PDA

Volledige versie bekijken : Mannen castreren ?



Mauriceyep
5 april 2010, 17:12
http://www.intermediair.nl/artikel/roos-vonk/143747/wat-mannen-allemaal-doen-voor-seks.html

phoenix
5 april 2010, 17:31
tja dit soort dames willen ook daar controle over hebben........................hoogleraar psychologie, het is om te gillen......................

noglangnietuitgewandeld
5 april 2010, 19:24
Dat mens moet gewoon eens een goede beurt krijgen. Daar zal ze van opknappen.

Freddy_K
5 april 2010, 20:16
arme hond

The Joker
5 april 2010, 21:03
Dat mens moet gewoon eens een goede beurt krijgen. Daar zal ze van opknappen.

Jij liever dan ik!

http://www.intermediair.nl/iol/imgdb/80790/roos-main.jpg

rolly
5 april 2010, 23:03
Ja..heb wel eens vaker gehoord dat je gek moet zijn om psycholoog te worden....blijkt bij deze wel te kloppen....trouwens... als ze zin krijgt van al die rustige gecastreesrde mannetjes...wie moet haar dan komen bevredigen? Hoogst waarschijnlijk een andere vrouw. Misschien moeten ze bij vrouwen met dat soort ideeën de borsten en vagina met alle gevoelige delen maar verwijderen...eens kijken hoe ze zich dan voelen.....Ze zullen dan in ieder geval minder last hebben van hitsige mannetjes...denk ik dan maar zo.....maar nu zal ik wel gek zijn.


Rolly

Picasso 1
6 april 2010, 00:32
Goed idee, mannen castreren en met die losse geslachtsdelen het gat van die vrouwenhanden dicht stoppen. Kunnen vrouwen ook tijd en energie besparen. Denk eens aan hoe ontspannen, oprecht en authentiek die vrouwen kunnen worden als ze niet meer zo nodig andermans geld hoeven uit te geven :hammer:

joop slim
6 april 2010, 06:01
De vrouw is het meest gevaarlijke wezen op deze aardkloot, het gedonder begon al in de boomgaard met Eva......

rolly
6 april 2010, 06:41
Goed idee, mannen castreren en met die losse geslachtsdelen het gat van die vrouwenhanden dicht stoppen. Kunnen vrouwen ook tijd en energie besparen. Denk eens aan hoe ontspannen, oprecht en authentiek die vrouwen kunnen worden als ze niet meer zo nodig andermans geld hoeven uit te geven :hammer:

Dat gat is niet te stoppen

MiniME
7 april 2010, 17:37
Geweldig……..en dan bedoel ik niet het artikel (iets te stereotiep / niet echt diepgravend) maar vooral die "Intermediar" reacties die eronder staan (bv die van Axel)! Die Roos (whoever she is) kan wel ophouden denk ik…….. ;-) Dit is wel weer het bewijs dat wat oudere Nederlandse single vrouwen kansloos zijn op de “markt” (wat mij betreft dan).

Recent nog een aardig gesprek gehad met Russisch vriendinnetje (geen DVP!): die had ooit en Duitse man ontmoet en zij was helemaal verbaasd dat hier (West Europa) de vrouwen zoveel op mannen lijken (qua kleding, attitude, etc) en ze was nog meer verbaasd dat die mannen dat nog pikken ook! In haar ogen hebben sterke vrouwen juist mooie kleding aan en hoge hakken en zijn verzorgd. Zwakke vrouwen geven het op als ze eenmaal een vent hebben en doen dan maar een spijkerbroek aan. Dit is nu een typische reactie van een sterke (en hoog opgeleide) vrouw met een goede baan! Zie er weer naar uit naar "de Oost" te gaan binnenkort! :freu:

RAUL7
7 april 2010, 17:40
Zwakke vrouwen geven het op als ze eenmaal een vent hebben en doen dan maar een spijkerbroek aan. Dit is nu een typische reactie van een sterke (en hoog opgeleide) vrouw met een goede baan! Zie er weer naar uit naar "de Oost" te gaan binnenkort! :freu:

Waarom zie je er naar uit? :confused:
Een sterke hoogopgeleide vrouw wil niet met jou :fuck:! :smile2:

MiniME
7 april 2010, 17:52
Waarom zie je er naar uit? :confused:
Een sterke hoogopgeleide vrouw wil niet met jou :fuck:! :smile2:

Je bent blijkbaar nog nooit in het Oosten geweest? :asshole:

Wat jaloezie allemaal niet kan doen met mensen..........:heul:

RAUL7
7 april 2010, 17:55
Wat jaloezie allemaal niet kan doen met mensen..........:heul:

Jaloezie :confused:, waarom wel?
Omdat je naar het Oosten gaat? Kan ik toch ook!
Gij hebt niks om jaloers op te zijn!

MiniME
7 april 2010, 18:11
Jaloezie :confused:, waarom wel?
Omdat je naar het Oosten gaat? Kan ik toch ook!
Gij hebt niks om jaloers op te zijn!

Tuurlijk kun jij dat ook. Doe het gewoon een keer en schrijf hier je ervaringen eens op.

RAUL7
7 april 2010, 18:19
Tuurlijk kun jij dat ook. Doe het gewoon een keer en schrijf hier je ervaringen eens op.

Schrijven gaat mij niet goed af, kopieren en plakken wel! :biggrin:
Ik kan gaan maar ik moet zeker weten dat ik daar kan :fuck:.
Als ik daarvoor moet betalen kan ik beter hier blijven ;).

Big30
7 april 2010, 18:23
Tuurlijk kun jij dat ook. Doe het gewoon een keer en schrijf hier je ervaringen eens op.

Nogmaals Raul7 hebben we even vrijgesteld van het schrijven van recensies. Zijn core taak is hier om te bewijzen dat ie geen snars van Wielrennen en Voetballen begrijpt en verder doe ie wat copy/paste werk. R7 heeft gewoon geen tijd meer :biggrin:!

RAUL7
7 april 2010, 18:25
Nogmaals Raul7 hebben we even vrijgesteld van het schrijven van recensies. Zijn core taak is hier om te bewijzen dat ie geen snars van Wielrennen en Voetballen begrijpt en verder doe ie wat copy/paste werk. R7 heeft gewoon geen tijd meer :biggrin:!

:smile2::smile2::smile2:

MiniME
7 april 2010, 18:49
Schrijven gaat mij niet goed af, kopieren en plakken wel! :biggrin:
Ik kan gaan maar ik moet zeker weten dat ik daar kan :fuck:.
Als ik daarvoor moet betalen kan ik beter hier blijven ;).


Nogmaals Raul7 hebben we even vrijgesteld van het schrijven van recensies. Zijn core taak is hier om te bewijzen dat ie geen snars van Wielrennen en Voetballen begrijpt en verder doe ie wat copy/paste werk. R7 heeft gewoon geen tijd meer :biggrin:!

Helder, nu alleen nog leren voetballen! :biggrin: