Inloggen

Volledige versie bekijken : Nelly (Bulgaars)

MiniME
11 april 2010, 08:22
Nee, niet de Russische, maar Bulgaarse Nelly zat hier eenzaam en verlegen in een hoekje bij het zwembad.

Haar oogopslag is om bij weg te smelten, een echt schatje. Spreekt helaas alleen Bulgaars (geen Duits/Engels/Vlaams/...) maar dat hoeft geen probleem te zijn voor een goede sessie ;)

Haar knuffel massage beloofde veel goeds, maar helaas.........op de kamer bleek dit toch echt een meisje dat geen idee heeft wat te doen. We hebben maar gezellig ander dingen gedaan, maar sex is niet iets wat je met deze meisje kan (of wilt) hebben.

Naam: Nelly
Haarkleur/-lengte : zwart/ half lang
Lengte dame : 164
Postuur/Cupmaat : normaal/ A
Nationaliteit/Taal : Bulgaars
Leeftijd : 20?
Tatoeages/Piercings : nee
Service: geen idee
Voordelen: lief schatje
Nadelen: niet geschikt voor sex

seksenfun
11 april 2010, 17:22
Als laatste nog even vermelden dat ik gisterenavondlaat, bij wijze van probeersel, laatste klein geil verzetje, met Nellie (of zoiets) geweest ben voor een halfuur. De dame waarmee MiniMe ook was. Hij vond haar maar niets. Ik ook. Buiten de kamer maakte ze me behoorlijk gek, op de kamer deed deze uiterst jonge dame haar job maar je merkt: ze is nog te jong, ze is hier werkelijk "gezet", het gaat haar niet af, die seks met al die "ouwe" mannen (van haar standpunt bekeken dan)... Ze tongzoende lekker en kreeg (na al mijn vorige acties deze twee dagen en de moeite die toegeslagen was -van vrij op zat zeer weinig geslapen-) nog behoorlijk wat reactie in mijn ding tussen mijn benen. Dat nam echter vrij snel af naar mate je ondervindt dat ze "onwennig" is. Dit is een dame die je zachtjes en met geduld moet los krijgen en dat had ik niet meer gisteren rond middernacht. Vingeren liet ze gewoonweg toe, ondertussen befte ik haar ook. Hoewel ze duidelijk gefixeerd was (voor zichzelf) om haar niet te laten gaan, werd ze behoorlijk nat. De vingers moesten uit haar poesje als het haar té veel werd. "Ze is zo lief mijnheer", ik heb dat dan ook maar gedaan. Tijdens het beffen werd ze gered door de bel (35' gepasseerd). Ze attendeerde mij daarop. Nog even verder beffen en ze had zich niet meer kunnen houden maar ik vond het goed. We stopten. Herhalingsgevaar? Neen, absoluut niet. Niet omdat ze slecht zou zijn maar omdat er daar heel veel andere dames zijn, die zélf goed weten wat ze moeten doen om je verrukt te maken en tijd in haar steken dus je reinste tijdverlies is daar. Tja :smoke:..