PDA

Volledige versie bekijken : Vrijwilligers gezocht voor klantenpanel!



klantenpanel
3 mei 2010, 14:14
Meld je nu aan voor het klanten(expert)panel via klantenpanel@dsp-groep.nl!
Zoals sommigen van jullie al weten heb ik samen met een collega een onderzoek uitgevoerd naar klanten van raamprostitutie in Amsterdam. Naar aanleiding van het onderzoek heeft de gemeente besloten om in ieder geval 1 aanbeveling van ons onderzoek direct over te nemen. De gemeente wil de klant gaan betrekken bij het opstellen en uitvoeren van beleid (eindelijk!). Daarom is aan mij gevraagd om via de diverse klantenfora te zoeken naar klanten die het interessant vinden om op bepaalde momenten mee te discussieren over het raamprostitutiebeleid in Amsterdam. In totaal zoek ik vijftien Nederlandse klanten en vijftien internationele klanten voor in het klantenpanel.
De afgelopen maanden loopt er een discussie over de invoering van sluitingsuren in de drie gebieden in Amsterdam (Wallen, Singel, Ruysdaelkade). Zover is het echter nog niet. Wel wil de gemeente graag van klanten weten wat zij vinden van deze plannen. Deze informatie is nodig om een goede beslissing te kunnen nemen hierover.
Als je interesse hebt voor (anonieme) deelname aan dit panel laat het me voor 10 mei via dit forum weten of stuur een email naar klantenpanel@dsp-groep.nl.

Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,

Paul Hulshof
DSP-groep