PDA

Volledige versie bekijken : Conny (Duitse) ex-PHG/LR



Jorah Mormont
20 september 2007, 01:01
Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Bril: Ja

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : slank / B-cupje

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : geen

Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen. Geen FT (zegt ze ook van te voren)

Voordelen: Puur natuur, geen make-up, SUPER GFE

Nadelen:

Tijdsduur : 2uur

Prijs : 125 euro

Extra’s bij het bezoek:






Afgelopen avond heb ik kennis mogen maken met Conny, een nieuwe aanwinst, welke sinds twee weken in PHG werkt. Conny is een puur naturel meisje van 20 jaar. Voor mij een TOP ervaring met heel veel GFE. Lekker knuffel meisje waar je lange sessies op de kamer mee kan maken. Ze doet niet aan FT en geeft dit ook netjes van te voren aan. Opvallend is dat ze totaal geen make-up draagt. Conny is voor Sonny zeker een reden om wat vaker in PHG te gaan kijken. Conny werkt niet op donderdagen.

Sonny:wink:

Jansen
22 september 2007, 21:09
Wat klinkt het leuk;

"Sonny en Conny " zij zaten op een bankje.

Sonny zei ga je mee naar de kamer :eek:

Ja zei Connie even de sleutel halen :green_smi

Wordt vervolgt en nu lekker slapen :teuflisch

Jansen
22 september 2007, 21:15
Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Service: Geen FT (zegt ze ook van te voren)
Sonny:wink:


Dat lijkt me wel heel goed van haar want tijdens PZC is het denk ik te laat omdan nog even te onderbreken met wat info. :kotz:

Knabbel
15 oktober 2007, 21:35
Afgelopen avond heb ik kennis mogen maken met Conny, een nieuwe aanwinst, welke sinds twee weken in PHG werkt. Conny is een puur naturel meisje van 20 jaar. Voor mij een TOP ervaring met heel veel GFE. Lekker knuffel meisje waar je lange sessies op de kamer mee kan maken. Ze doet niet aan FT en geeft dit ook netjes van te voren aan. Opvallend is dat ze totaal geen make-up draagt. Conny is voor Sonny zeker een reden om wat vaker in PHG te gaan kijken. Conny werkt niet op donderdagen.

Sonny:wink:

Werkelijk niets aan toe te voegen. Heel hoog GFE gehalte en ongelofelijk naturel. Goede variatie van zachtaardig en knufffelen tot wilde sex en alles wat er tussenzit. Uitstekende after sales ook indien je aangegeven hebt niet (meer) de kamer op te gaan. Zowel vrijdag als zondag veel tijd aan gespendeerd met wederzijds genoegen. Had nog meer kunnen zijn ware het niet dat ene Elli tussenbeide kwam.

Herhalingsgevaar: heel hoog.

Hier zal binnekort ook nog wel een bericht van Pipokoeien volgen. Sorry dat ik je zo lang heb moeten laten wachten. Ze is er deze week tot en met vrijdag.

Knabbel
27 oktober 2007, 12:20
Bij dit meisje schuilt het gevaar dat het naar de kamer gaan bijna vanzelfsprekendheid wordt. Was dus gisteren ook zo, na strategsich overleg met Sonny. Na kamerbezoek met andere gast kwam ze zich eerst bijna bij mij verontschuldigen en later kwam ze Sonny zelfs vragen of ze bij een andere gast mocht gaan zitten praten. :eek: Dus boekingen vervolgens via Buro K&S.

Wederom hoog GFE, maar toch anders op 1 of andere manier. Waarschijnlijk klein muurtje om me heen gebouwd, waar ik me achter verscholen heb, en zodoende iets minder intense beleving dan vorige keer, maar nog altijd ver verheven boven gemiddelde clubbeleving. Wellicht beter ook zo...

Jansen
1 november 2007, 21:22
Normaal gesproken ben ik niet zo dol op de meisjes van Knabbel. Vaak zijn ze te mager, te jong, te plat, te
:D;)

Misschien zijn de meisjes van Knabbel ook niet zo dol op Willem2.

Vaak is hij te dik,te oud,te rond,te..:thefinger

Jansen
4 december 2007, 22:35
Waarschuwing voor Conny

Pas op morgen want Sonny is terug vanavond.

Hij heeft een trainingskamp achter de rug en heeft zich als een kloosterling gedragen.
Door de gestuurde foto,s van Jansen ( Halloween en nog andere optredens )

loopt hij bijna tegen de muur aan van :rubbel::rubbel: :wand::wand::wand:

Jansen zal er bij zijn en Conny kan op hem een beroep doen als Sonny zich als een beest gaat gedragen.:fuck::fuck:

Knabbel
4 december 2007, 22:48
Pas op morgen want Sonny is terug vanavond.


Ik heb haar al gewaarschuwd, maar het arme kind is helemaal in de war: ze kijkt er zelfs naar uit :eek:

Hoe dan ook ze blijft een schatje. Btw rond en na kerst is ze er niet, dus doe er je voordeel mee.

Jorah Mormont
23 januari 2008, 01:10
Onverwachts werd ik vandaag verzocht om naar PHG te komen. Het was de dag van afscheid. Ik zou de laatste klant mogen zijn van het Ultime GFE meisje in PHG. Conny en ik hebben samen afscheid genomen middels een lange kamer sessie. Deze keer totaal zonder sex. Conny heeft voor het moederschap gekozen en ik mocht van haar vermelden dat ze aan het eind van deze zomer hoopt te bevallen van haar eerste kind.:freu::freu::freu:

Toch mooi dat een meisje op deze manier uit de prostitutie stapt.

Sonny zal Conny gaan missen, maar wenst haar heel veel geluk in haar leven.

Conny kan dus naar de oude doos.

Sonny:wink:

Jorah Mormont
2 oktober 2009, 00:25
Soms hoop je voor een dame dat ze uit het vak kan blijven. Helaas is dit voor Conny niet gelukt. De kinderbijslag in Duitsland schijnt niet voldoende te zijn om deze dame in haar onderhoud te voorzien. Sinds gisteren is ze weer te bewonderen in PHG. Iets voller als een bijna twee jaar terug en ook haar toentertijd strakke borsten tonen nu het resultaat van haar moederschap.

Gisteren heb ik haar mogen begeleiden op haar eerste werkdag. De sessie was zoals vanouds....Eentje met een zeer hoog knuffel gehalte:knuddelz:

Ze wist me te vertellen dat ze wekelijks van wo t/m vr in Happy zal zijn.

Heren mods, Conny kan uit de oude doos.

Groet, Sonny

laurent74
6 december 2009, 10:08
Ze wist me te vertellen dat ze wekelijks van wo t/m vr in Happy zal zijn.

Volgens haar, is zij nu aanwezig vrijdag en zaterdag.
Uitstekende service...

Big30
14 januari 2010, 01:57
Ze wist me te vertellen dat ze wekelijks van wo t/m vr in Happy zal zijn.

Groet, Sonny


Volgens haar, is zij nu aanwezig vrijdag en zaterdag.
Uitstekende service...

Blijft altijd lastig de aanwezigheid van Dames ;)! Gisteren (een Woensdag, ik was toevallig weer eens in PHG :biggrin:) was ze in ieder geval aanwezig.
Vorig jaar December haar ook eens op de Woensdag en Vrijdag gezien.

Zoals Knabbel al reeds opmerkte "hoe dan ook ze blijft een schatje" en zo is het ook.

Dat blonde vriendinnetje van haar trouwens niet gezien.

Big30

MiniME
11 april 2010, 08:15
Dit schuchtere meisje werd door Lana rondgeleid. Ziet er wat apart uit, maar na lange tijd verplicht bankhangen (zie elders) nu toch echt wel toe aan een goede sessie.

Wat de dames in GT (en ook in Oase) niet begrijpen, begreep deze dame wel op haar eerste werkdag: whirlpool in, betekent (veel!) extra omzet op een dag!

Ondanks dat het totaal mijn smaak niet is en ze ook nog Duits is, had ik niet echt zin, maar net als bij het liefdeskoppel Lana/MY ontstond er in de whirlpool al snel iets moois. Dus geen tijd verloren en direct uit de whirlpool de kino in. Tsja........toen dus helemaal geen chemie meer. Ze is lief en doet alles (technisch gesproken) maar er was geen beweging in te krijgen. In paniek keek ze me aan: "ich bekomme doch noch immer 50 euro, oder....?" en toen was de pret natuurlijk helemaal over. Snel opdoeken en afrekenen.

Ondanks dat ik al mijn voordelen aan de kant had gezet, helaas weer een (West) Duitse dame die mijn libido niet weet te prikkelen.

En voor de altijd zo scherpe anti-criticasters: ik zat 2 minuten (!) later heerlijk te zoenen met Roemeense Sedina en had daar een topsessie mee, dus ja, het lag uiteraard helemaal aan mij! :teuflisch:

Naam: Onbekend (vriendin van Lana)
Haarkleur/-lengte : blond / half lang, krul
Lengte dame : 164
Postuur/Cupmaat : normaal/ B
Nationaliteit/Taal : Duits /Duits
Leeftijd : 25 ?
Tatoeages/Piercings : onbekend
Service: TZ PZC NMC WHIRLPOOL
Voordelen: geen
Nadelen: Duits, begint al snel over geld

Jorah Mormont
11 april 2010, 08:50
Ik heb waarschijnlijk wel een naam voor deze onbekende Duitse. Vriendin van Lana lees ik, wanneer ze ook nog een bril droeg, dan ben ik ervan overtuigd dat ze Conny heet.

MiniME
11 april 2010, 09:00
Ik heb waarschijnlijk wel een naam voor deze onbekende Duitse. Vriendin van Lana lees ik, wanneer ze ook nog een bril droeg, dan ben ik ervan overtuigd dat ze Conny heet.

Yep, ze had een brilletje en Conny zou idd hetgeen kunnen zijn waarmee ze zich voorgesteld heeft. Dank voor de identificatie (alhoewel ik haar snel weer vergeet).

Badslippers
11 april 2010, 14:31
Ik heb waarschijnlijk wel een naam voor deze onbekende Duitse. Vriendin van Lana lees ik, wanneer ze ook nog een bril droeg, dan ben ik ervan overtuigd dat ze Conny heet.

Dat weet ik wel zeker. Gisteren (zaterdag) was ik in PSR.

Ik zit in de whirlpool en Connie zit op de Titanic (het schommelbed). In de whirlpool zit een koppeltje als twee aan elkaar gekleefde kikkertjes zich van een soort van voorspel te bedienen. Hoewel voorspel, het is meer een gesprek over beurskoersen en geld verdienen. Aangezien ik niks met financien heb en bovendien zowat een acute gasvergiftiging oploop van de chloorlucht én het koppeltje niet wil storen in hun economisch gewauwel, besluit ik me te melden als een echte Leonardo DiCaprio om haar te redden van het zinkende schip. Mijn eerste date van die dag.

Ze introduceert zich als Conny, geeft me netjes een hand. Kijk, goeie manieren daar sta ik op. Het is haar tweede dag in PSR. Voorheen LR zo meldt ze mij. Omdat ik graag uit ga van eigen ervaringen en niet wil afgaan op alle sfeerbeschrijvingen die op dit forum beschreven worden, boeken we een kamer. Om kort te gaan, totale kamertijd 20 minuten!

Allereerst moet Conny terug om handdoeken te halen, is ze vergeten. Ze heeft namelijk alleen zo'n vod ter grote van een uit de kluiten gewassen boerenzakdoek bij zich. De kamer is de lelijkste van PSR, kamer 10 met grote afgeplakte ramen rechts van het bed, geen ophanghaken, geen douche, bad of wc, geen muziek, kortom geen sfeer.

Conny heeft een alleraardigst gezicht mét modieuze bril. Aangezien Badslippers ook een echte brillenman is (10 stuks), geef ik haar een compliment. Ze glundert. Dan beginnen we. We tongzoenen wat, strelen en tasten af. Als ik haar in haar hals kus en richting oor ga zegt ze: "Nicht an meine Ohren, durch meine Ohrringe tut das weh". Doe dat ding dan uit denk ik maar ik zeg dat niet. Eerlijk gezicht word ik er niet warm of koud van. Erotische spanning, 1 op de Richterschaal. Ze houdt haar bril op tijdens ons onderonsje, ze pijpt voorzichtig en zegt opeens: "Nicht plötzlich in meine Mund spritzen." Man we zijn net bezig wat denk je wel maar ik antwoord netjes met: "Wie du wilst, kein problem."
We doen nog effe Doggy en de Missionaris maar dan vind ik t welletjes. Zonder "ab te spritzen" rekenen we af. Herhalingsgevaar géén.

Ze heeft trouwens een tattoo op haar bovenarm. Een naam maar ik kon niet lezen wat er stond want ik heb géén bril op tijdens het rollebollen.

Big30
11 april 2010, 14:59
Topics maar samengevoegd, kan bijna niet missen dat de "onbekende Duitse" de Conny is ;).

MiniME
11 april 2010, 20:30
De omschrijving klop helemaal, dus is zeker deze Conny.

Als ik de recenties zo lees is Sonny niet de enige die hoopt dat deze dame uit het vak blijft...er is blijkbaar een flinke omslag ontslaan na haar terugkeer, en niet ten goede als je Badslippers en mij mag geloven :cool:

schmusistuka
12 april 2010, 09:56
:) Die Freundin von Lana ist definitiv Conny ;) . Die Brille steht ihr gut :) . Sie war samstag auf jedenfall da. Ich habe mit ihr gesprochen.

MiniME
12 april 2010, 17:27
:) Die Freundin von Lana ist definitiv Conny ;) . Die Brille steht ihr gut :) . Sie war samstag auf jedenfall da. Ich habe mit ihr gesprochen.

Mit ihr sprechen ist ok, aber zimmer (oder kino) sollst du vermeiden! :cool:

schmusistuka
13 april 2010, 09:54
;) So nach dem "Motto": Mädchen zieh dich aus und lege dich hin; wir müssen " sprechen"/ reden :freu: :freu:

Chris71
16 april 2010, 21:39
Mit ihr sprechen ist ok, aber zimmer (oder kino) sollst du vermeiden! :cool:

Da scheinst du ja wohl einen schlechten Tag gehabt zu haben oder du solltest dich mal fragen ob es an dir lag, das Conny angeblich einen schlechten Service geboten hat.
Ich habe mit Conny noch nie falsch gelegen. Bin schon mehrmals mit ihr auf Zimmer gewesen und habe immer GF6 vom feinsten mit ihr gehabt.

Jorah Mormont
19 april 2010, 20:37
De omschrijving klop helemaal, dus is zeker deze Conny.

Als ik de recenties zo lees is Sonny niet de enige die hoopt dat deze dame uit het vak blijft...er is blijkbaar een flinke omslag ontslaan na haar terugkeer, en niet ten goede als je Badslippers en mij mag geloven :cool:

Dan heb je niet goed gelezen. Haar service was als vanouds. Dat heb ik geschreven. Ik zal haar niet vermijden.

MiniME
22 april 2010, 08:14
Dan heb je niet goed gelezen. Haar service was als vanouds. Dat heb ik geschreven. Ik zal haar niet vermijden.

Had het goed gelezen hoor, don't worry........alleen lekker subjectief uitgelegd naar mijn (matige) ervaring met deze dame :rolleyes: