Inloggen

Volledige versie bekijken : Club By Night: Tönisvorst 11-7 Caribbean Night

timjava
25 april 2010, 21:03
Afgelopen vrijdag is een nachtclub naast PHG geopend "by Night".

Omdat ik toch erg nieuwsgierig was, na het bezoek aan phg hier naar binnen gelopen.

De club is geopend van 24.00 - 04.00 uur.

Er hoeft geen entree betaald te worden.

Frisdrank en bier kost € 3,50

Sterke drank gaat per fles, ik zag dat een fles Bacardi € 100,-- kost. Je hoeft de fles niet leeg te maken. De fles kun je als die niet leeg is, bij vertrek laten verzegelen en als je de volgende keer terug komt, krijg je de fles weer terug.

Er zijn 4 kamers met douche. 45 minuten met een dame kost € 120,--.

Bij binnenkomst een drankje van de zaak gekregen en de theke heeft ons een rondleiding gegeven.

De club ziet er prachtig afgewerkt uit. Ik ben er ongeveer 3 kwartier binnen geweest. van 00.30 tot 1.15. Er waren 4 dames, hiervan had ik er 3 die dag in PHG rond zien lopen. Er waren 6 gasten aanwezig, inclusief Rex en ik.

Het is de bedoeling dat de gasten die het feest in phg nog voort willen zetten dit, na sluitingstijd van phg, kunnen doen in deze club.

Flipper
26 april 2010, 20:25
45 minuten met een dame kost € 120,--.

Ik zeg altijd :biggrin:

Een goed doordacht plan :gruebel: kent geen grenzen..

popey01
26 april 2010, 21:05
met zulke prijzen zal het niet lang duren voordat deze weer dicht is denk ik.

BSesamstraat
27 april 2010, 07:43
Je hoeft de fles niet leeg te maken. De fles kun je als die niet leeg is, bij vertrek laten verzegelen en als je de volgende keer terug komt, krijg je de fles weer terug.
.

:biggrin::biggrin: Hebben ze naar een jaar een hele loods met flessen staan. Als je dan kom moeten ze in het magazijn je fles gaan halen:freu:

seksenfun
27 april 2010, 19:30
Er wordt verteld dat het er erg klein is, klopt dat :smoke:?

foots
27 april 2010, 20:31
Heren, beren,

Ben altijd grote fan van PHG geweest en ik wil het ook dolgraag blijven. Maar dit klinkt alsof er inderdaad bij iemand finaal de stoppen zijn doorgeslagen.

De laaste tijd ben ik vrijwel altijd in LR en daar is het overdag veel te rustig en 's avonds wordt het voor mij gezellig druk. Dit gaat door tot 03:00.

Goed dit alles voor € 45,- entree en de normale prijzen tot 03:00. Bij VV hebben ze nu open eind en wat doet PHG ? Een volledige misslag, helaas, ik had PHG graag een beter idee gegund, want ik gun elke club het beste.

Groet, Foots :wink2:

timjava
27 april 2010, 21:08
Er wordt verteld dat het er erg klein is, klopt dat :smoke:?

Het is iets kleiner als de bar in PHG.

The Joker
27 april 2010, 23:09
Ik vrees dat dit concept een doodgeboren kindje is.
Men had het geld beter in PHG zelf kunnen steken om de concurrentieslag aan te kunnen.
Ondanks dat het in PHG nog steeds goed vertoeven is vind ik de afgelopen jaren toch dingen achteruit gegaan, terwijl de andere clubs in saunaland niet stilzitten.
Zelf merk ik het volgende op.
-Geen gebak meer rond 15:00
-Geen Cocktail avonden meer
-Eigenlijk nooit kortingsacties/promoties
-Avondeten is nog steeds goed, maar wel minder dan vroeger
-Optiek van de dames vind ik achteruit gegaan
-De kwaliteit van de beren helaas ook, maar dat zie je overal gebeuren

seksenfun
28 april 2010, 20:32
Je zou het ook van de positieve kant kunnen bekijken:
- de dames lopen er meer dan in andere clubs in mooie avondkledij rond, zullen we maar zeggen
- er is weer heerlijke BBQ (en in PHG kunnen ze BBQ zonder salmonella te kweken en zonder zwart vlees te grillen)
- de sauna's (eentje buiten, heeft toch zijn charmes) zijn lekker warm
- het is fijn, vertoeven op het mooie bankiraiterras aan het zwembad nu het weer warmer wordt
- de meeste meiden zijn er altijd vrolijk
- ik had laatste zondag (toch een rustige dag) te veel keuze aan mooie meiden
- coctailavonden ==> zatte bedoening, nee dank u
- zelfbediening koffie en frisdrank
- geen cake maar pannenkoeken om drie uur (is eens iets anders)
- bij de brunch staat steeds cider voor je klaar als aperitiefje.

Elke club heeft zijn voordelen, elke club heeft zijn nadelen. Ik ken maar één club die bijna alle voordelen onder 1 dak heeft: PSR :smoke:.

Dalton
28 april 2010, 23:57
Je zou het ook van de positieve kant kunnen bekijken:
- de dames lopen er meer dan in andere clubs in mooie avondkledij rond, zullen we maar zeggen
- er is weer heerlijke BBQ (en in PHG kunnen ze BBQ zonder salmonella te kweken en zonder zwart vlees te grillen)
- de sauna's (eentje buiten, heeft toch zijn charmes) zijn lekker warm
- het is fijn, vertoeven op het mooie bankiraiterras aan het zwembad nu het weer warmer wordt
- de meeste meiden zijn er altijd vrolijk
- ik had laatste zondag (toch een rustige dag) te veel keuze aan mooie meiden
- coctailavonden ==> zatte bedoening, nee dank u
- zelfbediening koffie en frisdrank
- geen cake maar pannenkoeken om drie uur (is eens iets anders)
- bij de brunch staat steeds cider voor je klaar als aperitiefje.

Elke club heeft zijn voordelen, elke club heeft zijn nadelen. Ik ken maar één club die bijna alle voordelen onder 1 dak heeft: PSR :smoke:.

Het heeft niets te maken met een club wanneer je in de club welke dan ook een paar dames kent en die goed voor je zijn ,kom je steeds weer terug totdat je er genoeg van hebt en iets anders wilt,dan ga je op zoek.
Je komt namelijk niet voor de club maar voor de dames en is de club goed dan is het mooi meegenomen.
Eten kan je in iedere club buiten de deur bestellen.
Kijk naar villa marisol dat is een mooie club en alles is daar aanwezig fantasties gewoon het eten is eenvoudig maar wel lekker.
Je kan er drinken wat je wilt en er zijn ook een paar dames die top en zeer goed op de kamer zijn zoals CARMEN,ZOYE en enne en meer ken ik er niet .
Het zijn lekkere dames en goed maar er zijn betere en die vind je in vm niet dus ga je automatisch naar een andere club .
Doch als ik zin in CARMEN heb dan ga ik graag naar vm en met koninginnedag lijkt me dat best leuk maar ik moet nog even uitpluizen welk jaar ik ga.
Het zit namelijk zo dat indien je al zo oud bent als ik je altijd naar de dvp gaat waar je het beste mee kan vermaken .
Maar voor 30 jaar terug zou ik toch zeker alle dvp's uitgeprobeerd hebben,omdat ik toen niet op de seconden hoefde te letten.
Aangezien dat nu wel het geval is bekijk ik de berichten hier op dit forum en lees ik dat er weer een of andere godin in een club rondloop die zich uitslooft voor de mannen en ze heel gelukkig maakt dan zie je mij op het toneel verschijnen.
Indien ze dan nog met me de kamer opgaat en ze is echt top dan blijf ik weer een poosje hangen tot er weer een nieuwe verschijnt en begint het spel weer van voren af aan.
Zodoende ben ik steeds weer verliefd op zo'n heerlijke dame die me echt verwent en me doet geloven dat ik werkelijk de enige echte man in haar leven is.
Alhoewel je soms uren moet wachten voordat je aan de beurt bent bij zo'n dame en dat zegt dan wel genoeg over zo'n lekker geil meisje die er een paar centen bij wil verdienen met het op de rug liggen voor die vieze geile en kwijlende ijsberen.
Deze ijsberen kunnen ook nergens vanaf blijven ze zitten met de tong overal aan,likken de dame helemaal af en zitten dan nog aan de gevoelige delen van de dame uren te lebberen totdat ze kwaad wordt en de ijsbeer op de rug gooit en dan haar kracht in de strijd werp.
Condoom om de lul doet en met geweld dat opstakel in haar lichaam stopt waar ze dan op gaat zitten rijden als een wilde totdat we met een schreeuw van pijn en gekreun de siddering door ons lichaam voelen gaan en daarna helemaal levensloos op den rug blijven liggen.
Dan komt de dame tot zinnens en begint meteen met de mond op mond beademing om ons vol te pompen met levenslust,zogauw we beginnen te bewegen stopt ze en haalt wat te drinken om ons goed wakker te krijgen.
Als dat allemaal is gelukt zie je een poosje later de twee samen hand in hand naar het kluisje lopen en word de rekening vereffend.
Doe je dat op de goede manier dan bespringt ze je nog eens en stopt je hoofd tussen haar tieten en likt je hele gezicht nog eens schoon.
Om dit mee te maken heb je niet een bepaalde club nodig maar wel zo'n top-dame,en heb je haar gevonden dan neem je de rest op de koop erbij.
WAT IS HET LEVEN TOCH GOED IN NRW, bij ons in gelderland is het maar behelpen,er zijn wel veel waterstromen waar je lekker met je voeten in het water aan de kant kan gaan zitten en de koeien in de weiden kan bezichtigen,maar deze ijsbeer stelt toch wel enkele andere prioriteiten aan het leven.
:walking::walking::walking::walking::walking:

Flipper
29 april 2010, 11:17
Ik kan niet anders zeggen als dat het een meesterlijke move is van de PHG directie.

Je mag nl verwachten dat de gemeente geen twee clubs zal toestaan op dat lapje grond. :biggrin: Moesten ze er ooit uitmoeten.. Is het huidige PHG een waardeloze hoop stenen..

Deze PHG by night is niet gemaakt om PHG te beconcureren zie de prijzen. Kunnen we deze hele discussie sluiten..
Het lijkt net of we dom zijn.Met dat happen naar de koek hier.

Big30
29 april 2010, 11:41
Deze PHG by night is niet gemaakt om PHG te beconcureren zie de prijzen. Kunnen we deze hele discussie sluiten..
Het lijkt net of we dom zijn.Met dat happen naar de koek hier.

Dat zal ook niemand beweren ;)! Het is een nachtclub en geen Saunaclub en is open als de actie in PHG al bijna afgelopen is.
Zoals TJ al opmerkt het is een nachtclub naast PHG zowel in letterlijke als figuurlijke zin.

Voor zo ver mijn beperkte info strekt is de nachtclub open met een vergunning, lijkt me ook niet voor te stellen dat deze nachtclub open zou gaan zonder een vergunning.

De doelgroep zal ook een totaal andere zijn dan die van de beertjes die graag een dag in een club verblijven met alle faciliteiten van dien (ik bedoel zowel de HW als de SW :biggrin:)
Ben wel benieuwd en zal er zeker eens een kijkje gaan nemen ;)!

B30

Flipper
29 april 2010, 12:21
Dat zal ook niemand beweren ;)! Het is een nachtclub en geen Saunaclub en is open als de actie in PHG al bijna afgelopen is.
Zoals TJ al opmerkt het is een nachtclub naast PHG zowel in letterlijke als figuurlijke zin.

Voor zo ver mijn beperkte info strekt is de nachtclub open met een vergunning, lijkt me ook niet voor te stellen dat deze nachtclub open zou gaan zonder een vergunning.

De doelgroep zal ook een totaal andere zijn dan die van de beertjes die graag een dag in een club verblijven met alle faciliteiten van dien (ik bedoel zowel de HW als de SW :biggrin:)
Ben wel benieuwd en zal er zeker eens een kijkje gaan nemen ;)!

B30

B3,.. ik hou er niet van voor dom te worden versleten.. Wie probeer je hier nu te overtuigen.. :biggrin: :biggrin:

Je mag ook best deleten wat ik zei, das misschien makkelijker.. Maar het zal niet lang duren voor iets dergelijks op het RFRM gepost wordt door iemand die ook 1 + 1 = 2 kan doen.

;)

popey01
29 april 2010, 21:05
wie weet welke dames er dan zijn
ook die in happy garden werken ?

Dalton
30 april 2010, 18:42
Dat zal wel de oude disco zijn die erbij getrokken wordt naar verloop van tijd:teuflisch:

george101
6 mei 2010, 17:47
Onderstaande tekst biedt wellicht wat meer zicht op de achterliggende dynamniek. Het artikel is afkomstig uit het lokale huis-aan huis blad Oedt/Tönisvorst van een maand of drie geleden:

Tönisvorst. Alle tun immer so, als hätten sie keine Ahnung. Dabei kennt jeder sie, die Tönisvorster Rotlicht-Meile. „Meile?“, werden Sie vielleicht jetzt fragen. Nun gut, für den Betrieb an der Butzenstraße bei Vorst ganz am Ortsrand von Oedt wäre ja vielleicht der Ausdruck „Rotlicht-Elle“ viel passender. Genau um die geht’s. Dort tut sich was. Möglicherweise bekommt der ansässige Betrieb, wir sprechen vom „Happy Garden“, Konkurrenz. Und das sage und schreibe 50 Meter vor seiner Haustür.
Was ist passiert? Also, nach wie vor läuft der Traditionsbetrieb gut. So gut, dass der Betreiber sich überlegte, zu erweitern. Platz dafür war da, nämlich in Gestalt einer Halle des Bauunternehmens Hamelmann. Gesagt getan, auf 400 Quadratmetern entstanden eine Art Bar und vier Zimmer für „Sie-wissen-schon-wofür“.
Wohlgemerkt: Der Betrieb war als Ergänzung gedacht. Er soll „Happy Garden by Night“ (Hagbyn) heißen. Mit den entsprechenden Konzessionszeiten von Mitternacht bis 4 Uhr. Anschließend an die Öffnungszeiten des Happy Garden (10 bis 1 Uhr). Für diejenigen Nachtschwärmer, die länger bleiben wollen oder die nochmal einkehren wollen, weil sie anderswo rausgekehrt wurden. Eröffnung soll Ende des Monats sein, die Bauabnahme ist erfolgt.
Die Räumungsklage zwingt den Betreiber zum Rückzug
Jetzt hat sich aber der Betreiber des Happy Garden mit seinem Vermieter verkracht. Der hängte ihm erfolgreich eine Räumungsklage an. Will sagen: Der Betreiber muss das Happy Garden verlassen, wann genau, steht noch nicht fest. Aber nur das Happy Garden, nicht die neue Halle „Hagbyn“. Und jetzt droht der Mann damit, dort eine Konkurrenz zu eröffnen.
Aus Sicht der Stadt ist das eine Geisterdiskussion. „Dazu ist doch der neue Laden viel zu klein“, sagt Kurt Viethen vom Bauamt. Er ist sicher, dass ein neuer Betreiber des Happy Garden auch die Erweiterung übernehmen werde. „Alles andere macht keinen Sinn.“ Zum Vergleich: Im Happy Garden gibt es mehr als 20 Zimmer für „Sie-wissen-schon-wofür“.
Das sieht auch Jürgen Hamelmann, Bauunternehmer und Vermieter der neuen Halle so. Der neue Betrieb mache nur Sinn als Ergänzung. „Man braucht weniger Personal, die Unterhaltungskosten sind viel geringer.“
Keiner spricht es aus, aber es ist deutlich: Eigentlich ist das Ganze ein Pokerspiel. Es geht um Geld. Wenn der jetzige Betreiber des Happy Garden genug davon bekäme, wäre er sicher schnell bereit, einem Nachfolger Platz zu machen. Und ihm auch das „Hagbyn“ zu überlassen. Momentan kann er mit einem Konkurrenzladen drohen.
Der Besitzer des Happy Garden, der im Übrigen an der Villa Vertigo in Grefrath beteiligt ist, hat wohl auch schon einen neuen Betreiber in petto. Auch ihm ist wohl daran gelegen, für einen gleitenden Übergang zu sorgen. Eine Pause im laufenden Betrieb käme einem wirtschaftlichen Ruin gleich.
Jürgen Hamelmann als Vermieter des neuen Ladens wäre es ganz sicher auch recht,

popey01
6 mei 2010, 18:45
weet iemand welke dames er dan zijn

davidoff_gold
7 mei 2010, 13:13
ich war gestern in by night und die preise sind nicht 120 sondern 50 fur die halbe stunde. sehr gute service da! hatte echt mein spaß.
im anschluss an happy garden is das eine sehr gute möglichkeit weiter party zu machen und sein spaß zu haben.

ich kann es nur weiter empfelen

Willi69
23 mei 2010, 16:20
weet iemand welke dames er dan zijn
Ja.

ich war gestern in by night und die preise sind nicht 120 sondern 50 fur die halbe stunde.
Stimmt, die Preise sind nach ein paar Tagen "angepasst" worden. ;)

Der Nachtclub heißt übrigens nur "by night" und gehört nicht zum PHG.

Willi69
8 juli 2010, 12:01
Kurios: das "by night" baut nun eine Terrasse/Garten auf dem freien Platz zwischen PHG und "by night". :eek:

Willi69
2 augustus 2010, 20:50
Am Freitag vor einer Woche war ich mit Mijsbeer und Tietmar abends noch im "by night", und der Laden war rappelvoll! :eek: Circa 15 Mädchen (alle vorher im PHG gewesen) und noch mehr Gäste (ebenfalls alle vorher PHG). An Einzelheiten kann ich mich leider nicht mehr erinnern, da ich im PHG einen Cocktail zu viel getrunken habe. :teuflisch:

Laursone
2 augustus 2010, 21:14
ist das die Halle Lujah? und gibt es eine Homepage?

Willi69
2 augustus 2010, 21:34
ist das die Halle Lujah?
Nein, das gibt es noch. Direkt davor, also zwischen PHG und Halle Lujah.

und gibt es eine Homepage?
Nein.

Horny_one
2 augustus 2010, 21:45
Circa 15 Mädchen (alle vorher im PHG gewesen)

Keine einzige Nahme?

Man, dann hast du viele Cocktails getrunken!!! :hammer: :hammer:

egon, Dr. Rammler
9 augustus 2010, 15:12
Keine einzige Nahme?

Man, dann hast du viele Cocktails getrunken!!! :hammer: :hammer:

;) na klar H1, sonst wäre er da nie reingegangen !

Flipper
15 augustus 2010, 13:25
Sehr geerte eigentumer von HG by night...

Ein sehr sehr grosses commentar.. kan die musik LEISER!! BITTE!!

Meine ohren tun ja noch weh,.. .unglaublich... Und, wen das kein argument ist... nehm mahl ein stimulanz mittel.. und gehe dan in den lerm stehen.. Man ist ja froh wen man wieder gehen darf.. Ich glaube nicht das ist die idee beim ganze..

gruss...Paul.

Flipper
15 augustus 2010, 13:54
Ow und ich bedenke gerade noch ein kleinen tip..
eine caffee machine das wurde gut sein... besser 3,50 furh nen anstendigen cafee dan eine cola.. (man muss ja fahren ne ;))

cafeiinn... woeiii......

Manni1A
15 augustus 2010, 22:49
Man ist ja froh wen man wieder gehen darf..

Der war gut :biggrin:

Das Gleiche hatte ich vor drei Wochen auch bei meinem letzten Besuch im richtigen PHG gedacht - allerdings lag es da mehr an den Frauen, als an der Musik ;)

egon, Dr. Rammler
16 augustus 2010, 16:16
Der war gut :biggrin:

Das Gleiche hatte ich vor drei Wochen auch bei meinem letzten Besuch im richtigen PHG gedacht - allerdings lag es da mehr an den Frauen, als an der Musik ;)

:gruebel: ham se dir in der Villa eingeredet oder ?

Flipper
16 augustus 2010, 19:11
Ich meinte das als positiven commentar Manni.. Ich hab vieleicht etwas uber reagiert... aber ich hatte ja auch kopfschmerzen von den ganzen ohne ende..
Dar rest was aber gut.. netter club um noch was nach zu feiern,.. ;) gute zigarren und nicht einmahl teuer.. 7 euro im happy 25 in der villa.. :biggrin: gleiche zigarre.. :freu: aber beide clubs mag ich,..

tifkad
16 augustus 2010, 23:07
Sehr geerte eigentumer von HG by night...

Ein sehr sehr grosses commentar.. kan die musik LEISER!! BITTE!!

Huh? , je bent een AC/DC fan en houdt niet van harde muziek? :confused:

T.

Flipper
17 augustus 2010, 21:53
je zegt het zelf Muziek.. boom boom nigga nigga aaigght aaighht.,... is geen muziek.

tifkad
17 augustus 2010, 22:12
je zegt het zelf Muziek.. boom boom nigga nigga aaigght aaighht.,... is geen muziek.

Maar ... je vraagt zelf of de MUZIEK zachter kan! :confused:

T.

Manni1A
17 augustus 2010, 22:14
:gruebel: ham se dir in der Villa eingeredet oder ?

Ach Egon, du kannst einfach nicht die unqualifizierten Kommentare lassen.

Die Besetzung an diesem Tag, als ich im PHG war, war einfach nur traurig. Da wärst sogar du geflüchtet (wenn man dir mal Geschmack unterstellen darf).

Und bei eurem Besuch jetzt am vergangenen Freitag war es ja wohl auch nicht so prickelnd, wie ich aus "gewöhnlich gut unterrichteten Kreisen" erfahren habe...

Schade ums PHG, wo ich unvergessliche Abende erlebt habe. Und schön, dass es wenigstens die Villa gibt, wo ich jetzt sehr schöne Abende erleben kann.

Manni1a

Flipper
18 augustus 2010, 21:40
Ich muss dan wieder sagen das mir doch sicher 4-5 madchen sehr gut gefielen.. Wahr auch wass fuhr dich manni... :biggrin:

Willi69
14 november 2010, 22:16
Seit dem 11.11. gibt es im "by night" noch einen zweiten großen Raum (da, wo man früher von der Terrasse des PHG aus die Waschküche der Villa Vertigo sehen konnte), mit Theke, Tanzfläche und Separees. Geöffnet ab 22 Uhr, die Gäste des PHG können im Bademantel dorthin wechseln (über die Terrasse), ab 1 Uhr ist auch dort Straßenkleidung Pflicht.

Offenbar hat der Betreiber Achim noch viel vor mit dem "by night", auch wenn ich bisher den Eindruck hatte, dass sich der Andrang in Grenzen hält - ab 2 Uhr ist dort auch am Wochenende fast gar nichts mehr los.

egon, Dr. Rammler
15 november 2010, 17:29
Seit dem 11.11. gibt es im "by night" noch einen zweiten großen Raum (da, wo man früher von der Terrasse des PHG aus die Waschküche der Villa Vertigo sehen konnte), mit Theke, Tanzfläche und Separees. Geöffnet ab 22 Uhr, die Gäste des PHG können im Bademantel dorthin wechseln (über die Terrasse), ab 1 Uhr ist auch dort Straßenkleidung Pflicht.

Offenbar hat der Betreiber Achim noch viel vor mit dem "by night", auch wenn ich bisher den Eindruck hatte, dass sich der Andrang in Grenzen hält - ab 2 Uhr ist dort auch am Wochenende fast gar nichts mehr los.

am Freitag, den 12.11. war dort geschlossen !!!:gruebel:

Willi69
2 mei 2011, 12:56
Jetzt auch mit eigener Homepage:

=> http://by-night.eu

Willi69
17 juli 2011, 11:45
Am Samstagmorgen war ich nach dem PHG-Besuch noch mit DJ sunny im "by night". Zumindest am Wochenende (in der Woche weiß ich nicht) ist der Club inzwischen gut besucht, und zwar auch von Gästen und Mädels, die vorher nicht im PHG waren. Die Stimmung war gut, und einige Mädels tanzten auf der Theke :eek: und an der Stange. Insgesamt waren circa 15 -20 Mädels anwesend, davon kannte ich folgende namentlich (sunny kannte fast alle :tongue:):

Alice (Serbien), Aylin (Türkei), Cynthia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Patrizia (Polen), Petia (Bulgarien) und Vessy (Bulgarien), alle PHG/Ex-PHG.

Beron
17 juli 2011, 17:53
Ich bin fast sicher, dass das By Night irgendwann das "Haupthaus" abhängen könnte. Tagsüber ist doch eh nix mehr los. Als Disco Ersatz mit Sex Garantie kann der Laden sogar funktionieren. Das sage ich übrigens, ohne den Laden bisher besucht zu haben. Aber mir gefällt das Konzept.

tifkad
22 augustus 2011, 18:46
Ik ben al een paar keer bij ' by night' geweest. Meestal als ik in de Vulkan niets van m' n gading kon vinden, dan zo tegen twaalven richting PHG by night.
Het zijn niet de lelijkste meisjes die daar nog te vinden zijn. Hoofdzakelijk roemeense meisjes. Jammer genoeg bulgaarse Vesy nog niet 'by night' tegengekomen .
Anders konden we samen wat herinneringen ophalen over haar flasshofstrasse periode. En lekker schoon natuurlijk, ik meen dat elke kamer een douche heeft?

Big30
22 augustus 2011, 19:07
Jammer genoeg bulgaarse Vesy nog niet 'by night' tegengekomen .
Anders konden we samen wat herinneringen ophalen over haar flasshofstrasse periode. En lekker schoon natuurlijk, ik meen dat elke kamer een douche heeft?
Lijkt me dat nu Vesy weer terug is in PHG de kans groter is haar ook weer in Happy by Night aan te treffen. Of natuurlijk gewoon PHG binnen stappen als je zeker wilt zijn haar aan te treffen.

Jorah Mormont
22 augustus 2011, 20:32
Vesy was afgelopen zaterdag in By Night te bewonderen.

Jorah Mormont
22 augustus 2011, 22:16
Afgelopen zaterdagnacht voor het eerst in "By Night" geweest met een aantal beren na de party in PHG. Het beviel mij wel deze tent. Er waren een stuk of 20 dames. Naast een aantal dames welke mee verhuisden uit PHG zag ik ook dames die in andere clubs in de directe omgeving werken, o.a. LR. Ik ben er ook nog naaar de kamer geweest met een dame. Voor mij ziet het eruit als een disco (concept zoals ik het ken van de Spaanse clubs). Het enige minpunt vond ik de harde muziek. De Bass overheerste zodanig dat het tegen het onaangename aanzat. Het mag daar best wat minder met het volume. Het stoorde me (ons) mateloos op de kamer. Verder vind ik het een goed concept. Het was in het tijdsbestek dat ik er was ( 03:15 - 05:30) redelijk druk met bezoekers. Het is voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Zeker wanneer je nog een afzakkertje wilt scoren na een avond clubben (DJ-en). Voor menig ijsbeer is de Vulkaanstrasse in Duisburg dan een optie, echter persoonlijk kies ik dan liever voor een bezoek aan "By Night"

vrije jongen
23 augustus 2011, 14:50
Kijk dit is nog eens een informatief draadje. Ik vond het al wat vreemd dat een dame in GT laat op de avond zei nog naar PHG te gaan omdat ze te wat meer wilde verdienen, zeker toen ze dat nadat we van de kamer waren gehaald (inmiddels 10 over 2) nog eens herhaalde en zelfs vroeg of ik mee ging. Ik dacht al: in die anderhalf uur heeft ze geluk als ze haar inkom eruit haalt! Maar goed, hier kun je dus leuk afterpartien.

tifkad
23 augustus 2011, 15:36
Lijkt me dat nu Vesy weer terug is in PHG de kans groter is haar ook weer in Happy by Night aan te treffen. Of natuurlijk gewoon PHG binnen stappen als je zeker wilt zijn haar aan te treffen.

Hey bedankt, dus de Living Room periode is voorbij.
Weet iemand wat voor actie er mogelijk is in de hokjes met gordijnen tegenover de dansvloer?
Wordt daar ook het half uur tarief van de kamers gevraagd?

ijsbeer11
25 augustus 2011, 10:00
Prijzen in By Night zijn 50 euro voor een half uur en 100 euro voor een huur (in tegenstelling tot PHG waar een uur 75 euro is)

Entree 15 euro inclusief wat fictieve dollars die je bij een dame in haar fluit kunt steken zodat zij die kunnen inwisselen tegen geld (ik meen 5 euro per dollar)

Voor frisdrank en bier betaal je 3,50 dacht ik en voor sterke mixdrank 7-8 euro als ik me niet vergis

sunny
25 augustus 2011, 13:30
++++++++++++++++ik meen 5 euro per dollar++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++

5 EUR per 10 Dollar :tongue:

+++++++++++++++++++++sterke mixdrank 7-8 euro als ik me niet vergis ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++

Da Du anscheinend selber schon etliche "sterke mixdrank" genossen hast :tongue:, richtig ist 14,50 EUR :angst:

Viele Grüße

Willi69
9 oktober 2011, 12:53
Nach dem gestrigen Besuch im PHG war ich anschließend noch im "by night".

Erste unangenehme Überraschung :redface:: Freitag/Samstag kostet der Eintritt jetzt 15 € (statt wie bisher 5 €), davon sind 5 € weiterhin Vergnügungssteuer für die Stadt Tönisvorst, für die restlichen 10 € erhält man "Dollar by night" (Spielgeld), die man den Mädels zustecken kann, zum Beispiel für gelungene Show-Einlagen.

Zweite unangenehme Überraschung :redface:: der Empfangsmann wies darauf hin, dass derzeit (1:30 Uhr) "etwas wenig" Mädels anwesend seien, man aber noch weitere erwarte. Tatsächlich waren genau drei Mädels anwesend, Petia und Vessy (beide Bulgarien) sowie ein unbekanntes Mädel, das genau wie Petia vorher nicht im PHG gewesen war. Dazu 15 Gäste, die wohl auch alle vorher nicht im PHG gewesen waren und denen man nicht alleine im Dunkeln begegnen möchte (außer Dr. E vielleicht :rolleyes:). Später kamen dann tatsächlich noch einige Mädels aus dem PHG herüber.

Was noch nervte: die Thekenfrauen leerten abwechselnd alle 2 Minuten die (leeren) Aschenbecher aus. Sauberkeit ist ja gut und schön, aber man kann auch alles übertreiben. :eek:

egon, Dr. Rammler
9 oktober 2011, 13:10
hähä traust mir ja allerhand zu Jung
musste Sunny dich mit der Schubkarre transportieren grins........

sunny
9 oktober 2011, 19:09
Ne, der war schon nicht mehr da, als ich rüberkam :tongue:

sunny
28 oktober 2011, 12:13
Der ein oder andere hat es sicher schon mitbekommen:

dieses Wochenende bin ich nicht im PHG, dafür am Samstag nebenan ab 22.00 Uhr im "By Night" zu hören.

CU
DJ Sunny

Willi69
28 oktober 2011, 12:48
Watt wird gespielt? :tongue:

Jorah Mormont
28 oktober 2011, 14:02
Der ein oder andere hat es sicher schon mitbekommen:

dieses Wochenende bin ich nicht im PHG, dafür am Samstag nebenan ab 22.00 Uhr im "By Night" zu hören.

CU
DJ Sunny

Dann kannst du richtig los gehen mit der Anlage da! Der Bass Laustsprecher funktioniert sehr gut in "By Night"

Ich werde nacher meinem "gig" in LR auch mal vorbei kommen. Wolte mal hören wie dass klinkt "Manele" mit richtig viel Bass:bibber_2:

sunny
29 oktober 2011, 00:01
You are Welcome :smile2:

Carlitos
25 november 2011, 14:19
Heeft iemand van jullie enige ervaring m.b.t. deze "club"? Dezelfde dames als in PHG, maar zijn er ook kamers? Je loopt er wel rond in normale kleding heb ik begrepen. Is het druk of gewoon niets te doen? Toegang- en kamer prijzen?

Big30
25 november 2011, 14:30
Heeft iemand van jullie enige ervaring m.b.t. deze "club"? Dezelfde dames als in PHG, maar zijn er ook kamers? Je loopt er wel rond in normale kleding heb ik begrepen. Is het druk of gewoon niets te doen? Toegang- en kamer prijzen?

- Vergelijk het met een disco waar je als extra de mogelijkheid hebt met de dame de kamer op te gaan.
- Entree 15E met 10E inbegrepen voor drankjes.
- Je loopt er inderdaad rond in je normale kleding.
- Wel een aantal dames uit PHG maar ook veel uit LR en soms zie je er ook GT of VV dames. Aantal 15-20.
- n.b By Night staat geheel los van PHG behalve dan dat ze op dezelfde vergunning draaien.
- Standaard NRW kamer prijzen.
- Het is meer een "Let 's go party Club" of voor de after-party na een Saunaclub bezoek.
- Zeker na 24u kan het er druk zijn maar dat hangt ook een beetje van de dag af.
- Kortom het is dus geen Saunaclub met bijbehorende faciliteiten maar een Disco/Nachtclub met als extra dat je met de dames de kamer op kunt, zoals je die ook veel in Spanje vindt maar dan wel wat kleiner dan de grote clubs daar.

Carlitos
25 november 2011, 14:49
Afgelopen vrijdag is een nachtclub naast PHG geopend "by Night".

Omdat ik toch erg nieuwsgierig was, na het bezoek aan phg hier naar binnen gelopen.

De club is geopend van 24.00 - 04.00 uur.

Bij binnenkomst een drankje van de zaak gekregen en de theke heeft ons een rondleiding gegeven.

De club ziet er prachtig afgewerkt uit. Ik ben er ongeveer 3 kwartier binnen geweest.

Ik ben weer iets meer te weten gekomen, maar €120,00 voor 45 min. zijn niet echt standaard NRW prijzen. Maar we gaan zaterdag eens kijken hoe het daar is. Het is wel interessant dat er niet alleen dames zijn van PHG.

Big30
25 november 2011, 14:56
Ik ben weer iets meer te weten gekomen, maar €120,00 voor 45 min. zijn niet echt standaard NRW prijzen. Maar we gaan zaterdag eens kijken hoe het daar is. Het is wel interessant dat er niet alleen dames zijn van PHG.
Je kwoot uit een bericht van April 2010 ;). Die prijzen zijn al lang niet meer geldig, zie ook:

ich war gestern in by night und die preise sind nicht 120 sondern 50 fur die halbe stunde.
Stimmt, die Preise sind nach ein paar Tagen "angepasst" worden. ;)

Der Nachtclub heißt übrigens nur "by night" und gehört nicht zum PHG.

30 min in By Night = 50 Euro.

Big30

Carlitos
25 november 2011, 15:13
Ok, duidelijk. Thanks.

Admin
15 januari 2014, 20:21
Liebe Gäste,

Ab jetzt Donnerstag 16.01.2014 freuen wir uns auf euren Besuch täglich ab 11:00 bis 04:00 Uhr.
Im Eintrittspreis von 25 Euro zum kennen lernen ist eine Freikarte für deinen nächsten Besuch enthalten.

Das By Night Team

https://imagizer.imageshack.us/v2/627x232q90/19/62q9.jpg

Willi69
15 januari 2014, 21:15
Gibt's da mal wieder eine aktuelle Homepage? :confused:

Big30
15 januari 2014, 21:18
Gibt's da mal wieder eine aktuelle Homepage? :confused:
Ja da wird an gearbeitet. Zur Zeit gibt es eben nur noch die Facebook Seite,

https://www.facebook.com/pages/Club-By-Night/190517444392999

Admin
15 januari 2014, 23:05
by Night - Die Kontaktdisco mit der bademantelfreien Zone!

Wir freuen uns Sie im " by NIGHT" in Oedt zu begrüßen.

Inmitten der niederrheinischen Naturlandschaft zwischen Krefeld und Venlo liegt der Club "by NIGHT" in der Ortschaft Oedt bei Tönisvorst.

In unserem Club ist keine Bademantelpflicht , der Eintritt beträgt 25€ Im Preis enthalten Sie die Softgetränke, Kaffee und Frühstücksbuffet mit frisch gebackenen Brötchen. Die Preise der alkoholischen Getränken befinden sich auf fairen Niveau.

Seit über fünfzehn Jahren ein attraktiver Anziehungspunkt für Partyhungrige.

Ab jetzt Öffnungszeiten Mo.-So: 11:00 - 04:00
Feiertage 13:00-04:00

Im Eintrittspreis zum kennen lernen ist eine Freikarte ebenfalls in höhe von 25 Euro enthalten.

Wir freuen uns auf Ihren Besuch

Ihr By NIGHT - Team

Willi69
16 januari 2014, 12:49
Darf ich mal fragen, wer diesen Text verfasst hat? :eek: Den hätte ja jeder Holländer http://www.nationalflaggen.de/images/flaggen/flagge-niederlande-flagge-rechteckig-12x18.gif besser hinbekommen. :rolleyes: Und wieso das "by NIGHT" seit über fünfzehn Jahren ein attraktiver Anziehungspunkt für Partyhungrige sein soll? :confused:

KingDom
3 juli 2015, 21:00
Hallo zusammen,
das ByNight lädt zur "American Night" ein. Wir feiern die Unabhängigkeit. Am 4.7.2015, dem amerikanischen Unabhängigkeitstag feiern wir mir Beer-Pong, Happy-Hour, Wassereis for free und natürlich unserem neuen Whirlpool. Aufgrund der sommerlichen Temperaturen, haben wir unser DJ Pult in den chilligen Außenbereich verlegt wo euch unser DJ simply:c mit American Pop-Rock beschallen wird. Unsere Girls sind natürlich entsprechend dem Motto (leicht) bekleidet ;)
Zur Einstimmung gibt es für jeden Gast ein Gläschen Jim Beam am Einlass GRATIS!!!

Einer heißen Partynacht steht nichts mehr im Wege, wir freuen uns auf euch!

Mehr Informationen zu diesem Event findet ihr auf unserer Facebookseite.
https://m.facebook.com/ByNight.Eventlocation

KingDom
8 juli 2015, 13:59
Wir legen nach!!
Caribbean Night in Tönisvorst!

Nach einer erfolgreichen amerikanischen nacht, entführen wir euch diesen Samstag, den 11.07.2015 in die Karibik. Als Special gibt es für die ersten 25 Gäste (ab 21 Uhr) originale kubanische Zigarren kostenlos am Einlass.
Musikalisch werden wir von DJ Jonny Johnson mit feinstem Reggaeton beschallt. Um das karibische Flair abzurunden gibt es ein Cocktail-Special und feurige Samba-Tänzerinnen.

Genießt mit uns eine Caribbean-Night der Extraklasse!
Mehr Informationen wie immer auf unserer Facebookseite!

By Night Partyclub, Butzenstraße 43, 47918 Tönisvorst