PDA

Volledige versie bekijken : Wetsvoorstel regulering prostitutie en seksbedrijven



Willem2
20 april 2010, 17:43
De nota's bij het wetsvoorstel 'Regels betreffende de regulering van prostitutie en betreffende het bestrijden van misstanden in de seksbranche' .................... http://www.minbzk.nl/actueel/kamerstukken/@126293/nota's-wetsvoorstel

Goedemorgenallemaal
20 april 2010, 17:52
zomaar een stukje....


Het is de bedoeling dat klanten via internet kunnen nagaan of het registratienummer waarmee een prostituee adverteert, ook echt bestaat.

Moet ik nu mijn laptop meenemen en daar controleren of het nummer wel klopt? Of eerst de afspraak maken, dan naar huis om te controleren en dan weer terug???



Straffen op overtredingen

Prostituee zonder registratie
of werkend in bordeel zonder vergunning

Boete maximaal 380 euro

---------------------------

Klant
die prostituee zonder registratie of bordeel zonder vergunning bezoekt

Boete maximaal 7.600 euro

of gevangenisstraf van maximaal 6 maanden

---------------------------

Seksbedrijf zonder vergunning
of overtreding van wettelijke regels



1. Bestuursrechtelijke aanpak

2. Economisch delict

- misdrijf (bij opzet): boete max. 18.500 euro of gevangenisstraf van twee jaar

- overtreding (schuld): boete max. 18.500 euro of gevangenisstraf van maximaal 6 maanden

The Joker
20 april 2010, 20:25
Schandalig weer dat zulke wetten er door komen.
Zeer zware straffen voor hoerenlopers die helemaal niet bevoegd zijn om de gevraagde gegevens op te vragen.
Zulke zooi wortd vast verzonnen door die gelovigen die zelf niet naar de hoeren gaan, maar geen probleem hebben kleine jongetjes uit te wonen...
Blij dat DE nog bestaat...

Goedemorgenallemaal
21 april 2010, 10:53
Zulke zooi wortd vast verzonnen door die gelovigen die zelf niet naar de hoeren gaan,.
Ik denk dat ze wel gaan, ik denk zelfs dat er eentje daar een SOA heeft opgelopen. Da's wel weer makkelijk. je loopt een SOA op, dan check j je balboekje wie je ook alweer waar gehad hebt en dan stel je de dame in kwestie aansprakelijk. Ik denk dat je in dat geval bij de rechter wel kunt afdwingen dat je te weten komt wie dame nummer 16746529 was.

joepie
21 april 2010, 12:46
He verdomd dat nummer 167465295643 is het sofinummer van mijn ex . :eek:

Goedemorgenallemaal
21 april 2010, 13:11
He verdomd dat nummer 167465295643 is het sofinummer van mijn ex . :eek:

Nou, ik heb gegokt hoor (....) maar met zoveel leden is de kans dat om het even welk nummer iets met 1 van de beren te maken zou hebben best groot :D

proix
21 april 2010, 13:40
als een controleur naar een club toegaat kan hij de dames niet controleren
wie zegd dat ze een dvp is?? bewijzen kan hij dit pas na betaling
vandaar dat men pas na daad moet betalen ipv op voorhand gelijk vroeger en een controleur mag niet met een dame naar bed gaan
dit is enkel om de ilegale vrouwen die prostitueren en adverteren plaatsen tegen te gaan
en niet te vergeten belastingen he ah ja want vadertje staat wilt er niets van weten maar wel ontvangen (belgie)
t'ja mijn land grootste voorbeeld onze eigen koning kon zijn piemel nog niet bij houden (buiten echtelijke dochter) waarom moeten wij dan dan wel doen ?

joepie
21 april 2010, 16:22
He verdomd dat nummer 16746529 is het sofinummer van mijn ex . :eek:

brrrp

Dalton
21 april 2010, 20:20
Het wordt steeds gekker in nederland dan hebben we toch geluk dat we in duitsland gaan neuken.
Maar wie weet hoe lang het duurt voor ze daar beginnen:ranting2::mad_6: