PDA

Volledige versie bekijken : Verslaafd aan dames van sauna clubs ?



smp
15 april 2010, 12:43
Ik vraag me wel eens af : ben ik of zijn wij verslaafd aan de dames in de sauna clubs.

Ik denk het wel meestal als ik ga wil ik veel op de kamer gaan 4 en soms wel 5 keer op een dag ook al gaat het bij de 5de keer heel moeilijk.

Met 1 dame op een dag ben ik niet content als ik er ben, als ik maar met 1 dame moet kamer gaan dan blijft ik liever thuis.
En als jouw type van DVP er niet is ,ga je dan met tegenzin met iemand anders naar de kamer om toch maar seks te hebben gehad.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden ;-)

Dalton
15 april 2010, 13:38
Hoe kom je erbij om te denken dat je verslaafd bent,omdat je niet genoeg heb aan een dame maar 5 keer de kamer opgaat en je iedere keer ook wil bewijzen:teuflisch:
Dit wil zeggen dat je jou ego aan het oppoetsen bent,want een dame kan je makkelijk een paar keer klaarmaken , en wanneer dit goed gebeurd dan heb je genoeg aan een dame.:mad_6:
Het is wel zo dat wanneer je iedere keer een andere pakt er ook vlugger een fiasco beurt bijzit:teuflisch::teuflisch:

dupke
15 april 2010, 15:03
Ik denk dat de modjes dit beter verplaatsen naar algemeen en bij deze wil ik die vraag verder open trekken naar verslaafd aan sauna clubs en/of verslaafd aan de dames in sauna clubs.


Ik heb een vermoeden dat het een combinatie van die 2 is, waarom gaan we naar de sauna club, toch niet enkel om 5 dames te .....

Of hoort een saunatje doen,bubbelen, relaxen, een hapje eten, bijpraten met de andere beertjes ook tot de verslavende factor van de saunaclubs en is de kamer gang iets dat er vanzelf bij komt omdat je toch al daar bent.


Ik geloof niet dat de harde kern van de beertjes wacht tot ze overlopen van de geiligheid voordat ze hun berenboot richting duitsland sturen.

Picasso 1
15 april 2010, 15:29
Ik geloof niet dat de harde kern van de beertjes wacht tot ze overlopen van de geiligheid voordat ze hun berenboot richting duitsland sturen.

Deze ijsbeer pakt in elk geval zijn berenboot niet indien vooraf geen sprake is van enige geilheid.

Het hangt natuurlijk af van met welk doel je naar een club gaat.

Dalton
15 april 2010, 16:19
Deze ijsbeer pakt in elk geval zijn berenboot niet indien vooraf geen sprake is van enige geilheid.

Het hangt natuurlijk af van met welk doel je naar een club gaat.

Picasso1 jij hebt toch ook altijd je vlieger bij je,want als er niks te neuken is zie ik je altijd op de A57 bij kaarst aan het vliegeren.:teuflisch:

quitje
15 april 2010, 17:06
Tja, en dan kom je aan het bankhangen en het welbekende buurten... Nee, Quitje gaat voor veel boemboem en weinig blabla

schmusistuka
15 april 2010, 18:45
Wenn schon süchtig dann "sexsüchtig" ;) :freu: :freu: :freu:

Local Hero
15 april 2010, 18:46
Ik vraag me wel eens af : ben ik of zijn wij verslaafd aan de dames in de sauna clubs.

Ik denk het wel meestal als ik ga wil ik veel op de kamer gaan 4 en soms wel 5 keer op een dag ook al gaat het bij de 5de keer heel moeilijk.

Met 1 dame op een dag ben ik niet content als ik er ben, als ik maar met 1 dame moet kamer gaan dan blijft ik liever thuis.
En als jouw type van DVP er niet is ,ga je dan met tegenzin met iemand anders naar de kamer om toch maar seks te hebben gehad.

wel smp (what's in a name ;)), ik heb dezelfde gedachte rond verslaving eens proberen te plaatsen in mijn verhaal durch die Straßen rasen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161278&postcount=1)

jouw vraag doet mij sterk denken aan mijn eigen begintijd in YY. Toen waren het ook 4 à 5 ladies ladies per bezoek. Het gevolg was wel dat ik van al dat gehos van de ene naar de andere dame een serieuze hoofdpijn achteraf kreeg + een zeer onvoldaan gevoel (ik moet nog die en die van mij lijstje afwerken :rolleyes:)

Maar stilaan ben ik beginnen terug te vallen op enkele favoriete dames en ik ben zelfs zo'n favo gevolgd naar een andere club. Vanaf het moment dat je dan spreekt over een favoriet dan is de seks bijzaak geworden, dan is ook het type DVP bijzaak geworden (ook al gaat mijn voorkeur uit naar mama's, jong en oud, omdat, tsa waarom .... moet ik misschien nog eens wat over schrijven :gruebel:)

Maar met favo dame gaat 'm dan meer over de human interest in de vrouw. Och, in dat opzicht ben ik een aantal overgetelijke personalities tegengekomen Telkens als je dan gaat kameren met een nieuwe dame dan vraag ik mij af: waar komt ze vandaan? is ze gelukkig?? wat doet ze graag??? En mijn hoofdpijn is nu verdwenen :biggrin:

Zakkenleger
15 april 2010, 19:20
Met 1 dame op een dag ben ik niet content als ik er ben, als ik maar met 1 dame moet kamer gaan dan blijft ik liever thuis.



1 dame kan genoeg zijn. Vooral in de begintijd van zijn saunaclubcarrière ging ZL wel met 5-6 dames per clubbezoek, tegenwoordig zijn 2-3 dames wel genoeg. Of 2x met dezelfde ;).



En als jouw type van DVP er niet is ,ga je dan met tegenzin met iemand anders naar de kamer om toch maar seks te hebben gehad.


Nee dat eigenlijk nooit. Wel eens dat ZL dan een dame kiest die hij normaal gesproken niet snel zou kiezen, maar met tegenzin? Nee nooit. Dan nog liever ungepoppt naar huis.

Wel gebeurt het (zelden!) dat ZL dan verkast naar een andere club, maar de laatste keer dat dat gebeurde is toch al een jaar geleden.

Jünther
15 april 2010, 19:20
Ik geloof niet dat de harde kern van de beertjes wacht tot ze overlopen van de geiligheid voordat ze hun berenboot richting duitsland sturen.

Akkoord, wat mij betreft.


Deze ijsbeer pakt in elk geval zijn berenboot niet indien vooraf geen sprake is van enige geilheid.


Het is genoegzaam bekend dat Picasso in de auto, gegeven de voorpret en geilheid die hij dan al ervaart, daadwerkelijk met zijn lid schakelt.
Uiteindelijk bereikt hij elke sexbestemming, zeer hoogtoerig, in de eerste versnelling :hah:. Rare gasten, die Spanjolen :heul:, zeker als ze voor Ajax EN PSV supporteren.

De uitzondering op de regel, aldus.

RAUL7
16 april 2010, 09:05
Het hangt natuurlijk af van met welk doel je naar een club gaat.

Ik ga gewoon naar een club om mijn sociale contacten te onderhouden! :biggrin:

Dalton
16 april 2010, 09:17
Ik ga gewoon naar een club om mijn sociale contacten te onderhouden! :biggrin:


Dat klopt r7 ik zie je alleen maar praten met de dames en als ze vragen om de kamer op te gaan dan schrik je als een verlegen schoothondje en weet je niet hoe vlug je weg moet komen:teuflisch::teuflisch:

RAUL7
16 april 2010, 09:19
Dat klopt r7 ik zie je alleen maar praten met de dames en als ze vragen om de kamer op te gaan dan schrik je als een verlegen schoothondje en weet je niet hoe vlug je weg moet komen:teuflisch::teuflisch:

Gij ziet juist niks! :baby2:

CLUBSPORT
16 april 2010, 16:59
de eerste keer n GT raffelde ik ook 4 dames in 1 dag af maar dat werd ook al snel minder , nu is 3 dames al een uitzondering , meestal hou ik het bij 2 soms maar 1 .
Verslaafd ? nee ik denk het niet , ik probeer bewust niet meer dan 1 maal per 3 weken te gaan anders word het naar mijn mening te gewoontjes .

TT Man
19 april 2010, 09:33
Ik doe nu ook nog wel eens 4 dames op een dag (zo'n 5 tot 6 uur), terwijl ik niet meer in mijn begintijd zit. Dus dat zegt niet zo veel. Ik ben echter vrijwel nooit langer dan 1 uur op de kamer en meestal is het een half uur.

Verslaafd? Ja, dat wel. Is dat erg? Nee, helemaal niet. Zo lang het je leven niet gaat beheersen of bepalen is er niks mis mee.

Costana
19 april 2010, 11:27
Dit weekend, eerste maal saunaclub en ging daar toch heen met de gedachte zoveel mogelijk... na het vierde toch maar besloten om te stoppen en richting huis te keren... Mogelijks ook door het gebrek aan slaap en téveel alcohol de nacht ervoor.