Volledige versie bekijken : Samantha (Letland) ex-GT
Pistol Pete
19 april 2010, 09:18
Haarkleur/-lengte : Blond / schouderlang
Lengte dame : 162 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cup
Nationaliteit/Taal : Letland / Engels (Lets en Russisch)
Leeftijd : 19 jaartjes jong
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: TZ / NMC/ PZC/ (FT? vernoedelijk niet)
Voordelen: een echte Pistollady
Nadelen: geen
Tijdsduur : afgelopen dagen heelwt uurtjes mee doorgebracht.
Prijs : standaar
Vriendinnetje van Amanda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20602). Samantha trof ik op haar 2e werkdag, LR is haar eerste club. Met beide dames de afgelopen dagen ettelijke heerlijke uurtjes op en buiten de kamer doorgebracht. Het begon allemaal met en vierer met Sonny. Beide niet te opvallend aanwezige dames zijn regelrechte toppertjes. Tongzoenen zoals dat bedoeld is, vrijen teder en lekker, onderwijl heerlijk strelend.
Na drie sessies van ruim een uur was de sex nog even spannend en verrassend. Het waren heerlijke dagen in Living Room.
Haarkleur/-lengte : blond
Ogen : ijsblauw
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : zéér slank / A
Nationaliteit/Taal : Letland / Engels
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: TZ, PZC, NMC (verder nog niet gevraagd)
Overige info: Nog een beetje onzeker en verlegen lolita-meisje. Net paar dagen in GT, na eerst enkele dagen in LR te zijn geweest. Trekt veel samen op met Russische Milana. Mooi en zeer slank, maar ook érg nauw, Zeddje is niet extreem groot geschapen maar toch had ze er behoorlijk moeite mee ;) . Wees dus een beetje lief en voorzichtig met haar :)
BSesamstraat
25 april 2010, 15:51
Jong en vooral TEslank
Big30
25 april 2010, 17:04
Neem aan dat het om deze dame gaat,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21423
Big30
BSesamstraat
25 april 2010, 17:08
Dat zo kunnen PP kennende :)
MiniME
26 april 2010, 20:39
Zeer zacht en lief meisje. Helaas onder de slechte invloed van Milana aan het raken (snel geld verdienen, geen rust, met zoveel mogelijk mannen in zo kort mogelijke tijd naar de kamer).
Jammer, gezien de verhalen van PP was ze in LR blijkbaar beter op haar plek.
mssucces
30 april 2010, 17:07
donderag en vrijdag met deze slanke dame naar de kamer geweest
als je er de tijd voor neemt laat deze dame zich lekker gaan, was in het begin wel een beetje van het hoge tempo, maar na het zeeggen dat een uur ook goed was ging het relaxed.
de eerste keer met haar een uur op de kamer gebleven, ze had zand in haar o0g dus op zijn hondjes naar huis geduwd ze is wel er nauw dus rustig aan.
vrijdag 1,5 uur gebleven was ook toppie.nornmale prijzen 50+25 +25 en een tip
blauwebeer
30 april 2010, 22:13
Zeer zacht en lief meisje. Helaas onder de slechte invloed van Milana aan het raken (snel geld verdienen, geen rust, met zoveel mogelijk mannen in zo kort mogelijke tijd naar de kamer).
Na een vrij kort maar toch leuk gesprekje zat dit vrouwtje een groot deel van de avond, terwijl Milana aan iedereen haar gladgeschoren gleufje liet bewonderen, naar Blauwebeer te lonken; met de woorden van MiniME in 't achterhoofd heeft hij deze kelk aan zich laten voorbijgaan, maar dit zal hem geen tweede keer overkomen. :mad_6:
tweede pinksterdag met deze dame op de kamer geweest. Eerst ruimschoots buiten samen in de zon gelegen, gevolgd door een erg goede sessie in een van de overdekte bedden buiten. Erg leuke en sympathieke dame deze Samantha en Milana zat maandag op het vliegtuig naar Moscow en zien we voorlopig niet meer terug in GT.
gille52
3 juni 2010, 00:26
Vandaag met dit meisje in een cabine geweest. Ze lag te zonnebaden op enkele bedden van mij. Na een tijdje sprak ik haar aan en na wat geklets ging ze een sleutel halen. Voor mij is ze wat te jong (19 slechts) en te onervaren. Het hele gedoe was wat stuntelig, alhoewel ik moet zeggen dat ze haar best deed om goed te pijpen. Herhalingsgevaar is gering bij mij.
Pistol Pete
3 juni 2010, 00:45
Vandaag met dit meisje in een cabine geweest. Ze lag te zonnebaden op enkele bedden van mij. Na een tijdje sprak ik haar aan en na wat geklets ging ze een sleutel halen. Voor mij is ze wat te jong (19 slechts) en te onervaren. Het hele gedoe was wat stuntelig, alhoewel ik moet zeggen dat ze haar best deed om goed te pijpen. Herhalingsgevaar is gering bij mij.
Deze week ben ik weer eens met Samantha geweest, dit maal in GT. Was een meer dan prima sessie. Jong is ze zeker, maar over haar performance was ik zeer tevreden. Voor en na de sessie had ze alle tijd voor haar '' oude LR klant'' , dat zie je (helaas) bijna niet in GT.
Vergeleken met een maand of twee geleden is ze (vind ik) behoorlijk vooruit gegaan qua pzc en tz. Gewoon weer een heerlijk uurtje gehad met deze inmiddels zon- en solarium gebruinde letse dame. Herhalingsgevaar: groot!
timd
1 augustus 2010, 17:28
Samantha is weer terug in GT. Net weer een leuke sessie achter de rug met deze dame. Service is als altijd erg goed. Wilde een half uur gaan, maar is toch een uur geworden.
Jack42
27 augustus 2010, 16:34
Jammer, gezien de verhalen van PP was ze in LR blijkbaar beter op haar plek.
Na een vrij kort maar toch leuk gesprekje zat dit vrouwtje een groot deel van de avond, terwijl Milana aan iedereen haar gladgeschoren gleufje liet bewonderen, naar Blauwebeer te lonken; met de woorden van MiniME in 't achterhoofd heeft hij deze kelk aan zich laten voorbijgaan, maar dit zal hem geen tweede keer overkomen. :mad_6:
nornmale prijzen 50+25 +25 en een tip
Ik sla de recensies van MiniMe altijd in de wind blauwebeer. :biggrin:
Gisteren met Samantha 1.5 uur naar de kamer geweest en het was helemaal top met deze dame. We kennen elkaar al enkele maandjes en veel oogcontact gehad en wat korte gesprekjes gevoerd in die tijd met haar maar het was er nog nooit van gekomen. Nu mijn favorietje op vakantie is gebeurde het toch. Helemaal geen spijt van gehad. Samantha is een meisje dat het je erg naar de zin wil maken en als je haar goed behandelt laat ze zich lekker gaan. Bij het afrekenen geen enkel probleem normale prijzen zoals mssucces al aangaf 100 euro en een welverdiende tip.
Herhalingsgevaar is 100% :freu: Niks van gemerkt dat het een afwerkstertje is.
Zo denken er meer ijsberen over want ze was gisteren vaak voor langere tijd bezet.
Pistol Pete
27 augustus 2010, 18:25
Ha die Jack, goed te horen dat Samantha nog zo een toppertje is en dat ze niet aan de vrees van MiniMe heeft voldaan ;). Ik hoop haar ook weer te treffen komende week als ik weer in GT ben, vorige week heeft ze me ook weer een heerlijke tijd bezorgd. Gelukkig maar dat sommige beren twijfelen aan haar service, anders kwamen wij er niet meer tussen:huch::freu::freu:.
Badslippers
24 september 2010, 00:33
Vanavond gespot in "Yin Yang"