PDA

Volledige versie bekijken : Ramona



Geilaard
9 april 2010, 12:57
Mijn eerste bezoek aan PSR kreeg een leuke afsluiting. Ik had net een mooie sessie in de Kino met Julia achter de rug en even gedoucht, toen ik me afvroeg of ik voor mijn vertrek nog een keer zou "kameren". Wandelde dus in gedachten rond bij het zwembad en zag daar Ramona liggen op het schommelbed. Alle twijfel in een keer weg.

Gaf het bed een duwtje en ging erbij liggen. Dat was meer dan welkom. Al slingerend, kwamen we nader tot elkaar en al snel lagen we natuurlijk heftig te tongzoenen. Heerijk. Ramona is niet meer de jongste, maar weet wel van wanten. Want het duurde ook niet al te lang of ze had alles uit en ik lag er al snel op dezelfde manier naast. Heerlijk, heerlijk. Het tongzoenen ging ook al snel snel over in gewoon een lekkere pijpbeurt op dat bed. Ondertussen kon ik heerlijk met haar kut spelen, likken, vingeren etc. Borsten zijn zeker niet overgeslagen. Ramona is niet echt bang voor een publieke actie. Verschillende gansten kwamen quasi nonchalant langs lopen om te kijken hoe het ging; ik genoot. Zo'n bed is echter toch wel een beetje instabiel voor het echte werk. Dus zijn we, enigszins in elkaar verstrengeld, naar de Kino gegaan en zijn daar heerlijk verder gegaan.

Op een bank hebben we alles van elkaar verkend en zijn daarna tot groot genoegen van een paar toeschouwers maar eens echt te keer gegaan. Uiteindelijk afgemaakt doordat Ramona boven op me ging zitten en me heerlijk klaar reed tot ik het niet meer kon inhouden en heftig klaar kwam.

Vast een herhaling waard.