PDA

Volledige versie bekijken : Elena (Cuba)

Mauriceyep
18 april 2010, 11:05
Naam : Elena

Nationaliteit / taal : Cubaans (Duits)

Leeftijd : 31 jr

Haarkleur/lengte : Zwart krullend lang haar

Lengte : 1.45m (!!)

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage/Piercing : ?

Service : PZC, NMC, massage

Extra :

Tweede sessie van de dag was met de mooie Cubaanse Elena.
Een mooi meisje om te zien, in eerste instantie leek ze ietwat afstandelijk, maar toen we begonnen te zoenen vlogen de vonken er vanaf :)
Op de kamer probeert ze haar standaard repertoire af te werken, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling ;) :) Het was een fantastische sessie: dierlijk en lieflijk. Vele standjes en continu het gevoel dat je met een vriendinnetje bezig bent :)
Ze laat alles toe en reageert. Ze heeft me van boven tot beneden gelikt ...
Cijfer: 9,8 , groot herhalingsgevaar, helaas werkt ze weinig ...

vanKees
2 april 2017, 11:00
dagelijks bevindt zich nu in Babylon/Elsdorf.

vanKees

Sphinx
25 februari 2019, 00:05
United we stand, divided we fall
It's time to crossover, shoulder to shoulder
Raise up your arms, come one, come all
We've got to crossover
Shoulder to shoulder, we blow on the coals
In the cold of our souls, we crash in the hole

You, me, together we're gonna be. The instigators
Revolution loves company, we are the Revelators

geknipt uit mn bericht

Hmm, was even zoeken naar een topic over dit kleine grappige opdondertje. Elena kwam zaterdag na een begroeting ineens zowel met Shana als Katja aanzetten, zodat ronde 2 voor 's avonds al vastlag. Elena zelf hield ik als dagopener bij me en dat is heel goed uitgepakt. Hoewel Hall & Oates lekker uptempo is, voor haar gaat het te langzaam. Net als Mila past bij haar eerder het racetempo van Grace Potter (https://www.youtube.com/watch?v=zz3OIGxazzU) (ooit themesong op motors tv voor het British Rallycross). Nadat ik haar overvalachtige gezoen had beantwoord ging het al heel snel richting meerdere GV-standjes en knalde in doggy het eerste turbootje eruit. Elena is net een MG Metro 6R4 (https://www.youtube.com/watch?v=bwvDFvLiIqQ): klein, compact en compleet geschift. I love it!!

https://www.youtube.com/watch?v=942DOVPJ9Sw

Kokkie84
26 juli 2023, 20:02
Iemand haar onlangs nog gezien in babylon? Een paar goede kamers met haar gehad

WANDELAAR5
26 juli 2023, 20:17

Waar zijn je reviews van die kamers? Het lijkt erop alsof je het forum alleen gebruikt om vragen te stellen en informatie te halen. Het zou leuk zijn als je ook eens wat info brengt voor andere ijsberen.

forgetskinnyletsgetfatty
26 juli 2023, 21:55

Elena;

Als Elena aanwezig is, beperkt zich dit meestal tot een vrijdag en zaterdag. (hint)

Ze staat er om bekend, om regelmatig langere periodes afwezig te zijn. Gevolgd door een korte periode van aanwezigheid. :hammer:

De laatste keer dat ze gespot is, en vermeld staat, is ergens in februari. ;)

Firehawk
5 november 2023, 15:59
Gisteren in LR gespot.

mynasch
6 november 2023, 09:35
Gisteren in LR gespot.

ik was er donderdag, er was een zekere Liza uit Cuba. zou het kunnen dat er twee meiden uit cuba zijn? Komt niet zo vaak voor....
Liza had lichtblond (geverfd haar) leuke meid, leek een beetje slappe borstjes te hebben.

ik schat haar midden twintig, Elena zou inmiddels dik in de veertig moeten zijn (eerste review in 2010....)

Firehawk
6 november 2023, 10:27
Die ik in bedoelde had zeker donker haar en ken haar van zien uit Babylon. Die jij bedoeld heb ik ook gezien. Zit meestal aan de bar.

Dannii
6 november 2023, 10:49
er was een zekere Liza uit Cuba.
Her name is Lia.