Jansen
5 april 2010, 21:02
Nicolle;
Leeftijd :22 jaar
Haren : donker blond
Borsten:mooie volle Cup C echt
Lengte : 170 cm
Ogen: Blauw
Figuur : Goddelijk mooi Slank
Billen : mooi rond stevig
Taal : Engels
Tatoo : ja helaas aan een zijde op arm en lichaam, wel kleurrijk
Service : pmc, nmc, spelen met borsten,aftrekken,showtje enz enz.
Na wat ronden gelopen te hebben kwam Raul mij vergezellen.Na een rondje samen zagen we deze super schone meid op nr 7/1 zitten.
Ik was gewoon versteend van deze schoonheid.
Raul zag ook dat dit de mooiste van het skw was en ik ging even plassen bij haar voor en stond half gedraaid naar haar te kijken.
Tijdens het kijken plaste ik bijna mijn schoenen vol en onder het urinioir de passanten nat die voorbij liepen.:biggrin:
Na deze plas beurt vertelde ik Raul dat ik met deze zeker mee moest dus ik naar binnen.
Ze was vriendelijk en ging me voor naar achteren.
ik betaalde haar en ze kleede zich uit waar ik al van genoot.
Op het bed gaf ze me een PMC wat ik bekeek in beide spiegels ja dat was lekker zo half over me heen.
Ik speelde met haar borsten en billen en daarna heb ik haar op zijn hondjes genomen.
Ze zat op haar knieen en ik kon hem er lekker achterlangs inschuiven ook dit kon ik in de spiegels aanschouwen hoe mijn pik er half uit kwam om hem na een aanzet weer in te laten aan :biggrin:
Ik kwam heerlijk klaar en na gewassen te hebben en aangekleed haar verlaten met een paar kussen op de wangen.
( ze werkt al een jaar daar maar is niet de Bulgaarse Nicolle van nr 5/1 )
Middag shift werkt alleen overdag en bijna elke dag
herhalings gevaar : zeker weten
Ik kwam buiten en Raul kwam samen met Lustman net aan gelopen en zagen ook nog even haar hele mooie lach naar ons.
Na nog een rondje gelopen te hebben ben ik weer vertrokken dit om af te bouwen ;)
Heeft Raul haar nog genomen ?
Dat leest u binnenkort op dit forum:freu:
Leeftijd :22 jaar
Haren : donker blond
Borsten:mooie volle Cup C echt
Lengte : 170 cm
Ogen: Blauw
Figuur : Goddelijk mooi Slank
Billen : mooi rond stevig
Taal : Engels
Tatoo : ja helaas aan een zijde op arm en lichaam, wel kleurrijk
Service : pmc, nmc, spelen met borsten,aftrekken,showtje enz enz.
Na wat ronden gelopen te hebben kwam Raul mij vergezellen.Na een rondje samen zagen we deze super schone meid op nr 7/1 zitten.
Ik was gewoon versteend van deze schoonheid.
Raul zag ook dat dit de mooiste van het skw was en ik ging even plassen bij haar voor en stond half gedraaid naar haar te kijken.
Tijdens het kijken plaste ik bijna mijn schoenen vol en onder het urinioir de passanten nat die voorbij liepen.:biggrin:
Na deze plas beurt vertelde ik Raul dat ik met deze zeker mee moest dus ik naar binnen.
Ze was vriendelijk en ging me voor naar achteren.
ik betaalde haar en ze kleede zich uit waar ik al van genoot.
Op het bed gaf ze me een PMC wat ik bekeek in beide spiegels ja dat was lekker zo half over me heen.
Ik speelde met haar borsten en billen en daarna heb ik haar op zijn hondjes genomen.
Ze zat op haar knieen en ik kon hem er lekker achterlangs inschuiven ook dit kon ik in de spiegels aanschouwen hoe mijn pik er half uit kwam om hem na een aanzet weer in te laten aan :biggrin:
Ik kwam heerlijk klaar en na gewassen te hebben en aangekleed haar verlaten met een paar kussen op de wangen.
( ze werkt al een jaar daar maar is niet de Bulgaarse Nicolle van nr 5/1 )
Middag shift werkt alleen overdag en bijna elke dag
herhalings gevaar : zeker weten
Ik kwam buiten en Raul kwam samen met Lustman net aan gelopen en zagen ook nog even haar hele mooie lach naar ons.
Na nog een rondje gelopen te hebben ben ik weer vertrokken dit om af te bouwen ;)
Heeft Raul haar nog genomen ?
Dat leest u binnenkort op dit forum:freu: