PDA

Volledige versie bekijken : Kelly (gangbang) in kortrijk

stef64
28 april 2010, 15:23
Was toevallig in kortrijk (gentse steenweg 64) waar een gangbang was op vrijdagnamiddag met kelly en haar vriendin. Beide dames waren ontzetten actief en tot alles bereid. Gedurende de middag ongeveer 10 ijsberen dus niet te veel volk voor twee actieve dames. Prachtige ervaring.

The Saint
28 april 2010, 15:43
Was toevallig in kortrijk (gentse steenweg 64) waar een gangbang was op vrijdagnamiddag met kelly en haar vriendin. Beide dames waren ontzetten actief en tot alles bereid. Gedurende de middag ongeveer 10 ijsberen dus niet te veel volk voor twee actieve dames. Prachtige ervaring.

Het juiste huisnr. is 62. Ik ben er ook geweest afgelopen zaterdag: 3 vrouwen van begin 30 jaar, allemaal slank gebouwd: ze adverteren op afspraakjes.com en de foto's zijn echt. Ze organiseren bijna op iedere dag van de week gangbangs (en dus 24/4 voor de 1ste x op een zaterdag wat ze wellicht 1x per maand zullen doen vanwege het groot s6 en de toffe sfeer die er heerste onder de mannen en ook het contact tss de vrouwen-mannen was hartelijk aan de bar) . Ook werden we culinair verwend met talrijke warme en koude hapjes+frisdrank, bier en goeie cava. Er waren ongeveer rond de 15 mannen.

Locatie is een mooie loft met leuk ingerichte bar, sauna, jacuzzi, verwarmd buitenzwembad en 3 douches. Minpuntjes waren dat uit de 2 douches naast de sauna op dit enkel koud water stroomt en dat het zwembad nog niet verwarmd was en de jacuzzi stuk. Maar als dat allemaal verholpen is, zal ik op een warme zomernamiddag en/of avond nog eens binnenwippen want het is echt een mooie locatie. Schrik wel niet van de geïmproviseerde kleedkamer en persoonlijk vind ik de stoeiruimte wat te klein, zeker als er behalve de 3 meisjes+mannen dan nog een actief amateurkoppel deelneemt.
Maar alles bij mekaar genomen heb je op een zaterdag van 20-01u voor 100 euro een mooie avond met deze vriendelijke dames. Ik denk dat er een 6tal werken en wat roteren. Sommige dagen zijn er 2 meiden aanwezig en soms 3. Je hoeft ook niet te reserveren.
Het is ook geen echte gangbang waar een meid met 3 mannen tegelijk bezig is, maar afgelopen zaterdag was er wel regematig trioactie te bemerken.

Gonzo-59
24 juli 2010, 15:29
Ben er onlangs ook geweest.Maar kon spijtig genoeg niet lang blijven ,maar heb Kelly toch 2x geneukt,is me dat een lekkere geile stoeipoes.
Ik zag het andere meisje bezig,zag er ook een lekkertje uit.
Hier ga ik zeker (zo gauw mogelijk)nog terug!

The Saint
25 juli 2010, 03:40
Locatie is een mooie loft met leuk ingerichte bar, sauna, jacuzzi, verwarmd buitenzwembad en 3 douches. Minpuntjes waren dat uit de 2 douches naast de sauna op dit moment enkel koud water stroomt en dat het zwembad nog niet verwarmd was en de jacuzzi stuk. Maar als dat allemaal verholpen is, zal ik op een warme zomernamiddag en/of avond nog eens binnenwippen want het is echt een mooie locatie.

Vorige week nog eens binnen geweest en nog steeds is er niets aan die minpunten gedaan.

Kelly is idd een echte aanrader en persoonlijk vind ik ook Katia heel goed!

dliner
4 augustus 2011, 07:45
Deze locatie valt of staat inderdaad met de aanwezigheid van de juiste dames.
Ondertussen zijn er aan de locatie wel redelijk wat investeringen gedaan, zeker aan het aanzicht van de buitenruimte (plaatsen van een terras en afplanken van de gevel)
Het probleem van de douches is ook opgelost, toch nog een aantal kleine verberteringen aan de binnenruimte zouden welkom zijn: plaatsen van eventuele lockers en verbeteren van de omkleedruimte.
Al bij al één van de betere plekken om te vertoeven, waar het steeds aangenaam keuvelenis aan de bar en wanneer de juiste dames aanwezig zijn je goed verlost wordt van de nodige spanningen:
aanraders: Kelly, Candy, Katia
Momenteel een aantal nieuwe dames geadverteerd: Flo & Bo, Kathy ??

sekstotindekist
22 augustus 2011, 17:43
ik ben hier al een paar keer geweest. En het hangt idd af van welke dames aanwezig zijn. Toen candy en kelly er waren was het wel goed. Maar wat me wel opvalt is dat de dames graag vertoeven aan de bar.
Wat ik niet storend vind, maar voor sommige mensen kan dit wel soms irriteren.

JDS
7 juni 2012, 11:29
Ik was gisteren op de gangbang in de Gentsesteenweg te Kortrijk met Charlotte. Wat een klassevol en geil wijf. Het was lang geleden dat ik nog eens zo goed werd afgezogen. Charlotte kan uren pijpen en je merkt dat ze het fijn vindt. Charlotte is een zeer lieve en mooie dame. Ik denk dat ze rond de 35 is. Volgende de week ga ik terug. Heren heb ik gelijk of niet?

JDS
7 juni 2012, 11:43
Ik heb gisteren Charlotte op de gangbang in kortrijk ontmoet. ik ben er helemaal weg van! Wat een geil wijf. tot volgende week!:freu: