT is een stuk lastiger :rolleyes:

Ik begrijp het nut van een fake-orgasme niet ... je bespaart er ongemakkelijke situaties mee, dat is juist, maar de dame in kwestie leert er ook niets van :)

Ik ben een paar keer van de kamer afgelopen en gewoon betaald, simpel pech: foute dame gekozen of de magie was weg op de kamer door plotseling ander gedrag dan op de bank. Eens maar nooit weer :)
Ook een paar keer weggelopen en de dame verbijsterd achtergelaten .. niet willen zoenen, daar waar het eerder wel gesuggereerd werd :)

Ik heb nooit een fake-orgasme gedaan en ga het ook nooit doen. Als ik een slecht gevoel overhoud aan een sessie, dan mag de dame in kwestie er ook een slecht gevoel aan overhouden (misschien leert ze er ook nog iets van) en dus ga ik het niet verbloemen :)

tifkad
30 mei 2010, 13:50
Ik heb nooit een fake-orgasme gedaan en ga het ook nooit doen. Als ik een slecht gevoel overhoud aan een sessie, dan mag de dame in kwestie er ook een slecht gevoel aan overhouden (misschien leert ze er ook nog iets van) en dus ga ik het niet verbloemen :)

Inderdaad, zou ik ook nooit doen. Vertel haar ook dat ze een wanprestatie levert. In 2 gevallen (Villa Vertigo, Vulkanstrasse) ook m'n geld teruggekregen.

T.

Picasso 1
30 mei 2010, 14:00
Inderdaad, zou ik ook nooit doen. Vertel haar ook dat ze een wanprestatie levert. In 2 gevallen (Villa Vertigo, Vulkanstrasse) ook m'n geld teruggekregen.

T.

Je moet echter wel heel erg veel wanprestaties ondervinden om aan 2 keer geldteruggave te komen :biggrin:

Mauriceyep
30 mei 2010, 14:02
Inderdaad, zou ik ook nooit doen. Vertel haar ook dat ze een wanprestatie levert. In 2 gevallen (Villa Vertigo) ook m'n geld teruggekregen.T.

Teruggekregen? Dat is best bijzonder ... dus je betaalt haar eerst begrijp ik, daarna vertel je haar dat het slecht was en vervolgens krijg je je geld terug :eek::roll3:
De club zal je nooit geld teruggeven, want de prestatie op de kamer staat los van het entreegeld voor de faciliteiten

tifkad
30 mei 2010, 21:47
Teruggekregen? Dat is best bijzonder ... dus je betaalt haar eerst begrijp ik, daarna vertel je haar dat het slecht was en vervolgens krijg je je geld terug :eek::roll3:


In vulkanstrasse heb ik de helft teruggekregen.
Bij VV had ik er na 5 minuten genoeg van. Ik mocht nergens aankomen, overal was het gevoelig voor aanraking. Ik heb haar dus gezegd wat ik ervan vond. Ik hoefde niet te betalen. Iedereen beneden stond wel te kijken dat ik na 10 minuten weer beneden was. Vraag me niet hoe ze heet, het was 2-3 jaar geleden.

P.

MiniME
31 mei 2010, 16:32
Ik begrijp het nut van een fake-orgasme niet ... je bespaart er ongemakkelijke situaties mee, dat is juist, maar de dame in kwestie leert er ook niets van :)

Ik ben een paar keer van de kamer afgelopen en gewoon betaald, simpel pech: foute dame gekozen of de magie was weg op de kamer door plotseling ander gedrag dan op de bank. Eens maar nooit weer :)
Ook een paar keer weggelopen en de dame verbijsterd achtergelaten .. niet willen zoenen, daar waar het eerder wel gesuggereerd werd :)

Ik heb nooit een fake-orgasme gedaan en ga het ook nooit doen. Als ik een slecht gevoel overhoud aan een sessie, dan mag de dame in kwestie er ook een slecht gevoel aan overhouden (misschien leert ze er ook nog iets van) en dus ga ik het niet verbloemen :)

Het doel/nut van een fake orgasme is ook niet om er ongemakkelijke situaties mee te besparen (de dame gewoon laten weten als het slecht is, is alleen maar goed, zowel voor de dame, de club als toekomstige bezoekers!) maar simpelweg om een orgasme uit te sparen voor de volgende dame! Orgasmes zijn schaarser dan briefjes van 50 (cq 100), dus kan het bij een "redelijke dame" of een OF-je zeker wel eens handig zijn. Het plezier is er dan zeker niet minder om, helemaal als je van uitgebreid voorspel en sex hebt kunnen genieten.

Dus: als het slecht is gewoon (vroegtijdig) van de kamer af, als het redelijk/goed is gewoon genieten, maar niet persé een orgasme en als het echt goed is, dan volgt het orgasme vanzelf! :rolleyes:

Zeker bij het grote aanbod van mooie dames in bepaalde clubs, kan dit dan een uitkomst zijn! :cool:

Saruman
31 mei 2010, 17:43
Ik ben dan liever eerlijk.

Ofwel is het niet goed, en besluit je om de kamer te verlaten. Je betaalt de dame en keert nooit meer weer.

Ofwel is het wel goed, maar lukt het orgasme om een of andere reden gewoon niet (piel kaputt, te warm op kamer, te korte tussenpauze, ...). In dat geval kan je gewoon aangeven dat je de sessie beëindigd, en dat je je desondanks goed geamuseerd hebt. In dat geval hoeft klaarkomen op zich niet het doel te zijn, maar gewoon een leuk intiem moment met een mooie lieve dame.

Saruman herinnert zich zijn eerste sessie met zijn huidige vriendinnetje nog zeer goed. Ze probeerde hem op de kamer te krijgen, maar eigenlijk kwam hij net van de kamer en had nog even een pauze nodig om de batterijen weer op te laden. Maar volgens haar kon ze ook goed masseren, en ze zag er zo verdomd lekker uit, dat Saruman zich wat graag met haar weer op de kamer begaf. Op de kamer deden we ons tegoed aan wederzijdse orale verwennerij, wat bij haar wel resulteerde in ..... (juist, niemand gelooft dit toch :confused:) maar bij Saruman niet lukte, wat hij ook voorspeld had. Dan maar een lekkere massage gekregen, waarbij we ook een aangenaam gesprek hadden. Na de massage probeerde ze het opnieuw, maar het lukte nog steeds niet, en Saruman moest stilaan weer richting Isengard vertrekken. Ondertussen was wel duidelijk dat de dame verschrikkelijk goed kon pijpen, en dat er wel sprake was van wederzijdse sympathie. Dus werd door beiden plechtig beloofd om elkaar bij een volgend clubbezoek opnieuw te verwennen, en dan de klus helemaal af te maken.
Ondanks het ontbreken van een orgasme bij de ijsbeer, kwamen Saruman en zijn dame toch met een goed gevoel van de kamer. Dat goede gevoel werd nadien nog eens financieel bevestigd voor de dame.

Ondertussen is dit meer dan een jaar geleden, maar is de klik meer dan bevestigd, en is er uit die eerste "sessie zonder orgasme voor de ijsbeer", iets moois gegroeid. We zien elkaar nog regelmatig en dan is ook weer het orgasme geen doel op zich, maar wel een leuk gevolg van het intieme onderonsje. :biggrin:

Dus: eerlijk duurt het langst.

Saruman groet u.

mennen2010
1 juni 2010, 10:43
Heb ook zo een keer iets meegemaakt bij het raamwandelen in Gent. Had mijn keuze gemaakt, ze deed de deur open en liet me binnenkomen en zei me dat ik een paar minuutjes moest wachten dus ik me al uitgekleed enzovoort. Toen ze eindelijk daar was wilde ze al afrekenen. Toen we begonnen was echt niks mogelijk, ze pijpte een beetje maar ik mocht nergens aan zitten en ze vertelde me toen doodleuk dat ze enkel missionarishouding doet. Ik heb toen het condoom afgedaan en haar vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik voor zo'n shit geen geld wil betalen. Ik stond op en begon me aan te kleden en ze zei me dat elke prostituee zo werkt, mss dacht ze door mijn jonge snotneuskop dat dit mijn eerste keer wandelen was. Ik zei haar dat dat absoluut niet zo is en dat ik het niet apprecieer als DVP's mij willen afrippen terwijl ik hen altijd met veel respect behandel. Ze excuseerde zich en stelde voor om opnieuw te beginnen, nu was ze opeens wel tot alles bereid. Ik weigerde, ze gaf mijn geld terug en ik vertrok dus niks verloren maar spijtig genoeg ook niet het kwakje dat op dat moment al in de top van de (het) ijsberg(je) zat

CLUBSPORT
9 juni 2010, 17:54
Zoals saruman hierboven vertelt heb ik het ook wel eens ooit meegemaakt , nieuwe dame prima sessie maar het klaarkomen wou maar niet lukken .
Zij voelde er zich een beetje schuldig over maar ik vertelde haar dat ik het niet zo'n probleem vond en dat ik het prima naar mijn zin had gehad .
Later ben ik nog vaker met haar de kamer opgegaan en toen lukte het vuurspuwen altijd :freu: