PDA

Volledige versie bekijken : Celine (Roemeens)



Mauriceyep
10 april 2010, 13:07
Haarkleur/-lengte : zwart lang krullend haar
Lengte dame : 1,65 meter
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
Leeftijd : ± 23
Tatoeages/Piercings : geen idee
Service: goed
Voordelen: Uitstekend voorspel
Nadelen: bedelen voor sigaretten, in de kern een vervelend mens, echter ... duidelijkheid waardeert ze en dan lacht ze ook wel weer met haarzelf ;)
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: ze beweert Italiaans of Spaans te zijn en lacht als een boer met kiespijn als je daar doorheen prikt.

Toen ik me aan het afdrogen was na een douchebeurt, werd ik meteen opgewonden toen ik in de verte deze beauty aan zag komen lopen, dit ontging haar ook niet ;):). Haar grote hoeveelheid make-up deed me afstand nemen, maar haar voorspel is geweldig en dus .... naar de kamer.
Daar schiet ze meteen in haar rol en trekt ze een masker op, het kostte mij veel energie om haar daar steeds uit te halen. Als ze lacht dan is ze geweldig. Haar vaardigheden zijn goed, een mooie vrouw om te zien, haar lijf is in orde ofschoon ze een paar kinderen heeft. Geen herhalingsgevaar.

seksenfun
11 april 2010, 18:11
De tweede dag dat ze er werkte, begon het allemaal in de HWP. Ze kreeg daar een oude man niet zo ver dat hij met haar zou gaan kameren. Step by step richtte ze haar pijlen op mij, nadat ik haar stiekem mijn grote interesse had getoond, toen ze bezig was met die oude man. Man man man, die ogen, dat mooie haar, die borsten, dat figuur....

In de HWP ging het er erg heet aan toe. Ik werd ook erg heet en niet zo van het hete water.

Na dit perfecte voorspel zijn we naar kamer vertrokken. Een halfuur toffe kamer gehad met haar. Lekker getongzoend, hoewel ze daar zélf op kamer niet op aanstuurd, maar ik kan ook sturen. Tijdens het beffen laat ze zich erg goed gaan.

Na service ook van de bovenste plank. Zo geraakte ik voor de dubbele tijdsduur diezelfde dag nog een keer met haar op kamer. Omdat ik haar de eerste keer al heerlijk oraal verwend had, beloofde (en stond ik er ook op) dat zij mij nu vooral haar orale kunsten zou laten meemaken.
De blow job was er eentje die ik moet beoordelen met een 9/10. Zelden zo een goeie pijpbeurt gehad, waarbij geen plekje overgeslagen wordt, ze doet het met groot plezier en verwent ondertussen met haar nageltjes en vingers ook jouw ballen en aars.

GFE-score: 7/10.

Afgelopen zaterdag de verleiding met haar vriendin aan de warmevoetbadjes aan de binnensauna was ook een schitterend idee van hen. Twee meiden die elkaar kusten en die je mee mag kussen etc. Ik ben echter niet op het trio voorstelletje ingegaan. Ik heb het niet zo met triootjes. Meerwaarde is doorgaans niet in verhouding tot meerprijs. Hoewel ik het hier anders "inschat" :smoke:.

seksenfun
13 april 2010, 19:33
Net als haar goeie vriendin Serena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21303) (ze zijn vaak samen in de club) komt ook Celine van Babylon. De foto's zijn echter al van de site gehaald.

Vermits Serena een heel hoog GFE gehalte heeft en Celine de voorkeur wegdraagt voor PSE, moet een triootje met hen nogal spectaculair zijn :smoke:.

seksenfun
27 april 2010, 20:21
Celine zal waarschijnlijk niet naar Babylon terugkeren :smoke:.