PDA

Volledige versie bekijken : Elisabeth for friends Lisa (Russisch)

smp
11 mei 2010, 18:17
Naam : Elisabeth for friends Lisa

Haarkleur/-lengte : Blond bruin/halflang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Normaal /b

Nationaliteit/Taal : Russisch/Engels - Russisch

Leeftijd : schat 21

Tatoeages/Piercings : weet niet ,niet opgelet / vagina piercing

Service : TZ, beffen, NMC, PMC/PZC

Bijzonderheden : goed service lekker stoeien op de bank en dan kameren echt geil.
For me speciale girl

Meer weet ik niet omdat ik er niet na vroeg kwa leeftijd en tatoeages vul profiel maar aan.

Ze is pas een 3 tal weken daar samen met haar zuster waar ik niets vanaf weet en ik weet dat ze een jaartje zal blijven tot zo ver dus.

Johnny99
11 mei 2010, 20:17
Ze is pas een 3 tal weken daar samen met haar zuster waar ik niets vanaf weet en ik weet dat ze een jaartje zal blijven tot zo ver dus.

Haar zus:

Naam : Anet (te?)

Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang

Lengte dame : 1.70 - 1.75

Postuur/Cupmaat : Normaal /b

Nationaliteit/Taal : Russisch/Engels - Russisch

Leeftijd : 19

Tatoeages/Piercings : kleine tato op haar been / tong + vagina piercing

Service : TZ, beffen, PZC, NMC

blauwebeer
3 juni 2010, 22:30
Vermoedelijk is het haar stiefzuster; nadere info volgt. :annieengel:

blauwebeer
4 juni 2010, 15:38
Elisabeth zit en wacht af, doet geen toenaderingspogingen en valt niet op; zij kijkt een beetje triest voor zich uit, ’t is net of ze door de mannen heenkijkt.

Uren zit ze zo op de bank, en terwijl de andere meiden de ene na de andere beer naar hun hol slepen, blijft zij schijnbaar onbewogen wachten op haar eerste minnaar. Ze heeft iets van Poolse Kinga in haar beginperiode, een eerder Slavisch gezicht, romige borsten en een bleke huidskleur. English please, want haar Duits is mogelijk nog slechter, maar als ze zegt dat haar naam Elisabeth is, heeft ze onmiddellijk Blauwebeer’s volle aandacht.

Een inleidend gesprek is er eigenlijk niet, eerder vraag en stuntelig antwoord. Hetzelfde scenario op de kamer, geknoei met het condoom, enkel wanneer zijn vaardige ijsberentong haar verwent laat ze zich even volledig gaan.

Kortom, een lieve meid die een meer dan degelijke service biedt, hierbij niet op de klok kijkt, doch waarbij het gebrek aan communicatie een eerder trieste indruk nalaat.
Desalniettemin reeds afgesproken alles nog eens een tweede kans te geven; ondertussen mag Blauwebeer haar ook Lisa noemen. :annieengel:

smp
4 juni 2010, 16:40
Desalniettemin reeds afgesproken alles nog eens een tweede kans te geven; ondertussen mag Blauwebeer haar ook Lisa noemen. :annieengel:[/QUOTE]

Nice Blauwebeer dan zijn we al met 2 die haar Lisa mogen noemen :betrunken:
Morgen even weer naar YY eens haar weer bezichtigen en eens goed :fuck::fuck::fuck::fuck: pakken :smile2:

smp
14 juli 2010, 12:27
Zaterdag 11/07/2010 weer YY geweest en ja zat Lisa dan aan het zwembad buiten.
Zo geil en plots gingen we beide het water in wat samen gelachen en gespeeld.
Hmmm maar ik wilde spelen op de kamer dan zijn ook maar gegaan hé .
De rest wordt raden ijsberen.
Erna wat gerelax en wat rond gezworven binnen , buiten, binnen , buiten tot later op de avond lag ik in de welness gedeelte toen de wedstrijd bezig was en allemannen voetbal was gaan kijken en toe kwam zij weer en voor de 2de keer Lisa gepakt lekker hihihi.