PDA

Volledige versie bekijken : Een afwijzing in PSR



Dalton
7 april 2010, 21:47
Op paasmaandag 05-04-2010 was ik weer eens in PSR, na 6 maanden van absentie. Geen meubelboulevards voor Jünther.
Ik schrok in negatieve zin van het vrouwenensemble; ik vond het nooit zo tegenvallen (ben er toch ca. 6 keer geweest nu). Het was alles behalve een topdag, maar gelukkig heeft de club behoorlijk wat krediet bij mij opgebouwd de keren ervoor.

Aan het einde van de dag moest ik mij bezwaren bij de theke over 1 van de dames (grote, witte dame met halflange, roodachtige haren, misschien Russisch, praat zeer goed Duits, misplaatste arrogantie). Ze wilde met niemand op kamer, behalve met 1 populaire gast waar ze dan wel 2 keer mee op kamer ging (kan dus nooit ZL zijn geweest). Lekker klef stel, ik moest er bijna van kotsen en ik walg dan ook per direct van bankhangers en kleefhoeren. Hopelijk zijn de volgende keer Paula of Fernanda weer van de partij.

Nee, ik was dit keer erg teleurgesteld in de kwaliteit van de vrouwen; moet echt weer beter worden.
Gelukkig was er 's avonds Zweitliga voetbal in de fabelhafte kino: F95 - St. Pauli : 1 - 0 (voor 48.000 toeschouwers in de 2e divisie!).

Overloper je weet bij voorbaat dat geen ene club aan aca kan tippen.
Het is zo jammer dat de kino bij aca slecht is en de douche ook altijd kapot en de sauna nooit hoger dan 40 graden en het water in het zwembad bijna een schaatsbaan is en dan het eten wat verschrikkelijk daarom ben je zeker naar psr gegaan.:ranting2::ranting2:

Zakkenleger
7 april 2010, 21:50
Aan het einde van de dag moest ik mij bezwaren bij de theke over 1 van de dames (grote, witte dame met halflange, roodachtige haren, misschien Russisch, praat zeer goed Duits, misplaatste arrogantie). Ze wilde met niemand op kamer, behalve met 1 populaire gast waar ze dan wel 2 keer mee op kamer ging (kan dus nooit ZL zijn geweest).

Waarom moest je je bezwaren? Dat ze je afwees? :confused:

PS ik was incognito aanwezig en val op arrogante dames. :thefinger:

Dalton
7 april 2010, 22:29
Waarom moest je je bezwaren? Dat ze je afwees? :confused:

PS ik was incognito aanwezig en val op arrogante dames. :thefinger:

Kim is geen arrogante verschijning en komt niet uit rusland als ze dat is .
Maar die werkt nu toch in vv of heb je haar meegenomen op huwelijksreis naar psr zl ?:teuflisch:

Jünther
8 april 2010, 18:44
Waarom moest je je bezwaren? Dat ze je afwees? :confused:

PS ik was incognito aanwezig en val op arrogante dames. :thefinger:

Ik vroeg 2 keer aan haar of ze vrij was, toen ze een beetje door de club wandelde. Ze zei toen dat ze nog wel even bezet was.
Ze zocht gewoon uit zichzelf steeds die andere gast op, ook om na de zimmergang nog even een dik half uur te blijven kleven met een drankje.

Dus ja, met een smoes wees ze mij indirect af.
Kan een keer gebeuren, maar je gaat je dan de vraag stellen of een DVP dat kan maken?

Ja natuurlijk, als je opdringerig bent, te veel hebt gedronken of bot bent etc.. Maar ik gedroeg me normaal/beleefd naar haar.

Dan maak ik daar dus even een opmerking over als ik vertrek, en er wordt me gevraagd of alles in orde was. Ik denk dat meer beren dat zouden hebben gedaan.

Jünther
8 april 2010, 18:47
Overloper je weet bij voorbaat dat geen ene club aan aca kan tippen.


Klopt. Ik moest mijn lesje blijkbaar leren, op een pijnlijke manier.
Dit weekend weer gewoon naar AC!

PSR moet weer even wachten.

dupke
8 april 2010, 20:17
Ik vroeg 2 keer aan haar of ze vrij was, toen ze een beetje door de club wandelde. Ze zei toen dat ze nog wel even bezet was.
...
Dus ja, met een smoes wees ze mij indirect af.
Kan een keer gebeuren, maar je gaat je dan de vraag stellen of een DVP dat kan maken?


Naar mijn mening wel ja, en waarom dat doet er niet toe.

Beter op een vriendelijke manier laten weten dat een kamergang er beter niet van komt dan even 50 euro vangen en je een bar slechte service leveren.

Maar ja , dan ging je na de kamer ook klagen,had zij nog meer problemen, dus eigenlijk heeft ze je die 50 euro nog bespaard. :smile2:

beffer69
8 april 2010, 21:12
Ja, vind ook dat de dames recht hebben hierop net zoals wij een aandringende dame niet leuk vinden...............

janjanjan
8 april 2010, 21:14
Ze wilde met niemand op kamer, behalve met 1 populaire gast waar ze dan wel 2 keer mee op kamer ging

Haar keuze.




Ik vroeg 2 keer aan haar of ze vrij was, toen ze een beetje door de club wandelde. Ze zei toen dat ze nog wel even bezet was.

Wederom: haar keuze.




Ze zocht gewoon uit zichzelf steeds die andere gast op, ook om na de zimmergang nog even een dik half uur te blijven kleven met een drankje.

Nogmaals: haar keuze.




Dus ja, met een smoes wees ze mij indirect af.

Stierenpoep. Ze was bezet, ofwel maakte de keuze om met een bepaalde beer te kameren en vervolgens in zijn gezelschap te blijven.




Kan een keer gebeuren, maar je gaat je dan de vraag stellen of een DVP dat kan maken?


Waarom zou zij dat niet kunnen maken?? Of is dit typerend voor deze dame :confused: In dat geval zijn de consequentie, als die er zijn, voor haar: weinig $
Maar een dvp kamert met wil zij wil of wenst. In dit geval ging aangenaam gezelschap kennelijk voor $. Shit voor jou, maar dan wel van een stier.





….Lekker klef stel, ik moest er bijna van kotsen en ik walg dan ook per direct van bankhangers en kleefhoeren.

Pas hier komt de aap uit de mouw :cool: kennelijk frustreerde de ‘afwijzing’ je zo dat je met deze lompe uitspraak als een jaloers, needy, afgewezen jongetje reageert, nadat je je beklag al bij de theke had gedaan. Wat was trouwens haar reactie?




Ik moest mijn lesje blijkbaar leren, op een pijnlijke manier.

:smile2:

seksenfun
8 april 2010, 21:52
Dus als een dame naar alle schijn niet met jou wil kameren (om wat voor reden dan ook) ga je naar de theke :gruebel:. Sommige beren zouden zich moeten bekeren tot postduif dan :mad_6:.


nadat je je beklag al bij de theke had gedaan. Wat was trouwens haar reactie?


Ja, wat was de reactie van de theke? Ben benieuwd. Kan me moeilijk voorstellen dat ze met jou begon te lachen, kan me moeilijk voorstellen dat ze en direct de dame ging roepen en op jouw schoot zette en jullie richting kamer duwde, zodat je toch nog je zin kreeg :smoke:.

Beste vrienden Jünther, maar ik vind dat je hier effe de mal misslaagt.

Jünther
9 april 2010, 00:06
Pas hier komt de aap uit de mouw :cool: kennelijk frustreerde de ‘afwijzing’ je zo dat je met deze lompe uitspraak als een jaloers, needy, afgewezen jongetje reageert, nadat je je beklag al bij de theke had gedaan. Wat was trouwens haar reactie?
:smile2:

De theke luisterde aandachtig, en nam de opmerking serieus. Ze zou het er met haar over hebben.

Als een jaloers, needy, afgewezen jongetje reageren?
De minister van propaganda was er blijkbaar bij.
Dat niet; nogmaals ik heb niet zoveel met bankhangers en kleefhoeren.
Lomp? Kan zijn. Ik vind het onprofessioneel.
Scheep me af, als DVP, met de pijnlijke waarheid, en niet met een smoes.

Nogmaals: ik heb niet heel veel tamtam gemaakt, ik zei het toen me werd gevraagd, bij vertrek.

Je probeert me hier weg te zetten als een verwend, jaloers iemand die gaat stampevoeten als hij zijn zin niet krijgt. Dat mag je doen, maar ik ben niet akkoord met de beeldvorming. Een DVP maakt alleen indruk op mij als de service-verlening goed was.


Stuur eens een IM of zo naar rplover, dan krijg je onverwacht gelijk :hammer:

Welke gelijk? Wat is de inzet?

Erpee is waarschijnlijk van mening dat een DVP een gast mag weigeren, zonder opgaaf van reden, hem kennende. Maar waarom moet jij hem hier prikkelen? Ik IM hem alleen over gewichtige zaken.

Nogmaals: ik kan er mee leven, maar zeg als DVP gewoon de waarheid.
Bijvoorbeeld: je buik is te dik :), of je kop te ongeschoren.
Ga niet draaien als een volleerde, loopse Jeanet, zoals Erpee dat noemt.



Dus als een dame naar alle schijn niet met jou wil kameren (om wat voor reden dan ook) ga je naar de theke :gruebel:. Sommige beren zouden zich moeten bekeren tot postduif dan :mad_6:.

Niet 'dus'. Nogmaals: als mij wordt gevraagd of alles in orde is, bij vertrek, dan wel. Uit beleefdheid doen veel receptionistes dat, zucht........
Je probeert een sfeertje te scheppen, wat er niet is.




ik vind dat je hier effe de mal misslaagt

Oh ironie...........ik ben de laatste die wil kloppen gaan. Ik ben voorstander van eerlijke afwijzingen en professionele service-verlening. DVP's zijn in dat opzicht niet heilig voor mij.

Maar nogmaals: welk 'gelijk' probeer ik volgens jou te halen?

Big30
9 april 2010, 00:10
Kim is geen arrogante verschijning en komt niet uit rusland als ze dat is .
Maar die werkt nu toch in vv of heb je haar meegenomen op huwelijksreis naar psr zl ?:teuflisch:

Hmm de Kim zoals J haar beschrijft d.i. fysieke kenmerken en karakter lijkt inderdaad veel op de Kim die lang in PHG heeft gewerkt (toen nog close met Melanie) en daarna naar VV is verkast.

Daar komt bij dat voor zo ver ik het Beuteschema van J redelijk denk te kennen, Kim een dame is die daar zeer goed in zou kunnen passen :biggrin:!

Aber das war einmal ;):wink:!

Het is net als in het normale leven " de dame wikt en de dame beschikt en wij lopen onze sexuele driften maar wat achterna".

Big30

Jünther
9 april 2010, 00:21
Hmm de Kim zoals J haar beschrijft d.i. fysieke kenmerken en karakter lijkt inderdaad veel op de Kim die lang in PHG heeft gewerkt (toen nog close met Melanie) en daarna naar VV is verkast.

Daar komt bij dat voor zo ver ik het Beuteschema van J redelijk denk te kennen, Kim een dame is die daar zeer goed in zou kunnen passen :biggrin:!

Aber das war einmal ;):wink:!

Het is net als in het normale leven " de dame wikt en de dame beschikt en wij lopen onze sexuele driften maar wat achterna".

Big30

Kijk zo belangrijk vond ik het........dat ik haar naam niet eens heb gevraagd bij de theke.

Maar wat het meest opviel:
- haar blanke, haast witte huid
- vrij groot: 1,75m, of groter
- spreekt goed Duits, vrij uitbundig type (niet stilletjes)
- vrij brede, vrouwelijke heupen

Over de haarkleur twijfel ik nu: blond, of blond met wat lichtrood erin, of lichtrood met wat blond erin.
Ik zou gokken: Rusland, of toch in ieder geval Oosteuropees

Wees mild voor haar, want ik gun haar verder het beste.

Big30
9 april 2010, 00:36
Kijk zo belangrijk vond ik het........dat ik haar naam niet eens heb gevraagd bij de theke.

Ik zou gokken: Rusland, of toch in ieder geval Oosteuropees

Wees mild voor haar, want ik gun haar verder het beste.

In alles wat je over haar zegt herken ik dus deze Kim:
Kim ex-PHG en ex-VV? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8045)

Toevallig had ik het met een IJsbeer die haar goed kent het hedenavond nog over haar en die IJsbeer zei dat haar Stammkunden haar braaf volgden, ook dat detail lijkt te kloppen ;)!

Maar ben niet 100 % zeker of het deze Kim is!

Groet,
Big30

Jünther
9 april 2010, 00:52
In alles wat je over haar zegt herken ik dus deze Kim:
Kim ex-PHG en ex-VV? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8045)



Die naam doet een belletje rinkelen.....
Dat was juist de dame waarmee ik heb gesproken tijdens een bezoek van mij aan PHG (is ooit voorgekomen).

Maar die dame (Kim dus) droeg een bril en was iets voller, en minder lang.
Die had toen echt rood haar, geen discussie.
Nee, 'PHG-Kim' LULDE me pas ECHT de oren van de kop; ik heb daar toen nog in mijn recensie een opmerking over gemaakt.

Het is 100% een andere dame: iets langer, jonger, en echt een blanke huid, geen bril.

MiniME
9 april 2010, 07:37
Laat ze maar kletsen Jünther. Ken je niet, maar je klinkt als een kritische maar redelijke ijsbeer. Is weer eens wat anders dan al die mooi weer spelende, witte ridders die alleen maar in een goed daglicht bij de dames willen komen te staan, en vaak met een roze bril naar de wereld kijken. Het zijn vaak dezelfde beren die de hele dag naar een club gaan, misschien 1 keer de kamer op en verder niets zinvols te melden hebben dan dat "het zo gezellig was" of "de plinten van de muur gen..kt hebben".

(en nee S&F, er zal geen actiegroep komen: aangezien op dit forum elke lichte kritische noot op een dame of club gelijk door een aantal slappe meelopers onderuit wordt gehaald, is het effect alleen dat kritische mensen steeds minder gaan schrijven, en zo de overgebleven recenties een leuk roze sprookje vormen over "De FKK Efteling waar iedereen lief is en alles mooi" :blume:)

Zakkenleger
9 april 2010, 08:02
Dus ja, met een smoes wees ze mij indirect af.


Dat is niet leuk, maar beter dan het alternatief van tegen haar zin naar de kamer gaan. Zowel voor jou als voor haar.



Kan een keer gebeuren, maar je gaat je dan de vraag stellen of een DVP dat kan maken?


Waarom niet? Zoals een klant niet verplicht is bij iedereen te kopen, is een leverancier niet verplicht aan iedereen te leveren.



Ja natuurlijk, als je opdringerig bent, te veel hebt gedronken of bot bent etc.. Maar ik gedroeg me normaal/beleefd naar haar.


Niet relevant. Een DVP beslist op haar criteria wel of niet te kameren, net als jij op jouw criteria.



Dan maak ik daar dus even een opmerking over als ik vertrek, en er wordt me gevraagd of alles in orde was. Ik denk dat meer beren dat zouden hebben gedaan.

Ik niet. Ik snap ook niet waarom dit gemeld zou moeten worden, tenzij je het standpunt huldigt dat dit gedrag aangepakt moet worden (en de dames dus niet nee mogen zeggen).



Nogmaals: ik kan er mee leven, maar zeg als DVP gewoon de waarheid.
Bijvoorbeeld: je buik is te dik :), of je kop te ongeschoren.
Ga niet draaien als een volleerde, loopse Jeanet, zoals Erpee dat noemt.


Veel mensen en dus ook DVPs zijn conflictmijdend. Verder willen weinig beertjes de waarheid horen over zichzelf, vandaar dat DVPs die zelden vertellen maar hun eerder roemen als sexgoden. Klanten vang en behoud je met vleierij, niet met de naakte waarheid. :rolleyes:



Oh ironie...........ik ben de laatste die wil kloppen gaan. Ik ben voorstander van eerlijke afwijzingen en professionele service-verlening. DVP's zijn in dat opzicht niet heilig voor mij.

Maar nogmaals: welk 'gelijk' probeer ik volgens jou te halen?

Het gelijk dat een DVP eerlijk moet zijn.

Zakkenleger
9 april 2010, 08:06
(en nee S&F, er zal geen actiegroep komen: aangezien op dit forum elke lichte kritische noot op een dame of club gelijk door een aantal slappe meelopers onderuit wordt gehaald, is het effect alleen dat kritische mensen steeds minder gaan schrijven, en zo de overgebleven recenties een leuk roze sprookje vormen over "De FKK Efteling waar iedereen lief is en alles mooi" :blume:)

Onzin. Kritische noten worden zelfs genomineerd voor 'beste recensie'. Verder: wie kaatst moet de bal verwachten. Dus kritische noten worden kritisch bekeken, net als de DVP service. Als je dat niet wilt moet je een blog starten en het commentaar afzetten. ;)

rplover
9 april 2010, 09:15
Jünther gaat naar PSR, Jünther heeft een mindere dag, en geeft zijn bevindingen door aan de theke. Jünther meldt dit netjes aan de theke (zijn goed recht, net zoals de Meid het goed recht heeft hem te weigeren).
Jünther schrijft het hier netjes neer.

Voila, en daarmee zou alles gezegd moeten zijn, ware het niet dat er dan de lijkenpikkers op afkomen, die ieder hun eigen reden hebben om Jûnther onderuit te halen, of hem te steunen. En dat is niet om Jünther onderuit te halen of te steunen, maar om de trend verder te zetten, die al maanden aan de gang is, er een strijd van maken tussen "soorten" ijsberen, en vooral om te zeggen: "Kijk, ik ben de beste."
Janjanjan, die lekker uithaalt, NoSeksOnlyFun, die er uiteraard dingen bijhaalt, die helemaal niks met de situatie te maken hebben.

MiniMe wil de algemene tendens veranderen en zijn Oase de hemel inprijzen (ook al weken aan de gang, en schrijnened), je wel goed ontsmetten, MiniMe, of we moeten allen verhuizen naar het gezondheidstopic.


Ik wil enkel zeggen, wat een strijd voor een eerlijke recensie van Jünther, en daar moet ik MiniMe wel gelijk in geven, mag het eens wat kritischer, of is dat een reden om de schrijver met de grond gelijk te maken?

Jünther heeft het recht te klagen over iets dat hem op de lever ligt, net zoals de Meid in kwestie recht heeft Jünther te weigeren, hij moet zich maar beter scheren en zijn buik intrekken :biggrin:;)

erpee :wink2:

janjanjan
9 april 2010, 16:58
Voila, en daarmee zou alles gezegd moeten zijn, ware het niet dat er dan de lijkenpikkers op afkomen, die ieder hun eigen reden hebben om Jûnther onderuit te halen, of hem te steunen. En dat is niet om Jünther onderuit te halen of te steunen, maar om de trend verder te zetten, die al maanden aan de gang is, er een strijd van maken tussen "soorten" ijsberen, en vooral om te zeggen: "Kijk, ik ben de beste."


Onderuit halen of creatief spiegelend attent maken op lompheid? Jünther deelt graag uit, dan kan hij ook de bal terug verwachten :thefinger: Hij spreekt letterlijk van bankhangers en kleefhoeren, waar hij (direct!) van walgt en moet kotsen. Kennelijk werkt dit op JJJ aanstekelijk, het kotsen dan.

Wat betreft die strijd, zolang het speels is, met wat kleine steekjes hier en daar prima, maar die strijd voert terug op wat anders waar jij een rode, aanstekende, draad in bent en waar zowel JJJ en J helemaal niets mee te maken hebben of in betrokken wensen te worden (JJJ althans). Voor mij persoonlijk is die strijd primair amusant, secundair informatief, voor anderen dagelijks werk en inmiddels toevoeging op hun CV (kleuterjuf, pleinwacht).

janjanjan
9 april 2010, 18:23
Je probeert me hier weg te zetten als een verwend, jaloers iemand die gaat stampevoeten als hij zijn zin niet krijgt. Dat mag je doen, maar ik ben niet akkoord met de beeldvorming. Een DVP maakt alleen indruk op mij als de service-verlening goed was.

Akkoord hoef je niet te gaan, liever niet trouwens, voor zowel het spel alsook de amusementswaarde. Maar ik ruik weer wat stierenpoep. Waarom zeg je niet gewoon open en eerlijk dat deze dame zoveel indruk maakte (je vraagt haar tweemaal naar de kamer) dat je moest kotsen en haar maar lompweg kleefhoer noemt? Dat komt meer richting die beeldvorming die uit je post spreekt en waar ik op reageer.

Dalton
10 april 2010, 03:48
Maar ik ruik weer wat stierenpoep.

Hebben ze in PSR ook al onder de douche staan schijten,dat krijg je wanneer de ijsberen teveel vis eten of had foots een scheet gelaten?:hah:

Jünther
10 april 2010, 10:06
Waarom zeg je niet gewoon open en eerlijk dat deze dame zoveel indruk maakte (je vraagt haar tweemaal naar de kamer) dat je moest kotsen en haar maar lompweg kleefhoer noemt? Dat komt meer richting die beeldvorming die uit je post spreekt en waar ik op reageer.

Jij valt wel vaken over ruwe straattaal, heb ik gemerkt.
En daar zit hem de kern van jouw overdreven gespruttel.

In een bepaalde context van een recensie moet dat eens kunnen. In het dagdagelijks gebruik, zal ik nooit op een disrespectvolle manier zo over DVP's praten. Man, ik hou van hoeren....euhh DVP's (verschrikkelijk eufemisme).

Ontopic JJJ:
Wat indruk maakte op mij, was de weergaloze witte bips van deze mevrouw, uniek in soort, briljant, om een erectie van te krijgen.
Witte, vrouwelijke bipsen aan de macht, zeg ik altijd.

Dus jaloers? Nee.
Gefrustreerd dat ik die witte bips niet kon kussen? Ja, enigszins, heel veel.

Tis gewoon als met een parade van de bereden politie.
Als de bereden politie voorbij zou komen, maar ze komt uiteindelijk toch niet......

Da doet dan pijn ja, als je je daarop hebt verheugd.
Waarom heeft de bereden politie geen rooster?

janjanjan
10 april 2010, 10:43
Jij valt wel vaken over ruwe straattaal, heb ik gemerkt.
En daar zit hem de kern van jouw overdreven gespruttel.

In een bepaalde context van een recensie moet dat eens kunnen. In het dagdagelijks gebruik, zal ik nooit op een disrespectvolle manier zo over DVP's praten. Man, ik hou van hoeren....euhh DVP's (verschrikkelijk eufemisme).

Ontopic JJJ:
Wat indruk maakte op mij, was de weergaloze witte bips van deze mevrouw, uniek in soort, briljant, om een erectie van te krijgen.
Witte, vrouwelijke bipsen aan de macht, zeg ik altijd.

Overdreven gespruttel of niet (het laatste dus), mijn ruwe straattaal beperkt zich normalerwijze tot krachttermen als bejaardensoos, wat volgens bepaalde beertjes dan weer behoorlijk kleinerend is, zelfs edward pruimde het niet :eek: Maar zal eens wat, hier opgepikte, straattaal proberen: ‘Uh vieze hoer!’ Yep JJJ kan het ook :biggrin:

Ach de overeenkomsten zijn groter dan de verschillen, ik hou ook van dvp en een lekkere bips (en borsten!) in het bijzonder, maar wens dat niet in termen als 'ik neukte die geldtellende hoer' te omschrijven.

MiniME
11 april 2010, 08:03
Bijna onmogelijk (en intrinsiek paradoxaal), maar ik ben het deze keer met zowel ZL als RPL eens :rolleyes:


Onzin. Kritische noten worden zelfs genomineerd voor 'beste recensie'. Verder: wie kaatst moet de bal verwachten. Dus kritische noten worden kritisch bekeken, net als de DVP service. Als je dat niet wilt moet je een blog starten en het commentaar afzetten. ;)

Inderdaad kunnen sommige ijsberen op een "normale" manier met kritische postings omgaan en er de "luchtigheid" van in zien. Dank ook voor alle nominaties! :cool: Maar goed, dat geldt dus niet voor alle ijsberen, met name niet voor de beertjes die in deze thread zo van leer trekken tegen Jünther (die ik ook niet ken verder).


Jünther gaat naar PSR, Jünther heeft een mindere dag, en geeft zijn bevindingen door aan de theke. Jünther meldt dit netjes aan de theke (zijn goed recht, net zoals de Meid het goed recht heeft hem te weigeren).
Jünther schrijft het hier netjes neer.

Voila, en daarmee zou alles gezegd moeten zijn, ware het niet dat er dan de lijkenpikkers op afkomen, die ieder hun eigen reden hebben om Jûnther onderuit te halen, of hem te steunen. En dat is niet om Jünther onderuit te halen of te steunen, maar om de trend verder te zetten, die al maanden aan de gang is, er een strijd van maken tussen "soorten" ijsberen, en vooral om te zeggen: "Kijk, ik ben de beste."
Janjanjan, die lekker uithaalt, NoSeksOnlyFun, die er uiteraard dingen bijhaalt, die helemaal niks met de situatie te maken hebben.

MiniMe wil de algemene tendens veranderen en zijn Oase de hemel inprijzen (ook al weken aan de gang, en schrijnened), je wel goed ontsmetten, MiniMe, of we moeten allen verhuizen naar het gezondheidstopic.


Ik wil enkel zeggen, wat een strijd voor een eerlijke recensie van Jünther, en daar moet ik MiniMe wel gelijk in geven, mag het eens wat kritischer, of is dat een reden om de schrijver met de grond gelijk te maken?

Jünther heeft het recht te klagen over iets dat hem op de lever ligt, net zoals de Meid in kwestie recht heeft Jünther te weigeren, hij moet zich maar beter scheren en zijn buik intrekken :biggrin:;)

erpee :wink2:

En ook hier ben ik het dus mee eens, dat was doel van mijn posting (en uiteraard gebruik ik dan ook nog even mijn stokpaardje om de boel wat op te vrolijken, daar prikken de intelligentia onder de beertjes neem ik aan wel doorheen :rolleyes:).

Dus: hoezo "verschillende kampen van ijsberen"? voor mij geldt dat ik mijn eigen mening heb, en de ene keer eens ben met de 1 en de andere keer met de ander (en nu toevallig met ZL en RPL, maar verwacht niet dat ik het ALTIJD met jullie eens zal zijn vanaf nu!) :biggrin:

Zakkenleger
11 april 2010, 08:25
Maar goed, dat geldt dus niet voor alle ijsberen, met name niet voor de beertjes die in deze thread zo van leer trekken tegen Jünther (die ik ook niet ken verder).


Volgens mij valt het wel mee met 'van leer trekken', er zijn er die veel harder te keer gaan tegen andere beertjes. Janjanjan is hard en scherp maar zeker niet vuil spel aan het spelen. Mijn eigen reacties in dit draadje (helaas reageert Jünther niet op mijn laatste) zijn toch ook niet heftig? De andere reacties zijn ook alleszins normaal en geen persoonlijke aanval.




maar verwacht niet dat ik het ALTIJD met jullie eens zal zijn vanaf nu!) :biggrin:

Goddank. Ik zou me dan ernstig zorgen gaan maken over je geestelijke gezondheid. :biggrin:

Toch nog speciaal voor Jünther: vind je nou echt dat een DVP geen nee mag zeggen? Ook al doet ze dat niet door eerlijk te zeggen dat je te oud / lelijk / vies / whatever bent? Als je dat vindt dat ze nee mag zeggen, snap ik niet dat je je dan toch beklaagt bij de Theke. Dat lijkt dan toch op natrappen vanwege een gekwetst ego.

janjanjan
11 april 2010, 12:28
Inderdaad kunnen sommige ijsberen op een "normale" manier met kritische postings omgaan en er de "luchtigheid" van in zien. Dank ook voor alle nominaties! :cool: Maar goed, dat geldt dus niet voor alle ijsberen, met name niet voor de beertjes die in deze thread zo van leer trekken tegen Jünther (die ik ook niet ken verder).

Kritiek kan op veel manieren verwoord worden, Jünther deed dat m.i. ronduit lomp en met duidelijke sneer richting bepaalde leden hier en wist dat daar reactie(s) op zou volgen, doelbewuste posting dus, die feitelijk o,o met kritiek te maken had, maar puur uitlokking met voorbedachte rade was :cool:

Maar verder ontopic: kritisch schrijven niets mis mee.



En ook hier ben ik het dus mee eens...

Je bent het eens in de zin van dat Jünther zijn kritiek netjes verwoordt?? Als dat zo is dan heb ben ik niet ‘van leer getrokken’ maar heb ik op beleefde en nette wijze, zorgvuldig en opbouwend kritiek gegeven aan het adres van Jünther :biggrin:



...daar prikken de intelligentia onder de beertjes neem ik aan wel doorheen :rolleyes:).

Ik ben dom dus dit gaat mijn sjonnie pet ver te boven :tongue: