PDA

Volledige versie bekijken : Dominicaanse Republiek : Boca Chica.

lustman
9 mei 2010, 22:42
Boca Chica is een kleine badplaats vlakbij het vliegveld (8km) van Santo Domingo, de hoofdstad (30km) van de Dominicaanse republiek. Het is erg populair bij de lokale bevolking, aangezien in Boca Chica het dichtstbijzijnde strand voor de inwoners van de hoofdstad ligt. Vooral op zon- en feestdagen is het er erg druk. Buitenlandse toeristen komen al een aantal decennia in het dorp. De belangrijkste attractie is het strand en het ondiepe water. Een paar honderd meter voor de kust ligt een rif dat de golven breekt. Daardoor wordt het eerste gedeelte van de zee ook wel het grootste natuurlijke zwembad ter wereld genoemd. Het is er ondiep en er is geen stroming.Voor de kust liggen een aantal kleine eilandjes.

Avenue Duarte is de hoofdstraat die parallel loopt met de kustlijn. In de straat bevinden zich diverse lokale winkeltjes restaurants , hotels en bars. Veel Italiaanse inwijkelingen hebben hier een pizzeria. Rond 18u in de avond wordt de straat autovrij gemaakt. De restaurants en bars zetten dan tafels en stoelen buiten op straat. Overal klinkt de Salsa , Merengue en Bachata uit de luidsprekers. Naarmate de avond vordert stroomt de straat vol met jonge latinas die hun diensten aanbieden. Je mag er gerust vanuit gaan dat elke dame die in de Avenue Duarte loopt een dvp is. Sommige van hun zijn echte profs andere semi-prof of studentinnen die wat bij willen verdienen. De prijzen beginnen bij 500 peso ( 11euro )en gaan tot 2000 peso. ( 44euro ). De meeste dames blijven bij je slapen voor 1000 peso ( 22 euro ) en gaan in de morgen dan huiswaarts. En snel potje sex gaat voor 500 peso , je kan dit vergelijke met het standaard half uurtje in een sauna club. Voor enkel een ft onder de douche betaalde ik ook maar 500 peso. Heel belangrijk is goede afspraken te maken wat je wil en voor hoeveel , zo kom je niet voor verassingen achteraf. De aangeboden service was vrij goed. De dames nemen zelf initiatief : kussen , standjes , …en voor de meeste is anale sex gans normaal. Dit zit bij in de prijs inbegrepen , goed meegenomen voor de liefhebbers van anaal. :thefinger: Aan te raden is dat je zelf voor condooms zorgt en glijmiddel. Ik had een flesje durex play meegenomen. :tongue: Dit kan je gebruiken als massagegel en als glijmiddel , heel handig dus. In de kleine hotels is het geen probleem om dames mee te nemen , zit je in een resort dan kan je het vergeten en zal je naar een love-cabana moeten gaan. Dit is de Dominicaanse versie van een rendez-vous hotel. Iedere maal als ik een dame mee naar men hotel nam werd haar ID nagekeken daar de security en indien alles ok was werd de kaart bijgehouden tot de dame het hotel verliet. Een goede raad : zorg dat al je kostbare spullen in een kluis liggen of verstop ze ergens op een goede plaats in de kamer. Anders is de kans groot dat er wat verdwijnt , zeker als er een dame de ganse nacht blijft. De meeste durven dan wel is op zoektocht gaan naar geld , bankkaarten , enz…Opletten dus ! Denk er altijd aan dat je in een arm land bent , waar de meeste moeten overleven en echt in armoede zitten. In hun ogen ben je dus een wandelende geldmachine. De politie is in grote aantallen aanwezig in de straat om de veiligheid tot stand te houden. De agenten zijn zwaar bewapend , sommige voorzien van kogelvrije vest en een riot-gun in de hand is hier gans normaal. Veel mensen zijn in bezit van wapens en dragen een pistool op zak , gewoon om hun eigen veilig te stellen t.o.v. gewapende overvallers. In de nacht kom je best niet in de buitenwijken. Vaak zijn dvp het slachtoffer van de overvallers. De dames gaan meestal huiswaarts met een motoconcho. Een motoconcho is een motorfiets taxi. Je vind ze overal in het land. Ze zijn goedkoop en leuk om achterop te zitten. De overvallers weten dat de dames geld verdient hebben en staan dus gewoon te zwaaien met een 9mm , laten de motococho stoppen en afgeven het geld en soms de motorfiets ook voor onderdelen. Tijdens de nacht hebben we éénmaal horen schieten ongeveer drie straten verder dan ons hotel. De laatste tijd zijn er ook vaak razzia’s tegen de dames. Ze worden opgepakt een nacht opgesloten en dan zijn ze terug vrij en de volgende avond gaan ze gewoon terug op jacht. Te gek voor woorden maar het is zo. :hammer: Sommige avonden laat de politie gewoon iedereen z’n gang gaan en andere avonden wordt heel de boel schoongemaakt. Ik begreep er niets van. Door deze acties is het de laatste tijd wel wat rustiger geworden en minder dames aanwezig zeker door de week. Vrijdag en zaterdagavond zijn het drukst. Veel keuze dan en nieuwe gezichten. :lostit:
Als een dame met jou hand in hand loopt laat de politie je meestal met rust , ook al is er een razzia aan de gang. Het gebeurde vaak dat dames waar ik mee gewipt had tijdens een razzia bij mij kwamen staan en dan werden ze ongemoeid gelaten. Een keer heb ik agenten omgekocht om een dame uit de bak te houden. Ze had haar ID niet bij. We hadden net een sessie achter de rug en wilden even nog wat gaan drinken in de bar van het hotel , voor we terug in bed kropen. Vallen er net drie agenten binnen in de bar. Ze vragen naar de ID van mijn dame…nee, nee denk ik bij mezelf. Fuck dit is een probleem voor de dame. Ik krijg de vraag of ik een Italiaan ben ? :eek: Euh nee , ik ben Belg. Hmmm…. Ze willen de dame meenemen voor een nachtje cel. :heul: Ik vertel hun dat ze mijn vriendin is. Ondertussen is één van de sucurity jongens erbij gekomen en praat even met de agenten. Hij komt naar mij en zegt voor 300 peso en drie drankjes is het opgelost. Hij neemt me even apart en ik geef hem het geld. Hij nodigt de agenten uit voor een drankje aan de bar. Tweemaal sprite en een cola. Ik zet me naast hun aan de bar met men dame en bestellen elk een biertje. Ik praat nog wat met hun over Belgie enz… Hun frisdrank is leeg , ze nemen vriendelijk afscheid en verlaten het hotel. Pffffff…. Voor diegene dat aandachtig geweest zijn ! Je zal je afvragen hoe kreeg je haar binnen zonder ID ? Simpel : ik gaf de security wat Euro munten en het was in orde. Natuurlijk weer brute pech dat er net drie agenten binnen vallen op dat moment. Een agent z’n salaris is 4000 peso in euro 88. Terug naar de dames nu , want daar zit iedereen op te wachten. Er zijn enkele sessies die me bijgebleven zijn met de volgende dames : Black Lizzy , Melina , Samantha Blanca en Chiquita. Wordt vervolgd........:wink:

Badslippers
9 mei 2010, 23:57
Pfffffff, het lijkt wel een aflevering uit "Miami Vice". Agenten met "Riot Guns", corruptie, agressie, geweld. Ik hoop dat je die meiden even een lekkere tijd kunt bezorgen en dat je nog kunt genieten van de seks. Je stimuleert in ieder geval wel de economie een beetje. Altijd een goede zaak. Leer ze nog een paar woorden Belgisch en je hebt je zendingswerk goed gedaan!
Mooie weergave, blijf je volgen.

Ace2
10 mei 2010, 05:37
[ De laatste tijd zijn er ook vaak razzia’s tegen de dames. Ze worden opgepakt een nacht opgesloten en dan zijn ze terug vrij en de volgende avond gaan ze gewoon terug op jacht. Te gek voor woorden maar het is zo. :hammer: Sommige avonden laat de politie gewoon iedereen z’n gang gaan en andere avonden wordt heel de boel schoongemaakt. Ik begreep er niets van.

In de kleine hotels is het geen probleem om dames mee te nemen , Iedere maal als ik een dame mee naar men hotel nam werd haar ID nagekeken daar de security en indien alles ok was werd de kaart bijgehouden tot de dame het hotel verliet.

Als een dame met jou hand in hand loopt laat de politie je meestal met rust , ook al is er een razzia aan de gang. Het gebeurde vaak dat dames waar ik mee gewipt had tijdens een razzia bij mij kwamen staan en dan werden ze ongemoeid gelaten.

Een keer heb ik agenten omgekocht om een dame uit de bak te houden. Ze had haar ID niet bij. We hadden net een sessie achter de rug en wilden even nog wat gaan drinken in de bar van het hotel , voor we terug in bed kropen. Vallen er net drie agenten binnen in de bar. Ze vragen naar de ID van mijn dame…nee, nee denk ik bij mezelf. Fuck dit is een probleem voor de dame.

Voor diegene dat aandachtig geweest zijn ! Je zal je afvragen hoe kreeg je haar binnen zonder ID ? Simpel : ik gaf de security wat Euro munten en het was in orde.

Rarara, wie zou de politie hebben getipt? :wink:

Natuurlijk weer brute pech dat er net drie agenten binnen vallen op dat moment.

Ik dacht het niet.

En voor de complot-theorie-ijsberen: waarom had de dame geen id-bewijs bij, terwijl ze wist dat ze die nodig zou hebben. Zou ze hebben meegedeeld in het omkoopbedrag van Lustman :eek:

Saruman
10 mei 2010, 17:42
............ Leer ze nog een paar woorden Belgisch ...............

"Belgisch" is geen taal.

Badslippers
10 mei 2010, 21:55
"Belgisch" is geen taal.

Dom van mij. Niet goed opgelet in de Nederlandse les toen dat uit werd gelegd. Moesten toendertijd zo'n zeikverhaal van Prof. Paardekooper doorworstelen en ik had meer oog voor de knappe vrouwelijke klasgenoten.
Maar nu snap ik waarom de Belgen elkaar niet verstaan. Teveel dialekten. Laten we maar gewoon gaan fuseren!

lustman
11 mei 2010, 07:41
Na 11 uur vliegen kwam ik aan in Santo Domingo. Men vriend kwam me ophalen aan de luchthaven. Vandaar namen we een taxi naar ons hotel in Boca Chica. Ik was al bijna 20 uur wakker en voelde me nog steeds niet moe. Na een douche gingen we naar de Av. Duarte. Toch niet gedacht dat Lustman ging slapen als er op 100 meter van z’n hotel een straat vol bars en hoertjes zijn. Uit voorzorg had ik enkel 2000 peso mee los in men broekzak en later zou blijken dat dit een goede zet was. Ik kocht me een biertje en verkende de straat een beetje. Vanop een muurtje observeerde we de buurt en de dames die op en af liepen. Latinas met de leeftijd van 18 tot 21 jaar , sexy gekleed , ultra korte rokjes , super figuur ,….hmm lekker. Het bier smaakte lekker en ging vlotjes binnen. Plotseling kwamen twee dames op me af en begonnen me te bepotelen en spraken me aan : you like happy hour ? Good for you ! Sucky sucky , ficky ficky. Er was één dikke troela bij en de andere ook niet echt de moeite. En als ik dat zeg is het ook zo. Diegene dat me kennen weten dat ik niet kieskeurig ben en ook wel eens lelijke vrouwen neuk , maar hier was de klik niet. Ik maakte het duidelijk en ze dropen af. We wandelde verder en bestelden daar in een bar wat biertjes. Ik wilde betalen maar dit ging niet ? Men geld is verdwenen ! :eek: Van de eerste avond al bestolen zonder iets van gemerkt te hebben. Men vriend stond ook perplex. Onmiddellijk met men neus op de feiten gedrukt. Een geluk dat ik maar een beperkt budget bij had , maar ik schat dat ze toch met een 1500 peso ervan door waren. ( 33 euro ) Tja , ik had zoiets van pfffff. Ik draaide de knop om in men hoofd en besloot er men avond niet door te laten verpesten. Op naar het hotel om nieuwe poen te halen. We hebben nog even de straat op en af gelopen in de hoop deze dames aan te treffen : nada , niets dus. Wat later komen we in een zijstraatje in gesprek met twee knappe sympathieke dames. We betalen hun wat drankjes en de sfeer zit goed. We dansen zwoel op de latin beats en al snel wordt een deal gesloten om naar het hotel te gaan. Ook voor men vriend is het in orde. De dames zijn tevreden met elk1000 peso ( 22 euro ) en blijven gans de nacht bij ons. Aangekomen op de kamer namen we een gezamenlijke douche. Ik krijg onmiddellijk zicht op haar slanke donkere body , voorzien van een A-cup. We kunnen beiden onze handen niet thuis houden en het voorspel begint al onder de douche. Na wat gespeel besluiten we het bed op te zoeken. Het werd een beurt met al de ingrediënten die nodig zijn voor een goede sessie. Iets erna vielen we in slaap. In de morgen werd ik gewekt door het lawaai van motorfietsen zonder knalpot. Lizzy wordt ook wakker. We knuffelen en tongzoenen wat en een portie ochtend sex volgt. Na een douche neem ik afscheid van deze 21 jarige schoonheid. Maar niet voor lang……….:wink:

Pistol Pete
11 mei 2010, 08:10
Heerlijk verhaal Lustman, ik kan niet wachten tot het volgend deel. Doet me denken aan mijn favo activiteit op sex-gebied, sex in the shower....Er is niets lekkerder.

lustman
12 mei 2010, 08:49
Heerlijk verhaal Lustman, ik kan niet wachten tot het volgend deel. Doet me denken aan mijn favo activiteit op sex-gebied, sex in the shower....Er is niets lekkerder.

Daar zit inderdaad waarheid in. ;) Het volgend deel zal je dan ook wel aanspreken. :tongue:

lustman
12 mei 2010, 08:54
De volgende dag lekker gaan zwemmen in de zee. Tegen de middag iets gaan eten en dan wat cerveza gaan drinken op het kerkpleintje. In de verte zag ik Lizzy aankomen.Ik verwelkomde haar met een lekkere zoen. Ze vroeg of ze mee mocht gaan naar het hotel om daar in het zwembad gaan te zwemmen. Okido zei ik. Wat later zwommen we in het buitenzwembad , lekker in de zon bij 34°c. Na het zwemmen gingen we naar mijn kamer om een douche te nemen. Onder de douche kreeg ik een FT , zalig , relaxed en verfrissend. Verder niets. Met 500 peso verliet ze de kamer en we zouden elkaar in de avond terug zien…. Tijdens de avond liep ik met men vriend een paar rondjes door de straat en we gingen dan naar het kerkpleintje op een bank zitten. Het kerkpleintje is ook een ontmoetingsplaats voor klanten en prostituees. Het ligt natuurlijk pal voor de kerk en sluit aan op A.D. Naarmate de avond vordert , hoe meer vrouwen hangen er rond. Ik gaf men ogen heerlijk de kost. Ook Lizzy was weer van de partij. Deze keer in gezelschap van een mooie verschijning. Zo zijn we aanbeland bij het hoofdstuk : Melina.
Coming soon......

lustman
14 mei 2010, 12:57
Lizzy stelde ons Melina voor. Een prachtverschijning. De knapste die ik gehad heb tijdens men trip. :annieengel: Ik kon men ogen er niet vanaf houden. Lizzy had dit in de gaten en vroeg me : je kijkt zo ? Euh natuurlijk zo’n mooie meid. Het duurde niet lang of een deal werd gesloten. Ik nam Melina mee en men vriend dook met Lizzy de kamer op. Ik vreesde even dat Lizzy jaloers zou zijn ? Maar helemaal geen probleem voor de dames als er maar betaald werd achteraf. Toen Melina onder de douche uitkwam resulteerde dit in een prachtig zicht. Ze legde zich naast mij op bed en we begonnen innig te zoenen. Al snel zat ze in de cow-girl positie op mij. Het was zo lekker mede door haar knijpkutje , dat ik besloot zo verder te neuken tot ik klaarkwam. Net op het moment voor het orgasme begon ik haar te tongzoenen , zalig gewoon om dan te komen en de nacht was nog lang……..;)

PS : dit was de dame die geen ID bij zich had. ( zie eerste bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=167697&postcount=1))

lustman
14 mei 2010, 18:13
Deze dame viel me onmiddellijk op toen ze de straat op en af liep. Ze had een huidtype van het kleur chocolade met melk mix. Lang donker blond haar en een wat stevig gespierd postuur. Men vriend vond haar maar niets. Ik zei tegen hem : ik heb geen voorkeurs type. :wink: Deze meid is een specialleke , althans voor mij. Spijtig genoeg werd ze net voor men neus weggekaapt. :nee: Ergens had ik spijt , maar het verbaasde me dat ik er nog geiler van dat ze een klant had. Ik had de hoop al wat opgegeven , maar ze bleef toch in men hoofd rondzweven. Na wat rondjes en drankjes gingen we terug richting kerkpleintje en namen plaats op de bank. Men vriend had ondertussen al gezelschap gevonden en zou zo richting hotel vertrekken. Plotseling stopte er een wagen en wie stapte er uit ? De dame waar ik op aasde. Snel het besluit genomen om haar aan te spreken. Ze was super vriendelijk , haar tieten vielen bijna uit haar topje en ik zag het nu helemaal zitten. :hah: Hup richting hotel. Na een douche begaven we ons naar het bed. Wat een lichaam : net niet mollig , maar struis gespierd , volle B-cup en Jennifer Lopez kont. Haar lekkere poes zou ik beffen , dat was zeker. Ik heb me laten wijsmaken dat Dominicaanse mannen het niet zo hebben op beffen en ook ruw te werk gaan als het op sex aankomt. Ze genoot van men befbeurt. Dit verbaasde me , want na 6 jaar clubben heeft nog nooit een dvp tegen mij gezegd dat ik goed kan beffen. Dus dan moet het al erg zijn. Want de meeste ijsberen krijgen te horen dat ze de beste beffer zijn ... :plapper: Ik echter niet en het kan me ook geen zak schelen , want het is toch bullshit. Terug ter zake nu. Op mijn vraag ging ze in de hondjes positie zitten en ik besloot om ook het derde gaatje een likbeurt te geven. Wat later kwam het initiatief van haar kant en werd ik lekker gepijpt en dan werd de kleine lust van een condoom voorzien. Na wat lekker neuken kwamen we terug uit bij het standje hondjes. De vraag van mijn kant kwam snel : you like anal ? Si amigo ! :tongue: Gelukkig had ik eraan gedacht van een flesje Durex play mee te nemen op vakantie. Trouwens een aanrader. Ik smeerde wat gel op haar kontgaatje en deed het voorbereidend werk met men vinger. Dan men condoom voorzien van wat gel en langzaam gleed ik binnen. Al snel liep het gesmeerd. Net voor het klaarkomen duwde ik haar billen dicht zodat het nog wat strakker werd daar in the perfect ass. :teuflisch: Na een luide schreeuw en ontlading viel ik neer op haar rug. Nog even douchen en afrekenen. :wink2:

vakantieganger24
14 mei 2010, 18:49
ik ga komende zondag voor 2 weken naar sosua , hotel sosua by the sea

iemand nog tips? ik ga voor de eerste keer naar DR

lustman
14 mei 2010, 21:22
Wie ervan uitgaat dat alleen mannelijke toeristen aan hun trekken komen op gebied van prostitutie heeft het dus fout. In Boca Chica loopt bijna elke westerse vrouw met een toyboy hand in hand , ongeacht de leefdtijd. Enkele jonge meiden en het merendeel oudere dames van rond de 55 jaar , maakten duchtig gebruik van deze jongens. Waarom niet eigenlijk ? Ze mogen ook fun hebben tijdens hun verlof. :tongue: Die kerels dragen dan hun strandtas , smeren hun lichaam in met zonnebrand en verlenen sexuele diensten. Toen ik twee knappe westerse meiden zag lopen op het strand met hun toyboy , dacht ik weer al eens : waarom zit de wereld toch zo in elkaar ? :gruebel: Mischien dachten ze dat wel van mij ook , als ze mij s avonds zagen lopen met men latina hoertje richting hotel ? Het heeft ook een voordeel : je wordt nauwelijks bekeken door vrouwelijke toeristen , nu niet dat het mij wat kan maken hoor. :smile2: De toyboys die ik zag waren toch wel knap hoor. De meeste hebben van de natuur een mooi gespierd lichaam mee gekregen en we zullen er maar vanuit gaan goed geschapen ook. :wink: