PDA

Volledige versie bekijken : Helchteren, Kazernelaan 108, Paradis, Kathrin



herbert de tarbot
14 april 2010, 05:42
Naam : Kathrin
Nationaliteit/taal : Poolse
Leeftijd : 20-25
Haarkleur/lengte : lange blonde haren
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : slank / C
Tatoeage / Piercing : geen
Service : PZC, NMC, zoenen, FT(?)
Extra : knalprijs!

Sinds 1 april is er in Helchteren iets verderop dan Mabuhay een nieuw budgetbordeel geopend, Paradis. De gastvrouw, Caroline, is overigens een oudgediende van Mabuhay. Ze heeft van haar vroegere werkgever de prijzenpolitiek overgenomen, incluis de happy hour-formule 2 x 1 meisje/half uur voor 75€. Als lokkertje werd op afspraakjes.com de instapprijs voor een half uur op 40 € bepaald. Nou, dacht ik, laat ik even gaan uitproberen wat je krijgt voor die absolute bodemprijs.

Paradis is een oude fermette zonder neonreclames, makkelijk te herkennen aan een paar verlichte bollen aan de oprit, je parkeert achteraan. De inrichting is zoals het een fermette betaamt: donkerhouten deuren met koperbeslag, gebloemde zetels, etc., een beetje zwaar van stijl maar zeer proper en nieuw.

Er waren twee meisjes aanwezig, Kathrin (zie boven) en Anja (mollig, blond, E-cup), beide nog een kwartiertje bezet. Een derde, zwartharig meisje zou over een uurtje komen. Ik besloot even te wachten met een (gratis) drankje. Tijdens dat wachten kon ik reeds een naakte Anja bewonderen, die giechelend met schommelende borsten heen en weer liep naar de badkamer, naar ik aanneem om haar mond te spoelen na een FT. Het eerste meisje dat vrijkwam was echter Kathrin. Die haalde even een tweede (eveneens gratis) drankje voor me, en we gingen de kamer op.

Kathrin is een knap meisje met een mooi figuur en prachtige, peervormige C-cup tieten. Ze is vriendelijk, maar een beetje onwennig, volgens mij nog niet lang in het vak. Ze gaf me bvb wel m’n handdoek, maar vergat het wasje vooraf. Zoenen doet ze slechts aarzelend, maar is wel lekker. Eenmaal op bed wou ze onmiddellijk een condoom opzetten, die echter op eenvoudig verzoek prompt weer verdween. Ze heeft me vervolgens, weliswaar na enige instructie (minder handenwerk, tempo milderen), 20 minuten lang heerlijk gepijpt, zo goed dat ik zowat op ontploffen stond en bij het neuken te snel klaarkwam naar m’n zin. Het scenario dat ik in gedachten had (eerst ff neuken, dan condoom eraf en CIM) kon ik dus niet voleinden, en ik kan dan ook niet bevestigen of ze dit doet, het zit wel in het standaardmenu van het huis voor 10€ extra. Ook een naknuffel zat er niet in, Kathrin kleedde zich vrij snel aan om vervolgens lief glimlachend toe te kijken hoe ik me waste en aankleedde. Dat is echter het enige minpuntje dat ik haar kan aanwrijven, nadat ze is ingereden wordt dit meisje volgens mij een echt toppertje.

Een heeerlijk nummertje, PZC-inclusief, met een mooie meid met ideale maten voor 40 €, what can I say? Elders kan je je voor die prijs bij mijn weten enkel achter een vitrine MC op een kwartiertje laten buitenwerken. Ik denk dat Paradis een mooie toekomst voor zich heeft!

Flurkman
14 april 2010, 10:27
- Zie www.afspraakjes.be en zoek dan "Paradis"
- Er zouden nu al zo'n 5 meisjes zijn (Bea, Anjia, Katja, ...)
- Als ik ooit nog eens veel tijd heb....

SFL
14 april 2010, 17:08
Zit die Spaanse daar nog? Of was dat in die andere club van 2 voor de prijs van 1?
Vraag me niet naar de naam, daar ben ik niet goed in. Je had daar ook nog een Portugese en een Griekse? Die tent wat verder aan de verkeerslichten in...

blauwebeer
14 april 2010, 17:27
Zit die Spaanse daar nog? Of was dat in die andere club van 2 voor de prijs van 1?
Vraag me niet naar de naam, daar ben ik niet goed in. Je had daar ook nog een Portugese en een Griekse? Die tent wat verder aan de verkeerslichten in...
Dat is Mabuhay. :blume:

SFL
15 april 2010, 08:19
Dat is Mabuhay. :blume:

OK, Thanx

TlTAN
19 april 2010, 16:41
Portugese is in Paradis nu! de naam is Manuella & Nicole
die Spaanse naam is Maria maar ze is van niet bij kado is van niet er

qs1
26 mei 2010, 07:47
Gisteren in de Kazernelaan gepasseerd ; geen Mabuhay of Paradis gevonden. Op afspraakjes staat dat Mabuhay in de Helzoldstraat is. HELP

herbert de tarbot
30 mei 2010, 06:51
Alvorens HELP te piepen zou je toch een beetje beter je best kunnen doen, gs1.
Huisnr van Paradis staat hierboven. 108
Noteer het op een briefje als je het niet kan onthouden.
Dat Malibu in de Helzoldstraat ligt heb je reeds zelf gevonden, bravo!
Het huisnr is 11.
Maar dat is niet zo'n noodzaak, je kan niet naast de gele borden met het woord "Mabuhay" erop kijken.
Hopelijk vind je nu wel de weg, en slaag je er vervolgens in de deur te vinden.
Indien dat niet lukt dan gil je maar, ik post wel even een plannetje.

snah
21 december 2010, 09:42
Ondanks dat de prijs "2 dames elk een half uur voor totaal 75 euro" te denken moet geven, heb ik het toch eens geprobeerd onder het motto "niet geschoten is altijd mis". Nou, het was MIS !
Bij aankomst trof ik twee dames, Ola en Anja. Anderen waren blijkbaar niet beschikbaar of nog niet nuchter want deze beiden waren overduidelijk aangeschoten. Enfin, ik was er toch, dus maar van start gegaan. De eerste dame, Ola, kon wel degelijk pijpen, maar begon na een minuut of tien al te zeuren over de tweede dame die stond te wachten. Bovendien ging ze tweemaal zo maar weg om met iemand anders te praten en liet mij verbaasd achter. Toen kwam plotseling Anja. Zij zeurde aan een stuk door over de winkel die ze daar hadden en waarin ik voor 10 euro wodka voor haar moest kopen. Al met al, EEN DOFFE ELLENDE. Ik zorgde ervoor dat ik snel klaarkwam en nam de benen. Dit nooit meer !
Ik ben in andere clubs geweest zoals Extase in Peer, waar ik het dubbele moest betalen. Maar met plezier, want daar kreeg ik een pijpbeurt zoals ik die mijn hele leven nog niet heb gehad. Grote klasse !!