PDA

Volledige versie bekijken : Martina (Bulgaarse)



Admin
16 april 2010, 12:05
Naam : Martina

Nationaliteit-taal : Bulgaarse - duits

Leeftijd : 24jr

Haarkleur/lengte : Zwarte lange haren

Lengte : 1.65m

Postuur-Cupmaat : Slank Normaal C-cup

Tatoeage/Piercing : ja

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen,FT, Anaal, massage, taboeloos

Extra :

MiniME
19 augustus 2011, 14:13
Deze Bulgaarse Martina is verre van moeders mooiste, maar ze heeft een geile kop en zag er, in tegenstelling tot de overige aanwezige dames, in ieder geval opwindend en "taboeloos" uit. Ze is voor (meer dan) de helft Turks, en totaal mijn smaak niet, maar als je de verder koude bezetting ziet in Amnesia, dan is een warme dame zoals Martina een welkome afleiding. Lekker op de bank al wat zoenen (jawel!) dus dat beloofde veel goeds.

Toen de kamer op en gelijk kwam het meerprijzenprogramma ter sprake, en erg teleurgesteld als je geen uur wilt, geen anaal wilt, etc..............haar orale kwaliteiten namen ook direct een stuk af........het zoenen was minder dan op de bank, en pijpen...........he, wacht eens even.............ze gaat er met haar lippen langs, maar hij gaat helemaal haar mond niet in.....! heel geraffineerde maniertjes deze dame :cool:

Wilde eindelijk wel eens klaarkomen in Amnesia, dus haar maar blij gemaakt met het "FT meerwerk programma". Dan verwacht je wat meer enthousiasme, maar het gezicht wat ze trok toen ze haar 25 bonus euri verdiend has sprak boekdelen..........

Herhalingsgevaar: 0%

HalJam
23 mei 2012, 20:21
In Castrop-Rauxel gibt es einen sehr guten Blumenmarkt, wo ich seit Jahren Pflanzen für den Garten hole. Es gibt aber noch einen anderen schönen Garten in Castrop-Rauxel, wo es ab und zu schöne weibliche Gewächse geben soll: Das Amnesia am Westring. :herz:

Der Besuch im Gartenmarkt brachte mich auf die Idee, beides miteinander zu verknüpfen, zumal noch eine Ijsberen-Freikarte an den Mann oder besser an die Frau gebracht werden musste.

Am Samstagmittag gegen 14 Uhr traf ich ein. Sehr freundlicher Empfang an der Rezeption, kurzer Check der Freikarte, ob ich schon mal da gewesen wäre? "Ja, ich kenne mich aus... "

Wie immer im Amnesia ist das Mädchenangebot in den frühen Tagesstunden enttäuschend: ca. 8 Frauen. :mad: Also habe ich mir erst mal ein 2 Frühstück gegönnt, sehr lecker. Ein paar Anbaggerversuche von Mädchen, die Opfer witterten, aber eigentlich alles seeeeehr ruhig. Eine kurze Sonnenperiode nutzte ich für ein Sonnenbad im Garten. Länger als eine Viertelstunde soll man die Winterhaut ja sowieso nicht der Sonne aussetzen. Diese war schon sehr kräftig, aber leider bald wieder hinter einer dunklen Wolke verschwunden.

Eine dunkelhaarige Schönheit, die ich als Rumänin einschätzte hatte es mir dann doch angetan und ich setzte mich zu ihr

Martina, Bulgarin, Mitte 20, tolle lange Haare, die zum Arsch hin so spitz zulaufen :iloveyou: tolle natürliche C-Titten, hübsches etwas verruchtes Gesicht.

Nachteil: sie bot mir allerlei Extras an, auf die ich allesamt keine Lust hatte. Habe ihr dann klar meine Wünsche geäußert und siehe da: Geht doch! Es folgte eine tolle GF6 Nummer mit geradezu genialen Eierkraulen, Eierlecken, Blaseinlagen, mal tief, mal nur die Spitze, geschätzte ahlbe Stunde lang, mein Schwanz zuckte gefährlich vor Lust - :blow:es war herrlich. Dann folgte ein sehr langer Tittenfick, den ich bis zu Ende brachte. :tietjes:

Nachdem Martine die befleckten Körperteile gereinigt hatte, fing sie dämlicherweise wieder an, von ihren Extras zu erzählen. Das nervte etwas. Auch der Tittenfick mit Anspritzen wurde mit 25 EUR erwähnt. Nun musste ich doch mal rechnen: Wir waren jetzt 50 min auf dem Zimmer = 100 + Tittenfick 25, also rechnete ich bereits mit 125 EUR. Zu meiner Überraschung rief sie dann 95 EUR auf. Keine Ahnung , wie sie auf den Wert gekommen ist. Ich habe ihr 100 gegeben, weil die Fast-Stunde das locker wert war. :applaus:

Resümee:
Hal Jam´s Tittenwertung (von 1-10): 7,5
Kosten: Eintritt 0 , Martina 100
WHF: 90%

hansdordt
28 mei 2013, 21:10
Gisteren was Martina er als de kippen bij om mij te verleiden. Ik zat aan de bar en ze kwam richting bar gelopen. Ik bekeek haar eens goed en vond wel dat ze er leuk uit zag. Ze pakt wat drinken vanachter de bar en loopt terug en blijft bij mij staan om nader kennis te maken. Ik had net mijn eten besteld dus een kamergang zat er voorlopig niet in. Dat vond ze natuurlijk geen probleem. Aan de bar begon ze me al te strelen en liefkozen. Ik zei dat ik niet ging zoenen omdat ik nog verkouden was. We wachten samen op het eten, eerst even buiten op het terras en daarna op een bankje bij de dansvloer. Het eten blijft meer dan een uur weg, maar Martina blijft bij me en haalt nog een cola en gaat ook vragen waar het eten blijft. Ze is erg vriendelijk en galant. Ze houdt erg van knuffelen en strelen. We hebben het nog over het forum en daarvan zegt ze dat er over haar alleen maar goede verhalen worden verteld, logisch dat ze dat zegt. Ik vraag haar ook of ze zoent. Dat doet ze wel zegt ze, maar alleen als zij daar zin in heeft. Nadat ik het eten op heb gaan we naar boven voor een half uurtje plezier.

Ook op de kamer laat ze zien dat ze erg van strelen en teasen houdt. Mijn ballen en penis worden door haar uitgebreid gestreeld wat ik erg lekker vind. Dan rolt ze de voorhuid af en bekijkt de eikel uitvoerig. Ze besluit om er een condoom omheen te doen, omdat de geur niet ok is zegt ze later als ik er op terug kom. Toch heb ik bij binnenkomst in de club alles schoon gemaakt, wel was ik net ervoor naar de wc geweest. Ok, op zich geen probleem, met condoom vind ik net zo fijn. Het pijpen is zo fijn zelfs dat ik binnen no time dreig klaar te komen. Nog net op tijd kan ik haar zeggen dat ze er mee moet stoppen. Vervolgens gaat ze op me zitten, dat gaat in het begin zeer stroef want ze is vrij strak en waarschijnlijk ook droog. Maar, zoals altijd, gaat het steeds beter en heb ik al snel het gevoel dat ik ga klaarkomen. Om dit te voorkomen laat ik haar rusten en komt ze op me liggen. Dit rustmoment is erg aangenaam en ik druk haar goed tegen me aan en geef kussen in haar nek. Zo gaat dat nog ff door, beetje pompen afgewisseld met rustpauzes, totdat ik het niet meer houd en klaarkom. Even uitrusten en nog wat met haar babbelen zodat het half uur bijna volgemaakt wordt.

Al met een goede sessie en een gezellig verblijf met haar gehad. Niet super, maar dat lag meer aan mij omdat ik te geil was en vaak moest inhouden om niet te snel klaar te komen. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.