PDA

Volledige versie bekijken : Simona (Roemeens)

timjava
3 mei 2010, 16:52
Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Duits/Engels(ik weet het niet meer)

Leeftijd : 22?

Tatoeages/Piercings : nee

Service: TZ / PZC / NMC

Deze mooie dame heeft een beetje een slungelige houding. MiniMe heeft mij ook deze dame getipt. Toen ik haar de kino in zag lopen, ben ik er snel achteraan gegaan. Bij de ingang van de kino werd ik al door haar opgevangen. In de kino even staan zoenen en toen naar een kamertje gegaan. Dit is echt een leuke, maar ook gekke vrouw. Hele goeie sessie gehad en ik ben weer verliefd op een dame:liebe2:. Omdat de eerste sessie zo lekker was, ben ik later die avond nog een keer met haar gegaan.

Had nog geen paspoortje gezien van deze dame? wellicht kan MiniMe deze nog verbeteren?

MiniME
3 mei 2010, 18:28
Inderdaad zeer leuke dame dit. Geen opsmuk, gewoon natural, zowel qua lichaam als qua karakter. Lekker opgeruimd en heerlijk in de omgang.

Leeftijd is idd 22 jaar.
Taal is Engels + Duits (+Roemeens)
Services: +FT +MMT +kino

Ben blij dat mijn tips aanslaan bij jou timjava, blijkbaar hebben we een vergelijkbare smaak! :cool:

MichelJ
5 september 2010, 13:17
Een typisch MJ-meisje qua uiterlijk. Ook leuk in de omgang, geen jaagstertje, neemt de tijd voor je. Timjava had me vooral al getipt over deze dame, maar éénmaal in Oase was ik de naam vergeten. Prima half uurtje met deze Roemeense gehad, eigenlijk niets op aan te merken. Ik heb nog even getwijfeld om een tweede keer met haar te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan. Absoluut een aanrader!

timjava
5 oktober 2010, 21:41
Een typisch MJ-meisje qua uiterlijk. Ook leuk in de omgang, geen jaagstertje, neemt de tijd voor je. Timjava had me vooral al getipt over deze dame, maar éénmaal in Oase was ik de naam vergeten. Prima half uurtje met deze Roemeense gehad, eigenlijk niets op aan te merken. Ik heb nog even getwijfeld om een tweede keer met haar te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan. Absoluut een aanrader!

Ik kon het afgelopen vrijdag niet laten om een tweede keer met haar naar de kamer te gaan. Hier heb ik geen spijt van gekregen.:liebe2:

MiniME
29 januari 2011, 17:52
Simona mist je, dus of je snel weer eens langs komt Timjava! :rolleyes:

timjava
30 januari 2011, 16:40
Simona mist je, dus of je snel weer eens langs komt Timjava! :rolleyes:

:smoke:

:liebe2::love::liebe2:

Ja, graag!!!

Maar..... mist ze mij of mijn portemonnee:wink::gruebel:

MiniME
30 januari 2011, 19:26
:smoke:

:liebe2::love::liebe2:

Ja, graag!!!

Maar..... mist ze mij of mijn portemonnee:wink::gruebel:

ik denk beide :rolleyes:
het is een lieve meid, maar zit er natuurlijk niet voor niets, dus kom, doe haar (en jezelf!) weer eens een plezier! :cool:

vrije jongen
25 januari 2013, 02:07
--> Sharks samen met BFF vriendin die ik ook uit Oase herken... weet niet of ze lang zullen blijven, gezien de nul kamergangen die ze volgens mij hadden.