PDA

Volledige versie bekijken : Helft mannen wil vrouw zonder schaamhaar



RAUL7
23 april 2010, 08:30
ROTTERDAM - Vrouwen scheren zich vaker dan mannen, dat blijkt uit recent onderzoek. De helft van de dames scheert haar schaamstreek...

De 'Brazilian wax' is het populairste motiefje, waarbij alle haren in de schaamstreek worden verwijderd. 50 procent van de mannen wil dat graag bij zijn partner...

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/article/detail/478466/2010/04/22/Helft-mannen-wil-vrouw-zonder-schaamhaar.dhtml

facial
23 april 2010, 14:07
Ik sluit me bij de 50%aan die er alles vanaf halen. Beft een stuk fijner

rolly
23 april 2010, 18:16
Ja...en het onderzoek is uitgevoerd door....WILKINSON....ja tuurlijk, de scheermessen fabrikant:):). Ik heb ze liever met een beetje begroeiing....hoort voor mij nu eenmaal bij een vrouw....wel geschoren s.v.p. geen oerwoud.

Rolly.

Goedemorgenallemaal
23 april 2010, 19:15
Ja...en het onderzoek is uitgevoerd door....WILKINSON....ja tuurlijk, de scheermessen fabrikant:):). Ik heb ze liever met een beetje begroeiing....hoort voor mij nu eenmaal bij een vrouw....wel geschoren s.v.p. geen oerwoud.

Rolly.

Ik zie ook liever dat ik met een echte vrouw te maken heb. En een goede bos stug haar is juist makkelijk, hoef je je tanden niet te poetsen... Gewoon even grondig op en neer en heen en weer en je tanden zijn weer schoon.

Goedemorgenallemaal
23 april 2010, 19:24
dat ze liever een van onder geschoren man hebben.

DVP's zijn geweldig, die vertellen je wat je maar wilt horen.
Toen ik geschoren door het leven ging zeiden ze dat ze graag geschoren mannen hadden. Toen ik niet geschoren door het leven ging hoorde ik alleen maar dat ze liever mannen met schaamhaar hadden want dat was veel mannelijker , veel echter (kaal is net een hemaworst").

Hoewel, in mijn geschoren periode heb ik wel eens gehoord dat bepaalde vormen van scheren bespottelijk zijn, wel de schaamstreek maar dan niet de benen, de oksels en de borstharen weghalen, dat ziet er niet uit vonden ze.
En in mijn geschoren periode zeiden ze wel eens dat ze wel graag een beetje getrimd zagen als het erg in de weg zat mij het pijpen.

Wat er ook van waar is wat de dames zeiden, zowel geschoren als ongeschoren is mij nog nooit een pijpbeurt geweigerd.

Jetliner
23 april 2010, 19:43
Ik heb ze liever met een beetje begroeiing....hoort voor mij nu eenmaal bij een vrouw....wel geschoren s.v.p. geen oerwoud.


Zodat een kat haar jongen nog vindt :)

Het spreekt voor zich dat deze straaljagert de coiffure landingsbaan verkies.
Een soort thuiskomen.

Jünther
23 april 2010, 21:26
Ik hou van een jaren 70 kut.

joepie
23 april 2010, 21:28
Geef mij mer een kale kut . Dan geen resten van mijn voorganger.:biggrin: