PDA

Volledige versie bekijken : Olivia

Yahoe
9 april 2010, 06:58
Naam : olivia
Nationaliteit /taal :indiaas /Duits
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart lang haar
Lengte : 1.72m
Postuur /Cupmaat :Normaal volslankklekkerstevig /c-cup 75
Tatoeage /Piercing : Geen
Service : PZC,NMC, beffen, tongkussen,
Extra : Gfe

Olivia 21 jr. Een zeer 'ronde' vrouw. Haar borsten, inmiddels een flinke cup 75c zijn in omvang aangenomen - zo vertelde zij me - vanwege een anti-bioticakuur welke invloed heeft op haar hormonenstelsel. Tsja, daar heb ik helemaal geen probleem mee. Zeker niet. Een heerlijke kont. En zij vindt zichzelf te dik, zoals bijna iedere vrouw dat vindt... Nou ik niet, ik hou wel van wat houvast. Mooi gezicht, ook. Half indiaas, half duits. Olivia is, ondanks haar jeugdig gezicht op en top vrouw plus, een meisje met inhoud. Zij zal zelf niet gauw iemand versieren, maar laat zich verleiden. Stolz, noemde zij het. Eerder met haar aan de bar een gesprek gehad. Ik wilde toen nog wat rondkijken. Kwam er (nog) niet van, mede omdat zij zich ook niet opdringt. Later lag ik in de cinema, ze kwam,naast me liggen en vertelde me over de toename vd omvang van haar borsten. Ik nam de proef op de som. My god.. Heerlijke cup, als je van joekels houdt. Beetje vozen i.d cinema, maar ben toch gesteld op wat privacy, dus ik nam een kamer met haar. Zij ging zich wassen en kwam terug met warm vochtige washand om m'n jongeheer even schoon te maken. De eerste keer dat ik dit meemaakte in de huiskamer en niet dat t echt nodig was, tenslotte was ik zojuist bekomen van een sauna en een daaropvolgende douche. Maar goed, die extra wasbeurt zei meer over haar dan over mij en ik ben niet vies van goede hygiene, dus liet t gewillig over me heen komen. Olivia ontblootte zich en mijn vermoeden werd bevestigd: haar lichaam past mij. Met beide borsten over mijn lichaam kronkelde ze zich omhoog richting mijn mond. Heerlijk tongzoenen en kussend in mijn nek, teasend in mijn oor bijten en zo ook mijn tepels. Uiteindelijk draaide ze zich op haar rug alsof me het startschot gaf om haar lichaam verder te verkennen. Via haar mond, langs haar borsten, navel en bovenbenen proefde ik haar muschi... Oei wat lekker en haar gekreun klonk als muziek in mijn oren. Ze masseerde daarbij zelf haar borsten. Ze werd heerlijk geil en nat van dit alles en ondertussen kon ik haar vingeren wat haar staat van geilheid nog meer verhoogde, aan haar steeds snellere ademhaling te horen. Uiteindelijk was t weer haar beurt en ze begon me lekker te pijpen terwijl haar lichaam over en om me heen kronkelde. Ze vroeg me na een aantal minuten of ik mijn jongeheer doggy-wise rustig naar binnen wilde brengen wat ik ook deed. Van langzame korte stoten steeds dieper en sneller waarna ik superlekker tot een hoogtepunt kwam. Wederom een herhalingsgevaar van 100 procent. Het moet niet gekker worden. (zie linda, vrijdag j.l)... :annieengel:

timd
29 januari 2011, 21:09
Naam : Olivia

Nationaliteit : Duits, 50% indisch, maar in D geboren

Leeftijd : 22

Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

Lengte : 1.56m

Postuur / Cupmaat : normaal, beetje mollig (c-cup)

Tatoeage/piercing : niet op gelet

Service : goed; PZC, NMC, zoenen, beffen :nee:

Extra : pruillip

molaar
29 januari 2011, 21:41
Heeft in L.R gewerkt https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=164432&postcount=1