Volledige versie bekijken : Diefstal
2bat4you
19 april 2010, 23:06
:a_alarm13:In tegenstelling tot alle leuke, boeiende,leerzame en geweldige verhalen die jullie hier schrijven
:a_alarm13:en waar de schrijvers hun verdiende vrijkaartje soms echt dik maar dan ook dik hebben verdient
:a_alarm13:moet ik toch ook een andere kant aan jullie mededelen.
We schrijven,
DATUM :vrijdag 26 maart 2010
PLAATS : The Living Room
Na lange tijd eindelijk weer in staat om weer eens een club te bezoeken en ga daarom graag op de uitnodiging van Elgar in om me te gaan naar The Living Room.
Natuurlijk is het al weer veel te lang geleden dat ik met mijn toppertje Joy op de kamer ben geweest en verheug me dan ook weer op het weerzien.
We gaan wat later weg op de dag omdat we het sporthotel hebben geboekt en dus tot sluitingstijd kunnen blijven. De spanning van weer eens naar de club gaan is weer een beetje te voelen en het verdiende extra geld zal vandaag omgezet worden in een supersessie of sessies met Joy,tenminste dat neem ik me voor.
Als of je nooit bent weggeweest worden we vriendelijk begroet en krijgen we natuurlijk onze sleutel en dalen af naar de catacomben.
Joy heb ik al in een glimp gezien en zij mij ook maar durft niet naar me toe te komen omdat het al weer zo lang geleden is ( de thaise bescheidenheid).
We kijken na ons omgekleed te hebben een beetje in het rond en wachten eigenlijk op het avondeten ook Pete en Sunny komen we nog tegen en praten hier en daar wat met en over wat dames en natuurlijk maak ik alvast de afspraak met joy
en niet snel daarna hebben we weer een uur genoten en is en blijft het een toppertje.
tot zover gaat alles nog goed....
dan kom ik bij de locker om mijn geld te pakken en haar te betalen,
vanaf hier gaat het dus niet goed:
Ik open mijn locker ( lees goed ... ik OPEN mijn locker en pak mijn broek waar mijn portemonnee in zit, deze blijkt daar niet meer in te zitten en de eerste schrik schiet door je lichaam.
Maar na het kastje te hebben gecheckt ligt hij dus wel tussen mijn spullen. Heel even had ik dus gedacht dat ik bestolen was ..phoe!!
Dan doe ik mijn portemonnee open en een nog grotere schrik schiet door mijn lijf want die is echt leeg en zo raar als een mens kan zijn doe je hem nog een keer open en weer zie je dat er gewoon geen geld meer in zit......AAAAGH dat kan toch niet ??? mijn locker was dicht toen ik hem openmaakte.
Dan moet er dus iemand zijn die het kastje open kan maken , het geld pakken en het kastje weer dicht doet.
Ik heb er een tijd over gedaan voor ik dit op wilde schrijven en ben er nu zeker van dat de schoonmakers dit gedaan moeten hebben.
Zij zijn degene die daar continu rondlopen en waarschijnlijk als er 1 op de wacht staat de ander in de ruimte naast de douches zijn gang kan gaan. mocht er iemand aankomen dan is een kleine hint genoeg om de actie te staken. In GT kijkt de theke rechtstreeks in de kleedkamer en is het mij nog niet voorgekomen dat ik er alleen stond, maar in LR is het als je gaat betalen of even kijken of je nog een telefoontje hebt gehad al vaker voorgekomen dat er niemand in de omgeving was.
Maar even terug naar het moment van ontdekking:
Ik had dus mijn kastje opengemaakt en had deze dus niet open laten staan, wat dan weer veel aannemelijker geweest zou zijn als je je spullen kwijt zou zijn en ook je eigen schuld als je ehm open laat staan.
Ook heel vreemd dat alleen het geld er uit was gehaald en verder geen sleutels van de auto de pinpassen en telefoon. Dit komt bij mij over als iemand die geld nodig heeft en dus alleen daarvoor gaat.
Bewijzen kan je het niet maar toch de leidinggevende op dat moment door Joy er bij gehaald.
Ik leg het verhaal uit en deze zei dat het onmogelijk was!!! waarop ik zeer geëmotioneerd antwoordt : DUS NIET dat zie je toch!!
ik sta geen lulverhaal op te hangen!!
Waarop hij naar boven gaat en een hele bos sleutels haalt en deze tegen de kastjes houd waarop deze natuurlijk een error geven en niet open gaan.
Dat snap ik ook wel, maar iemand weet dus hoe je het kastje wel open en dicht kan maken zeg ik hem nog en vraag of hij misschien camera beelden heeft?
Nee dat is verboden zegt hij en laat mij verder alleen en wil er niet meer over praten.
( verboden denk ik nog ?? waar slaat dat op, dat is wel heel makkelijk)
Joy staat er bij en kijkt er na en Elgar die er ook bij gekomen is leent mij 100 euro om evengoed natuurlijk joy te betalen.
In totaal ben ik dus nu 400 euro kwijt en moet nu dus ook nog 100 aan Elgar terug betalen.
Hoe ik me daarna voel kunnen jullie wel begrijpen en het gevoel wordt nog erger als we weggaan we amper gedag gezegd worden en ook geen kortings kaartje krijgen voor een volgende keer ( wat nu dus helemaal niet meer gaat gebeuren)
Als de leiding bijvoorbeeld gezegd had dat ze het betreuren wat er gebeurd was en zij er verder ook niks aan kunnen doen maar proberen er achter te komen hoe het mogelijk is geweest en misschien als geste mij mn entree terug hadden gegeven dan had de pijn en boosheid wat minder geweest .
Maar nu ben ik echt diep teleurgesteld in Living Room en zal er heel wat moeten gebeuren om daar weer een keer terug te gaan.
Natuurlijk is de eigenaar dezelfde als van GT maar ik heb echt het idee dat daar de sociale controle in de kleedruimte veel groter is
Ondertussen heb ik mijn verlies verwerkt en troost ik me maar dat degene die het gestolen heeft het waarschijnlijk harder nodig heeft dan mij maar blijf toch zitten met de vraag of dit wel eens vaker is gebeurt??
Is een van jullie dit wel eens over komen ???
Ik weet dat ik vanaf nu al mijn persoonlijke spullen in een tasje om mijn nek hang en de locker alleen gebruik voor de kleding op te hangen.
somebody was 2 bat 4 me :longtom023[1]:
Saruman
20 april 2010, 09:30
Ik leg het verhaal uit en deze zei dat het onmogelijk was!!! waarop ik zeer geëmotioneerd antwoordt : DUS NIET dat zie je toch!!
ik sta geen lulverhaal op te hangen!!
Waarop hij naar boven gaat en een hele bos sleutels haalt en deze tegen de kastjes houd waarop deze natuurlijk een error geven en niet open gaan.
Dat snap ik ook wel, maar iemand weet dus hoe je het kastje wel open en dicht kan maken zeg ik hem nog en vraag of hij misschien camera beelden heeft?
Nee dat is verboden zegt hij en laat mij verder alleen en wil er niet meer over praten.
( verboden denk ik nog ?? waar slaat dat op, dat is wel heel makkelijk)
Dat is bullshit.
De lockers in Gt kunen ook worden geopend met een soort "loper".
Als het superdruk is, dan moeten soms ijsbeertjes een locker delen, en dan kan je steeds aan de Theke vragen om je locker te openen om een dame te betalen. En die loopt heus niet met 100 sleutels in haar hand.
Bovendien weet ik dat er in de kleedkamer van GT camera's hangen, dus waarom zou het in LR verboden zijn?
Ik ben het met 2bat4you eens dat de leiding hier niet diplomatisch op gereageerd heeft.
Dalton
20 april 2010, 09:38
Hierbij moet ik je even waarschuwen het personeel van LIVINGROOM kan je niet zo maar beschuldigen,het kan net zo goed een klant zijn geweest die zogenaamd het bandje kwijt was waarna ze het kastje hebben geopend en de klant het sleuteltje mee genomen heeft om iedere keer als hij in lr is even wat eruit te halen en als klant zijnde val je niet op om dat te doen.
Je weet pas iets zeker als je ze op heterdaad betrapt,maar dat de leiding van lr je zo minderwaardig heeft behandeld daar klopt geen reet van.
Die kunnen natuurlijk ook denken daar heb je er weer een die voor niks wil neuken,want dat zullen ze met zoveel bezoekers wel vaker meemaken denk ik.
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt in de tijd dat ik er kwam.
Maar daar kan je de club voor aansprakelijk stellen of gewoon de politie erbij halen en het laten uitzoeken ,had je de nummers van de bankbriefjes opgeschreven dan hadden ze alles even kunnen controleren tot de dames toe want wie weet.
De dames die daar lopen komen ook voor het geld en sluit ze niet uit want sommige hebben een vermogen nodig om de dag door te komen.
seqoya
20 april 2010, 09:45
Nou ik ga voortaan dus wel me geld, pasjes en autosleutel in mijn badjas meenemen want dat risico ga ik dus niet lopen...
Idd kunnen ze er met een loper in en moet zeggen het type schoonmakers in LR vind ik wat fouter als de jongens bij GT.... dus het zou kunnen dat zij met een loper er in gaan maar ja bewijzen kan je het niet ...maar kwalijke zaak dat LR leiding niet iets gedaan heeft in deze... bijv een vrijkaartje geven voor volgende keer of wat dan ook...
Maar we zijn gewaarschuwd dus mensen
Stiffmaster
20 april 2010, 10:38
Ja dit is een kwalijke zaak en daar wordt niemand blij van. Ik ben het wel met Dalton eens dat je niet zomaar mag aannemen dat een van de schoonmakers er iets mee te maken heeft en de opmerking van seqoya over foutere jongens dan bij GT vindt ik niet gepast temeer daar een van die jongens mij wel eens iets heeft terug gebracht wat me zeer dierbaar is, nee ik heb geloof in hun onschuld.
Er zijn natuurlijk vele lieden die verantwoordelijk kunnen zijn voor het verdwijnen van 2bat4you zijn geld en daar zal je waarschijnlijk ook nooit meer iets van terug zien, wat ik niet begrijpt is de reactie van de altijd attente leiding van LR en helaas moet ik zeggen dat dit ze natuurlijk niet siert. Stiffie die hoopt dit nooit mee te maken en misschien zijn geld maar bij hem moet dragen, ik hoop echter dat LR er zeker iets meer aan gaat doen, zodat deze negatieve mededeling een op zich staand incident blijft. Stiffie die begrijpt dat 2bat4you erg boos is. :angryfire:
seqoya
20 april 2010, 10:50
Stiffmaster ik heb niet gezegd dat die jongens het gedaan hebben maar ik vind en ik denk dat ik dat mag vinden.... dat die jongens er wat fouter uit zien wat patseriger als in de GT... daar zijn het toch wat slomere jongens ... dan nog wil dit niet zeggen dat die slomere het niet zouden doen... maar aan de andere kant dat iemand jou naar huis brengt wil ook nog niet zeggen dat die 100% betrouwbaar is.... Mensen blijven mensen en je kunt niet in hun koppies kijken...en je weet hun situatie niet ... schulden of zo...
Mensen kunnen om geld te bemachtigen rare dingen doen zelfs mensen waar je het helemaal niet van verwacht.... En ik zeg dus ook niet dat die jongens het gedaan hebben want je bent onschuldig tot tegendeel bewezen is.. het kan wel een ijsbeer zijn geweest met een loper... ik denk dat je die lopers heus wel ergens kan bemachtigen...
maar het belangrijkste van dit bericht van 2bat4u is dat we opletten en dat we dus beter ons geld en sleutels mee kunnen nemen..
Dat is eigelijk bij freude wel goed geregeld een kluis voor je geld en sleutels tegenover de theke... dit zou mischien ook iets kunnen zijn voor LR.
Zakkenleger
20 april 2010, 10:56
Maar daar kan je de club voor aansprakelijk stellen of gewoon de politie erbij halen en het laten uitzoeken ,had je de nummers van de bankbriefjes opgeschreven dan hadden ze alles even kunnen controleren tot de dames toe want wie weet.
De club aansprakelijk stellen kun je wel vergeten. In de meeste clubs hangt een briefje dat gebruik van de kastjes voor eigen risico is.
De politie inschakelen zal ook weinig zinvol zijn. Die hebben wel wat beters te doen dan alle klanten en dames fouilleren.
Wel heel lullig voor 2bat4you dat dit gebeurd is. Ik heb het nooit meegemaakt (ook niet in andere clubs) en ook niet gehoord dat dit gebeurt. Het gedrag van de LR verantwoordelijke is niet bepaald klantvriendelijk, zacht gezegd.
In VV hangen volgens mij ook camera's in de kleedruimtes. PHG weet ik niet.
seqoya
20 april 2010, 12:23
Toch wel apart want ik vind juist dat de klantvriendelijkheid bij LR altijd supergoed is en eerlijk gezegd een van de beste die ik heb meegemaakt in de verschillende clubs. Daarom vind ik het wel apart dat er niets mee gedaan wordt..
The Saint
20 april 2010, 13:15
Ik heb -ook in LR trouwens-net het omgekeerde meegemaakt. Na het betalen aan een dame had ik om de 1 of andere reden mijn portefeuille op de vensterbank gelegd omdat mijn locker daar vlak aan grensde. Een kwartier later kreeg ik in de bar bezoek van een bodyguard die me meenam naar de receptie waar de thekefrau me mijn portefeuille toonde. Al het geld zat er nog in! Wie mijn portefeuille effectief gevonden heeft, dat weet ik niet, maar in ieder geval ben ik deze persoon enorm dankbaar.
Picasso 1
20 april 2010, 15:47
Gewoon het geld opmaken aan :fuck: voordat die gestolen wordt :rofl: Ik hoor trouwens wel eens van dames dat er geld van ze gestolen is. Zelf heb ik een keer zoiets meegemaakt bij een partytreff, het ging om een bedrag van 100 euro. De leiding gaf aan een korting te geven van 50 euro bij een volgend bezoek.
Bij een PT is het trouwens de bedoeling dat waardevolle zaken aan de bar worden afgegeven, hetgeen ik niet gedaan had.
sofaking
20 april 2010, 15:49
Je geld steeds bij je dragen lijkt me anders ook riskant. Al zeker voor wie gebruik maakt van douche of andere natte faciliteiten... Bovendien heb je niet alleen 't risico van diefstal maar ook nog eens van verlies.
Misschien een portefeuille meenemen waar enkel nog een paar euromunten inzitten en die goed zichtbaar vooraan in de locker leggen. Zo lijkt het erop alsof je al je geld al uitgegeven hebt. De echte portefeuille dan goed verstoppen ergens tussen je kleren ?
seqoya
20 april 2010, 15:50
nou je kan dan voor je gaat douchen even die dingen in je locker leggen dan ben je nog dichtbij en na het douchen je geld weer oppakken... ik vind het nu niet meer zo'n lekker idee hoor ...
Picasso 1
20 april 2010, 16:01
Bij je dragen is juist riskant. Risico dat het uit je zak valt, je het ergens per ongeluk laat liggen of dat er in de drukte in je zak gegraaid wordt. Ga je dan ook autosleutels en telefoon meeslepen?
De kans is erg klein dat er gestolen wordt, ik ga me er dan ook niet al te druk over maken in een saunaclub.
seqoya
20 april 2010, 16:02
ik heb mijn telefoon altijd in mijn zak ... en idd is de kans ook klein dat er iets gestolen word maar als het gebeurd ben je wel mooi de lul... dat geld is nog niet zo belangrijk maar je autosleutel toch wel...
bosbeer
20 april 2010, 16:38
Bij GT had ik een tijd geleden net mijn badjas uitgedaan om te gaan douchen en even op de bank neergelegd, maar die jongens zijn daar zo snel, ineens was ie weg. Maar ik had nog 100 euro in een zak zitten.De hele wasmand was al meegenomen naar achteren.Ik zei het de thekevrouw en die floot naar 1 van die jongens en hij ging naar achteren alle zakken nazoeken. Na 2 minuten kwam hij keurig de 100 euro terugbrengen.Ik gaf 'm daarop 15 euro, maar dat moest ie inleveren bij een andere knaap, een chef schoonmaak waarschijnlijk. Maar er was absoluut geen opzet in het spel. Mijn ervaringen zijn dat dit eerlijke kerels zijn. En met die camera's daar gaat toch niemand iets doen, want ze worden er direkt uitgeduveld in GT. Overigens wordt je hier, en ik heb ook het idee in LR, als klant goed beschermd en beveiligd. In deze tenten uitgaan is veel veiliger dan gaan stappen in de stad. Bovendien vragen ze je altijd of alles OK was, en met wie je meegeweest bent.
Maar, in LR hadden ze dit geval inderdaad anders moeten oplossen. 2bat4you heeft zich al heel erg rot gevoeld, dan moet je daar zeker anders op inspelen.Tenminste 2 vrijkaartjes zou ik gegeven hebben. Politie wil je daar natuurlijk niet bij hebben. En LR ook niet, denk ik.Niet al te veel geld meenemen, en verdelen over je zakken in je badjas, en de locker. Op verschillende plaatsen in de locker ook. Maar het gebeurt natuurlijk maar zeer zelden.Pech dat het is gebeurt. Maar, mogelijk heeft iemand wel gezien dat er 400 euro in die kluis zat tijdens het uitkleden..... Ik neem aan dat de meeste mensen dat niet bij zich hebben.Maar aan de andere kant, ook wel prettig dat de autosleutels en pasjes er nog wel waren.Veel mensen zouden iets uit te leggen hebben. Met geld valt dat nog mee. Gauw vergeten, pak het verlies maar, want je kunt verder niets. we moeten wel allemaal alert blijven, dat leren we ervan.
schmusistuka
20 april 2010, 17:33
Ich kann euch nur empfehlen keine Wertgegenstände in den Schränken zu lassen. Es ist nicht das 1. Mal das etwas gestohlen wurde. Auch die Mädchen werden bestohlen. Ich trage meine Wertgegenstände zur Sicherheit immer bei mir.
zeppos58
20 april 2010, 17:46
Ik heb ergens, en ik dacht op dit forum, eens iets gelezen over diefstal in Freude, en het terug vinden buiten van een gepluimde portefeulle.
Zelf nog nooit mee gemaakt.
Ik heb steeds ergens een rezevesleutel van mijn wagen bij, stelen zullen ze hem niet, daar is ie te oud voor.
En mijn geld zit meestal op verschillende plekken in groepjes van 75 tot maximum 125€. Nadeel is wel dat ik soms zelf moet zoeken achter mijn centen.
ijsbeer11
20 april 2010, 17:52
Het verhaal van Bosbeer is mij ook overkomen,in de GT er is naar mijn mening geen sprake van opzet, het personeel doet gewoon hun best om het zo opgeruimd mogelijk te houden, er hangen daar camera's dus lijkt me niet dat iemand zijn baan op het spel zou zetten daarvoor, ik heb het geld meestal ook in mijn badjas maar soms ook in de kluis, maar we moeten gewoon allemaal zelf goed opletten
Popper
20 april 2010, 18:26
Ik heb zelf bij Livingroom een keer mijn portemonnee met geld in mijn badjas laten zitten en deze "patsers"(?) kwamen keurig vragen van wie dit was.
Ik heb dus het tegendeel meegemaakt. Maar misschien lopen er wel wat van die Romeense Skimmers rond, het lijkt mij makkelijker om zo'n kluisje te kraken dan een pinautomaat. En complimenten trouwens voor deze zgn. "patsers"die ons toch weer elke keer van een frisse handdoek en badjas voorzien!
Groeten, Popper
Badslippers
20 april 2010, 19:49
Ik ben echt een ramp wat betreft preventie en veiligheid. Laat alles open staan, vergeet mijn auto af te sluiten, laat soms de sleutel aan de buitenkant van mijn voordeur steken (een hele nacht) of laat mijn portemonnee ergens onbeheerd liggen. Is nog altijd goed afgelopen godzijdank.
Onlangs liet ik de sleutel weer eens op de kluis staan in YY (daar hangen ook camera's). De dienstdoende service mevrouw (knap ding was dat trouwens!) had dat gesignaleerd, mijn kluis netjes afgesloten en de sleutel veiliggesteld. Toen ik haar aansprak, gaf ze hem terug. Eerlijkheid bestaat dus ook. Dezelfde avond werd mijn badjas ook nog eens meegenomen door een andere ijsbeer. Waarschijnlijk niets vermoedend want mijn bril en drankpas zaten in de zak en ook die kreeg ik keurig terug.
In VV liet ik het koord met daaraan de sleutel en die drankpas bij de douche hangen. Dat werd gezien door een zwaarbehaarde en besnorde Tunesier. De tochtlatten langs zijn hoofd maakten het helemaal af. Prototype huurmoordenaar qua uiterlijk die je in een donker steegje zeker niet wil tegenkomen. In het koeterwaals roepend spoedde hij zich achter me aan en gaf keurig het koord terug. We hebben nog gezellig wat aan de bar gedronken, een poeslief knuffelbeertje was hij eigenlijk! Ja, uiterlijk kan bedriegen.
Wat wil ik zeggen? Ik ben super slordig en heb daar gelukkig nog niet de vervelende gevolgen van ondervonden. 2bat4you had heel veel pech en werd mijns inziens schandalig behandeld. Ik ben altijd weer verbijsterd dat een bedrijf juist dit soort situaties NIET aangrijpt om zich eens goed te verkopen en reclame voor zich zelf te maken en daarmee in het zonnetje zet. Of het nu een winkel, een saunaclub of weet ik wat voor bedrijf betreft.
Dat 2bat4you dit bericht schrijft vind ik perfect. Een mooie gelegenheid om weer wat nuttige tips te lezen waar ieder iets van zijn gading uit kan halen. Zo zal ik voortaan mijn geld splitsen en het beter op(ver)bergen. De truc met de beurs in het zicht met daarin een flap van 50 lijkt me ook wel wat. Geld in mijn badjas zal ik niet snel doen want die heb ik toch wel vrij vaak uit.
Ik heb met je te doen 2bat4you, voor de 400 euri had je je lekker kunnen laten verwennen. Lijkt me ook best genant als je wil afrekenen. Mooi dat je maat die 100 voorschoot. Hoe zou een dame van plezier trouwens reageren als je zegt dat je geript bent? Misschien moet je dan wel verplicht gaan pinnen . . . in je badjas welteverstaan!
CLUBSPORT
20 april 2010, 20:12
Wat een klotegevoel lijkt me dat om je portemonee open te maken en zien dat er niks inzit , ik heb het gelukkig nooit meegemaakt , wel een keer dat ik mijn telefoon in de badjas had laten zitten maar die werd gelukkig snel teruggevonden .
Mauriceyep
20 april 2010, 20:51
Dit verhaal heeft vele elementen:
- het geheugen van 2bat4you: wat je denkt dat er is gebeurd en datgene wat er is gebeurd, wil bij ons mensen helaas wel eens afwijken van elkaar;
- als er sprake is van diefstal, dan kan het personeel, dames en klanten zijn, alles is mogelijk. Persoonlijk acht ik de kans dat het personeel is het kleinste (die willen hun job niet kwijtraken), hoe vaak ik van meiden niet hoor dat er gejat worden onderling door andere meiden ... echter velen zijn ook erg nonchalant met geld, tasjes etc ..;
- de houding van Living Room is vreemd, mogelijk dat ze een klant niet naar videobeelden mogen laten kijken, maar ze zouden het wel zelf kunnen doen en kijken of dit iets oplevert ... het minimale is om naar de klant te luisteren en hem het gevoel te geven dat ze hem serieus nemen;
- het effect van dit alles op 2bat4you is logisch: boosheid, ontevredenheid over afhandeling, roepen dat je nooit meer in deze club komt en dat je al het geld vanaf nu in je bilspleet;) gaat bewaren. Je kunt ook gerold worden in de buurtsuper ....
- Laten we hopen dat dit een uitermate vervelend incident is en dat we in het vervolg weer verhalen kunnen lezen over mensen die uitsluitend goed geholpen worden in een club (waar ze vrouwen keer op keer schreeuwend klaar laten komen en als dank gratis sex mogen hebben, zodat we ook geen geld meer mee hoeven te nemen :biggrin: )
Scoobert
20 april 2010, 21:35
Dit verhaal heeft vele elementen:
- de houding van Living Room is vreemd, mogelijk dat ze een klant niet naar videobeelden mogen laten kijken, maar ze zouden het wel zelf kunnen doen en kijken of dit iets oplevert ... het minimale is om naar de klant te luisteren en hem het gevoel te geven dat ze hem serieus nemen;
Vorig jaar in LR, ergens maart/april ook iets dergelijks meegemaakt. Mijn GSM (net 1 maand nieuw, Nokia N96) in me jaszak laten zitten van de badjas, opgehangen tijdens het douchen en zicht erop gehouden.
Na het douchen even naar me kastje gelopen, handdoek om me middel etc. Bij terugkomst, schat 1 minuutje zowat, was me GSM ineens verdwenen. Ik ben meteen naar boven gelopen en dit gemeld aan de ingang, waar naar achteren werd gelopen. Ik belde meteen me nummer en de telefoon ging over......de poetsmannen werden aangespoord alle badjassen na te zoeken in de was.
Na meerdere keren proberen was ineens de telefoon uitgeschakeld, het bewijs dat iemand hem dus echt wel gepikt had (wie dat dan is geen idee).
Maar toen niks werd gevonden liet men het er ook bij zitten, wat ik voor de klantvriendelijke benadering van LR zeer vreemd vond. Mijn vraag naar ook camerabeelden werd lachend afgedaan. Was toen ook best gepikeerd en ook ik kreeg bij het weggaan niks als goedmakertje.
's Avonds dit gemeld bij de provider via mail en de morgen erna de SIM-kaart laten blokkeren, echter bij het ontvangen van de rekening bleek er heel veel ge-internet te zijn en veel naar Roemeense nummers gebeld te zijn......die ene nacht dus.
Door die melding via mail hoefde ik de rekening niet te betalen gelukkig....heb dit achteraf gemeld bij LR, maar ook toen haalde men de schouders op.
Vanaf toen heb ik me GSM altijd in me badjas of bij het douchen in me kastje en ook me portemonnee in me badjas. Niemand is te vertrouwen !
zeppos58
20 april 2010, 21:36
Ik stel voor om een kleine actie op te zetten voor 2bat4you
Als we nu met z'n allen 5 of 10€ in een potje droppen, dat zal geen van ons echt voelen, dan zal dat de pijn alvast erg verzachten.
Misschien kan iemand van de MODS dit organiseren. Ik doe zeker mee.
zeppos58
20 april 2010, 21:47
lees eens hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=156100&postcount=1).
Hoewel hier natuurlijk tovallig de verkeerde badjas kan genomen hebben bij het huiswaarts keren, ik douch ook meestal nog voor het douchen, trek mijn badjas nog even aan en drop hem dan in de kleedkamer in de mand. Als je dan nooit wat in je zakken hebt zitten is het best mogelijk dat je niet gaat voelen voor je hem in de mand dropt.
BigBear
20 april 2010, 21:50
Bijzonder naar dat dit is gebeurd.
Persoonlijk vind ik het Acapulco systeem een uitstekend idee. Een grote locker waar je kleding in doet en klein lockertje midden in de bar waar je je geld kan bewaren. Deze kleine lockers staan ook nog prima in het zicht. Wat vinden andere van dit systeem?
zeppos58
20 april 2010, 21:53
Persoonlijk vind ik het Acapulco systeem een uitstekend idee. Een grote locker waar je kleding in doet en klein lockertje midden in de bar waar je je geld kan bewaren. Deze kleine lockers staan ook nog prima in het zicht. Wat vinden andere van dit systeem?
Is ook zo in Freude, ik gebruik het altijd en in Freude de meesten ook, omdat de meiden er nooit mee gaan naar de locker in de kleedkamer. Maar in Acapulco is me opgevallen dat de meeste ijsberen geen gebruik maken van de kleine geldkastjes.
Costana
20 april 2010, 22:39
Wat ik niet snap:
Wat doen jullie met jullie gsm als je ijsbeert.... laat die maar rustig in het kastje liggen dan wil je toch zeker niet gestoord worden ?
Af en toe eens gaan kijken en kastje onmiddellijk sluiten. Indien er echt de mogelijkheid bestaat om die kastjes te openen is wel een groot probleem !!
Badslippers
20 april 2010, 23:13
hoe vaak ik van meiden niet hoor dat er gejat worden onderling door andere meiden ... echter velen zijn ook erg nonchalant met geld, tasjes etc ..;
Nonchalant, goedgelovig, naief maakt niet uit, ik maak inderdaad vaak mee dat een dame haar handtas gewoon op het bed of op het nachtkastje laat staan terwijl ze nog even iets moet regelen, bijv. een handdoek halen of een drankje. Dan lig ik languit op bed lekker na te genieten en droom ik weg en denk: "Wat vertrouwt ze me weer, ze laat gewoon haar hele hebben en houwe achter bij mij!"
In YY was Aisha zelfs zo goed van vertrouwen dat ik (we zaten aan de bar) op haar tas mocht passen toen ze de sleutel ging regelen. Dat geeft toch wel een lekker gevoel ("ze vertrouwt mij"). Tja, Badslippers is ook heerlijk naief en droomt vlug weg in de wereld die saunaclub heet! Zo denk ik ook altijd dat ik de enige ben die met de dame in bed lig :)
Elgar
21 april 2010, 00:20
Vrienden IJsberen,
Ik ben helaas getuige geweest van dit incident en heb er bij 2bat4you min of meer op aangedrongen dat hij hier een topic over zou openen met als fantastisch resultaat dat jullie in grote getale hebben gereageerd; Daarmee is het doel om hier grote aandacht voor te vragen in ieder geval bereikt. 2Bat4You krijgt zijn geld er niet mee terug, maar door deze aandacht kunnen we met zijn allen toekomstige diefstallen voorkomen.
Na het incident heb ik de resterende tijd ook met mijn portemonnee op zak gelopen. Dit is inderdaad niet ideaal, maar de schrik had ik aardig te pakken.
Ik zal in het vervolg zoveel mogelijk pasjes ed thuis laten; mijn portomonnee met de noodzakelijke pasjes laat ik in het vervolg voor een clubbezoek in mijn auto liggen of op de hotelkamer. Daar vind ik het risico dat deze wordt gestolen aanmerkelijk kleiner.
De tip om je geld op diverse plekken in je kastje te verstoppen vind ik een goed idee. Als ik mij verplaats in diegene die diefstal zou plegen, zou ik stoppen met zoeken als ik ergens cashgeld heb gevonden. Als je het dus over bv. drie porties van 100 euro verdeeld ben je in dat geval op zijn hoogst 100 euro kwijt en dat is aanmerkelijk minder dan 2bat4you overkwam.
Mede gezien het feit dat 2bat4you in prive- en financiele zin een kutperiode achter de rug heeft vond ik het bijzonder sneu dat het net hem moest overkomen. Begrijp mij goed: Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij een ander niet erg zou zijn.
Anyway: De aandacht is gevestigd op dit vervelende fenomeen en wij gaan aankomende vrijdag en zaterdag (dit keer samen met ZEDD) weer de bloemetjes buiten zetten, waarbij we vanzelfsprekend alle strategieen inzetten om ons geld uitsluitend voor erotische diensten aan de dames uit te geven.
Silvester
21 april 2010, 09:25
Ik stel voor om een kleine actie op te zetten voor 2bat4you
Als we nu met z'n allen 5 of 10€ in een potje droppen, dat zal geen van ons echt voelen, dan zal dat de pijn alvast erg verzachten.
Misschien kan iemand van de MODS dit organiseren. Ik doe zeker mee.
:gruebel:
17.296 x € 5,-- = € 86.480,--
17.296 x € 10,-- = € 172.960,--
Strakke actie van zeppos!!
:smoke:
edward
21 april 2010, 10:43
714 Nog beter dan de lotto winnen .Betaal je geen kansspelbelasting
Dalton
21 april 2010, 10:47
Het is weer ACAPULCO die dat allemaal heeft voor zijn klanten ,gewoonweg geweldig.
Maar wanneer je ligt te neuken dan doe je dat armbandje af omdat het geen lekker gevoel is voor de dame:teuflisch:
Sommige doen dat bandje niet eens om en hebben dat in de zak zitten en bij het douchen kan hij er zo uitgehaald worden en dan is het voor degene die hem heeft heel eenvoudig het kastje leeg te maken dag centen:teuflisch:
Hier is geen waterdicht systeem voor ,alleen wanneer we alles bij de theke neerleggen en het afrekenen pas doen wanneer we naar huis gaan.
Toch voor de dames minder leuk want dan krijgen ze natuurlijk het extraatje niet wat je aan een goede dame geeft.
ijsbeer11
21 april 2010, 10:49
's Avonds dit gemeld bij de provider via mail en de morgen erna de SIM-kaart laten blokkeren, echter bij het ontvangen van de rekening bleek er heel veel ge-internet te zijn en veel naar Roemeense nummers gebeld te zijn...... !
Te pup, Te pup, Te pup...:freu:
Je moet gewoon ontzettend goed opletten op je spullen, het kan in een fractie gebeuren, of er nu wel of geen opzet in het spel is..
Of inderdaad zoals mauriceyep zegt.. de dames zo lekker neuken dat we in de toekomst voortaan gratis mogen neuken...
:asshole:
zeppos58
21 april 2010, 11:00
Waarschijnlijk zijn die 17.296 het aantal leden van dit forum.
Ik heb het over het aantal vaste schrijvers, of beter nog het aantal schrijvers die deze topic volgen en "solidair" willen zijn. Het bedarg zal zelfs geen 400€ zijn, vrees ik.:wink:
Jorah Mormont
21 april 2010, 12:45
Ik heb een keer mijn telefoon op de kamer laten liggen in LR. Ik had het in eerste instantie niet in de gaten en uren later toen ik naar huis ging kwam ik erachter. Toen ik het bij de Theke aangaf dat ik mijn Iphone (toch geliefd) op de kamer had laten liggen werd deze mij netjes overhandigd.
Ik vind het wel goed dat 2bat4you dit heeft opgeschreven. Het is een trigger dat je goed op je spullen moet blijven letten. Even met beide voeten op de grond en niet alleen aan de vrouwen denken wanneer je in de club bent. Ook de diverse ideetjes omtrent preventie zijn er om in gedachten te houden. Het met twee portemonnee's werken is een hele goeie. Overigens neem ik nooit teveel geld mee naar de club als dat ik denk op te gaan maken. Voor mij is meestal 200 euro ruim voldoende voor een dagje fun.
Waardevolle spullen zou ik nooit in mijn badjas stoppen. Wanneer ik bijvoorbeeld de jacuzzi in ga, ga douchen of een saunarondje neem, dan haal ik vooraf eerst mijn waardevolle spullen eruit en stop deze in mijn locker. Een vergissing dat iemand de verkeerde badjas (met of zonder kwade bedoelingen) pakt is zo gemaakt. Ik heb vaak genoeg mensen moeten aanspreken welke mijn badjas pakten terwijl ik in de jacuzzi zat. In het slechtste geval ben ik dan alleen een pakje sigaretten kwijt + een aansteker.
De reactie van LR vind ik ook wat vreemd. Maar ik moet zeggen, het is in LR wel afhankelijk wie je daar toevallig treft als aanspreekpunt. Ik heb al vaker meegemaakt dat hierin niet alle personeelsleden op dezelfde manier reageren. Maar goed, wat er precies gebeurd is zal je nooit achter komen. Nogmaals, goed dat dit gemeld is, een ieder kan er over nadenken preventieve maatregelen te nemen.
CLUBSPORT
21 april 2010, 18:16
Voordien dacht ik er eigenlijk nooit over na dat zoiets überhaubt kon gebeuren .
Nu ga ik as zaterdag toch als een gewaarschuwd man richting GT.
Maar ja laten we ook maar niet te paranoide worden he .
Costana
22 april 2010, 21:18
Voordien dacht ik er eigenlijk nooit over na dat zoiets überhaubt kon gebeuren .
Nu ga ik as zaterdag toch als een gewaarschuwd man richting GT.
Maar ja laten we ook maar niet te paranoide worden he .
Pakketje klaarmaken lijkt mij een goed idee, dvp ook niet teveel in je portefeuille laten kijken noch anderen.
Keesroeiboot
22 april 2010, 21:26
Pakketje klaarmaken lijkt mij een goed idee, dvp ook niet teveel in je portefeuille laten kijken noch anderen.
Kees gebruikt een andere truc en levert bij binnenkomst in de club zijn biljettendrager in bij zijn favoriete dame en kijkt na afloop wel hoe veel er nog in zit.
Ik kom nooit voor verrassingen te staan weet waar ik aan toe ben. Op wat muntgeld na is namelijk al het papiergeld verdwenenen :biggrin:!
Ik hou van duidelijkheid en dat heb ik in deze :tongue::hammer::lostit:!
Handig he die Truc! Ja ons Zeeuwen bent zunnig :freu:!
U moet de groenten van Kees hebben!
Van Dattum
22 april 2010, 23:35
Hoe vervelend het ook is voor 2bat4you, ik heb tot nu toe alleen maar een keer het omgekeerde meegemaakt:
In GT heb ik een keer gezien hoe een kastje openstond met alles er nog in (ik neem aan ook portemonnee). Na het waarschuwen van de Theke werd het kastje keurig gesloten en de persoon waarvan het kastje was (kwam er net weer aanlopen) geduldig uitgelegd hoe dat electronische sleuteltje nu precies werkt in GT.
Ik ken het slotensysteem in LR niet maar kán het zijn dat je per ongeluk het kastje zelf hebt opengelaten, iemand (de gelegenheid maakt de dief) haalt vervolgens het geld eruit, stopt je broek met lege portemonnee weer terug en sluit je kastje af? Of is dat niet mogelijk met de sloten wat ze daar hebben?
Ook dan: Blijft natuurlijk rot voor je.
Van Dattum
zeppos58
23 april 2010, 00:13
......Ik ken het slotensysteem in LR niet .......
Kastjes in LR zijn identiek aan die van GT
Silvester
23 april 2010, 09:10
Gisteren is Silvester's "badjas" (die dingen zijn inmiddels schandalig versleten vodden en passen ook niet in de verder superbe ambiance van PSR) ofwel door overijverig personeel ofwel door een andere ijsbeer meegenomen.
Behoudens een aansteker met emotionele waarde zat er een doosje sigaren en een half rolletje Mentos in.
Navraag leerde dat de wasserij-afdeling niets gevonden had.
s'avonds bij het verlaten nogmaals gecheckt, en jawel, na enig strubbelingen kwam de wasboy met een handje vol verfomfaaide tabak, een plakkerig bolletje snoepgoed en... de aansteker die het ook nog deed.
In dit geval is er voor het wasje dus geen controle van de badjas geweest, ondanks het feit dat er zelfs maar 1 zak in de badjas zat.
Eigenlijk toch een beetje slordig??
edward
23 april 2010, 10:03
Gisteren is Silvester's "badjas" (die dingen zijn inmiddels schandalig versleten vodden en passen ook niet in de verder superbe ambiance van PSR) ofwel door overijverig personeel ofwel door een andere ijsbeer meegenomen.
Behoudens een aansteker met emotionele waarde zat er een doosje sigaren en een half rolletje Mentos in.
Navraag leerde dat de wasserij-afdeling niets gevonden had.
s'avonds bij het verlaten nogmaals gecheckt, en jawel, na enig strubbelingen kwam de wasboy met een handje vol verfomfaaide tabak, een plakkerig bolletje snoepgoed en... de aansteker die het ook nog deed.
In dit geval is er voor het wasje dus geen controle van de badjas geweest, ondanks het feit dat er zelfs maar 1 zak in de badjas zat.
Eigenlijk toch een beetje slordig??
716 Je moet ook goed op je snoepgoed passen Silverster.Andere beren vinden dat ook lekker
2bat4you
25 april 2010, 16:09
Ik zie dat het toch wat spraakstof heeft opgeworpen en dat mede ijsberen wat scherper worden. Dat is goed om te horen.
Het was echt niet mijn bedoeling om de jongens van LR de schuld te geven en heb misschien daarin door boosheid de verkeerde voorstelling gehad.
Ik ben er nu, na weer een tijdje over nagedacht te hebben en diverse andere mogelijkheden te hebben gelezen ook wel achter dat het op diverse manieren gebeurt zou kunnen zijn.
Wel vind ik dat Mauriceyep mij als een dom blondje afbeeld door te zeggen:
het geheugen van 2bat4you: wat je denkt dat er is gebeurd en datgene wat er is gebeurd, wil bij ons mensen helaas wel eens afwijken van elkaar
Ik weet niet alleen heel zeker dat ik het kluisje openmaakte maar ben daar Heel zeker van.
( ook omdat ik 9 van de 10 keer zelfs nog voel aan mijn kastje of hij dichtzit en ook vaak nog even terug loop om te kijken of hij echt wel dicht zit)
En het volgende
de houding van Living Room is vreemd, mogelijk dat ze een klant niet naar videobeelden mogen laten kijken Mauriceyep,
ze hebben GEEN camera's en vertelde mij dat deze verboden waren. ( bulshit natuurlijk)
Dalton zegt
maar dat de leiding van lr je zo minderwaardig heeft behandeld daar klopt geen reet van.
Die kunnen natuurlijk ook denken daar heb je er weer een die voor niks wil neuken,want dat zullen ze met zoveel bezoekers wel vaker meemaken denk ik.
jij was er niet bij Dalton !
De reactie van LR vond ik zelf ook vreemd daar ze me altijd goed behandelen. Wel moet ik zeggen dat ik deze kleerkast niet kon en de theke in de avond ook iemand anders was. Maar ook Joy hadden ze kunnen vragen en kunnen beamen dat ik een regelmatig terug kerende klant ben en wat voor persoon ik ben.
Van Dattum schrijft nog:
i
emand (de gelegenheid maakt de dief) haalt vervolgens het geld eruit, stopt je broek met lege portemonnee weer terug en sluit je kastje af? Of is dat niet mogelijk met de sloten wat ze daar hebben?
De sloten gaan alleen open en dicht met een sleutel
Wat ik weer positief vond was dat er verschillende beren juist de omgekeerde ervaring hadden en zij juist geholpen werden door medeberen en club.
( dat geeft de burger weer moed)
De andere berichten met tips om het te voorkomen zijn voor iedere beer daarom ook weer handig.
Misschien voor de club, als zij dit via de moderator of door zelf te lezen hier toch over na gaan denken en de diverse tips eens te analyseren en te kijken hoe de veiligheid van de klanten verhoogt kan worden.
Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen spullen maar moeten soms toch ook op de feitjes ( die gelukkig niet veel negatief zijn ) letten en gewezen worden
De actie van zeppo58 is leuk bedacht maar vind het voornaamste dat de club uiteindelijk hiervan moet leren en de beren gewaarschuwd zijn.
een gewaarschuwde beer telt voor 2
De kastjes met extra kluisje ( zo ook gezien in WORLD) zijn waarschijnlijk een nog beter oplossing
( zeker als deze op een plek geplaatst worden waar men er continu zicht op heeft ( of camera).
Medeberen dank jullie voor jullie reacties en neem de tips mee in je volgende bezoek aan 1 van de clubs die je gaat bezoeken.
Wat mij overkomen is is gelukkig een incident en die gebeuren nu eenmaal. Waarschijnlijk had het me niet zo geraakt als ik niet net een zware emotionele en financiële tijd achter de rug had gehad, maar nu kon dit akkefietje er ook nog wel even bij.
Ik ben dit weekend samen mer Elgar en Zedd gelukkig in GT en WORLD weer helemaal top behandelt en zal waarschijnlijk ook nog wel weer een keer in LR terecht komen. ( het beren bloed kruipt toch waar het niet gaan kan)
bij deze :
2bat4you is BACK
( waarschijnlijk binnenkort onder een ander naam omdat hij een heel nieuw leven wil beginnen )
Mauriceyep
25 april 2010, 20:22
Wel vind ik dat Mauriceyep mij als een dom blondje afbeeld door te zeggen:
het geheugen van 2bat4you: wat je denkt dat er is gebeurd en datgene wat er is gebeurd, wil bij ons mensen helaas wel eens afwijken van elkaar
Ik weet niet alleen heel zeker dat ik het kluisje openmaakte maar ben daar Heel zeker van.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb je als een dom blondje neergezet :biggrin:
Als je goed had gelezen, heb ik niet alleen jou als een dom blondje neergezet, maar de totale mensheid :eek:
maar ik ben blij, dat jij in ieder geval Heel (met een hoofdletter) zeker weet dat je het kluisje niet open hebt gelaten :wink:
Waar ging dit topic ook alweer over :)?
2bat4you
25 april 2010, 21:58
Waar ging dit topic ook alweer over :)?
wil je wel ff herinneren mister wise-guy
Het was een serieus onderwerp wat jij nu belachelijk aan het maken bent
je ziet zelf aan het aantal reacties dat er wel over nagedacht wordt.
jammer had je als ervaren ijsbeer anders ingeschat.
Mauriceyep
26 april 2010, 19:49
wil je wel ff herinneren mister wise-guy
Het was een serieus onderwerp wat jij nu belachelijk aan het maken bent
je ziet zelf aan het aantal reacties dat er wel over nagedacht wordt.
jammer had je als ervaren ijsbeer anders ingeschat.
Het is absoluut een serieus voorval, maar het is geen serieus onderwerp, ik beschouw het als een incident, maar dat maakt het voor jou niet minder vervelend.
Mijn eerste reactie was ook serieus, als je het met een beetje gevoel voor humor had gelezen dan zou je dat opgevallen zijn. Dat wil zeggen, voorzover je serieus kunt zijn op een onzin-forum :)
Het feit dat ik een ervaren ijsbeer ben, wil alleen maar zeggen dat ik met plezier een belangrijke bijdrage aan een onzin forum heb geleverd :biggrin:
Misschien moet je je verwachtingen ook op dat vlak bijstellen:eek:
Sphinx
26 april 2010, 20:28
Deze racebeer is gelukkig nog niks kwijtgeraakt in een club. Wel ben ik in Finca in Dierdorf gewaarschuwd door een dame die me de eerste keer rondleidde dat ik zo weinig mogelijk waardevolle spullen mee moest nemen. De grote kluisjes waren nogal krakkemikkig en met een flinke ruk zo open te breken. Ik merkte het onmiddellijk, want bij terugkomst bleek mijn kluisje niet op slot, het slot was kapot getrokken :eek: maar er was niks uit weg. Waarschijnlijk omdat ik zoveel troep in mijn kast had gepropt (kleding, klein rugzakje zonder waardevolle inhoud) dat ze de moeite niet wilden nemen om naar een beurs te zoeken. Die hadden ze ook niet gevonden, want die lag in een van de minikluisjes die ze daar ook hebben.
Ik ben nog drie keer in Finca geweest en twee keer heb ik weer gelazer met die kluisjes gehad. Eerst kreeg ik er eentje met een slot dat doldraaide, waardoor afsluiten niet mogelijk was. Het was nog een hele tour om dat aan die thekedame duidelijk te maken, want haar Duits ging ineens met sprongen achteruit :confused: Uiteindelijk kreeg ik na aandringen toch een ander kluisje.
De tweede keer was ik door mijn eigen schuld mijn sleutel kwijt. Nina en ik hebben zowat de halve kamer waar we bezig waren geweest ondersteboven gekeerd, maar niks gevonden. Gelukkig bleek een eerlijke vinder het ding bij de thekedames te hebben afgegeven. Schijnbaar was ik hem bij het douchen verloren :hammer:
Ik heb zelf ook al eens over voorzorgsmaatregelen lopen denken en ik hou er slechts één regel op na: Ik ben net als badslippers een behoorlijke chaoot met dat soort dingen, dus maak ik van die chaos gebruik. Stop je geld niet allemaal bij elkaar, laat (indien mogelijk) pasjes achterwege die je toch niet nodig hebt.
Maak het voor de dief in spé onaantrekkelijk om snel toe te kunnen slaan. Snelheid is alles, dus als het tijd kost kijkt ie liever even verder.
Blijft natuurlijk rottig voor je 2bat. Hopelijk laat je je plezier er niet door vergallen (valt denk ik wel mee als ik dit lees)
2bat4you is BACK
MiniME
26 april 2010, 20:52
Balen zeg, dit gun je echt niemand. Mij gelukkig nog nooit overkomen, en hopelijk blijft dat zo.
Paar voorzorgsmaatregelen:
- spreiding van geld over meedere plekken
- dubbel check altijd of kast/kluis op slot zit
- loop af en toe eens naar je kast/kluis om iets te pakken en te kijken of alles ok is
- laat echt belangrijke dingen thuis, of in auto (maar dan alleen als er een bewaakte parking is, anders is auto inbraak ook een reeele kans)
- hou GSM en geld gescheiden, dan kun je iig nog bellen als je geld weg is (en heb je geld als je GSM weg is :rolleyes:)
Denk trouwens dat er veel beertjes zijn die 400 euro (of meer) bij zich hebben (behalve de barhangers natuurlijk, die kunnen met 50 euro uit, en die leveren ze bij de entree al in :cool:). Wat er in de tasjes van de vrouwen zit wil je soms ook niet weten, en idd wordt dat in goed vertrouwen vaak gewoon bij je achtergelaten. Beschaam dat niet!
Zelf heb ik ooit een zonnebril buiten laten liggen, dat bedacht ik me toen ik binnen stond, weer naar buiten......weg...........maar toen weer naar de theke......daar was ie netjes afgegeven. Ook wel eens mijn kluisje vergeten leeg te halen bij vertrek (jawel, mijn kleren had ik wel aan hoor!) en kwam daar thuis pas achter! :eek: Gebeld en was al gevonden en apart gelegd, zodat ie (dagen later) gewoon opgehaald kon worden. Beide was in GT trouwens.
Clubs met aparte kluisjes hebben wel voordelen:
- Freude
- PSR
- Oase
- World
- Acapulco
?
Veel clubs zijn ook goed beveiligd met webcams:
- Villa Vertigo
- Oase
- PSR
- GT
- LR
?
Maar dan moeten ze natuurlijk wel de beelden afkijken als er zich wat voorgevallen heeft.
Nou, genoeg serieus gebabbel op dit fun forum...........voortaan gewoon goed opletten he! :hammer:
Gondolas9
26 april 2010, 20:53
Het was echt niet mijn bedoeling om de jongens van LR de schuld te geven en heb misschien daarin door boosheid de verkeerde voorstelling gehad.
Ik ben er nu, na weer een tijdje over nagedacht te hebben en diverse andere mogelijkheden te hebben gelezen ook wel achter dat het op diverse manieren gebeurt zou kunnen zijn.
Maar dabn lees ik in je startbericht:
Ik heb er een tijd over gedaan voor ik dit op wilde schrijven en ben er nu zeker van dat de schoonmakers dit gedaan moeten hebben.
Da's niet echt netjes.
Heb je je intussen al verontschuldigd bij die mensen?
2bat4you
26 april 2010, 23:15
Heb je je intussen al verontschuldigd bij die mensen?
Ik heb ze niet persoonlijk beschuldigd Hoor
maar toen ik er over nagedacht had was dat een van de eerste meest aannemelijke gedachte en zodoende opgeschreven.
Heb hier zoals je ziet daar ook weer andere mogelijkheden bij gezet en gehoord.
Als er iemand is die zich zou moeten verontschuldigen is het LR want die hebben nog steeds naar mijn mening niet echt vriendelijk en meedenkend gehandeld.
Maar daar zal het dan ook wel bij blijven denk ik
Willem2
27 april 2010, 07:17
Als er iemand is die zich zou moeten verontschuldigen is het LR want die hebben nog steeds naar mijn mening niet echt vriendelijk en meedenkend gehandeld.
Maar daar zal het dan ook wel bij blijven denk ik
Beste 2bat4you,
Het geheel gebeurde op vrijdag, jij plaatste je bericht op zondagavond en maandagmiddag werd ik gebeld door iemand van Living Room wat er precies gebeurd was. Getracht dat uit te leggen in mijn beste duits en dat woensdag nog eens overgedaan in Living Room. Maandag al tot de conclusie gekomen dat wij er niet meer zoveel aan konden doen en het geheel nu maar op zijn beloop zouden laten, het kwaad was al geschied en niet meer te achterhalen.
De beschuldigde poetsers hebben alleen sleutels van kastjes die niet in gebruik zijn, een loper hebben die niet. Uiteraard spijt het Living Room dat zoiets eventueel gebeurd zou zijn.
Voor de rest is er heel wat gezegd en wil ik het hier maar bij laten.
:wink2:
Beste 2bat4you,
Het geheel gebeurde op vrijdag, jij plaatste je bericht op zondagavond en maandagmiddag werd ik gebeld door iemand van Living Room wat er precies gebeurd was. Getracht dat uit te leggen in mijn beste duits en dat woensdag nog eens overgedaan in Living Room. Maandag al tot de conclusie gekomen dat wij er niet meer zoveel aan konden doen en het geheel nu maar op zijn beloop zouden laten, het kwaad was al geschied en niet meer te achterhalen.
De beschuldigde poetsers hebben alleen sleutels van kastjes die niet in gebruik zijn, een loper hebben die niet. Uiteraard spijt het Living Room dat zoiets eventueel gebeurd zou zijn.
Voor de rest is er heel wat gezegd en wil ik het hier maar bij laten.
Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, maar dit is wel een erg gemakkelijke reactie. Volgens mij was 1 van de klachten van 2Bat4You dat LR niet adequaat reageerde en weigerde iets van een onderzoek te doen. Geen wonder dat het na een tijdje niets meer is te achterhalen. Dan zijn excuses achteraf, met de kennis van vandaag ;), wel erg gemakkelijk.
Ik stel voor dat, bij wijze van compensatie, ik een vrijkaartje krijg :biggrin:
BSesamstraat
27 april 2010, 08:45
Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, maar dit is wel een erg gemakkelijke reactie. Volgens mij was 1 van de klachten van 2Bat4You dat LR niet adequaat reageerde en weigerde iets van een onderzoek te doen. Geen wonder dat het na een tijdje niets meer is te achterhalen. Dan zijn excuses achteraf, met de kennis van vandaag ;), wel erg gemakkelijk.
uhh achterneef... waarom jij en niet IK BBERTB....
Als je donderdag in GT ben dan moet je dat goed maken kerel.. een gratis drankje ofzo;)
uhh achterneef... waarom jij en niet IK BBERTB....
Als je donderdag in GT ben dan moet je dat goed maken kerel.. een gratis drankje ofzo;)
Gratisssssss drankje? :eek: Weet je wel wat dat kost?
Dietster
27 april 2010, 09:42
Was afgelopen vrijdag bij LR en had afgesproken met Sonja.
Heb het met haar over dit incident gehad, zij vond ook slecht afgehandeld.
Blijkbaar worden de dpv's wel vaker bestolen wat ook triest is, helaas lopen er
personen die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven.
Door deze topic ben ook ik voorzichtiger geworden.
2bat4you lullig wat er gebeurt is, wel bedankt voor de waarschuwing.
Willem2
27 april 2010, 11:42
Nou nee. 2bat4you had misschien de pech dat hij bij de verkeerde had aangeklopt voor hulp. Maar feit blijft dat het geheel erg lastig te controleren is.
Ja, voor 2bat4you die kan dat wel verantwoorden. Jij echter niet met jouw puntentellingsysteem en boekhouding ;) :biggrin:
Nou nee. 2bat4you had misschien de pech dat hij bij de verkeerde had aangeklopt voor hulp. Maar feit blijft dat het geheel erg lastig te controleren is.
Ja, voor 2bat4you die kan dat wel verantwoorden. Jij echter niet met jouw puntentellingsysteem en boekhouding ;) :biggrin:
2Bat4You had pech dat ze in LR dachten dat hij geen veel terugkomende klant was met een beperkt aantal vrienden. Waarom je druk maken over iets wat blijkbaar (hoofdzakelijk bij de dames?) vaker gebeurt en dus een ingecalculeerd bedrijfsrisico is geworden? Dat een klant een club beschuldigt van diefstal was niet genoeg reden om allerlei onderzoeken (zoals de films op camera) te starten. Blijkbaar lagen er andere prioriteiten op die wellicht drukke vrijdag. Eerst de directe problemen oplossen en die klant (2Bat4You) die toch maar eens in het kwartaal komt, laten wachten en in zijn vet gaar laten sudderen. Over week zou iedereen (behalve 2Bat4You) het weer vergeten zijn. Tot 2Bat4You een forumlid blijkt te zijn die het verhaal op het forum zet en waardoor 17000 (minus dubbele nicks) potentiele klanten het verhaal lezen. Dan heeft LR ineens oprechte spijt. Dat heeft de Rooms Katholieke Kerk ook van al het sexuele misbruik. Maar voordat het in de openbaarheid kwam hield iedereen zijn mond en kon je er gewoon bisschop mee worden. Uiteraard vragen wij vergiffenis voor hen die zo dierlijk zondigen.
Geef 2Bat4You nu maar snel een vrijkaartje of 4 (dat meen ik heel serieus)........................... en doe er mij ook maar 2 bij.
ijsbeer11
27 april 2010, 15:19
2Bat4You had pech dat ze in LR dachten dat hij geen veel terugkomende klant was met een beperkt aantal vrienden. Waarom je druk maken over iets wat blijkbaar (hoofdzakelijk bij de dames?) vaker gebeurt en dus een ingecalculeerd bedrijfsrisico is geworden? Dat een klant een club beschuldigt van diefstal was niet genoeg reden om allerlei onderzoeken (zoals de films op camera) te starten. Blijkbaar lagen er andere prioriteiten op die wellicht drukke vrijdag. Eerst de directe problemen oplossen en die klant (2Bat4You) die toch maar eens in het kwartaal komt, laten wachten en in zijn vet gaar laten sudderen. Over week zou iedereen (behalve 2Bat4You) het weer vergeten zijn. Tot 2Bat4You een forumlid blijkt te zijn die het verhaal op het forum zet en waardoor 17000 (minus dubbele nicks) potentiele klanten het verhaal lezen. Dan heeft LR ineens oprechte spijt. Dat heeft de Rooms Katholieke Kerk ook van al het sexuele misbruik. Maar voordat het in de openbaarheid kwam hield iedereen zijn mond en kon je er gewoon bisschop mee worden. Uiteraard vragen wij vergiffenis voor hen die zo dierlijk zondigen.
Geef 2Bat4You nu maar snel een vrijkaartje of 4 (dat meen ik heel serieus)........................... en doe er mij ook maar 2 bij.
:freu::freu::freu:
:freu::freu::freu:
Dat klappen geldt toch wel voor die 2 vrijkaartjes voor mij?
ijsbeer11
27 april 2010, 15:25
Ja, op voorwaarde dat ik er 1 krijg, maar het klappen is bovenal omdat je de spijker op de kop slaat met dit bericht, en met de nodige dosis humor!
TT Man
27 april 2010, 16:38
Tja, daar zegt die Gabi toch wat.
Zo lang niet duidelijk is hoe men in het kastje van 2bat4you heeft kunnen komen, kan er geen beschuldiging worden geuit. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Er wordt geklaagd over de reactie van LR, maar wat had de leiding of Theke dan moeten doen? Geld terug geven? Zo ja, hoe veel? Zo veel als de klant aangeeft? Daarbij kan natuurlijk een rol spelen of de klant een reguliere bezoeker is. Als ik vertrek dan noem ik altijd op zijn minst drie namen, dus men weet inmiddels wat ik ongeveer per keer verteer.
Een vrijkaartje van LR zou natuurlijk wel het minste zijn geweest, alsmede een toezegging om de zaak zo goed als mogelijk is te onderzoeken.
Buiten dat, het blijft kut voor 2bat4you, zeker als je het al financieel moeilijk hebt (gehad).
The Joker
27 april 2010, 17:05
Ook al heeft LR zelf wellicht geen master key weet ik 100% zeker dat een slimme jongen deze zo in elkaar kan zetten.
Als je ziet wat de gemiddelde Roemeense skimmer kan is zo'n locker key echt kinderspel.
Het enige verweit wat je LR zou kunnen geven is dat er geen camera's hangen in de kleedruimte, dan zou de kans op diefstal 99% dalen.
Zeker eigen personeel kun je dan uitsluiten.
In elke bekende saunaclub waar ik kom hangen gewoon camera's in de kleedruimte en volgens de security worden die ook op zijn tijd nagekeken voor soortgelijkge gevallen als 2bat4you heeft meegemaakt.
Al dan niet opzettelijke inbraak, of het vergeten af te sluiten van de locker.
seksenfun
27 april 2010, 20:16
Ik ken nog zo iemand die enorm verstooid en nonchalant is met allerlei zaken. Ikzelf namelijk.
Gelukkig heb ik nog in geen enkele club diefstal moeten ervaren, enkel het tegenovergestelde. Alles kwam vanzelf terug, als het ware, wat ik "vergat".
Toch nog wat bedenkingen:
1) Dat er geen camera's hangen in LR in de kleedruimtes geeft gauwdieven alle kansen natuurlijk. Mensen die op de markt jouw portefeuille uit je broekzak halen zonder dat je het merkt, die mensen zullen sneller weg zijn met jouw geld dan je denkt (terwijl je wat staat te doen in en rond je kastje). Een plek waar door zoveel verschillende mensen zóvéél geld wordt bewaard en verhandeld dient mijnsinziens absoluut uitgerust te zijn door camera's. Dit risico kan je simpel verhelpen. Enkel komen wellnessen in LR en je 50 euro onmiddellijk afgeven bij binnenkomst of de club links laten liggen en redeneren dat je ook niet in een kermisattractie stapt waarvan je weet dat niet alle bouten nog helemaal vastzitten.
2) De tips die hierboven gegeven zijn lijken mij enkel maar goud waard voor de gauwdieven. Daar zou ik alvast mee stoppen.
3) Hoewel het natuurlijk helemaal niet te vergelijken is met 400 euro, past het toch om het hier weer even te vernoemen; enige maanden geleden was er ook op even onverklaarbare wijze een duur merk-T-schirt van een collegabeer van me uit zijn kastje verdwenen. Dat merkte hij pas wanneer hij de club weer wou verlaten en zich wou omkleden. (Al een geluk dat het nog winter was of hij had óf in badjas naar huis kunnen vertrekken óf in bloot bovenlijf.)
Ook toen werd er aan de thekefrau gevraagd of er niet iemand dit T-shirt had binnengebracht. De manager kwam er ook bij en keek op mijn vriendbeer neer alsof hij lucht was. Een beetje inspanning werd niet gedaan om te kijken of dat T-shirt niet terecht was gekomen.
Nog een mede-beer die er veel komt, werd gevraagd hoe de dag verlopen was en of de kamersessies in orde waren. Aan mijn vriendbeer en ikzelf (omdat ik het 'Duitse' woord voor mijn vriend moest voeren) werd niet meer gevraagd en ook niet meer spontaan het gebruikelijke 5-euro kortingskaartje gegeven.
4) Los van de verdwijningen blijft het ook dat er nog een onveilig aspect gebeurde in LR dat niet zou mogen kunnen in een bedrijf waar eten wordt geserveerd; met name bij de BBQ dat kippengeval van even geleden dat hier op het forum ter sprake kwam. Een salmonellavergiftingskans was dat, stelde men en men had gelijk.
5) Hopelijk is het beter gesteld met de brandveiligheid daar :smoke:.
TT Man
28 april 2010, 09:40
In elke bekende saunaclub waar ik kom hangen gewoon camera's in de kleedruimte en volgens de security worden die ook op zijn tijd nagekeken voor soortgelijkge gevallen als 2bat4you heeft meegemaakt.
Die camera's hangen er echt voor hele andere doeleinden.
Big30
28 april 2010, 18:06
Hier nog even mijn visie over wat er gebeurd is.
1. In de eerste plaats valt zo'n voorval natuurlijk te betreuren. Het komt gelukkig hoogst zelden voor maar als het je overkomt baal je gewoon en dus kan ik me goed voorstellen dat 2bfy not amused is.
2. Een club en dat geldt voor elke club dus ook LR zal alles doen zolang het in het redelijke en bereikbare ligt diefstal te voorkomen. Dat betekent concreet in geval van LR dat men kastjes heeft die van een degelijk slot voorzien zijn.
3. Elk systeem is te kraken het zij electronisch hetzij mechanisch. Maar het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat een onverlaat zeg de code van de sleutel heeft kunnen lezen en die op een andere sleutel heeft gezet. Technisch kan het natuurlijk maar de investeringen lijken me hier niet op te wegen tegen de baten.
4. Hoe het geld wel ontvreemd is blijft speculeren.
5. Wel opgemerkt dat ik ook eens dacht dat mijn kastje afgesloten was maar het gewoon vergeten was af te sluiten. Tis me ook wel eens overkomen dat ik mijn spullen al in het kastje had gelegd er achter kwam dat mijn badjas niet paste en ik terug liep voor een nieuwe onderwijl het kastje in geopende toestand achter liet. Gelukkig in beide gevallen niets gebeurd. Ook enkele malen gewoon vergeten de sleutel mee te nemen en kwam daar pas na een uur of zo achter, sleutel was netjes bij de theke ingeleverd en ook gelukkig niets mee genomen. Ik wil maar zeggen dit kan een ieder overkomen zonder te willen suggereren dat dit in het geval van 2bfy zo zou zijn geweest.
6. Formeel is het zo dat een club niet aansprakelijk kan worden gesteld in geval van diefstal. Dat is de dader maar die zal vaak niet te achterhalen zijn. Daar dient eventuele schade op achterhaald te worden.
7. Van een club te eisen dat men met een tegemoetkoming komt ligt ook wat gevoelig, impliciet zou dit als een schuldbekentenis overkomen en er gaat een precedentwerking van uit. Als dat de norm zou zijn ben ik bang bij sommige beren heel vaak in een club wat gestolen zou worden.
Nogmaals het is en blijft gewoon kloten als je het overkomt maar het helemaal uitsluiten kun je ook weer niet. Het is gelukkig de uitzondering en bepaald niet de regel.
Omdat ik denk dat in dit topic alles al zo'n beetje gezegd is en ik herhalingen wil voorkomen gooi ik hier binnenkort een slotje op (een electronisch slotje trouwens :biggrin:) en alleen ik heb de code hiervan!
Groet,
Big30
Big30
29 april 2010, 08:52
Omdat ik denk dat in dit topic alles al zo'n beetje gezegd is en ik herhalingen wil voorkomen gooi ik hier binnenkort een slotje op (een electronisch slotje trouwens :biggrin:) en alleen ik heb de code hiervan!
Groet,
Big30
Om boven genoemde reden topic op slot gedaan ;) en wat herhalings berichten weggehaald! 2bfy heeft zijn verhaal kunnen doen en een ieder stond het vrij zijn mening cq. visie over het gebeurde te geven. Dat is gelet op de #67 reacties in 10 dagen lijkt me ook veel gebeurd.
Groet,
Big30
MichelJ
2 maart 2014, 13:06
...gooi ik hier binnenkort een slotje op (een electronisch slotje trouwens :biggrin:) en alleen ik heb de code hiervan!
De code is gekraakt :biggrin:.
Gistermiddag wat geld gepind bij de bank, deze keer wist ik, in tegenstelling tot de meeste andere keren, exact hoeveel geld ik bij me had. Na een lekkere sessie met een Roemeense smeergeld afgetikt, maar het viel me op dat er in m'n portemonnee een paar briefjes van 50€ minder zaten dan ik verwacht had :eek:, nog een keer gekeken...en nog een keer... Ben ik nou gek? Ja...zal wel... uiteindelijk haar betaald en er verder niet meer over nagedacht. Overigens zat m'n locker gewoon op slot, dat controleer ik altijd.
Vanochtend sigaretten gaan halen en nog maar eens m'n geld geteld en kwam tot de conclusie dat ik toch niet gek bent, op onverklaarbare wijze is er gisteren 100€ uit m'n locker (nr. 330) verdwenen :frown:. Onverklaarbaar? Nou...niet helemaal... vorige keer toen ik in de club kwam kreeg ik locker 324. Ik ga me omkleden, wil me spullen opbergen en wat zie ik tot m'n verbazing? De locker is al in gebruik door iemand anders! Op één of andere wijze zijn er dus dubbele sleutels in omloop!
Dat er 100€ van me weg is zal ik niet van wakker liggen, maar dat andere dingen (zoals autosleutels, id-papieren, telefoons) niet veilig in de locker op te bergen zijn baart me wel zorgen :rolleyes:.
Voortaan m'n portemonnee dus niet meer voorin de locker leggen, maar opgeborgen in m'n jas of broek.