PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 12/1, Sarah

lustman
8 mei 2006, 07:49
Verversrui 12/1 ( links raam ), Sarah
Haarkleur / lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : C
Nat. / taal : Colombiaans / Spaans - Engels
Leeftijd : 25
Service : pmc / nmc / olie massage
Voordelen : goede service / hygiene / vriendelijk
Prijs : 50 euro
Extra 's : poppers / dildo
Werktijd : 20u - 04 u ( nachtshift )

De laatste jaren kom ik nog maar bitter weinig in deze buurt. Daar ik toch in de omgeving moest zijn , maar eens een kijkje gaan nemen. Mijn oog viel op een erg geil uitziende latina. Eens binnen werd alles zorgvuldig gewassen onderaan. Dan maar het bed in. Ballen en penis werden gelikt , hierna in de olie gezet. Zij smeerde haar bosten ook in met olie en ik kreeg een borst massage. Dan condoom aan : pijpen - reverse cowgirl en uiteindelijk af-gemaakt op z'n hondjes. Terug wassen en naar buiten.

lustman
4 november 2006, 10:35
Vorige week nog eens op bezoek geweest bij deze Latina babe. Dacht eerst dat ze er niet was , haar naambordje hing er niet. Plotseling zag ik ze toch verschijnen. Alles ok zoals we gewoon zijn van haar. Voldoende variatie in vergelijking met het laatste bezoek. :thefinger

lustman
13 januari 2007, 12:15
Gisteren avond voor ik op stap ging , het weer niet kunnen laten om eens door het Skw te wandelen. Zag Sarah in nieuwe outfit staan. Direct naar binnen gegaan. Zeer goede ervaring gehad. :p
PS : haar werkuren zijn gewijzigd : van 15u tot middernacht.

Anvers
13 april 2008, 19:03
Colombiaanse Sarah is al lang weg uit SKW; er was sprake dat zij terug zou komen, doch tot heden toe niet gezien, dus m.i. best naar het archief. :p

wico