lustman
8 mei 2006, 07:49
Verversrui 12/1 ( links raam ), Sarah
Haarkleur / lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : C
Nat. / taal : Colombiaans / Spaans - Engels
Leeftijd : 25
Service : pmc / nmc / olie massage
Voordelen : goede service / hygiene / vriendelijk
Prijs : 50 euro
Extra 's : poppers / dildo
Werktijd : 20u - 04 u ( nachtshift )
De laatste jaren kom ik nog maar bitter weinig in deze buurt. Daar ik toch in de omgeving moest zijn , maar eens een kijkje gaan nemen. Mijn oog viel op een erg geil uitziende latina. Eens binnen werd alles zorgvuldig gewassen onderaan. Dan maar het bed in. Ballen en penis werden gelikt , hierna in de olie gezet. Zij smeerde haar bosten ook in met olie en ik kreeg een borst massage. Dan condoom aan : pijpen - reverse cowgirl en uiteindelijk af-gemaakt op z'n hondjes. Terug wassen en naar buiten.
Haarkleur / lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1m70
Cupmaat : C
Nat. / taal : Colombiaans / Spaans - Engels
Leeftijd : 25
Service : pmc / nmc / olie massage
Voordelen : goede service / hygiene / vriendelijk
Prijs : 50 euro
Extra 's : poppers / dildo
Werktijd : 20u - 04 u ( nachtshift )
De laatste jaren kom ik nog maar bitter weinig in deze buurt. Daar ik toch in de omgeving moest zijn , maar eens een kijkje gaan nemen. Mijn oog viel op een erg geil uitziende latina. Eens binnen werd alles zorgvuldig gewassen onderaan. Dan maar het bed in. Ballen en penis werden gelikt , hierna in de olie gezet. Zij smeerde haar bosten ook in met olie en ik kreeg een borst massage. Dan condoom aan : pijpen - reverse cowgirl en uiteindelijk af-gemaakt op z'n hondjes. Terug wassen en naar buiten.