PDA

Volledige versie bekijken : Ines (Tunesische)



stano
1 december 2005, 23:54
Naam : Ines

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, C-cup (echt)

Nationaliteit/Taal : Tunesisch, Duits/Frans

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Zeer goed. Tongzoenen, beffen, NMC, PZC, vingeren

Bijzonderheden : Heeft tot en met 2006 ook al in de Hof gewerkt, is sinds maart 2010 weer op het oude nest teruggekeerd.


Ines is nu verhuisd naar de Samya waar zij sedert een 3-tal weken onder de naam Ahlem haar kunsten aanbiedt. Zie de website van Samya voor meer details.
Ik had haar ongeveer 10 maanden geleden al getest in de Samya (toen heette ze daar ook Ines). Super service. Ze biedt veel meer aan dan wat op de site van Samya aangegeven wordt. Ze kan een beetje frans spreken, maar zij spreekt niet veel.

stano
25 december 2005, 20:28
Hallo, moderator !

Ik bevestig dat Ines niet meer in Sicherhof werkt. Op de website van Samya kan jij zien onder haar nieuwe naam Ahlem dat ze degelijk in Samya blijft.
Ik denk dus dat haar draadje kan verplaatst worden.
Groeten
Stano

lanciared
23 februari 2006, 13:36
Welkom terug onder ons, in Hennef, Ines.
Dit meisje was een tijd weg van hier - was naar Samya gegaan , naar ik hoorde blijkbaar vroeger ook al vertoefd .
Afgelopen 3 maanden beviel het haar daar niet , niet tevreden, en er weg dus.
Na een maand thuis verbleven te zijn (in Duitsland - een dikke 50 km van Hennef), een maand verlof zeg maar , afgelopen maandag terug voor de eerste dag hier aanwezig.
Ging er blijven verzekerde ze me.
Ines is een heel mooi meisje, Arabisch uiterlijk, een beetje donker kleurtje, met een werkelijk - heel prachtig figuurtje, prachtige lijn . Alleen erover te spreken in termen van superlatieven.
Ze zit wat verlaten, wat alleen in de sofa. Animeert niet het minste , gaat niet op zoek naar oogcontact. Lijkt wat treurig, eenzaam, terug getrokken.
Wanneer je eenmaal bij haar bent aangekomen in de sofa, komt ze gemeend vriendelijk , lief over en wil echt haar best doen om het je te laten bevallen.
Tevens ook van een heel aantal andere mede bezoekers met veel lof over haar horen praten.
Alhoewel ik echt wel de hoge Hof-standaard-service ken - waar Ines niet in alles helemaal in meegaat ; (doet o.a. geen FT - maar zegt het ook in de sofa) zie ik het toch als een echte aanwinst dat ze hier terug mag vertoeven. Neem haar mee op kamer, ze is wat verschillend met andere meisjes, maar een absoluut heel mooie verwenbeurt staat je te wachten.
Als ik met haar geen kwartuurtje zou vertoeven op de sofa, met wat spielereien, uiteraard , in het zicht van anderen ; en aansluitend geen dik halfuurtje ermee op de kamer ;ik zou het me, eenmaal terug thuis gemist hebben.
Wat een slank lijntje/figuurtje : toch leuk om er bij te zijn.

Maar ook , gelijk bij heel zeker een heel aantal andere meisjes , alom in een heel aantal andere clubs, toch met een wat droevig / triest achterliggend verhaal, bij haar erbij. Niet gans plezierig hier op te stoten.

stano
23 februari 2006, 22:02
Ines is in deze forum al geregistreerd onder de naam Ahlem van de Samya (rubriek Overige clubs). Zij pendelt blijkbaar tussen de Samya en het Hof.

stano
8 april 2006, 15:15
Heeft iemand Ines onlangs nog in Schieferhof gezien ?? Zo ja zou ik haar waarschijnlijk binnenkort een bezoek brengen :smkiss:

lanciared
12 april 2006, 00:35
Er werd me gisteren in Hennef, beneden aan de bar verteld dat het er naar uit ziet dat Ines opnieuw (definitief , waarschijnlijk) weg is.
Jammer , vond het een heel aangenaam , prettig , mooi, superstrak meisje.
En ja , ik wist ervan dat ze het niet steeds met plezier deed, en met plezier hier vertoefde.
Wanneer je haar een beetje kende , vond je wel wat treurnis in haar.

stano
3 februari 2008, 09:55
Ines (ook gekent onder de naam Ahlem in Samya) is weer in dienst maar werkt nu in de babylon, samen met haar zus leila :freu:

zij was aanwezig tidens de carnaval feest op 31 januari, een aantal leden van youppie kunnen trouwens bevestigen dat ze tijdens haar lange afwezigheid in Tunesie niets verloren heeft van haar kunst

dus moderator ==> verplaatsen aub ;)

barty85
24 mei 2008, 19:24
Waar is Ines/Ahlem en de zuster Leila gebleven? Komt zij terug in Babylon?

stano
16 augustus 2008, 09:37
Waar is Ines/Ahlem en de zuster Leila gebleven? Komt zij terug in Babylon?

Volgens geruchten zou Leila vanaf oktober weer werkzaam zijn in Babylon

Wagons-Lits
16 januari 2009, 19:11
Goed nieuws:

Ines is sinds een paar dagen weer in Babylon, haar 'zuster' Leyla al een paar weken langer.

Gisteren met Ines kennis gemaakt. Leuk koppie, lieve glimlach, mooi lichaam met prachtige ranke benen. Een gazelle, zoals de zuiderburen zeggen. En razend vriendelijk ook, goed voorspel op de sofa en prima voortzetting in de kamer. Super, gewoon. Echt een aanwinst van de zaak.


W-L

p.s. Of Leyla echt een zuster is betwijfel ik; wel komen beide inderdaad uit Tunesie, zodat ook de francophonen onder ons er goed mee kunnen praten.

Babylon
20 januari 2009, 13:16
Goed nieuws:

Ines is sinds een paar dagen weer in Babylon, haar 'zuster' Leyla al een paar weken langer.

Gisteren met Ines kennis gemaakt. Leuk koppie, lieve glimlach, mooi lichaam met prachtige ranke benen. Een gazelle, zoals de zuiderburen zeggen. En razend vriendelijk ook, goed voorspel op de sofa en prima voortzetting in de kamer. Super, gewoon. Echt een aanwinst van de zaak.


W-L

p.s. Of Leyla echt een zuster is betwijfel ik; wel komen beide inderdaad uit Tunesie, zodat ook de francophonen onder ons er goed mee kunnen praten.

Ze zijn echt susters! :D

Sphinx
3 mei 2010, 23:18
Naam : Ines

Haarkleur/-lengte : Zwart halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank, C-cup (echt)

Nationaliteit/Taal : Tunesisch, Duits/Frans

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Zeer goed. Tongzoenen, beffen, NMC, PZC, vingeren

Bijzonderheden : Heeft tot en met 2006 ook al in de Hof gewerkt, is sinds maart 2010 weer op het oude nest teruggekeerd.

"Allez hop ! La nana, quel panard, quelle vibration! De s'envoyer sur le paillasson, limée, ruinée, vidée, comblée. "You are the King of the divan" Qu'elle me dit en passant. Ouououou!! I am the King of the divan.

Ça plane pour moi, Ça plane pour moi. Ça plane pour moi moi moi moi moi
Ça plane pour moi. Ouououou!! Ça plane pour moi"

Hoewel Ines schijnbaar een aardige fanbase heeft (vooral onder Franstalige klanten naar vorige keer bleek) is er hier nog geen topic over haar (al heeft HM haar een paar maal genoemd in zijn pioniersberichten). Je zult Ines niet vaak beneden aantreffen, meestal zit ze boven met Erica, Jenny en Dana. Als je haar van een afstand bekijkt kan ze wat koel en in zichzelf gekeerd overkomen, maar ik kwam er achter dat dat een behoorlijke vergissing was. Ze komt zo heel onopvallend naast deze racebeer staan als ze haar laatste klantje heeft genoteerd en zoals al zo vaak dient het rode snoepblikje als ijsbreker. "Rollst du noch zigaretten?" Als ik haar een Werthers overhandig loopt het allemaal gesmeerd en staan we al vlug aan de bar te zoenen. Ik was toch aardig opgegeild door Sandra, dus van bankhangen is weinig terechtgekomen. We stoomden meteen door naar een kamer.

De zoenpartij van daarnet krijgt een zeer uitgebreid vervolg en uiteindelijk bef ik Ines vrij langdurig, waar ze zeer enthousiast op reageert. Ze vindt uiteindelijk dat ze wat terug moet doen en begint aan een mooi potje bloasmeziek. Leuk detail, ze laat haar haren loshangen ipv ze in een staart te draaien, waardoor je niet zozeer ziet wat ze uithaalt maar het des te meer voelt. Als ze even later bovenop me plaatsneemt en aan een cowgirlrit begint, blijft ze me strak aankijken, af en toe onderbrekend voor een lange tongzoen, maar het tempo blijft behoorlijk hoog (http://www.youtube.com/watch?v=MsXknE8LOEI). Ik zou het haast jammer vinden dat Ines haar vak zo goed verstond, want daardoor had ze me na twee standjes al zover en crashte ik tevreden in missio over de finish... beng!! Mijn conclusie: Ça plane pour moi!

Hollandmale
4 mei 2010, 09:26
....kan worden samengevoegd met een ouder draadje:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1563&highlight=ahlem
Was even speurwerk, via Samya en Babylon gevonden :smile:

limbo11
11 mei 2010, 13:49
Ik was 2 weken geleden ook in de Hof en ben met Ines naar de kamer geweest. Ze lachte me op de cauch steeds toe en straalde toen ik bij haar kwam zitten.
Diepe tongzoenen smaakten zeer aangenaam en al snel verdween klein Joepie diep in haar mond.
Op de kamer degelijk werk met DT en we hebben op alle mogelijke manieren en standjes geneukt! Tenslotte condoompje eraf en diep in haar mondje klaar gekomen, ik explodeerde helemaal.
Wiederhohlungsfaktor: 100%

Joepie

blauwebeer
31 juli 2010, 17:46
‘Türe’ weerklinkt een schelle vrouwenstem, en even later staat een beeldschoon vrouwtje in de deuropening. Wat ziet zij er leuk uit, nagenoeg perfecte cup, pronte tepels en een slank, gebruind lijfje dat perfect in een ultrakort jeansrokje past; dit moet Ines zijn!!
Vlug naar de kleedkastjes, even later de ondergrondse troepen monsteren, en dan snel weer naar boven waar Ines breed glimlachend zit te wachten.

Ze heeft een smal gezichtje en doet hem onmiddellijk aan Emna (Tunesisch/Braziliaanse mix), ex-meerdere clubs denken. Na een inleidend gesprek vraag ze langs haar neus weg wat hij graag heeft, om hier even later op de bank reeds mee aan te vangen.

Op de kamer vliegt de tijd voorbij, en ondanks meer dan behoorlijk initiatief van haar zijde heeft zij het moeilijk om aan zijn orale verwenning te weerstaan. Er volgt een spetterend hoogtepunt, waarbij miljoenen zaadcellen tegen haar prachtige borsten te pletter storten.

Bredero
7 december 2010, 14:38
Volgens Youppie zou deze dame er de brui aan gegeven hebben om aan een nieuw leven te beginnen. Kan iemand dit bevestigen?

blauwebeer
7 december 2010, 14:45
Volgens Youppie zou deze dame er de brui aan gegeven hebben om aan een nieuw leven te beginnen. Kan iemand dit bevestigen?
Yes we can!

Bredero
7 december 2010, 14:53
Yes we can!

Weer een oude doos erbij. :heul: :gruebel:

liefhebber
10 december 2010, 16:35
Volgens Youppie zou deze dame er de brui aan gegeven hebben om aan een nieuw leven te beginnen. Kan iemand dit bevestigen?

Nope we cannot!... NON.. NEIN.. Neenee..
sterker nog... tijdens een bliksembezoek vandaag... was Ines gewoon aanwezig..

Toen ik haar verbaasd vroeg waarom iedereen denkt dat ze weg is gaf ze aan wel wat onregelmatiger aanwezig te zijn in verband met een stage/practicum wat ze moet doen...

Maar d'r doosje zag er nog als nieuw uit! :smile2:
(dus nix nie ouwe doos nie!)

dus... GOED nieuws voor menig ijsbeer die al dacht dit mooie meiske te gaan missen! :annieengel:

Have fun and be good...

Wijze grijze
10 maart 2014, 03:07
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=358858#post358858
Heeft Wijze Grijze vandaag ook gekamerd? Maar zekers. De tengerste meid die er rondliep, had een enigszins exotisch uiterlijk en bleek bij nadere kennismaking Tunesische Ines te zijn. Zij werkt hier al, met de nodige langere onderbrekingen, sinds 2006. De dames worden niet geacht zelf te animeren, dus op een gegeven moment nodigde ik Ines uit naast me plaats te nemen op de bank. Meteen kwam ze schuin over me heen liggen en begon m’n borstharen te kroelen en haar vuurrood gestifte lippen kwamen gevaarlijk dicht bij de mijne. Nu wilde ik me niet al te gemakkelijk laten verschalken dus eerst maar eens de boel wat uitgebreider verkend. Geen probleem, Haar vingertjes wisten Wijze Stijve te vinden en ik werd aangespoord mijn vingers tussen haar benen te laten verdwijnen. Ondertussen werden dan toch tongzoenen uitgewisseld en dit eindigde in het oraal verwennen van Wijze Stijve. En niet zomaar even Anblasen, maar uitgebreid, nat en diep. Toen Ines opstond, dacht ik dat ze een sleutel ging halen, maar Ines pakte een kussen en ging voor me op de grond knielen en een uitgebreide verdere orale behandeling van m’n klokkenspel volgde. Het had niet veel gescheeld of een kamergang was niet meer nodig geweest. Net op tijd stelde Ines voor naar een kamer te verkassen.

Wat bleek echter? Spitsuur en geen kamer vrij. Ines kwam terug en ging door met haar zalige pijpconcert. Na 10 minuten nog eens gecheckt voor een vrije kamer. Een andere meid had die intussen ingepikt. Dus verder pijpen op de bank. Omdat er op de begane grond geen kamer vrij werd, stelde Ines voor dan maar naar de kelder te gaan. En daar was ook alles bezet. Dus ik moest op een bankstel gaan liggen en er werd weer verder gepijpt en gezoend. Oh, lucky and poor me! Het uiterste werd van m’n lichaamsbeheersing verlangd. Nicht Spritzen, nicht spritzen, Angela Merkel, Alice Schwarzer, Ien Dales!

Uiteindelijk kregen we een kamer op de begane grond met spiegels tegenover het bed, zodat je je eigen performance mooi kon gadeslaan. Aan Ines’ activiteiten merk je haar ervaring en professionalisme. Desondanks werd het geen PSE, maar een tedere GFE met veel TZ, 69 en PZC. Ines weet met haar vingers ondertussen een man overal te behagen en aangezien FT hier tot de standaardservice gerekend wordt - dus zonder dat je ervoor moet bijbetalen - wist ik al hoe dit feestje zou eindigen. Übergeladen door het uitgebreide voorspel op de bank werd dit eerste shot van de dag weer van een bovengemiddelde hoeveelheid die Ines gedeeltelijk weer uit haar mond liet lopen. Een zeer geil gezicht om mijn sperma rond dat donkere snoetje te zien glanzen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Ines werkt, normaal gesproken, 3 dagen per week Vandaag, bij wijze van uitzondering en ivm de verwachte drukte, was ze er van 13:00 – 18:00. Afgerekend wordt niet aan de lockers, maar je sessie wordt op een briefje genoteerd en bij het verlaten van de club betaal je het totaal, in bijzijn van de Theke, aan je meid. Zij tekent het briefje dan af, bij wijze van kwitantie.

ovboy
30 juni 2014, 19:04
Betreft het deze Ines?7913

noglangnietuitgewandeld
20 juli 2014, 11:27
Ik twijfel, maar ik denk eerder dat dit de Inez is die vroeger in Babylon werkte.

ovboy
20 juli 2014, 11:38
Ik twijfel, maar ik denk eerder dat dit de Inez is die vroeger in Babylon werkte.

Klopt... Deze werkte vroeger in Babylon. Had even destilleren hoop dat ze weer was opgedoken.