Volledige versie bekijken : Moni geleuter!
BSesamstraat
26 april 2010, 23:02
Ha die bbertb zaterdag was ik in gt maar heb eens een andere genomen haha. Maar gister (zondag) ben ik toch maar weer es met moni naar kamer 5 geweest . Bbertb het is gewoon een leuk wijffie.:freu: het is goed Joepie.., hou dr maar in de gaten als ik er nie ben. En doe voorzichtig en laat geen rommel achter :) dan vindt ik het goe :smile2:
joepie
27 april 2010, 11:00
Ha die bbertb tis goed zal ze als mijn dochter behandelen maar ga ervan uit dat jij dat ook doet . En ik zal mijn rommel wel opruimen die ik achterlaat als jij dat ook doet groetjes joepie:biggrin:
Costana
27 april 2010, 11:05
Ha die bbertb tis goed zal ze als mijn dochter behandelen maar ga ervan uit dat jij dat ook doet . En ik zal mijn rommel wel opruimen die ik achterlaat als jij dat ook doet groetjes joepie:biggrin:
hopelijk ga je niet samen met je dochter op een kamer :)
BSesamstraat
27 april 2010, 13:51
Komt goed.. ik zal het eind van de week controleren oke?
joepie
27 april 2010, 13:54
Oke bbertb ik morge mss en als ik terugben vrijdag en zondag komen we mekaar nog wel tegen mss :freu:
joepie
27 april 2010, 13:55
Ha constana qua leeftijd zou het mijn dochter kunnen zijn haha:eek:
Costana
27 april 2010, 19:14
Ha constana qua leeftijd zou het mijn dochter kunnen zijn haha:eek:
haha, heeft ze al een vakantiejob ?;)
joepie
27 april 2010, 19:54
Ik weet nie costana zal het vragen dadelijk.:biggrin:
BSesamstraat
27 april 2010, 22:35
ze is er nie....
joepie
27 april 2010, 23:53
klopt dat wist ik haha:biggrin:
Komt goed.. ik zal het eind van de week controleren oke?
het is goed Joepie.., hou dr maar in de gaten als ik er nie ben. En doe voorzichtig en laat geen rommel achter :) dan vindt ik het goe :smile2:
.................................................. .......:baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::baeh:: baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::baeh::ba eh::baeh::baeh:
BSesamstraat
1 mei 2010, 06:44
Good morning Nik.. how are you ;)
BSesamstraat
1 mei 2010, 06:44
klopt dat wist ik haha:biggrin:
had jij haar mee genomen;)
good morning bbertb yes i take it,it whos very nice,she is verry good
BSesamstraat
2 mei 2010, 11:07
Hey Nik she is very good and have à perfect body and is very nice. Where are you from :)
Ha die bbertb hoessie die nik wie is dat :eek::biggrin:
BSesamstraat
4 mei 2010, 21:49
Ja joepie ken hem niet. Mij gaat het goed hoor
BSesamstraat
4 mei 2010, 21:51
Ja joepie ken hem niet. Mij gaat het goed hoor.. Moet even een paar dagen op adem komen.