PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 138-1, Daniëlle (Duitse)



Megaboob
13 april 2010, 21:47
Naam : Daniëlle

Nationaliteit : Duitse

Leeftijd : 30 - 33 jaar

Haarkleur : Zwart lang haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / F-cup (siliconen)

Service : PMC, NMC,aftrekken, Russisch

Prijs : 50 euro 20 min

Megaboob zag vandaag deze heerlijke dame met volle F cup staan, en was verkocht. Een paar borsten van dit formaat is toch nog steeds relatief zeldzaam. de dame in kwestie spreekt redelijk Nederlands, is een leuke lieve dame, en stelt je helemaal op je gemak.

Ze doet het werk met zin, heeft een goed humeur, en dat doet toch veel. Ze ging heerlijk met haar borsten naar me toe liggen, zodat ik ze eens lekker kon onderzoeken, heerlijk. Zacht, mooi gevormd, en zij vind het ook nog eens allemaal leuk. Top dus voor Megaboob. Haar chirurg verdient echt een compliment, want deze 600 gram siliconen per borst zitten echt waanzinnig goed op hun plek. Ze is er zelf ook zichtbaar happy mee.

Het nog betere nieuws, ze overweegt om door te groeien naar 1000 gram, en dat zou echt waanzinnig lekker zijn.

Dan de sex, een heerlijke PMC, goed deepthroath, geen klokkijkster. Poesje wordt aangeboden om te vingeren, vind ze ook lekker.

Daarna doggy, lekker hard, en ze speelt met haar borsten wat er zalig uitziet. toch wilde ik graag met de hand (tussen haar borsten) klaarkomen, dus zo gezegd zo gedaan, een heelrijk spetterend hoogtepunt.

daarna nog even nagekletst, en afscheid genomen van deze symphatieke Duitse.

Absolute aanrader wat megaboob betreft!

syn-ack
19 april 2010, 15:42
Hier ga ik denk ik eens langs. Voor de sex, maar ook om even duidelijk te maken dat ik iedere week op de stoep zal staan als die 1000gr sili's er komen ;)
Jammer, ik lees "zoenen" en pzc niet bij de service? Toch ga ik er langs :D

Megaboob
19 april 2010, 21:22
Ja, als ze naar 1000 cc siliconen gaat, dan wil ik ook wel elke dag naar haar toe....

:betrunken: Megaboob

sammie
26 april 2010, 13:02
Afgelopen vrijdagmiddag ook langs het ZP geweest, toen ik deze dame zag staan.
Net als Megaboob deden haar borsten bij mij genoeg!!
Ze is heel relaxed en absoluut geen klokkijkster, en ze heeft er duidelijk plezier in!
Ik heb haar netjes in missio genomen (zodat ik ondertussen lekker met die borsten kon spelen).
Inderdaad een absolute aanrader!!